et tips til sommerkvelden

Nå er det lørdag, og jeg håper alle er i topp stemning og nyter ferien enten dere skal feste, slappe av eller være med familien! Uansett så har jeg et lite tips til dere i tilfelle dere har gått glipp av en sommerlåt! Jeg var på youtube og så etter ny musikk, og da kom jeg plutselig over remixen av min egen låt laget av edeema. Jeg elsker denne låten, selv om det kanskje er litt teit å elske sin egen låt? Eller nei, det trekker jeg tilbake – så klart skal man få lov til å være glad for noe man selv har vært med på å skape! Så her har dere en fresh sommerlåt dere kan danse til ikveld ;)Håper dere liker den, da blir jeg sykt glad!

Dere finner den på spotify og soundcloud! Om dere vil ha mer musikktips fra meg kan dere sjekke min spilleliste på spotify HER, og min soundcloud HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg