vi må heie mer

Jeg har jobbet idag, kjøpt nytt undertøy, drukket smoothie i mengder og handlet inn litt produkter til håret. Gleder meg til jeg er ferdig med all jobb og kan se på orange is the new black! 🙂  Jeg burde aldri ha begynt å se på den serien, jeg merker serien tar opp litt for mye av hjerneaktiviteten min om dagen.

Outfitbilder rekker jeg ikke å pynte meg for eller ta, så her kommer lekre bilder som ble knipset ut av stuevinduet idag, på vei til trikken.. #norgeslavesteblogger

 

Jeg har faktisk vært i studio idag for å drive med litt brain-storming og kaste ut tanker om en eventuelt ny låt. Produsenten jeg var med idag heter Anders Frøen og har blandt annet produsert den nye låten til Sandra, Play My Drum. Jeg digger den sangen forresten! Veldig sommerlig, og jeg heier på Sandra. En nydelig person som jeg skulle ønske flere fikk bli kjent med på samme måte som meg. Musikkvideoen er forresten også veldig fin å se på.

Dere finner låten på spotify her. Vi må heie mer på norske artister her i landet (og ikke bare kygo, hehe).

 Så håper jeg dere gleder dere til mer musikk med meg også! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg