det jeg ikke har spurt om

inneholder reklamelenke

kjolen er fra vero moda (reklamlelenke)

Regnet daler ikke overasskende ned utenfor, og ettersom jeg er i Harstad har jeg all tid i verden. Så langt har jeg slappet av i sengen, krøllet hele håret (og denne gangen gjorde jeg det faktisk nøye!) i tillegg til å ha eksperimentert litt med sminken. Jeg kjører på en veldig lett versjon av smokey eyes idag, med gull under øynene og en litt mer nøytral rosafarge på leppene. Jeg liker det!

Jeg skal en tur til bestemor og bestefar, det er rart hvor fort tiden går for nå merker jeg at spessielt bestefar begynner å bli gammel. Han har blitt så tynn og er ikke like tilstedeværende, føler jeg. Han ble lagt inn på sykehus for litt siden og det var så utrolig tungt for meg.. Jeg har aldri mistet noen før, og jeg følte meg som en idiot som sto der og gråt, fordi de andre i familien holdte jo humøret oppe. Jeg klarte ikke å holde tilbake, og det gjorde vondt verre da vi heller skulle være glade for bestefar sin skyld. Men nå er han hjemme, så jeg gleder meg til å dra dit. Jeg skal spørre han om hvordan han og bestemor møtte hverandre, for den historien har jeg faktisk ikke hørt før. Ta vare på hverandre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg