man kan oppnå mye

Jeg tror faktisk jeg skal sove på sofaen inatt, jeg. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes det er så utrolig behagelig på en eller annen måte. Da føler jeg meg litt som et lite barn igjen, men så innser jeg at jeg faktisk er voksen når jeg våkner opp på samme sted – enda på sofaen. Ingen har tatt meg i armene sine og lagt meg trygt i sengen. Da innser du plutselig hvor gammel du er.

 

Jeg skal drikke opp koppen min, og så tar jeg på meg lestene (eller lefsene som Robin sa) og pakker meg godt inn i teppet her. Vi snakkes i morgen, jeg er glad i dere

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg