en ny favoritt

deler av innlegget er reklame

Jeg burde egentlig ha vært i skikkelig “work-mode” idag med tanke på alt jeg burde ha gjort, men man klarer jo ikke å holde seg inne med det fine været! Jeg har vært en tur på operataket for å nyte været, og det var faktisk på kanten til å være for varmt. Vannet er for kaldt til å bade i, men man kan jo kjøle seg ned med noe godt å drikke! For meg ble dette en ny favoritt jeg har oppdaget, nemlig Farris & Juice sin nye smak – annanas og sitron. Den er så god! Dette er en forfriskende drikk av lett boblende mineralvan, fra farriskilden med 50% friuktjuice. Denne drikken er ren og naturlig, uten tilsatt sukker eller kunstige tilsettningsstoffer. Det betyr altså at man kan nyte en god smak, med veeeeldig god samvittighet. Perfekt for meg som er litt for glad i brus, og trenger å kutte ned på det!



 

Når regnet begynte å pøse ned dro jeg hjem og NÅ begynner jobbingen, mens jeg drikker enda en flaske med farris & juice 🙂 Jeg kjøpte min på joker, men finnes nok på de fleste matbutikker! Hva gjør dere idag?

50 kommentarer
    1. Drikker heller iste fra lipton eller nestea. Mye mindre kcal. Ikke det att 30-35 kcal ( som det er i farris og juice) er særlig mye, men isteen inneholder bare 6 kcal og det smaker så mye bedre, så da drikker jeg heller det 🙂

    2. Du har ikke sett TV2 Hjelper deg sin test av disse ‘god samvittighets’ produktene skjønner jeg. Den var dessverre ikke så mye bedre enn brus og juice.

    3. Nesten like ille som cola eller juice når det gjelder syre. Altså svært skadelig for tennene.
      Ikke så lett å være “reklamehore”.

    4. det skal finnes forskjellige ting som skal gjøre at du kan se mac skjermen når man er ute, kan ikke du please teste ut noe slikt og se om det funker? du blir jo lett sponsa og er så dumt om vi med dårlig råd skal bruke penger på å finne ut hva som funker og ikke funker og om det i det hele tatt gjør det,,,… 🙁

    5. Anonym iste-drikker:
      Det er jo veldig vesentlig å påpeke at dersom du kun skal få i deg ca 6 kcal (jeg går ut i fra at du regner dette pr 0,5 l) så er det den sukkerfrie varianten til Nestea!
      Vanlig Iste fra Nestea inneholder 100 kcal pr 0,5 l!
      Ikke spre halvveis dårlig informasjon..

    6. Blir så dumt og lite troverdig med sånne innlegg.. Dårlig erfaring med reklame etter at du så tydelig leste manus når du snakket om det mobil abonnementet:p

    7. Vakker du er😘 skal smake den jeg og. Når jeg for tid i sommer. Kan du ikke ha et innlegg der du kommer med forslag til sommerjobber?? ~Iselin~ 13

    8. Reklamehore.. Trenger du penger nå da.. Er så lite troverdig at det virker mot sin hensikt, den skal jeg i alle fall ikke kjøpe..

    9. Anonym: Ja, så klart trenger jeg, som absolutt alle andre penger her 🙂 Ville ha sagt at nivået på reklame på bloggen min er lavt, i forhold til hva det kunne ha vært.

    10. Anonym sier: Blir så dumt og lite troverdig med sånne innlegg.. Dårlig erfaring med reklame etter at du så tydelig leste manus når du snakket om det mobil abonnementet:p

      Svar: javel, jeg ville ikke ha reklamert om noe jeg ikke liker selv. Og jeg har forresten pepcall selv, og leste ikke av et manus 🙂 Da er jeg isåfall kick ass på å lese av manus!

    11. Anonym sier : det skal finnes forskjellige ting som skal gjøre at du kan se mac skjermen når man er ute, kan ikke du please teste ut noe slikt og se om det funker? du blir jo lett sponsa og er så dumt om vi med dårlig råd skal bruke penger på å finne ut hva som funker og ikke funker og om det i det hele tatt gjør det,,,… 🙁

      Svar : det har jeg ikke hørt om! Hva heter det?

    12. Anonym sier:

      Fra: Anonym

      Blogg:

      E-post:

      Innlegg: en ny favoritt

      Postet: 19:40

      IP: 88.88.36.137

      Nesten like ille som cola eller juice når det gjelder syre. Altså svært skadelig for tennene.

      Ikke så lett å være “reklamehore”.

      Svar: koselig med tre kommentarer på rad fra samme person som kaller meg reklamehore, haha. Ikke så lett å være “bitter”.

    13. Kan du ikke svare på hvorfor du ikke farger håret blondt? Hallo du kler det best du passer ikke brunt jeg skjønner ikke at du ikke ser det selv . Du kler blondt perfekt

    14. Anonym: Hvilken kritikk er det å ta til seg når noen kaller meg reklamehore som ikke har noe rot i virkeligheten? Hva skal jeg gjøre med slik “informasjon”? 🙂

    15. Så bra at du svarer leserne når de lurer på ting! De som klager på syre + usunt ++, det er ikke for å erstatte vann, men et bedre alternativ enn brus med tanke på kalorier! 🙂
      stå på sophie, at du er/(virker?) såppass sikker på deg selv og tørr å stå for dine egne meninger er til stor inspirasjon!

    16. Hvor er skoene fra?? Åå vær så snill å svar elsker dem!! Ps: takk for at du er såærlig og åpen og god person<3

    17. Å herregud, slutt å rakke ned på ALT Sophie gjør. Har dere VIRKELIG ikke bedre å gjøre? “Reklamehore” var dagens, er det mulig.

    18. Alle rosabloggerne er “reklamehorer”. De lar seg misbruke av de som vil pushe unødvendige produkter til dere.

    19. Jeg synes synd på all haten du får Sophie! Du er kjempepen og utrolig sterk! 💜 ha en fin dag/natt videre (:

    20. Du er klar over at du ikke har lov til å gå offentlig med andres ip adresser? Uansett hvor mye du hater dem

    21. Ohhh mæn. Her er det såå mange ignorante tullinger som ikke aner hvordan ting fungerer. En liten del av å blogge er selvsagt å reklamere for produkter en liker. Hvordan er en da enreklamehore??? Der en en del av gamet foklens….så irriterende å lese kommentarer fra folk som ikke er gamle eller smarte nok til å forstå det!!

    22. Hei☺ Hvor er den fine jumpsuiten du har på deg fra?☺ Ikke bry deg om folk som slenger dritt, de er bare sjalu😉☺

    23. Er det virkelig mulig!? Hvor mye dritt skal en person få, for at dere drittslengere skal føle dere bra nok?. Jeg sitter med så evig mye spørsmålet i hodet, det har jeg gjor over lengre tid siden det beste jeg vet er å lese blogger! Det en min hverdagsinspirasjon, men jeg blir like lei meg, forbanna og inndirekte kvalm og flau for hver gang jeg sjekker kommentarfeltene over hvor mye dritt visse personer kan ta seg til å skrive. Hvorfor gjør dere det, hva føler dere av å skrive det, hvor er gleden deres? HÆ!? nettopp dette, hvem faen kaller en person “reklamehore” Fordi hun blogger om en drikke hun liker, som en erstatning istede for brus, det er jobben hennes folkens. Har dere enda ikke funnet ut, at blogging er jobb, noe som medfører sponsing og reklamer. Hvor mye dritt skal dere skrive til henne? hvor mye må dere skrive før dere klarer å forlate tastaturet? Jeg mener at slike som kun er ute etter og skrive dritt, trenger virkelig hjelp. Denne bloggen ville sikkert blitt blitt veldig mye kjekkere, om bloggleserne var normale folk som unner de rundt seg godt, dessverre ikke så mange av de som leser blogger lenger heller. Så klar det er mange som er positive, men de negative tingene som de negative personene kommer bryter ned, ofte alle de gode kommentarene også for de negative tar over hånd. Seriøst skjerp dere, jeg elsker virkelig å lese denne bloggen, denne skjønne jenta er full av inspirasjon og jeg har fulgt hennes blogg i mange år. Men jeg er mektig lei av å lese slik dritt, tar meg skjelden tid til å legge igjen kommentarer! Men denne gangen måtte jeg virklig. Takk for meg, klem Malin<3

    24. Hei💜 du er veldig pen Shophieelise ikke bry deg om at folk kaller deg masse domme ting du er veldig sterk! Men ha en fin dag vidre.💙💖💗😘😍

    25. Hei! Du kunne ikke vært så snill og fortalt hvor du har kjøpt jumpsuiten din henn? 🙂 Ser at det er flere som også lurer på dette under samme inlegg på insta :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg