tenk at det er over nå

Sol, bad og bikini – fantastisk! LItt kjipt at vi reiser hjem om bare to dager, føler det er først nå vi har kommet inn i ordentlig feriemodus som betyr godteri i senga, late dager, strandtennis og flere powernaps om dagen, haha. Idag har vi byttet på å sove slik at vi kan vekke hverandre.. Men man blir jo helt utmattet av varmen! Idag har det vært så høye temperaturer med null vind, jeg har nesten smeltet bort i solsenga. I tillegg bestemte vi oss for å gå en tur på 5 km..  Men det var sporty gjort, da.

På snakk om strandtennis, så vant så klart Robin i det, som alt annet vi har prøvd her (utenom min ene seier i air hockey). Men jeg kan leve lenge på at han kræsjet i glassdøren på vei ut til verandaen, jeg ler HØYT når jeg tenker på det! Hahaha. Jeg måtte bare skrive det ned her, slik at jeg husker det for evig.

bikini er fra´bikbok / smykke fra pilgrim

Vi skal straks dra for å spise på en ny resturant, og vi er begge veldig spente på tilbakemeldingene med tanke på bloggerne som sendes ikveld. Siste episode, huff.. Litt vemodig, dette har jo vært livet mitt i noen år nå. Innspillinger, nerver og minner for livet. Well, next chapter! Om det ikke kommer mer? 😉 

34 kommentarer
    1. I kveld svitsjet jeg innom kanalen Bliss, og der var du i programmet “bloggerne”. Hvis du skal være “seriøs” blogger, så vær så snill å ikke bruk ordet “MONGO”!!!!!!! Hvis du ikke forstår hva det ordet betyr, – og ikke minst hvor jævlig stygt det er å bruke det slik du gjør, så kan du kanskje spørre mammaen og pappaen din??? Stakkars alle de med Downs syndrom som får slikt skitt slengt fra slike som deg!!!! Jeg blir opprørt over hvor tankeløs og stupid en som kaller seg “seriøs blogger” kan være!!!

    2. Hei! Kan ikke du ordne at det går ann å se siste episode i dag? Vi har ikke Tv hjemme, så jeg får ikke sett det… Hadde vert superfint om du kunne gjort det 🙂

    3. Hei!
      Jeg har et lite reisetips til dere. Har selv vært i platanias 4 ganger før, og dere bør absolutt dra til elafonissi stranden med turkist vann og ROSA sand. Det er helt nydelig dere. Kalles Europas Maldivene. Det går turer dit, men det er supert å leie bil dit og kjøre selv. Spennende veier med mye å se og bratte klipper. Det er heller ikke så langt å kjøre dit. Google det og se hvor fint det er! Opplevelse for livet! 😊

    4. så bloggerne er over for godt nå? måten mammatilmichelle sa det på virket det som det ikke kommer mer bloggerne 🙂

    5. Håper det kommer en ny sesong med nye litt mere positive bloggere, lei av sur, bortskjemt, bedreviter alltså deg. Er så mange flinke og ikke minst positive bloggere som ikke bare er opptatt av utseende og pengebruk.

    6. Hahaha! Ler så mye av Robin på bloggerne, han er så uvitende morsom. Når du bare “sau og ku å sånn” og han ikke skjønner noen ting eller “det går liksom ikke ann å åpne vinduet for å få frisk luft heller. Hahaha herregud

    7. hahahaa snakke du med baby stemme alltid når du er med robin? hører prater sånn når han er der….

    8. Jeg blir så utrolig glad av å se deg så lykkelig som i den siste episoden av bloggerene!! Jeg tok meg selv i å smile bredt av opptakene med deg og Robin. Det viser utrolig godt at du er lykkelig og selvsikker Sophie!!! Stå på du fortjener kun det beste!

    9. Du er Fantastisk, absolutt best av alle som er med i Bloggerne❤️
      Hvor er den jakken fra du hadde på deg på stranden når dere tok bilder på bliggerne i kveld???

    10. Denna episoden va så sykt bra. Du og han Robin e så fin ilag! Den her kombinasjonen av bloggera har vært den beste hittil. Måten både du, anna, kristin og marna snakke om denna siste episoden virke det ikke som det kommer mer, desverre 🙁 men bloggerne har uansett vært utrulig gøy å se på!
      Heie på dæ å Robin <3

    11. Var på ferie på Kreta for bare en måned siden, og kan virkelig anbefale restauranten Lithos der ligger på den gamle havn i Chania! Rigtig sødt personale, og den flotteste udsigt ud over havnen! Kram fra Danmark <3

    12. Du og Robin er så skjønne på Bloggerne 🙂 Får et helt annet syn av han der. Åååh blir så glad på dine vegne at du er så lykkelig!! Dere virker så perfekte for hverandre 🙂

    13. Jeg liker Robin bare mere og mere! Jeg ler av han (på en posetiv måte) hver gang jeg ser på bloggerne. Jeg har gått fra å ikke like han se veldig godt, til å like han veldig godt haha. Han virker som en herlig type og jeg synes dere virker som et perfekt parr. Dere er forskjellige med samtidig veldig like. Håper dere koser dere i Syden <3

    14. elsket kveldens episode av bloggerne! Robin er så sykt morsom, jeg og søsteren min lo i en evighet, Hahaha!! Dere er så skjønne, kos dere videre på ferie <3

    15. Haha den episoden var morsom da! Måtte le da Robin ikke visste hva fjøs var og det med lukta haha. Dere virker så herlige sammen. Kos dere resten av ferien 🙂

    16. Hei hei hallå!
      Må bare slenge inn en kommentar.
      Robin skulle jo seriøst hatt et eget komishow. Han er jo hysterisk morsom med alle de kommentarene sine.
      Stå på begge to!
      Du gjør en god jobb Sophie Elise!

    17. Jeg så ferdig episoden i stad og gikk rett inn på sumo og avbestilte. Det eneste jeg ser på på tv2 sumo er nesten bloggerne! Det er jo den eneste grunnen til at jeg har betalt 130,- måneden i 4 sesonger, det er deg! Du er så herlig å se på tv, håper virkelig de vurdere å ha et eget program med bare deg. Både de som elsker deg og hater deg ser på det, så det vil gi mange treff 😀 Jeg hadde i hvertfall betalt for å se bare deg også.

    18. Hei:) Har dere ikke Vært noe på stranda? Jeg må si at jeg ble helt rørt av deg og Robin på bloggerne på den stranden. Han er sååå ikke min type sånn egentlig, men alle burde hatt en Robin i livet sitt… Han virker å forgude deg Sophie.. Tenk å få så mye positivitet, skryt og komplimenter,støtte og tålmodighet og humor og ikke minst OPPMERKSOMHET som det han gir! Dere ser lykkelige ut sammen :))

    19. Har du i det hele tatt vært i havet? Hva er vitsen med å dra til Hellas når du bare ligger ved bassenget?

    20. Hei! Skal bestille hotell i Oslo i dag, men finner ingen som er “super fine” og lurte på hva slags hotell du pleier å ligge på? Det ser så fint ut der!:-) upassende til innlegget
      ditt, men hadde satt pris på svar!! Haster litt😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg