vi nordmenn

HVA SKJER? Jeg har på meg en lett parkasjakke, og det er JULI. Og jeg bor i Oslo… Om det enda hadde vært Harstad ville det ikke vært et like stort sjokk.  Snakker vi den dårligste norske sommeren i min livstid? Jeg tror faktisk det..

Vi nordmenn er noen merkelige dyr. Så snart varmen er her, trekker vi til sosiale medier for å fortelle om at vi soler oss, griller, er på stranden eller ute med båten. Så snart skyene kommer og gradenstokken peker nedover, er det klageoppdateringer. Vi bør være glad vi i det minste lever, og kan danse i regnet om vi ønsker det.

 

… eller så kan man jo gjøre som meg, kle seg for all slags vær 😉 Nå skal jeg faktisk legge meg, noe som ble ekstremt tidlig. Døgnrytmen har vært helt feil i det siste, og livet mitt har vært deretter – helt feil. Så, da er det bare å komme seg i sengen i veldig passende tid, så våkner jeg kanskje av meg selv tidlig i morgen.. Man kan jo bare håpe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg