dette blir tidenes klessalg!

Hei mine fine! Trist at jeg ikke har fått oppdatere dere tidligere idag (for min del, fordi jeg elsker å skrive her haha), men fra jeg kom til min leilighet i oslo og fram til nå har jeg baaaare jobbet med klessalget. Jeg har valgt ut plagg, transportert 10 søppelsekker til lokalet, hengt opp alt, skrevet ned priser og bare idag har jobben i lokalet tatt 9 timer for meg! Men det er det så verdt, fordi jeg gleder meg masse til å se dere i morgen 🙂 PS: VI TAR KUN KONTANTER!

Da jeg skulle frakte alt til klessalget i morges, haha.. Dere kan tenke dere panikken når taxisjåføren nektet å hjelpe meg å løfte posene ut fra bilen, og han bare “du må kjappe deg!!!!! vi får ikke stå her!!” og jeg bare “snakk om dårlig service at du nærmest kaster meg ut i fart når vi snakket om dette på forhånd” og han bare “MIN JOBB ER Å FÅ DEG FRAM, IKKE DEG OG POSENE DINE!, haha. Men det fikset seg…

Mine ting som skal selges i morgen 🙂

Adressen er kongens gate 12, og vi starter 11:00 (ikke 09 som jeg skrev på bloggen først). Det vil være litt gratis godsaker som cupcakes, selvbruning, alo vera drikke og gavekort til de første som kjøper , så det kan lønne seg å være tidlig ute, selv om vi holder åpent utover dagen så lenge det er folk. Jeg har iallfall hele søndagen på meg! De som skal selge klær er meg, Andrea Badendyck, Stine Steen og Marna komikerfrue. I tillegg skal Robin, min kjæreste, og Ørjan, Marna sin mann, være vakter haha. Det tror jeg kan bli god underholdning..

Prisene for mine klær vil igjennomsnitt ligge mellom 50-200 kr, og alt av sko vil være 50-100 kr avhengig av hvor godt brukte de er. De største skattene for min del må vel være en nesten ubrukt veske fra Michael Kors til 400 kr, en helt ubrukt kjole fra Sherri Hill til 1500 kr som vanligvis koster 4000 kr og over 10 ulike weightlesbukser med prislappen enda på, til 300 kr. Alt annet skal ligge mellom 50-200.

Nå skal jeg spise fisk til kveldsmat og se på film med min kjære. Kos! Sees vi i morgen?

45 kommentarer

Siste innlegg