70 spørsmål hjemme hos meg – video

Jeg tenkte å vise dere resultatet av 70 spørsmål som jeg gjorde med VGTV! Alltid koselig å ha dem på besøk, og håper dere tar sarkasmen i noen av svarene mine.

 

Jeg blogger som normalt igjen fra i morgen av! Nå er jeg på palmesus og koser meg med tre venninner, som var akkurat det jeg trengte nå. Kristiansand byr på syke temperaturer, vi har akkurat spist sushi og ikveld blir det konserter og sleepover med jentene på hotellrommet! Gleder meg til å vise dere bilder 🙂

 

97 kommentarer
    1. Så denne igår 😀 syns du er ufattelig vakker!! Du er uten tvil mitt forbilde! Du er morsom, søt, smart, fin! Gleder meg til å lese flere innlegg fremover <3 ha det kjempefint på Palmesus 😀

    2. Ååh! 😀 Kor herlig flott & naturlig du va fremfor kameraet her. Også så fin leppefarge; den va kjempefin til den solbrune (host, spraybrune) hudtonen din. Haha! 😀
      Æ synes det her va både morsmt & interessant å se på. Stas! Ha ei fortsatt fin helg, lekre. :*

    3. åååh du passa den fargen på leppene dine syyyykt godt!! du er så pen! håper det går bra med deg! 🙂

    4. Hey Babe 🙂 Ikke stress med bloggingen .Lev livet ditt og nyt sommeren jente! Kos deg med jentene!! Klem fra kjerringa på 32 😉

    5. Daaamn girl, looking good! Jeg lo godt av mange av svarene, likte denne kjempegodt jeg! Ta den tiden du trenger med bloggen.

    6. bra du har det bedre<3 og til dere som skriver dramaqueen osv hva er probleme deres?
      nesten uansett hva det er om hun er syk,sliten blogger hun ALLTID! så det kan ikke være noe så lett som har skjedd nå! bra video & serriøst er du den mest perfekte personen jeg vet om!

    7. gud så dårlig håret ditt egentlig er. ser jo sykt godt hvor ditt ekte er og ditt falske. Men bare bra at du ikke klarer å fiske det ordentlig uansett, så ser alle at det er slik 😛 desuten hvem trur du egentlig du er?? greit du er en blogger og tjener penger på det, men hallo i luken. *ler* så latterlig og du er så kry over deg selv. vises så godt. husk å vise mere pupper da! det dær var jo før lite. så jo bare brystvortene og heng. bare litt sånn horete.

    8. jeg likte deg så godt før! nå virker du så cocky. likte deg bedre når du virket så jordnær. men kanskje du ikke er det likevell 🙂

    9. Camilla & Line probleme deres er? de som har det dårligst, klager mer på hva som er galt med andre så egentlig litt synd på dere,men dere som burde få hate ikke sophie!

    10. Line alle kommentere bra her,du er den eneste som ikke syntes henne er jordnær så?
      ehh virker ikke helt som du er d

    11. Klarte ikke å se på videoen pga den looken du valgte 🙂
      Det ser grusomt ut!
      🙂
      Men ja, ja, smaken er som baken.
      Men du vet, av og til når man prøver å bli så fin som mulig, så ender man med å bli stygg:)
      Det begynner å se at det er slik i ditt tilfelle også
      For mye av det gode er heller ikke særlig bra

    12. Hva er greia med å legge til et smilefjes etter hate? Skal d liksom virke mindre slemt? Folk som skriver d har faen meg lite liv.
      Så fin du var i videoen Sophie! Elsket svarene dine og ta den tiden du trenger med bloggen:)

    13. Herreguuuud så fin du har blitt! Du har fått en skikkelig classy og voksen look😍 har faktisk fulgt bloggen din fra du startet og fikk link via kusina di. Helt sykt å se hvordan du har forandret deg! Du må bare blomstre alt du kan, y time is now!

    14. Så deg for 5 min siden på rutebilstasjonen! Ble litt starstuck, hehe. Satt inne på bussen som skulle til å kjøre, så fikk ikke spurt om bilde. Skal jobbe rett ved palmesus i morgen, så håper jeg ser deg igjen! Kos deg masse!

    15. Den kommentaren fra deg Camilla: Det er det mest latterlige jeg har lest på lenge. Hele Norge ler av sånne som deg. Kommentaren din lyser sjalusi, skulle likt å sett et bilde av deg. Du må jo være svaret på “perfekt” slik du kritiserer andre.
      Get a life.

    16. Fy du er vakker! Du er virkelig helt nydelig. Syns det er så gøy og se deg foran kameraet, kjempe flink!

    17. tror du at du kunne laget ett innlegg der hvor du forklarer hva som skjedde? bar hvis du selv vil og føler for det! Ditt liv, ingen kan bestemme, men lurer bare på om det går bra med deg..

    18. Dette likte jeg godt! Du er så fin forresten 🙂 Åååh krigshistorier fra andre verdenkrig er noe jeg også er veldig interessert i 🙂

    19. Ser på Robin sin snap at han bare henger med andre jenter og lille prinsen:p Hvorfor er dere ikke sammen der?

    20. Hei 🙂 grunnen til at folk spør hvor mye du tjener er jo fordi det ikke er mange som har den jobben du har. Vi er nysgjerrige rett å slett. Blogging er jo ganske nytt, derfor er det spennende å vite hvor mye man faktisk kan tjene på det. Jeg er ærlig om noen spør meg om hva jeg tjener. Skulle ønske jeg var en topp blogger å tjente det du tjener! For jeg tror det er mye 🙂 men har ikke så veldig mye spennende å blogge om, så tror ikke den ville blitt veldig kjent.
      Men kan du ikke si hva en vanlig måneds lønn er for deg da? Man vet jo hva er vanlig måneds lønn er på vanlige jobber. Så hvorfor ikke få vite det når det gjelder blogging?
      Elsker håret ditt forresten 🙂
      Hilsen line

    21. Heeeey gurl! Du må passe på å få malt hele underleppa di, så blir du 10/10. Du var syyyykt fin og naturlig ass, love ya.

    22. Shiiit, du var utrolig vakker i den 70spm. videoen!
      Håper de siste sommerdagene har vært avslappende og fine for deg, selv om noen av dagene tydeligvis ikke har vært heeelt gode. Men husk, vi setter veldig pris på deg, støtter deg uansett hva du gjør, og er veldig glad i deg<3<3
      Stå paaao, flotteste, herligste og skjønneste Sophie<3

    23. Såå fin! Kan du legge ut oppskrift på makaronistuingen som moren din lager? For å få litt variasjon i innleggene dine med en oppskrift i ny og ne. Du er en utrolig flink blogger og har lest bloggen din i snart 3 år nå

    24. Fysøren digger deg! Hadde håpet på at du ville prøvd å fått endret noen lover ang. dyrevern hvis du var statsminister for en dag, hehe! Ha en fin sommer videre <3

    25. anonym :hvis det stemmer at singleten er feil vei , så ser du jo grunnen 😉 hu gjøre alt for å vise frem puppene , hun gidde ikke å ta på seg bh en gang

    26. Hei! Synes du burde høre på Dirty Work av Austin Mahone! Dette er en kjempe bra låt! Hadde betydd mye om du hørte på den og kanskje også skreve om den på bloggen! Du finner den på iTunes! Digger bloggen foresten!! Tusen takk❤️

    27. Lurer litt på om du kan skrive litt om din syksom å din historie bak det? Inporerende å lese❤️

    28. Synes du skal ha deg flere operasjoner, du er überstygg å ligner på hufsa i mummitrollet 😂😂😂😂😂

    29. Synes du har utviklet deg og blitt mer voksen den siste tiden! Du virker veldig selvsikker med bein i nesa 🙂 Sjarmerende!

    30. Lene: Helt rett 😉 Sjalu er jeg ikke, kan også gjøre slik, men hun tjener jo på dommskapen deres av å kjøpe fra henne produkter som dere får på “salg/halv pris / osv” hun tjente heller ikke så godt som andre bloggere heller 😉 uansett artig å se hvordan jeg provosere dere, lett.

    31. Hvis du fortsetter å være sammen med Robin etter at han ga venninnen din juling, så tror jeg du mister ekstremt mange lesere og ingen kommer til å ha respekt for deg heller..

    32. Så sykt morsomt! Nå fikk vi jo se mer av leiligheten din også! Den så kjempe fin og koselig ut! Digger deg og humoren din (særkasmen)! 😀 du er så sykt pen og blid! Liker smile ditt 🙂

    33. hva er vitsen med og skrive hate?noen her har virkelig liteliv…
      det er ikke akuratt særlig hyggelig for henne at dere driver og slenger dritt om utsendet hennes! & hvis hun er stygg så vet ikke jeg,dere er jo sikkert helt perfekte selv skikkelig pene og feilfrie?eller?

    34. Robin får vel sin straff etter å ha banka Lotte. Regner med du finner deg en annen voksen mann, som fortjener deg og all den jobben du gjør og som behandler deg bra hele tiden. Ikke bare 70% av tiden!!

    35. Sykt rart at du sa kjendisen du ville ha datet var Ruby Rose, for jeg har et digert crush på henne akkurat nå. Haha, stalket henne nettopp på youtube…oops

    36. Så fint sminket du var der, i tillegg til nydelig hår! Likte både vippene, øyenbrynene og leppene (overraskende mot, med tanke på at jeg egentlig ikke er så fan av så mørke lepper) skikkelig godt, og synes du bør sminke deg i nærheten av dette litt oftere!

    37. Var ikke han litt frekk? Tror jeg hadde blitt litt irritert om en reporter hadde spurt meg hvor mye jeg tjener og om kjæresten er homo, og si at jeg spiller på sex… Menmen, hun er vel vandt til det ♥

    38. Sarkasme er noe man mener, men får det frem på en stygg måte, ironi er noe man egentlig ikke mener.

    39. Dere som kommenterer barnslig, unødvendig, dramatiske og frekke kommentarer, kan egentlig bare slutte å kommentere bloggen til Sophie Elise. Alle dere som kommenterer spydige kommentarer er jo anonyme, så dere er vel egentlig ikke så jævlig tøffe i trynet i virkeligheten? Tenk dere litt om før dere kommenterer, men dere har sikkert ikke noe hjerne å kommentere med når jeg tenker meg om…Ups:/
      Sophie du er dritkult, elsker humoren din<3<3

    40. Jeg skulle så veldig gjerne ønske at du hadde klippet håret ditt!! du hadde sett så fresh ut med skulderlengde på håret!! 😀 Please gi det en tanke. Ut med extensions bare for noen mnd..

    41. Håper det kommer flere sånne spørsmåls videoer. Men da håper jeg det blir flere 1000 spørsmål. DU ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SYKT FIIIIIIIINNNNNNNNNN! STÅ PÅ !:)
      LOVE YOU <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg