konkurranse – vinn rettetang!

Etter en lang dag med buss for tog, ku for hest og alt annet norge mener er morsomt å finne på, er jeg nå på plass i sommerleiligheten til noen i familien! Greit å bare være på destination unknown et par dager, og lade batteriene.


annonse

 

Etter en – som nevnt tidligere – lang dag er det godt å kunne freshe seg opp litt. Det første jeg gjorde var freshe meg opp litt, og det innkluderer også for meg å barbere alt som skal barberes med fantastiske shai! Det er sommer, det er sol (i det minste litt sol) og flere av oss skal ha late dager på stranden. Da er det jo greit å ha glattbarberte bein, er det ikke? Det synes jeg! Pluss, man vet jo aldri når en liten flørt kan dukke opp.. 🙂

Det geniale ved Shai er at man får produktene rett hjem i sin egen postkasse, og slipper å huske på ditt og datt mens man står i butikken. Her får du MASSE for pengene, og om du bestiller pakken hjem idag, sparer du over 400 kr! Og nå er alle som bestiller en shaibox med i trekningen av en tur for 2 til Barcelona, som jeg nevnte sist gang. Hvor bra? Du kan bestille din egen pakke her.


På toppen av det hele kan nå JEG trekke ut en vinner i mitt eget kommentarfelt som får en rettetang fra OBH nordica! Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar med mailen din, så trekker jeg selv vinner på mandag. Lykke til, glad i dere<3

995 kommentarer

Siste innlegg