familie ♥

YES, idag kom bankkortene mine!! Dere husker kanskje at jeg mistet hele pengeboka mi på findings, men idag dumpet altså mine lifesavere ned i postkassen og livet føles komplett igjen, haha. Jeg kastet meg i bilen med en gang (eller, jeg ventet først i to timer på lillesøsteren min som alltid er så treig..) og så dro vi inn mot byen for litt shopping. Lille babyen min ville også være med!

cardigan nly trend / bukse h&m (annonselenke)

Det var noen av dere som lurte på om jeg kan blogge om lillesøsteren min, og jeg kan vel si såpass som at hun går første året på samme videregående jeg gikk på, er født i 98, heter Frida og har svært liten interesse for blogg, tv og at jeg er såkalt “kjent”. Hun ønsker ikke å være med på bloggen, eller iallfall i så liten grad som mulig, og det er så klart helt greit for meg. Slik er det for de fleste av vennene mine også, og selv om det noen ganger er trist fordi jeg vil gi et bedre innblikk i hverdagen min må jeg også respektere de rundt meg 🙂

Ikveld skal familien spise hjemmelaget vegetarpizza (den er fantastisk!) og se på bloggerne sammen. Dere glemmer vel ikke episoden 21:30 på bliss? Da er jeg og Robin i Harstad, på fisketur og han får sett hjembyen min for første gang. Tror det blir veldig bra, jeg ♥ 

43 kommentarer
    1. Så kjekt, dere må kose dere masse videre! Jeg spiste også (litt for mye) vegetarpizza i dag 🙂

    2. Hei jeg bor i nærheten av harstad og har veldig lyst og møte deg kanskje en gang du er i harstad hadde vært fint❤ visst du vil møte meg_❤

    3. Gleder meg sikerlig til bloggerene i kveld❤️Det er gøy når det er deg å Robin på bloggerene❤️😊 bra innlegg om familien og søstra de☺️❤️

    4. Skjønner ikke hvorfor du skriver “kjent”… du er jo kjent i Norge;p
      Hvorfor ville du egentlig bli kjendis?

    5. Digger bloggen din, stor fan <3
      lurte på om du kunne sett på bloggen min og kommentert det hadde betydd så mye for meg 🙂
      Mvh Tuva

    6. Frida er virkelig vakker! <3
      Og så tøff som reiser til utlandet et år! Håper du får en fantastisk opplevelse <3

    7. gidder ikke å se dt
      men dei som sier du er finere enn søstera di , dei ser jo hun nesten ikke på bilde en gang LOL

    8. Hei Sophie! Kan du ordne slik at man kan få 14 dagers gratis sumo? 😀 Evn. nevne det for de i TV2 så de kan vurdere det? 😀

    9. Kan ikke du få din egen serie som Linni? Alle jentene i bloggerne er søte, men du er absolutt den mest underholdende å se på! Digger deg 🙂

    10. Holdt på å le meg i hel av Robin på bilturen på veg til huset ditt. Han var morsom! “hvor er det du bor hen da” Gleder meg til neste episode da han ikke visste hva fjøs var hehe

    11. Jeg har aldri kommentert, men her følte jeg bare at jeg måtte! Jeg er HELT enig i det du skriver i dette innlegget! Når man har en kjæreste er man bare nødt til å velge hvilke kamper man skal ta og hvilke man skal la gå. For å få et fint og varig forhold er dette helt nødvendig! Jeg har fortsatt noe å lære etter 5 år med drømmemannen 😉 Så må jeg bare si Sophie, at du bare var helt nydelig skjønn på videoen under her! Du har blitt så jordnær i det siste og idag bare strålte du! Ha en nyydelig dag (natt)! :*

    12. Elsket Bloggerne i går! Det va den fineste episoden som har vært med deg og Robin 🙂 Dere er så utolig søte i lag, og Robin er såå morsom!

    13. Til deg som skrev en kommentar litt lenger opp, alle søsken er forskjellige, og på bildet så,ser man knapt jenta, så at du kan skrive at Sophie er vakrere og finere, er skikkelig rart. Jeg synes Sophie er nydelig, og det er nok søsteren hennes også, begge er fine på sine måter, foreksempel Caroline og søsteren, de ligner ikke, men de er fine på sine egne og unike måter. Alle er fine på hver sine måter, vi er alle forskjellige og takk for det.
      Og nå i det siste har jeg endret helt syn på deg Sophie og vil beklage at jeg har gitt deg litt krass kritikk. Noen ganger er konstruktiv kritikk på sin plass og det håper jeg du forstår, men at du også forstår at jeg nå faktisk digger deg. Jeg kan være uenig i mange av meningene dine, men da skal jeg heller gi konstruktiv kritikk og ikke dritt, for det fortjener du ikke. Ha en fortsatt fin dag <3

    14. Du og Robin er sååå fine sammen! 🙂 Holdt på å dø av latter av Robin i forrige episode av bloggerne! 😀 ” Hvor er du bor hen a”? jeg bor i HARSTAD!! Å “Den har blivit mycket finare nu” (Bjørn) og “lefsene” tok kaka! Hahaha! Ønsker dere alt godt, and love u guys <3

    15. Kan du legge ut oppskriften på vegetarpizza? Er selv vegetarianer og er alltid på utkikk etter nye oppskrifter 🙂 Leser bloggen din, men kommenterer aldri, så vil bare benytte anledningen til å si at du er et utrolig sterkt menneske med gode holdninger, og jeg beundrer pågangsmotet ditt veldig! Stå på Sophie!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg