gøy i teorien

Det finnes så utrolig mye som er gøy i teorien, men når alt kommer til alt, så går planene til helvette og man sitter igjen som tidenes fiasko, haha. Det skjedde med meg igår! Planen var å dra på fisketur. I hodet ser man for seg stille vann, idylliske omgivelser, sol på himmelen og herlige temperaturer. Jeg hadde kjøpt inn godteri i mengder, brus var med og jeg hadde kledd meg i regnjakke (og følte meg faktisk litt flink, for regn kom det jo ikke til å bli).

Vel, det ble regn. Og vind. Men ingenting skulle ødelegge denne tanken som hadde plantet seg i hodet mitt om at fisketuren skulle skje. Ut på vannet. Oppdager at det kun er en åre i båten, men det gjorde ikke så mye – motoren funket jo. Kjører i 20 minutter ut på vannet. Motoren blir tom for bensin. Det regner. Det er vind. En åre i båten. Så da var alt man kunne gjøre å vente på å drive sakte men sikkert inn mot land igjen.. Ikke så jævlig gøy når alt kommer til alt, så idag holder jeg meg gjerne inne 🙂

Ikke bad-taste party.. Bare fisketur.

Ps: jeg åpner kommentarfeltet igjen til uken. Per nå er det faktisk greit å ikke tenke så mye på kommentarer, og når blogglesere begynner å legge drapsplaner seg imellom har ting gått for langt og alle trenger vel bare å roe seg litt ned. Husk at fram til da kan vi holde kontakten og kommentere på min fanpage her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg