mine sommerfavoritter

Noen fine ferieminner fra de siste årene.

annonse

Det er endelig sommer, og i den anledning tenkte jeg å vise dere noen av mine favoritter å ha med meg i reiseveska, som du får 15% rabatt på ved bruk av koden SE15! Hadde egentlig tenkt å rette dette innlegget mot festivalfavoritter, og ja – disse produktene er jo absolutt det, også. Men generelt sett er disse produktene hva jeg alltid har med meg i kofferten, uansett hvor jeg skal. Og slik har det vært, hvert eneste hår på Hove, på hver eneste sydenreise og hver eneste tur til Harstad. Så klart er alle produktene fra min favorittbutikk, coverbrands!


Min favorittduft om sommeren, og generelt året rundt er alltid noe fra victorias secret. Min nye favoritt akkurat nå er mist coconut passion som også har en duft av vanilje, og vil dere høre en funfact? Vanilje er den lukten som visstnok skal tenne gutter mest, hehe. Så vet dere det, når dere skal ut å flørte i sommervarmen! Jeg vet også at det er digg å kunne lukte litt godt på flyet, men man får jo ikke ha med seg all verden av flytende toalettsaker på flyet, akkurat. Det jeg gjør er å fyllle på min Caseti Magneta med ønsket parfyme, og så får jeg den med meg på flyet. Dette er faktisk viktig for meg, som alltid føler meg så ufresh når jeg flyr.

Min elskede smilelab! Denne har vært fast sommerrituale i flere år nå, jeg var vel 16 da jeg skrev første innlegg om denne. Nå har smilelab tatt det hele ett steg videre, og utviklet smilelab s+ som lover et enda hvitere resultat, du kan drikke mens du har de på, og behandlingen varer ikke lengre enn 30 minutter. Et supert tips å bleke tennene mens man ligger på stranda og later seg, er det ikke? Eller før en kveld ut med jente, eller på festival.. Jeg har virkelig brukt disse overalt, og det er så deilig 🙂

The balm shelter tinted Moisturizer har både solfaktor 18, tilfører fuktighet og fungerer fint som en lett dekkende foundation. Perfekt for en dag på stranden! Jeg har ikke testet den ut så alt for mye, men kun brukt den i et par dager og de to siste dagene på Kreta. Men jeg har ikke annet enn gode ord å si om den.

Sist, men faktisk veldig viktig.. Antibac! Denne har jeg ALLTID i veska. Spessielt viktig er det for meg å påføre antibac når jeg har vær på et offentlig toalett, å vaske hendene er ofte ikke nok da de fleste bakteriene er på dørhåndtakene. Å ha en slik i veska kan gjøre at du slipper unna mye sykdom. Crabtree & evelyn har et bredt utvalg av anticab, men denne lker jeg best med en lett duft av lavender – ikke den vanlige spritlukten som gjerne henger i nesa ved antibac.

Om dere ikke fant noen favoritter i innlegget, men likevel vil bruke rabattkoden er det mange andre gode produkter du kan få bra avslag på! Hva med en tørshampo fra batiste? Eller min favorittselvbruner fra sunspa? Kanskje noen sminkeservietter, eller solbriller? Hehe, lista er lang, så her er det bare å lete litt rundt 🙂 Rabattkoden er som sagt SE15 som gir deg 15% på hele nettbutikken (utenom salgsvarer, lulus og ghd).


 

Og jada, folkens.. Jeg vet. Fordi innlegget er merket med annonse, så tviler dere på at mine meninger er sanne. Men, det er de. Som blogger får man tilbud om å skrive om alt mulig, og jeg har valgt å holde meg til coverbrands fordi dette er produkter jeg ender opp med å kjøpe meg selv senere, gang på gang uansett. Helt ærlige favoritter, fra en som har testet masse! 

33 kommentarer
    1. Vet ikke hvor aktuelt det er å nevne, men tørrshampoen fra baptiste er vegan og er ikke dyretestet:-)

    2. Blogg om YULIN DOG MEAT FESTIVALEN! Sophie mange hører på deg, versåsnill om du har hørt om dette bør du dele dette med verden slik at flere får sett dette grusomme og helt umenneskelige handlingene som vil skje innen 4 dager om vi ikke får stoppet det.

    3. Hvilke parfymer bruker du (evt andre her) i caseti magneta? Jeg har prøvd flere typer men de har ikke passet parfymene mine så får ikke overført parfyme, og vil gjerne vite om denne funker før jeg kjøper. Jeg har mange Escada parfymer men også
      Ralph Lauren (den turkise), victorias secret og Cacharel (amor amor) noen som har testet caseti magneta på noen av disse?

    4. Det med at gutter tenner mest på vanilje er jeg ikke sikker på, men noe som i allefall er en fact er at kvinner shopper mer når de blir utsatt for vaniljelukt. Så om du kommer inn i en butikk der det er et lite hint av vaniljelukt, så prøver de å få deg til å kjøpe mer enn du trenger/hadde tenkt 😉

    5. Vær så snill blogg om Yulin festivalen som holdes 22 juni! Hvis nok folk signerer og støtter før 21 kan det bli stoppet.

    6. Hei!
      Eg har akkurat prøvd å handle inne på den siden, og bruke rabattkoden. Eg får opp beskjed om at den rabattkoden ikke er gyldig :/

    7. Jeg mener og som andre skriv,at du må skrive om den grusomme festivalen i Kina.din stemme når ut til så mange,viktig siden de mangle mange stemmer.

    8. Smilelab er helt grusom! Den smaker forferdelig, og du MÅ være helt tørr i munnen, hvis ikke glir de stripsene bare rundt i munnen. Spyttproduksjonen øker som bare det, og man er nødt til å sitte med papir i munn for å ikke sikle… deilig

    9. Hei sophie. Du jeg har et spørsmål til deg som jeg håper du kan svare på. For man kan jo tjene penger på linker på bloggen og har tjent litt men står at man skrive inn slik Iban og swift og vet ikke hva det er. Tenkte derfor å høre med deg for regner kanskje med at du har skrevet inn de 🙂

    10. Pappa er tannlege og anbefaler IKKE å bleke tennene på egen hånd, du kan skade emaljen. Det hadde vel vært bra å ha tenner igjen i munnen når du fyllter 30 år :-

    11. Vanilje er den desidert verste lukten for meg, jeg tåler ikke den lukten. Og jeg liker heller ike vanilje i andre produkter, som foreksempel kaffe, da kaster jeg opp, for det smaker seriøst hostemedisin. Det samme gjelder vanilje lukt i parfymer, jeg synes faktisk det lukter enten hostemedisin eller veldig, veldig søtt og kvalmende. Tror jeg har forbudt alle rundt meg å bruke vaniljelukt, jeg derimot elsker vaniljelukt i iskrem, det lukter sommer for meg og jeg elsker vanilje i bakevarer, men som lukt i parfyme, såpe osv. det er bare vondt.
      Også skal jeg fortelle deg noe annet. Du er en av bloggerne jeg tror på hva angår produkter og omtaler. Det er kun deg og Anniken (annijor) jeg faktisk tror på gir ærlige tilbakemeldinger, alle andre bloggere bare skummer jeg i gjennom og fester meg aldri til hva slags produkter det er. Med unntak av Anette (nettenestea), må huske på henne også, hun gir også ærlige tilbakemeldinger på ting.
      Derfor ender jeg alltid opp med å kjøpe noe dere tre enten annonserer eller reklamerer for, jeg er litt usikker på hvorfor det har blitt sånn, men det er noe med måten innleggene deres er srkrevet på. Det virker ærlig, jeg ender alltid opp med å kjøpe bøker dere leser, fordi jeg tror på at dere elsker dem. Du virker faktisk genuint ærlig, og det klarer du gjennom en skjerm, det er søren meg få som klarer det, med unntak av de to andre jeg nevnte, dere treffer meg hver gang, så noe riktig gjør dere, det er helt sikkert.
      Ha en ellers fin dag<3

    12. Oppfordrer alle til å la være å spraye rundt seg med parfyme ombord på fly eller andre massetransports-midler. Det finnes de som er veldig allergiske. Mormora mi blir tett i brystet og får vanskeligheter med å puste hvis noen bruker parfyme rundt henne. Mamma opplevde et par jenter ombord på et fly som la neglelakk. Mamma har spritallergi, og reagerer sterkt på neglelakk, håndsprit og lignende. Det var så ille at hun måtte få hjelp til å puste. Derfor oppfordrer jeg alle til å tenke seg litt om før de gjør sånne ting ombord på fly, tog og lignende 🙂

    13. Minner på om at en ikke bør ha parfyme på seg når man er på fly. Jeg er selv astmatiker og får pusteproblemer i tette rom hvor folk har på seg sterk parfyme. Dette bør flere prøve å huske på! Og jeg forstår at folk vil lukte godt men av respekt for de som faktisk har allergier osv bør en unngå å ha på seg parfyme på fly. Veldig kjedelig for oss å få allergisk reaksjon/pusteproblemer på flyet.. 🙂

    14. Jeg vet jeg gjemmer meg bak en anonym kommentar, og det ville ikke gjort noe forskjell om jeg gikk for fullt navn eller ikke, men vet du at Victoria’s Secret tester produktene deres på dyr?

    15. Skriv om den forferdelige kommende hundefestivalen, du som er dyreelsker!!
      Mange bra produkter i innlegget btw;-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg