“den var søt!”

I morgen skal jeg på synsundersøkelse og bestille nye briller til meg selv, dette er altså min “arbeidsskade” etter å ha stirret inn i dataskjermen i fem år, haha. Jeg er veldig nærsynt, og med det mener jeg følgende : jeg kan ikke se filmer med tekst, for da myser jeg bare. Jeg kan gå rett forbi mennesker jeg kjenner uten å si hei, jeg kan tro at en gammel dame er en kjekk ung mann osv. Den siste der har jeg faktisk en historie, for ett år siden sa jeg til en venninne “der er jo Simen”, så var det en gammel dame med kort hår og de lignet ikke litt engang. En annen gang sa jeg “åh, se på den søte hunden” så var det bare en skygge av et lite barn. Søt skygge det der, ja..  Med andre ord, brillene kommer virkelig ikke en dag for sent!

Det skal bli spennende å se hvordan verden virkelig ser ut!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg