forlater

Noe av det som er så digg med med å bo i Oslo er muligheten til å gjøre ting spontant. Da jeg bodde i Harstad følte jeg meg veldig isolert fra resten av verden og om jeg bare ønsket å ta en tur til en venninne i en annen by, måtte jeg alltid fly til Oslo uansett.. Nå som jeg bor i hovedstaden kan man jo faktisk bare sette seg på en buss, så er man et nytt sted på null komma niks! Husker da jeg var på gang med en gutt fra Bodø når jeg var rundt 16, Bodø ligger jo ikke sååå langt unna Harstad men fordi kollektivtrafikken er så dårlig måtte jeg ta tre busser og en båt, pluss vente tre timer et av stedene.. Haha. Så dette er noe annet!

Hvorfor alt snakket om buss, nå plutselig? Jo, fordi jeg tenker å benytte tiden hvor alle har fellesferie til å besøke familie litt utenfor Oslo, riktignok med tog. Når andre ikke har ferie kan jeg gjerne reise til utlandet, men når folk faktisk har fri vil jeg gjerne bruke tiden min på dem 🙂 Jeg skal bare være borte et par dager, men jeg skal likevel blogge som normalt. Planene er bare å slappe av, spise masse mat og kanskje fiske litt!

(adlink) Tights fra aimn / sko fra nike / genser cocaine & caviar

Første stopp blir nok besteforeldrene mine sin sommerleilighet! Og så kanskje Grimastad etterhvert. Vi snakkes ikveld!

38 kommentarer

Siste innlegg