sett pris på hver dag

Idag har det vært tut og kjør, rykk og napp, slag i slag og alle andre ordtak jeg kan komme på for å fortelle dere at dagen har vært travel. Eller, det har jo bare vært trening, et intervju med vgtv (endelig fikk vi gjort 70 spørsmål uten noe feil!), rydding, pakking og nå er jeg på gardermoen på vei til Harstad for helgen. Jeg har vel egentlig bare hatt det “travelt” fordi jeg ble helt slått ut av en hendelse som skjedde tidligere idag, haha. Jeg skulle lage meg mat, og mens jeg spiste så jeg litt halvt på tv-skjermen. Idet jeg skulle ta en bit av pastaen min ser jeg ned på gaffelen som er 1 cm unna munnen min og oppdager den ekleste billa jeg har sett i hele mitt liv, på vei rett inn i gapet mitt. Jeg kastet gaffelen over hele stua og brakk meg lenge etterpå, jeg spiste nesten den største billa jeg har sett i mitt liv, haha. Og så fikk jeg dårlig samvittighet for å ha kastet den lille stakkaren over hele stua, men det er vel bedre enn å bli spist.. Jeg brukte sikkert en time på å samle meg etterpå, det er nå 6 timer siden og jeg turte nettopp å spise igjen. Så ja, der har dere en liten historie fra hverdagen min…

Her har dere meg og billa jeg nesten spiste. Den var svær, 2 meter høy!  Neida, dette er Morten fra vg-tv som intervjuet meg idag, og har intervjuet meg flere ganger før. Blandt annet den gangen jeg var drita på gullruten og svarte “jada, mye drugs” på hvordan det er å bo i Oslo, haha. Dårligste spøken jeg har dratt i mitt liv, og jeg har sagt mye rart. Morten kalte forresten en selfie for “selfisen” idag så der har vi et nytt ord. Og ryktene på min instagram er nå at jeg og Morten dater.. Fra en som ryktes å være homo, til en som faktisk er homo. Thats how I date!


 

Jeg leste nettopp om terrorhandlingene i Sousse, Tunisia.. Det er forferdelig, og føles på en måte så nært ettersom jeg var på nabohotellet i 2013. Det er 114 nordmenn i området, og jeg synes vi skal sende noen ekstra tanker til alle som er berørte av terroren idag, selv om tanker ikke hjelper så mye. Sett pris på hver dag!

46 kommentarer
    1. Tanker hjelper mye…..energi er viktig og god energi er mest viktig -sammen kan vi kanskje endre holdninger…om ikkje i dag så en dag
      Grusomt hva som skjer for tiden terror handlinger i Frankrike også i dag..helt sprøtt
      Håper dere er trygge <3<3
      God tur Sophie <3

    2. Hei Sophie Elise 🙂
      Utrolig morro at du ville ta de 70 spørsmålene! Jeg har ventet lenge på din tur, for å være ærlig. Gleder meg til se de, vet du når de kommer ut, evnt. kan du linke til de i et senere innlegg? 🙂
      På bildet, så er du bare wow. Jeg syns du ser ufattelig fin ut (gjelder forsåvidt alle bilder).
      Har ikke lest noe om det som har skjedd i Tunisia, men må være ganske grusomt ja.. Sender varme tanker til de og håper de kommer trygt hjem til Norge ganske snart!
      Ha en kjempefin kveld <3

    3. Du er utrolig fin når du smiler med tenner😀 du er ALLTID fin😘 sender tanker til de, håper de kommer seg trygt hjem til Norge snart😗😗

    4. hehe.. har en kompis som ikke følger helt med, så han spørte hva selfis er, og jeg bare jo det er sæl fis, folk send bilda a sæla som fis hahaha

    5. Å sende tanker er det minste vi kan gjøre❤️
      Du er virkelig pen på bildene dine, sikkert like pen i virkeligheten💪🏻
      Stå på, lev livet fullt

    6. Er det mulig å se så jævla tøsete ut ! For mye av det gode, mens du i det minste kan dekke til den fake kroppen din !!!!
      Kvalmende

    7. Ett lite tips fra meg : Hvis du tar litt pudder eller foundation på kanten rundt leppene etter du har tatt på deg leppestift, så slipper det å se ut som bleeding lips. Du ser stunning ut 🙂 men leppestiften på kanten av leppene ser ikke så bra ut, så ville bare gi deg ett tips ang det:)
      Kos deg masse i Harstad! ♥

    8. Hei! Jeg tenkte å ta en neseoperasjon, bare får å få smallere nesetipp. Så lurte jeg på om du vet noe om å ta slike operasjoner i utlandet som, fks Litauen, eller Serbia. Om du muligens har noen tanker om dette?
      mvh Nathalie

    9. SE HIT, SOPHIE!
      Hei Sophie, jeg har lest bloggen din i noen år. Jeg er eldre enn deg, men allikevel fanger du oppmerksomheten min mer enn for eksempel andre kjedelige blogger. Du blogger personlig og morsomt med oss lesere, det liker jeg(:
      Jeg har aldri kommentert her på bloggen din, eller stilt deg et eneste spørsmål. Men så sitter jeg her da, en fredags kveld og kjeder meg litt, og leser bloggen din. Da fikk jeg så lyst til å spørre deg om en ting.. hvordan blir du så brun? Har du en selvbruner du seriøst kan anbefale? Jeg har prøvd ALT. Jeg vil ikke bruke solarium eller sole meg for mye da jeg er livredd for å få kreft. (Høres teit ut men sånn er det).
      Hadde vært kjempe kult om du svarte;) Hilsen en fast leser.

    10. Hei:)
      Morsomt at du selv ikke husker når du var i Tunisia.
      Jeg googlet det, og det viste seg at det var i mai i fjor med Mathias:)
      Det er jo ikke lenge siden, hvordan kan du tro at det var for 2 år siden:)?

    11. så utrolig fint av deg å sende tanker , avgårde til de som er berørt av den jækla ondskapen 💞💞 Det er så tragisk at noen mennesker velger å gjøre andre så vondt 😢

    12. Så dæ på flyplassen i går.. så kinda slitn ut! Håpe du får ei fin helg i Harstad selv om være ikkje e på topp 😉

    13. Jeg tenker at hvis du skriver noe sånt som dette, så vil flere folk få det inn i huet sitt
      Når jeg ser en tykk person på gata så kommenterer så og si alltid de jeg er med «Åh de koser seg vell på mcdonalds hver dag» eller en annen sånnen frekk kommentar. HVIS DU GJØR SÅNN? SLUTT. De har et liv de også. Det kan faktisk være de er sunne, men de spiser kanskje for mye til middag, eller så har de bare jævla lav forbrenning. OG om de har det, hvorfor skal de slutte å gå på mcdonalds ? «Vell, jeg ble født med lav forbrenning, så jeg kan aldri spise noe på mcdonalds uten at andre ser stygt på meg, fordi jeg er feit» Det er trist, det er jævla trist! Stakkars person. Hvorfor skal vi andre bry oss om hva andre går med, spiser eller hvordan de ser ut? Det er ikke vårt problem. La andre få spise og gjøre som de selv vil!
      Hvis DU er imot at folk er tykke, bare pass på at du selv ikke er det!

    14. Har du vært i Brønnøysund før? Det er veldig fint der! Anbefaler å dra dit en gang i livet, gjerne flere ganger også! Du kan bo på et fint hotell eller på en campingplass. Hotellene er ikke så dyre heller. Torghatten hotell er veldig fint også er det bare 5 minutter unna selve Torghatten 🙂 Burde bestiges! Fantastisk utsikt:D <3

    15. Tine:du har ikkje tenkt på at de er kanskje du som er teit!!som er innpå her å skriv ufine melding.fordi om du har eit kjedelig og trist liv,så har du ingen rett å trakke på andre for de!!!

    16. Ææh, hadde friket ut hadde jeg vært deg! For ikke så lenge siden satt på sofakanten med beina på gulvet og det jeg ser ned er det den største billa jeg har sett i mitt liv på vei til å klatre på foten min. Jeg begynte og hyle og hoppet på sofaen og sprang ut av stua og klasket igjen døra. x) Tok meg et par minutter før jeg tok meg sammen, fikk billa i en liten bolle og slapp den ut i hagen. 😛

    17. Hei Sophie Elise! Jeg må få lov til å si min egen mening, når du smiler med kun leppene og ikke tennene så blir det litt and-lepper i og med at du har restylane. Men når du smiler med tennene såpass mye som du gjør på bilde over blir du så nydelig! Selvfølgelig skal du få lov til å smile hvordan du selv vil, men det bilde der du smiler med tennene er helt utrolig nydelig av deg. Wow sier jeg bare! Syntes du skal fortsette å smile sånn

    18. Hei Sophie! Den toppen du hadde på deg på “70 spørsmål” var bare nyyyydelig!! Hvor er den kjøpt om jeg får spørre? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg