den viktigste tiden

Tuuusen takk for et veldig morsomt liveshow igår! Selv om det kan bli litt tekniske problemer i starten, så er det tusen ganger morsommere å kjøre spørsmålsrunde på den måten enn vanlig, synes nå jeg.


deler av innlegget er reklame

 

Jeg starter dagen på denne måten – en god lunsj og siste utgave av DET NYE. Det er så alt for sjeldent man bare kobler av og setter seg ned uten masse forstyrrelser fra sosiale medier, og for meg har den tiden av måneden hvor jeg får et nytt magasin i posten blitt en viktig del av min egentid. Jeg har skrevet før at DET NYE er min favoritt, og det står jeg ved enda. Ikke bare er magasinet fullt av inspirasjon for den som elsker mote, det siste innen musikk, film, reiser og intervjuer, men magasinet inneholder også oppskrifter, trening og svar fra psykologer. Jeg lærer masse av å lese dette bladet!

Nå kan du få et kjempetilbud på bladet med 3 utgaver av DET NYE pluss et komplett øyenbrynskit fra makeup mekka for kun 149 kr -! Dette har normalt en verdi på 557 kr, så dette er et vanvittig bra tilbud. Tommel opp!

 

Jeg hadde aldri prøvd brynsettet fra makeup mekka tidligere, men etter å ha mottat det nå har det blitt en favoritt som til og med danker ut anastacia beverly hills som var min store favoritt. Du finner tilbudet ved å klikke deg inn her.

.. Og vet dere hva? Jeg fikk til og med litt ekstra treningsboost av å lese bladet! Så nå er treningsklærne på, og jeg er klar for gymmen 🙂 Det er så godt å ha motivasjonen på plass, og ikke minst begynner rumpa å ta sånn smått form, hehe.

47 kommentarer
    1. Bahaha! Sorry Sophie men rumpa begynner ikke å ta form før etter maaaange mnd med trening og riktig kosthold, ikke etter et par uker! Vi ser jo at du stikker rumpa ut, hvorfor skal du ALLTID late som om du er en annen enn den du er? Blir så oppgitt av deg.

    2. ^ åå du Caroline er så sjukt sjalu 😀 hahahhahaha. Er ikkje hennes feil at du ikkje har rompe 🙁

    3. Til den Caroline .. Som kommenter..
      Har man ikke noe pent å si så ikke si det i det hele tatt! Gå å fuck dæ sjøl som vi sir på godt nord- norsk!
      Sophie du ser strålende ut!! <3

    4. Oooooh my god, du er så vakker! Du ser stunning ut uansett om du går i daffeklær, gallakjole eller treningsklær. Dessverre rekker ikke økonomien helt til når det gjelder DET NYE og den sminken. Får heller kjøpe bladet i butikken når jeg har råd! 🙂
      Uansett – kos deg masse på trening, og jeg (tro det eller ei) er utrolig stolt av deg som klarer å trene OG holde motivasjoen oppe! 🙂 jeg hater virkelig å bevege på kroppen, men jeg vil også trene. Dilemma, haha. Men nå prater jeg meg bort her – KOS DEG <3 du er ser faktisk jævlig deilig ut!

    5. hahaha sorry Caroline men har du aldri trent før? Om man trener riktig og nok så kan man se forskjell etter bare noen uker og kosthold har ikke så mye å si på om rumpen blir mer trent eller ikke. Sophie har en veldig fin kropp og at hun merker forskjell etter noen uker med trening viser bare at hun har gjort noe rett. Hvorfor skal du alltid kritisere andre? Blir så oppgitt av deg

    6. Kjempefin du er, men er det virkelig mulig å se resultater etter kun et par uker? Har selv nettopp begynt å trene og fokusere på et sunt kosthold, hadde satt pris på eventuelle tips etc! Stå på 😀

    7. Hvorfor har du lyst til å legge ned Freia? Bare fordi du har lyst så er det mange andre som har lyst å bevare Freia! Du er så sykt falsk😡

    8. Caroline har riktig. Malin, aner du hvor inkompetent du fremstår når du påstår at kosthold ikke har mye å si når det kommer til å få resultater av trening? Det blir helt urelevant å komme med en så uriktig kommentar. Å bygge muskelmasse (hypertrofi) krever tung styrketrening og et kosthold med NOK proteiner, noe som er svært vanskelig å oppnå som vegetarianer.
      En rumpe bygges ikke på noen uker. Det tar måneder. En god pose gjør mye, men jeg mener ikke at du ikke er flott Sophie. For det er du 🙂

    9. Kunne ikke du ha reklamert /skrevet et innlegg for NUK++ (NordNorsk UngdomsKultur Festival), siden du er fra Harstad, og siden søsteren din pleier å være med på det. Det er ca 90ungdommee hvert år som pleier å være med på det, og du kunne gjort en stor forandring på det! Arrangementet varer i en uke, og det er under Fespstillene i NordNorge!

    10. Hvor fikk du tak i det marmor-dekselet på maccen? Har leita etter et slikt lenge 🙂

    11. Hei, skjønne Sophie.
      Så deg på Sommeråpent hvor du sa at leserne dine er fra tenåringer til ca 25. Jeg kan med dette bekrefte at det ikke stemmer, for jeg er 39! Og jeg har flere fjollete venninner som leser bloggen din. Ikke fordi at vi nødvendigvis følger så mye med på moten din, men rett og slett fordi du er en utrolig kul ung dame som har mye å komme med!
      Du står for ting og virker ekte og troverdig.
      Stå på småen, håper at vi ser mye mer fra deg i årene som kommer 🙂
      Klem fra meg!

    12. Ville bare si angående innlegget ditt om bad boys, at jeg synes du skriver så utrolig bra! Du er helt klart favoritt bloggeren min, og elsker at du skriver om så mye du er interessert i, som mange andre ikke prater så mye om 🙂 Innleggene dine er veldig inspirerende!

    13. Må også henge meg på Caroline.
      Årets mest oppbrukte og kleine posering der rumpen stikkes mest mulig ut.
      Du gir folk et falskt bilde av deg selv…

    14. trenge ikke å tyde på at man er sjalu uansett noen ikke syns rumpa hennes ser stram ut ennå , den ser bare stor ut , ikke sånn sprettrumpe stor ennå , søk på fitness rumper så ser dere det
      jeg ser poenget til hu caroline , er bare den ene rumpeballen som ser ut som den har str mens den andre henge og slenge atte med + hun hadde ikke særlig liten rumpe fra før av en gang så hun kan ikke uttale seg særlig om at nå har hu endelig fått mye større ræv etter noen uker

    15. gjekk gjennom noen gamle bilder av deg , ser nesten litt merkelig ut at puppa dine såg nesten større ut før enn nå

    16. Hahahaha jeg har sett deg i thights oppover løkka og du har IKKE rumpe. Dette er hard posering og viljestyrke. Du er petit xs og sorry ass, men detta her blir drøyt 😛 !!! Du ber jo om at folk tror du ser annerledes ut!!!

    17. Hvorfor spiste du fisk i episode 8 av Bloggerne hvis du er vegetarianer? :S Har ikke noe imot folk som spiser dyr, men ikke si at du er vegetarianer hvis du ikke er det…

    18. Til du der oppe: Tror du vet så mye, eller hva? Hun har så mange ganger sagt at hun er pesceterianer. Get your facts straight. 🙂

    19. ^vegetarianere spiser fisk, egg ,drikker melk osv… veganere derimot gjør ikke det.. å rompa di er fab sophie! <3

    20. Jeg har ikke rumpe, men kan gjerne posere så det ser sånn ut, og dæven da ser jeg heit ut med diger rumpe 😀

    21. Det er to ting jeg ikke skjønner:
      1) Hvorfor du orker å blogge
      2) Hvorfor folk orker å lese
      Og selvfølgelig, hvorfor i huleste jeg er her inne og kommenterer. LOL.

    22. Hver gang du legger ut et bilde i treningstights dør mange millioner sædceller landet over momentant. Tenk hvilken påvirkningskraft du faktisk har. Du er grisedeilig, er vel egentlig poenget mitt her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg