rosablogg-gjengen

På bildene over ser dere dagens jobb, eller iallfall en smakebit av det! Kommer på tv i september, og jeg vil så klart gi dere en nærmere beskjed slik at dere kan skru på skjermen 🙂 Det var iallfall veldig gøy, og jeg fikk være litt skuespiller for første gang, selv om rollen var meg selv, men en veldig “på kanten” versjon. Dette var gøy!

Ellers sitter jeg og tenker litt på hvordan bloggen min skal være. Jeg ønsker jo å dele av hverdagen min så mye som mulig, men hverdagen min er et virvarr av “dette er hemmelig / kan ikke si noe før til høsten / kan ikke blogge om dette”, og da blir det litt vanskelig. Jeg elsker det jeg gjør og vil blogge så bra som mulig, men ettersom jeg er en hverdagsblogg og heller ikke en moteblogg eller treningsblogg blir det noen ganger litt vanskelig å forholde seg til. Kanskje mer personlige innlegg..? Eller blir det også for mye? Er det mest gøy å lese om hverdag, eller tankene mine? Ah, det er vanskelig.. Jeg får gruble litt videre, og heller prøve å sette opp en plan på hvordan jeg skal gjøre ting.

Men en tanke hadde jeg iallfall, som var litt mer spesifik! Hva med liveshow en gang i uken til en fast tid? Hadde det vært gøy? Så har vi alle et tidspunkt og en dag å forholde oss til, slik at flere kan følge med!

86 kommentarer
    1. Det kommer du aldri til å klare å holde:( hva med svar på ukens spørsmål? Slik som badendyck? Problemet er jo at du bare svarer periodevis i kommentarfeltet 🙂

    2. Har du prøvd alpro sine yoghurter eller sjokolademelk? Smaker så godt, med god samvittighet for både dyr og miljø. Kan kjøpe det på alle dagligvarebutikker, bar et tips siden du er mer en gjennomsnittlig opptatt av dyr og miljø som du sa på liveshowet i går 🙂

    3. Fikk ønske du var mer åpen ang privatlivet ditt, litt som Marna! At du forteller litt flauser eller morsomme ting som skjer med deg og robin eller venner. Hadde vært gøy å få enda mer innblikk i livet ditt, ikke bare “nå skal jeg på butikken eller nå skal jeg i møte”

    4. Og det har vell ikke noe å si om du ikke har en treningsblogg eller mote? Du kam skrive om hva du vil! Din blogg! Du som må trives med det og velge ha du vil skrive om.

    5. Hadde vært veldig gøy med liveshow, men du kunne med fordel starte den rutinen litt utti august ettersom mange har sommerferie og ikke har Internett til å se på nå💕

    6. Er på ferie i Spania å på kjøpesenteret nær Benidorm kom sangen din på høytaleren 😉 bra jobba!

    7. – Ukens spørsmål
      – Ukentlig sminke-relatert innlegg.. Steg for steg bilder, video etc
      – Diverse tags? Whats in my bag.. etc
      – Personlige innlegg – ja takk! Liveshow? Maybe? 🙂
      – Dagen min minutt for minutt (personlig, større innblikk i livet ditt haha)
      Hilsen fast leser gjennom.. 3 år? <3

    8. Vennligst ikke, Jeg forstår ikke norsk❗️❗️❗️
      I’m from Germany
      I do not understand what you’re saying in your Liveshow

    9. Så absolutt tankene dine! Du er så reflektert og smart, pluss at du skriver utrolig interessante og meningsfulle innlegg! 🙂

    10. jeg har gått glipp av liveshowet ditt hver eneste gang.. -_-
      så fast tid og dag hadde vært supert. har veldig lyst til å se 🙂 løv u

    11. filosofiske innlegg!! det er så interessant å lese om dine tanker. Spørsmål som man ikke har noen svar på er noe du kunne skrevet mer om

    12. – Liveshow en gang i uken, fast.
      – Lage forskjellige innlegg med gode minner
      – Ukens spørsmål, hver uke, og ikke noe sånn 1-2 ganger i mnd at det skjer.
      – Hvordan du ser deg selv og ditt liv om 5 år, realistisk
      – Bucketlist
      – Hvordan du tror livet ditt hadde vært om du ikke hadde blogget
      – Nyeste innkjøp
      Noen eg kom på i farten. Håper det hjelper det litt til å finne innlegg 🙂

    13. Personlige tanker og filosofiske innlegg er kjeeeeedelig:p Heller hverdagslige innlegg om hva du har brukt dagen til, osv:D

    14. Syntes liveshow en gang i uken hadde vært noe, absolutt 🙂 Kanskje neste liveshow kunne vært med Robin – eller ei venninne? Anette Marie er godt likt 🙂
      Som nevnt ovenfor, så kan du jo ha innlegg om dagen din minutt for minutt / time for time. Personelig innlegg tror jeg også de fleste liker, og ville sett mer til. Kanskje lage en videoblogg om dagen din? Der du filmer hele dagen din og hva du gjør. Så blir det litt mer spennende å klikke seg innom bloggen din, og kanskje bryte de faste innleggene litt for en periode 🙂

    15. hvis du skal ha liveshow må du hvertfall få det til å fungere for alle, for jeg fikk det ikke til, og jeg prøvde så og si hele kvelden.

    16. Hei sophie, jeg er en jente på 17 år som er her i oslo hele sommeren på besøk hos søsteren min. jeg er ikke herfra dermed kjenner jeg heller ikke noen yngre enn 35+ – hvet du noe man kan gjøre på kveldstid/dagtid som er sosialt og gøy så jeg ikke kaster vekk en hel sommer? :))

    17. En gang i uken er kanskje litt mye.. Blir mye for deg å stresse med, samtidig som jeg tror det kan bli litt kjedelig etter hvert. Ta heller fast en eller to ganger i måneden. Gjerne litt tidligere enn 22.00 (fikk ikke sett i går, fordi det ble for sent. Begynner på jobb 6.00)
      Forresten så ler jeg meg seriøst i hjel av noen av kommentarene over her! hahaha, “kan jo han innlegg om dagen din minutt for minutt/time for time” “kanskje lage en videoblogg om dagen din? Der du filmer hele dagen din og hva du gjør”. OMG, virker som om at folk ikke leser det du skriver i innlegget. hahha, kan jo ikke vise minutt for minutt når hun driver med filming til noe hemmelig. Du er smart og reflektert, Sophie. Bare noen av leserne dine som er litt mer korttenkte 😛 hahahh

    18. liveshow så ofte du klarer! som noen sa over her, kan jeg tenke meg det blir vanskelig for deg å holde fast tid og tidspunkt hver uke i og med at det er så mye som skjer i livet ditt. men hva om du for eksempel sier ifra hver søndag hvilken dag liveshow blir kommende uke eller noe sånt? 🙂 ihvertfall veldig gøy med liveshow!

    19. Innkjøp og outfit ☺️ Hva med om du filmer små snutter en hel dag og gjør det om til en?(når du ikke driver med det hemmelige),

    20. TANKER OG MENINGER VÆR SÅ SNILL <3333 Det er når det kommer rett fra hjertet du skriver best!:):):)

    21. Hei Sophie! Jeg leser bloggen din daglig, men har faktisk aldri kommentert før. Har alltid tenkt at du ikke blir å se det jeg skriver, men jeg håper du gjør det selv om du får mange andre kommentarer. 🙂
      Jeg vil først starte med å fortelle deg at du er en fantastisk person. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har vært så langt nede at jeg ikke visste hva jeg tenkte og hvem jeg var. Men jeg kan med handa på hjertet si at bare med å klikke inn på bloggen din får meg i bedre humør med en gang. Jeg har så lyst til å takke deg for det! Du er ikke bare et forbilde, men en stor inspirasjon! Du har lært meg å gi faen i all dritten jeg får daglig. Jeg har virkelig ikke ord på hvor mye jeg takker deg for det…
      Du er en person som fortjener alt godt, og jeg krysser virkelig fingrene for deg. -Og igjen, tusen, tusen takk!

    22. Jeg tror det hadde vært veldig opplysende for bloggen din om du satset fullt på de mer personlige innleggene! Du skriver fantastisk bra, og er veldig reflektert! Etter min mening synes jeg det er nettopp den slags innlegg som bærer bloggen din❤️ Du var forresten så søt på liveshowet i går! Man ser hvor godt du liker Robin, for du lyste opp med en gang han kom inn i rommet

    23. Dette er alltid gøy og spennende å lese om:
      -spørsmålsrunder/ukens spørsmål.
      -første gang innlegg (første gang du drakk, hadde sex, osv)
      -Dine personlige tanker og meninger om tabubelagte ting (eks. innvandring, prostitusjon, homofili, osv)

    24. Jeg synes det er artig å lese om personlige innlegg og dine meninger om forskjellige ting. jeg er gammeldags og liker best spørsmålsrunde skrevet. I tillegg er du veldig dårlig til å svare på kommentarer, selvom du helt sikkert leser dem. Jeg synes du burde ha et system som fotballfrue sin, godkjenner kommentarer underveis. Eller stenger kommentarfeltet slik som mammatilmichell, men helst førstnevnte 😉

    25. Hei Sophie Elise!
      Er så glad i å lese bloggen din, du er så tøff! Jeg er også nordlending fra en liten plass, sånn som deg, og til høsten blir jeg Oslo-borger. Lurte derfor på om du kanskje kunne skrive et innlegg om hvordan du opplevde det å flytte til Oslo? Føler du at det er blitt “din” by nå, eller er det en skummel og truende betongjungel slik jeg er redd for at det er? Jeg vet du opplevde mye kjipt på den tiden du flyttet dit, men var Oslo da et bra sted å være eller gjorde fremmedheten at det ble verre? Jeg lurer bare så på om jeg kommer til å trives i Oslo… Kanskje tips og opplevelser fra en som har opplevd det tidligere hadde hjulpet 😉

    26. Du får liksom alltid sagt det vi alle tenker, men ikke helt klarer å sette ord på. Derfor liker jeg dine personlige innlegg/tanker spesielt godt. Du er en kjempeflink blogger, som alltid har mange gode tanker å dele 🙂

    27. Liveshow! Men hadde også vert gøy om du kunne filmet liveshowet og lagt det ut på bloggen slik at vi som ikke fikk sjangs til å se det live kan se det etterpå (:

    28. Du er enormt flink på markedsføring og jeg skjønner hvorfor du er hvor du er på topplisten den dag i dag. Du har en pågangsvilje som er å beundre. Skjønner ikke hvorfor folk ser på deg som et dårlig forbilde kun fordi du skriver om silikon og div operasjoner. Jeg skjønner at de som sier det tenker muligens på unge jenter som kanskje blir påvirket osv. Men er det virkelig noe å slenge deg full i drit for? Du forteller om erfaringene dine med silikon, ikke fordi du vil påvirke unge jenter til å ta silikon, men fordi du vil hjelpe andre som vurderer å ta samme opersjon selv. Blir irritert hver gang jeg hører noen si noe negativt om deg, fordi vet du hva. Alle vil ha store pupper, store lepper, fint ansikt, fin kropp osv. Alle vil være fin å se på. Folk er sjalu, folk er hevnlysten, folk unner ikke andre suksess. Kjenner alt for mange som ikke unner vennene sine suksess engang. Sophie du er en sterk jente, det er jeg helt sikker på. Du har sikkert måtte tåle enormt med dritt oppgjennom årene pga jenter som ikke unner deg suksess. Hadde ikke de fleste gjort noe med kompleksene sine om de hadde hat muligheten? Hadde ikke alle tatt i mot mulighetene de fikk via en blogg om de hadde muligheten? Hadde ikke alle valgt å skrive et innlegg de tjente gress på om de fikk muligheten? Jeg er glad for at du fortsetter å gjøre disse tingene, for all del folk kan bare bli provosert av tingene du gjør, men jeg håper at folk snart klarer å innse at å si at du ikke er et forbilde kun fordi du har silikon og er en rosablogger bare blir vas. Hvis blogg ikke er en jobb, hva med de som tjener 20 mill i uken kun for å spille noen fotballkamper?
      Er enormt glad for at du fant en gutt som Robin, som kan minne deg på at du er vakker sånn som du er. Du er et godt menneske og jeg har aldri forstått hvorfor ikke folk for engangskyld kan tenke på personligheten din. Uansett hva du gjør blir det feil. Om du er veganer, er det liksom helt sykt at du kjøper en veske av skinn. Jeg mener du gjør hvert fall NOE. Det er imponerende, spør du meg. Du tjener penger som du kunne brukt på kun deg selv, men du velger å bruke det på dyr som trenger hjelp. Hvorfor ikke bare fokusere på alt bra du gjør. Hvorfor ikke bare innse at du faktisk er et bedre menneske enn de som bruker tid på å slenge deg full i drit. De tror de er bedre enn deg, men de tar kraftig feil. Jeg beundrer deg hvert fall. Jeg synes du er en sterk jente som kun fortjener skryt for at du gidder å bruke tiden din på å skrive innlegg som kan hjelpe andre, gi penger til organisasjoner som hjelper dyr osv. Ja, det er en ufattelig lang liste av positive ting du gjør.
      Jeg blir glad av å se at du får mange muligheter fra bloggen og mange gøye ting å være med på, fordi det fortjener du etter all den dritten du har gått igjennom med tanke på eksen din og all dritten media skriver osv. Håper du leser denne kommentaren og tenker at jeg har rett 🙂 Stå på Sophie!

    29. Videoer! Det er mye lettere enn liveshow, da slipper du å styre med at folk ikke får opp lyd eller kommer seg inn. Ellers er jeg glad i å lese hva du har kjøpt på nelly og sånt, pleier som regel å kjøpe mye av det samme som du har.

    30. Syns alt du har av ting å komme med er gøy å lese jeg! utenom sminkegreier, for det instresserer ikke meg noe særlig, men en gang i blandt er det faktisk underholdende også :p
      Litt av hvert, og det du føler for å skrive synes jeg er gøy 🙂
      btw, fikk ikke sett intervjuet ditt her om dagen, og linken din gikk til sommermysterie-serien til sommeråpent, hvor du ikke var å finne :p kan du komme med riktig link?

    31. -Altså jeg tror ikke du klarer å holde at du skal ha det en gang i uken, så heller advar oss en dag før du ønsker et live show selv, slik at man kan bli forberedt dagen før istede.
      -De filofiske innleggene er veldig kjedelige. Føler det er helt likt hver gang.
      -Du bør heller fortelle mer sånne “private” innlegg. Altså med det mener jeg liksom litt mer detaljert hva som foregår i din hverdag. Så du noe spesielt idag, møtte du noen og hva gjorde dere, hva gjorde du i dag, har du og Robin opplevd noe gøy sammen osv.
      -Litt humor iblant og litt “typisk deg” innlegg på en måte.
      -Sånn “første gang” innlegg er også kjempe gøy å lese.
      Klem <3

    32. JA til liveshow en gang i uken! 😀
      Innlegg hvor du skriver om dine tanker er veldig morsomt å lese! du er en smart jente med smarte tanker!
      Også er det generelt går med videoblogger 🙂

    33. Bloggen er uprefesjonell når folk bare kan skrive hva de vil uten at du godkjenner kommentarene først. Det er hvertfall et skritt nærmere din nye blogg.

    34. Hei Sophie Elise! Noe av det som gjør bloggen din så unik er at man vet aldri hva man får når man trykker seg inn på den. Elsker at du deler så mye som du gjør og er så personlig. Du er superflink og får meg til å tenke annerledes og nytt OFTE. Og det er du alene om blandt bloggerne. Keep up the good work, sier jeg bare. Du er rå!!

    35. Kommenterte det i går også, men ser jeg er i mindretall av de som ikke ønsker LIVESHOW nå. Hadde satt pris på om du kunne lage et show høst/vinter. Ha en fin sommer, vi reiser om noen timer 😀

    36. Hei! Jeg er og besøker familie i Harstad nå. Må først si at det er utrolig flott her oppe! Skjønner godt at du liker deg her☺️ Det er ikke så veldig bra vær her oppe, så det jeg egentlig lurte på var om du visste om noen bra solstudioer i nærheten. Vil jo ikke komme hjem bleik når det er så fint vær hjemme på østlandet!

    37. Hei!
      Jeg er en jente på 17 år, jeg har veldig lyst å lage meg blogg. Søstera mi har blogg, men hun har ikke fått så mange lesere og kommentarer. Hun har blogget i 1 år nå!
      har du noen gode tips til hvordan man kan få flere lesere og kommentarer? 🙂

    38. Elsker innleggene om tankene dine 🙂 og liveshow høres bra ut!
      Er enig med den anonyme som kommenterte dette: Ukens spørsmål, personlige innlegg, tanker og meninger, filosofiske innlegg

    39. dere må ha kjedelig liv når dere er så opptatt av liveshow og hva slags innlegg som skal være her , tror ikke dere er så opptatt av hva andre bloggerer skrive om , enten så er dem interesante eller ikke
      aldri sett at noen er så opptatt av hvordan en blogg skal være bortsett fra dei som lese denne og er ingenting unikt med denne bloggen , hu har snakket mye om det samme i flere år

    40. Hei, jeg lurte på om du kunne skrive et innlegg om hvordan det var for deg å bli vegetarianer og hvordan det føltes/utfordringer i begynnelsen. Jeg har nå selv bestemt meg for å bli vegetarianer etter å ha sett på en del dokumentarer om hvordan det påvirker helsen. Jeg har blitt helt frelst. Akkurat nå er jeg i en begynnelse hvor det både påvirker meg fysisk og psykisk og det går opp og ned om det er positivt eller negativt. Derfor ville jeg gjerne hørt litt om din historie.

    41. Jaaa, videoblogger og live show er favorittene mine fra deg! Elsker å se mer av personligheten din i en avslappet atmosfære, sånn det blir når man videoblogger 🙂

    42. Hva med litt av alt, nå og da?:-) Det kommer sikkert til å gjøre bloggen din litt mer morsom eller interessang. F.eks at du kan blogge om sminke og klær (outfit) og sånne ting. Men også personlige innlegg nå og da, da føles det som vi lesere kommer nærmere innpå deg og blir mer kjent med deg. Vi alle har dårlige dager, og jeg synes egentlig at bloggere som er upersonlige er kjedelige. Så ja.. 🙂

    43. jeg skulle ønske du hadde noen flere outfits og treningstips! Spesial for rumpa, for der ser man ar du har gjort noe riktig i alle fall!!
      Xoxo

    44. Jeg absolutt elsker innleggene dine som er litt personlige, og der du filosoferer og grubler over ting og tang du synes det er viktig at blir sagt noe om 🙂 Synes også det er artig å lese om hverdagen din og hva den innebærer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg