HALLELUJA!!!

Jeg har nesten bare låst meg selv inne på rommet hele dagen med en haug av gode gamle disneyfilmer, men rundt middagsbordet kom det fram at jeg og mamma er på samme episode av orange is the new black! Så, vi besteme oss for å fortsette å se på sammen.. Men, hva skjer så? Jo, hele grunnen til at jeg begynte med serien plopper plutselig opp på skjermen, jeg har ventet to sesonger og seks episoder på dette! Jeg hoppet opp av sofaen og ropte til mamma “ENDELIG ER HUN HER” og mamma bare “ja hun er veldig pen”. PEN KAN IKKE ENGANG FORKLARE DETTE.

  RUBY ROSE!!! Jeg hadde en crush før hun i det hele tatt kom inn i serien, så nå.. Dere vil ikke engang vite. Jeg er ihvertfall i den syvende himmel! Dette er den fineste jenta jeg har sett i hele mitt liv. Ironisk nok fant jeg henne etter en kommentar på instagrammen min som sa at Robin ligner på henne, haha. Jeg har en tydelig smak i det minste.

Så da vet dere hva jeg skal gjøre resten av kvelden! Ligge i sofaen + spole veldig mye tilbake + trykke endel på pause + google bilder av Ruby Rose.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg