filming idag!

Hei fininger! Nå er jeg på plass i Harstad, og ikveld skal jeg være gjest på sommeråpent hos NRK 🙂 Jeg har allerede vært på båten deres en liten tur for å gjøre noen opptak, og nå er jeg hjemme og venter på å dra tilbake igjen, haha.. TV tar sinnsykt lang tid, men gøy er det! På bildene under ser dere meg og Sofie som jeg møtte på NRK-båten, noen av dere kjenner henne kanskje igjen fra hotel cæsar? Veldig søt jente iallfall!

Det er gøy å kunne vise fram den fine byen min, selv om været ikke overasskende er litt halvveis idag, haha. Men hva gjør vel det? Ingenting! Jeg og jentene skal nemlig ta på oss høye hæler og feste natten lang, jeg har lovet meg selv og alle andre om å være med på nash for en gangs skyld. Jeg satser på en helt sinnsyk kveld! Jeg har ikke blogget så mye de siste dagene fordi jeg har ønsket å være sammen med mine beste venner og ta igjen litt tapt tid, som dere sikkert forstår.. Det var virkelig godt å være hjemme, igjen, haha. Har jo blitt mange turer hit i det siste!


 
(annonselenke) Skoene jeg har på meg er fra nly shoes / tightsen er flere år gammel

Om dere vil se meg på tv, skru på skjermen mellom 21:30-22:30. Klem!

67 kommentarer
    1. hei sophie elise. du burde begynne å gå med knebeskyttere. du hadde vært så søt med Select-knebeskyttere. du burde ha det på sommeråpent i kveld.

    2. Åå jeg er i Narvik nå! En time unna harstad. Kjører dere båten forbi narvik? Slik at det blir noen mulighet for meg å komme og si hei? Vææær så snill å svar! Du er et stort forbilde for meg og jeg vil veldig gjerne møte deg!

    3. – om dere går i landi Narvik / Bjerkvik? Moren min er nemlig fra Harstad, så vi var der for to dager siden! Det ville vært så noselig å møte drg! Har så mye jeg vil fortelle deg!
      Det var jeg som skrev innlegget over 🙂

    4. Sophie Elise skal jo bare være med på sendingen i Harstad, hun skal ikke være med når båten går lenger sør.

    5. Alarmen er satt så jeg er klar til å se deg på NRK!
      Kan du ikke legge ut noen bilder fra “Den Magiske Hagen”? Jeg mener å huske å ha sett bilde av det på bloggen din, så det hadde vært gøy å se noen av fargeleggingene dine! Selv liker jeg å tegne i min mens en tv-serie går i bakgrunnen! Pleier du å ha det helt stille, eller med musikk eller hva? ❤️

    6. Sykt fin tights! Kan du lage en video eller ta bilder hvor vi kan se alle buksene og tightsene du eier? På en måte en klesskolleksjon bare for bukser? Det hadde jeg likt:)) Stå på Sophie, du er fantastisk flink til det du gjør, og du er virkelig nydelig<3

    7. For en horete klesstil da lille pike!
      Det gledes å høre snakk om hvor lite du egentlig har mellom ørene 😂😂😂

    8. Du var ikke akkurat gjest da, var en av de på kaia, og du framsto ikke akkurat særlig smart, ble flau på dine vegne jeg.

    9. Så frekke folk skulle være da? Jeg synes du er kjempe fin, jeg! Jeg kunne ønske du syntes mer på tv, for det fortjener du!;)

    10. På bloggen høres det ut som det skal handle om deg Haha. At du ble filmet før i dag osv. Du var jo bare en av de som ble intervjuet på kaia, du er utrolig høy på deg selv. Tror du er verdens navle, du er å blir bare en utrolig naiv 20 åring, skulle tro du var 14 år.

    11. Jeg så deg under sendingen. Wow, så fin du er! I tillegg er du ei bein tøff jente. Stå på videre, u go gurl!💗 jeg heier på deg!

    12. såg jo ingen av dere der , like greit å ikke se deg på programmet men hadde vært kult å sett hu fra cæsar

    13. Lite spm. Visste du om bivirkningene av å ta tatovering mens du gikk på isotretinoin mens du gikk på det ell mindre enn 6 mnd etter kur? Doctorer og tatovører sier at blekket ikke sitter like godt og at det kan oppstå infeksjoner. Noen tanker?

    14. Du har blitt mye finere. Vet ikke hva du har gjort med sminken. Men you look smashing. Deilig tights og skinnjakke, det river i boksern 😉

    15. Hei Sofie Send meg en venneforespørsel
      legg meg til som venn
      Så fint bilde av deg og Sofie Asplin
      Så fint antrekk du har på deg
      det kledde du da
      hvor lenge har du blogget?
      så fin blogg du har
      Svar meg

    16. Hei, har et spørsmål angående silikon.
      Har lenge tenkt på silikon av den enkle grunn at jeg er “helt flat” og føler jeg ser veldig lite feminin ut i bikini, finner ingen bikinier som sitter fint osv. Jeg bare lurer på om du vet noe om dersom man får komplikasjoner og må ta flere operasjoner om man må dekke dette av egen lomme eller om dette er noe klinikken gjør “gratis”? og dersom man må skifte de ut etter 10-15år, om man da også må betale samme pris som en ordinær brystforstørrelse?
      Setter stor pris på svar, på forhånd takk 🙂

    17. Folk er så stygge mot deg i kommentarene. Skaff dere et liv folkens
      Å slutt å plage sophie. Er så unødvendig 🙂

    18. eg likte innslaget og du gjorde en flott figur og helt tydelig at alle er stolte av deg i harstad, spesielt hun ene damen bak deg hun var klar til å klappe leeeeenge før de andre hihih
      dog legge ned hele Freia kommentaren var helt unødvendig -de er ikkje fienden…fins andre du kan bryne deg på

    19. for en klesstil!! Herregud så harry du har blitt, er det mulig å bli så mye mer harry iløpet av så kort tid?

    20. Du så så bra ut i dag😍
      Elsker vippene dine😘, du ser såå bra å ikke minst naturlig ut på tv😍

    21. Anonym: Hehe, det er ingen klinikker som tar silikon gratis, og om det hadde fantes det burde du nok ikke tatt det der. Jeg tok på fornebu med livsgaranti, så får det dekt om jeg må bytte ut.

    22. Mente ikke å spørre silikon var gratis,da misforstod du nok meg. Men dersom man fikk komplikasjoner om man fikk dette dekt av klinikken. Men du sa noe om garanti da, så da fikk jeg svar på det jeg lurte på:) takk!

    23. Å my, går det an å være mer høy på seg selv enn det du er?
      Å komme med en slik “spøk” om Freia for å vise hvor mye “makt” du liksom har på grunn av denne bloggen?
      Det er sykt!
      Man skulle tro at du virkelig gjør noe viktig med slike uttalelser og innlegg om påskeegg og skal liksom være med på å “redde” verden?
      Synd at noen tror på dette:( Det er jo ikke tilfelle
      Har du glemt selv hvor glad du er i MacDonads (f.eks) og skrev selv om det for ikke så lenge siden.
      Er det liksom ingen palmeolje i det de lager? Mens Freia er versting?
      Du gjør jo alt dette rett og slett kun for å skape rabalder, det er jo meningen fordi det er slik du kan fremme deg selv.
      Du er nå en vedlig stor forbruker. Du bidrar da ikke til noe med å trekke Freia ned på den måten du gjorde.
      Du tar fly, du spiser på MacDonalds, du kjører bil, du gjør masse andre ting som ikke er miljøvennlige.
      Det virker i hvertfall ikke at du på ordentlig mener at du gjør noe viktig for planeten?
      Jeg synes fortsatt at det er helt sykt at du får så mye oppmerksomhet når du egentlig sier ikke noe spesielt smart:(
      Triste greier:(
      Men du kan selvfølgelig le hele veien til banken og være stolt av deg selv og glad for at verden liker alle slike mennesker , til og med de som bare later som om de gjør noe virkig for alle når de egentlig er bare opptatt av å tjene masse penger og bli “kjedis”.
      P.S. Du som er så kjent til å si ting som det er. “rett fra levra”. Hvorfor sa du ikke hvor mange millioner du tjener.
      Hadde du ikke lyst av å skryte mer av deg selv? Det var rart:)
      Du fortjener ikke å tjene så mye kun ved å skrive en slik blogg mens mange andre som gjør virkelig noe både for andre mennesker, dyr og planeten tjener kun brøkdel av det du får for å skrive tull og tøys.

    24. du ser så tjukk ut i tryne i virkeligheten , hvorfor? botoxen som får deg til å se større ut ?m tryne ditt ser smalere på bilder

    25. Til deg som lurer på om silikon er gratis. Du kan snakke med fastlegen din og få han/henne til å sende en rekvisisjon til en kirurgisk klinikk. Da må du fortelle at du føler deg lite feminin med så flate bryster osv. Jeg gjorde det og fikk dekka silikon innlegg på 400g i hvert bryst. Betalte en egenandel på litt over 400kr, 375kr for en spesiell type bh du må bruke, pluss 500kr for konsultasjonen for om du er er en “verdig” kandidat for å da operasjonen dekket. Jeg har hatt mine i 6 år nå. Så jo sophie elise man kam få silikon “gratis”! Woorked for me 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg