perfekt kjærlighet

Jeg har fått et veldig godt råd hos mine foreldre når det kommer til kjærlighet. I et forhold så må man velge sine kamper – man kan enkelt og greit ikke gå rundt å være sur for alt. Du kan ikke bitche for at partneren din ikke har ryddet, ikke kommer hjem i tide, ikke sier de rette tingene og kanskje ikke prioriterer helt likt som deg. Om du likevel ønsker å være med dette mennesket, så må man faktisk svelge en hel haug av kameler underveis og bestemme seg for hva som er verdt det og ikke. Det er sikkert tusen ting jeg ikke er helt 100% fornøyd med når det kommer til Robin, og samme veien tilbake. Man må faktisk bare holde kjeft noen ganger, og tenke “vet du hva? kanskje det ikke er så nøye at han glemte oppvasken idag / kom hjem for sent / ikke sa at jeg var fin på håret”, og han finner seg i at jeg er en psyko gal kjerring med hormoner like ustabil som internettsignalet vårt på bygda i Harstad. Det er ingen fra utsiden som kan si noe om dynamikken i noen andre sitt forhold, hvordan noe fungerer dem imellom og hvilke enigheter de har. Som offentlig person (wow, så kleint) må jeg daglig ta stilling til folk som skal mene hva som er rett for meg – uten å i det hele tatt ha møtt meg. I et forhold er det viktig at du er ok, ikke at alle andre skal mene at noe er ok. Forstår dere?

Det er så utrolig lett å fokusere på det negative i en stressende hverdag, og man tar ofte negativ energi ut på den man elsker – spessielt om man er trygg på en person. Det er også mye lettere å skrive et innlegg om ting som er dritt, haha.. Så, her kommer et innlegg med et par enkle små punkter som jeg elsker ved Robin, og som gjør alle hans små skavanker verdt det.

♥ Om jeg vil sove før han er trøtt, legger han seg alltid med meg – uansett hva. Enten sovner han selv, eller så holder han rundt meg til jeg sovner og så går han ut. Dette er faktisk veldig romantisk synes jeg, vi har jo vært samboere i 10 måneder, men jeg legger meg likevel aldri uten han.
♥ Han tar seg tid til å høre meg fortelle i en evighet om alt det rare jeg har drømt natten før. Hver eeeeeneste morgen, haha.. Det er jo sikkert latterlig kjedelig å høre på, men han gjør det og er like interessert hver gang. Og han trøster meg om jeg har mareritt.
♥ Han får meg alltid glad, når jeg trodde jeg aldri kom til å smile igjen. Jepp, disse dagene kommer for alle, men han finner seg i mine utbrudd, og klarer å forstå hva jeg trenger i enhver situasjon.
♥ Han kysser meg heeeeele tiden, jeg får sikkert 1000 kyss om dagen! Det er viktig å kysse, hehe.
♥ Han rydder, vasker alt (til og med mine klær), henter pakkene mine på posten og er minst like engasjert som meg når jeg får nye klær, haha.
♥ Han går på butikken for meg, alltid. Uansett om jeg skal ha en superliten ting, som en kjærlighet på pinne. Uansett hvor ubetydelig eller hvor lite, uansett om det er storm ute, han spretter opp fra sofaen med en gang jeg nevner at jeg har lyst på noe. Og han er glad for å gjøre det.
♥ Han ser på frustrerte fruer med meg selv om han ikke liker serien selv, kun fordi det er min favoritt.
♥ Han lar meg snakke om mine problemer, og han avbryter ikke, han bare hører på. Han dømmer meg ikke for noe jeg har gjort før, noe jeg har gjort nå, eller nedlatende tanker jeg har om meg selv. Han prøver bare å hjelpe istedenfor å bli irritert eller skyve meg bort.
♥ Han har adopert deler av min nord-norske dialekt i sin svensk, noe som er så utrolig sært / rart / søtt. “Ska jag va ILAMMI dig”, haha.

Poenget var, folkens! Om det ikke sårer deg, om det ikke plager deg imorgen, om du om et par dager likevel ville ha glemt hva dere kranglet om – la det gå. Gjør noe med det selv, tenk over “ville jeg ha blitt sur på en venninne over dette?” for eksmepel. Man har veldig lett for å angripe kjæresten sin og sette dem i vanskelige situasjoner, med svært så liten grunn. Perfekt kjærlighet er ikke å ha en partner med null feil, men å klare å se forbi de feilene – for om gresset er grønnere på den andre siden, har du glemt å vanne ditt eget.

 

118 kommentarer
    1. Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww:DDD Det var et fantastiskt innlegg!!! tusntakk!! ELSKER bloggen din så syyyykt!!!<3<3<3<3

    2. Akkurat som om jeg skulle (og har) sagt mye av det samme selv. Dette har mange bruk for å lese.Voksne tanker Sophie Elise, ditt beste innlegg noen sinne!

    3. Kloke ord fra en klok sjel, Sophie! Du skriver så bra at det er en fornøyelse å lese bloggen din. Fortsett å gjøre det du gjør, fordi det du gjør, er fantastisk!

    4. Veldig bra innlegg, er akkurat det jeg har erfart med et dårlig forhold tidligere, der jeg kunne bli sur for alt. Nå har jeg ny kjæreste, og jeg klarer å sortere ut ting som jeg ville blit sur for før, men som jeg ikke gidder å bli sur for nå. Noen ting er bare ikke verdt å krangle om!! 🙂

    5. Har lest bloggen din sia starten, og eg har aldri lest noke so bra som dine innlegg. Har heller aldri kjent meg meir igjen, som eg gjer i dine innlegg. Du ER noko stort, og du kjem til å bli noko enda større! Du har hjelpt meg MASSE. Tusen takk<3

    6. Hahahaha jeg så på bloggerne sammen med mamma, pappa og storesøster og de DIGGET Robin! Vi bor i Nord-Norge og lo oss ihjel av alt han sa! Mamma påpekte også at du var så søt over 100 ganger og at dere var et fint par som fyller hverandre. den så ikke jeg komme hvertfall hahah! fine dere er

    7. Jeg så min første hele episode av bloggerne i dag. Selv om jeg er fast leser og synes du er en sterk tøff jente, har jeg aldri fått sett på bloggerne. Nå som jeg fikk sett en episode må jeg bare si det: Fy fillern for et skjønt par du og Robin er! For en positiv og bra fyr han virker som! (Han må jo ha blitt helt feil framstilt i media, i forhold til bloggen hans osv. ) Dere virker jo bare veldig fine begge to. Og så fint det var å se fra Harstad.
      Nydelig innlegg du skrev i dag. Noe å tenke på det der. Hva som egentlig teller.

    8. Veldig fint innlegg og mye lure tips og gode tanker…er så lett å kritisere……men kjenner man segselv så vet man jo at man ikkje alltid er enklest å leve med heller.
      Så lenge ikkje bare den ene svelger kamelene så er det helt ok 😀
      <3

    9. Tusen takk for gode ord, de skal jeg ta til meg 🙂 Men jeg må si du er virkelig heldig som har en sånn kjæreste med munndiare, for det er såå turn-off hvis kjæresten skulle ha vært taus og stum hele tida, haha!

    10. Veldig, veldig bra innlegg, Sophie! Du har en imponerende måte å ordlegge deg på. Innlegget fikk meg virkelig til å tenke, tusen takk for det 🙂

    11. Blir bare mer og mer glad i deg, som offentlig person;) Blir imponert over hva du får til, hvordan du er som person og hvordan du formidler ting. Du er helt skjønn! *girlcrush*<3

    12. sophie, jeg har vært fast leser av bloggen din i en evighet nå, men aldri kommentert. Jeg ville bare si at du er helt fantastisk! Jeg fikk lyst til å være kjæreste med dere to haha! Jeg ønsker dere alt godt, og det virker som at dere er kjempefine sammen. Du skriver så mye fint, og gir så mye av deg selv, så jeg tenkte å gi noe tilbake nå. Jeg vil så gjerne skrive en kommentar som du kan lese hvis du har en dårlig dag for å gjøre det bedre. Det er så rart at jeg bruker tid på å skrive dette til en helt fremmed, men du er så flott og fortjener at jeg bruker litt av min tid på det. Ønsker deg en kjempefin kveld videre!
      Haha sykt stalker men hvis du kjeder deg en dag er det bare å si ifra hvis du vil henge med en cool frøken:) virker som DEN nørden da, men jeg føler bare at vi har veldig mye til felles, så hadde vært hyggelig å møttes.

    13. Her må jeg faktisk kommentere, fordi det var så utrolig bra det du har skrevet. Jeg ble glad av å lese innlegget, og kjenner meg så godt igjen 🙂 Jeg er selv i et fantastisk forhold, og vi flytter sammen om noen få uker. Det er selvsagt noen småting som irriterer meg (når vi tilbringer såpass hele tiden sammen), men de er så små og så unødvendige å henge seg opp i at de ikke er verdt å kommentere en gang 🙂
      Høres ut som dere har et fantastisk forhold, så ta vare på det 🙂 Så lenge en er to som vil kjempe sammen, så klarer en det alltid 🙂 #teamwork

    14. Jeg DØR av kjæresten din, seriøst, han virker så herlig. Sitter å ler av alt han sier og gjør på Bloggerne. Kan se hvorfor du synes han er mer likbar i virkeligheten enn han kanskje gjør seg til på nettet!

    15. Jeg har ikke annet å si enn TUSEN TAKK. Takk for at du tar deg tid til å skrive slike dype poster. Takk for at du inspirerer hver eneste dag. Takk for at du åpner øynene mine og lar meg legge merke til de små positive tingene i livet, de gangene jeg ikke klarer det selv. Takk for at du kanskje deler ting som ikke er så enkelt for deg å dele, men du gjør det uansett, i tilfelle det vil hjelpe noen. Takk for at du er så snill, og deler dine gode verdier. Tusen takk Sophie, jeg setter så utrolig stor pris på det. Jeg håper du en gang vil forstå hvor takknemlig vi er.

    16. av og til så skjønner jeg ikke hvorfor du får deg kjæreste , du virke så deprimerende og sur/likegyldig når du snakke, du virke ikke akkurat ut som at du er på den positive skalaen som robin er på , han virke så energisk mens du bare sitter der å såvidt sier noe , du virke mer der oppe på bilder enn når man ser deg på bloggerne f.eks

    17. har det noen gang skjedd at du tar initiativ til å kysse han eller gi klem , sett deg på fanget og vise mye fjortis følelser? som er søtt ,men får litt inntrykk av at han gjøre alt og at du såvidt tar på han

    18. dette innlegget elsket jeg, Sophie. Robin virker som en utrolig god kjæreste for deg og jeg blir så glad av å se dere sammen på Bloggerne, haha 😀

    19. Så utrolig bra skrevet 🙂 Helt enig med deg at man må svelge mange kameler når man bor sammen og fokusere på de positive viktigste sidene han har 🙂 Hadde blitt kjempe glad hvis du besøkte bloggen min og legger igjen en kommentar hvis du liker den 🙂 ? dalberg.blogg.no
      På forhånd tusen takk 🙂 Stor klem fra fast leser av bloggen din <3 Annelin

    20. Kommenterer nesten aldri blogger, men dette innlegget kunne jeg ikke unngå å kommentere. Det er så utrolig sant det du skriver. Og fra nå av tror jeg min kjære, får en mye bedre kjæreste ☺️
      Kloke ord, fra en veldig klok jente

    21. Med andre ord så skal du slutte å klage på alt? 😀
      Jeg liker bloggen din kjempe, men i det siste har du klaget sykt mye.. :/

    22. Satt å flirte for mæ sjøll når æ læste de punktan, haha og så søtt! Du og Robin passe pærfekt sammen og dåkker e så fin i sammen

    23. “For om gresset er grønnere på den andre siden, har du glemt å vanne ditt eget.” – herlig skrevet!
      For en flott tekst !! Du får virkelig sagt det!

    24. Dette er det beste inlegget du noen gang har skrevet!! Kjente meg igjen i alt, og jeg skal virkelig sette mer pris på kjæresten min nå, og tenke slik du skrev! Selv om forholdet våres er opp og ned for tiden mye pga sånne ting som dette! takk <3

    25. kunne du vist oss hvordan du sminker arrene dine for å gjøre de mindre synlige? har klart meg bra en stund men hadde et tilbakefall for noen uker siden og skal snart på ferietur med familien til kjæresten og vil helst ikke at de skal se sårene/arrene….

    26. Et bra innlegg med gode poenger!
      Så dagens episode av bloggerne; det må være artg å være sammen med noen som prater hele tiden og er så entusiastisk som Robin! Da blir det aldri kjedelig, det er sikkert. Men jeg ble liitt ukomfortabel da Robin satt og “klådde” på deg samtidig som han snakket med moren din, haha

    27. Flott innlegg Sophie 🙂 Ønsker dere turtelduer god natt <3
      Til anonym :sjekk ut ripar cover makeup ,det dekker arr,tattoveringer ,blåmerker osv. Må ha opplæring i hvordan bruker det.

    28. Jeg har lest bloggen din i 4-5 år nesten hver dag og det innlegget her er der første jeg kommenterer! Ikke for at jeg ikke liker bloggen din, men for at jeg rett og slett ikke tar meg tid. Nå, for en halv time siden sto jeg i dusjen å oppdaget at kjæresten min hadde ved ett uhell kastet den nye dusjsåpa mi fra Body Shop så jeg måtte bruke shampoo(!!!) Ble pottesur og kjefta og vi la oss ikke akkurat som verdens beste venner, haha.. Men når jeg la meg vedsidenav han å leste dette innlegget fikk det meg til å snu meg om å si unnskyld for oppførselen min, den dusjsåpa var jo tross alt ikke verdens undergang og vi kan kjøpe ny i morgen.. Takk for at du fikk meg til å granske meg selv litt, å velge mine kamper som du skriver her.. Fortsett videre med sånne type innlegg! 🙂 Klem

    29. Åh guuuud! Du er så urolig god<3
      Dette trengte jeg virkelig å lese i dag! Innser nå at jeg har gjort store feil og at jeg "hakker" formye på han jeg elsker.
      Jeg er så glad du begynte å blogge! Håper du blogger i flere år framover, og vit at når du blir 40 - 50 år så vil jeg fremdeles alltid finne inspirasjon, glede og hjelp i det du skriver. Du er et sort forbilde og en engel tvers igjennom <3
      Klem

    30. Ååh, for et fint og bra skrevet innlegg! Jeg må også legge ved at du og Robin har en fantastisk dynamikk dere imellom. Bare fra det lille vi har sett av dere sammen fra bloggerne, så fremstår det som at dere støtter hverandre samme hva. Og det er nettopp det som gjør dere sterke og fine sammen! Og ser hvordan Robin prøver å dra opp selvtillitten din, eller hvordan du småerter han, det er hva et forhold skal være. :)))

    31. Der ga du meg noe å tenke på. Jeg må skjerpe meg på kjærestefronten, for kjæresten og jeg krangler alt for mye.. jeg overreagerer ofte og blir alltid sur for små ting som ikke betyr noe dagen etter.
      Ble veldig inspirert av deg til å lage en lik liste selv. Elsket innlegget, bloggen din er super å ha i hverdagen, hihi

    32. Herregud så flott og snill kjæreste du har! Er så enig i det du sier, ut ifra det du skriver virker det som om dere har en kjempe bra kommunikasjon! Utrolig viktig å lytte på hverandre og respektere. Glad på dine vegne!

    33. Fantastisk skrevet! Noen ganger kan jeg bli sittende å beundre deg og hvordan du tenker, så fantastisk flott. Jeg har fulgt bloggen din i mange år men egentlig aldri kommentert noe særlig. Jeg må si jeg føler jeg kjenner deg, selvom jeg sikkert er langt ifra å gjøre det. Du har endret deg gjennom årene som blogger, og jeg syntes du både er sterk og sårbar på samme tid. Det tror jeg kan være grunnen til at jeg liker bloggen så utrolig godt. Stå på videre! Du inspirere meg! 🙂

    34. Jeg har en kjæreste som har ADHD og vi har vært sammen i 1 1/2 år og samboere i 10 Mnd. Det er ikke lett alltid, da han er sinnsykt glemsk Pga. ADHD. Og jeg blir like irritert hver gang og jeg kjefter kanskje litt mye på han, men vi har det fint i sammen og det blir bedre for hver dag som går da jeg lærer meg hvordan jeg skal være rundt han. Men det har ikke vært lett! Nå snakker jeg bare om
      Meg selv,
      Men bra skrevet og er helt sant det du sier, man må bare se forbi feilene og ting man irriterer seg over. For innerst inne elsker man den personen over alt på jord.

    35. Wow! Helt fantastisk fint innlegg, utrolig fint skrevet! Dette kan hjelpe mange i vanskelige situasjoner i et forhold 🙂 Trengte å lese dette selv, tusen takk!

    36. Takk! Det var et fint innlegg. Som du gjerne må re-poste med jevne mellomrom, for det er SÅ lett å glemme. Tusen takk 🙂

    37. Hvilken størrelse har du på den svart/hvite onepiecen fra casall? 🙂
      Og hvilken størrelse har du på Nike jakken? 🙂

    38. For å være ærlig så er jeg ikke så stor fan av kyssing og klemming og alt det der med kjæresten 24/7, og er litt lei av at ‘lykkelige par’ blir fremstilt som de som er mest fysiske med hverandre. Tror det viktigste er at man finner ut hva man ønsker ut av et forhold og går for dét enn å prøve å skape et forhold som ‘alle andre har’ 🙂 Det som funker for noen kan være et problem for andre. Det er rett og slett ingen fasit!

    39. Kjempeflott innlegg, fikk meg til å tenke over forholdet til mammaen min istedenfor, i forhold til å velge sine kamper og ikke bli så fort sint over ting som ikke er noe vits å bli sint over bare fordi man er mest komfortabel med den personen. For jeg har jo verdens beste mamma som kun fortjener det beste.

    40. Tusen takk for et VELDIG bra innlegg! Dette var virkelig en påminner i en travel hverdag og eksamenstid 🙂
      Ønsker deg er skikkelig fin dag! 🙂

    41. Så bra skrevet Sophie! Veldig sant. Nå er jeg en del eldre enn hva du er, men når jeg snakker men min foreldregenerasjon som har holdt sammen i 30-40 år så sier de det samme, det finnes ingen perfekt mann og man kan like godt være fornøyd med han man har og er glad i.
      Fikk et helt annet bilde av Robin også. 🙂

    42. Pleier ikke å kommentere andre sine blogger, men nå må jeg bare kommentere og rose deg. Dette innlegget må være et av de bedre jeg har lest på lenge. Fordi det er så sant og ærlig. Elsket ordtaket på slutten! “…for om gresset er grønnere på den andre siden, har du glemt å vanne ditt eget”. So true.
      Sophie, stå på. Fortsett å vær deg selv. Vi trenger flere personer som deg i verden. Takk for at du er den du er!

    43. Høres ut som en super kjæreste! Helt motsatt av x’n! Så takk Sophie, for at du ga meg håp om at det fortsatt finnes gode gutter som blir verdens beste kjærester, der ute! 🙂

    44. Hei, ville bare si at æ like å lese blogger din, æ kommentere aldri! Å da mene æ aldri! Før nu.. men æ ville bare si at dokker e søt I lag å du har rett!man kan ikke bare se d negative så på d positive! Luv u! <3

    45. Jeg er så enig med deg! Et forhold fungerer absolutt ikke lenge hvis man skal holde på å finne feil og krangle over hver minste ting. Man må klare å se forbi det, som du sier. Jeg og kjæresten har vært kjærester/samboere like lenge, og snart er det 2 år siden vi ble sammen! Du og Robin er nydelige sammen, og jeg elsker å se dere to sammen. Hver gang dere er på Bloggerne så ler jeg like mye hver gang Robin sier noe – “hvor er du bor hen aaa? – Jeg bor i Harstad”.. Syns den var ufattelig morsom. Ha en fin dag videre Sophie Elise & Robin <3 Dere er supersøte, og du er mitt store forbilde :)<3

    46. Det innlegget der har du rappet fra ei annen som belyste hvordan ett forhold skal være! Duckface blir bare mer og mere stupid! Å den der gay’e typen din er jo like Stokkedum som deg !!

    47. Dette var virkelig en bra tekst! Jeg er 100% enig med deg! Du er kjempe pen og snill! Og du er mitt forbilde! <3 Kos deg videre! <3

    48. Dette var virkelig en bra tekst! Jeg er 100% enig med deg! Dette er verdens beste blogg! <3 Du er kjempe pen og snill! Og du er mitt forbilde! <3 Kos deg videre! <3

    49. Det punktet kor du skriver at han legger sæ med dæ uansett om han er trøtt eller ikke, må æ si va det æ likte best:-D det e nåkka med det når man legger sæ ilag, det blir en så bra avsluttning på dagen! Æ prøver åsså å få det til, men det e litt mer overtaling som må til dær, hehe:-D likte innlegget ditt kjempe godt! Det e en grunn for at du nu ligg på 1. Plass på topplista! Håper du forblir dær;-D

    50. Dere er supersøte sammen! Jeg digger Robin bare mer og mer etter å ha sett dere sammen på bloggerne. Sykt morsom type 🙂 Han virker veldig glad i deg og 🙂

    51. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

    52. Jeg og, helt satt ut. Sitter igjen med en følelse av at et lys nesten gikk opp. Fantastisk skrevet 🙂

    53. En vis mann sa en gang til meg; kamelkjøtt smaker ganske godt, bare du svelger det mange nok ganger 🙂

    54. Jeg har lest bloggen din i flere år, men tror faktisk ddet her er første gang jeg kommenterer. Utrolig fint skrevet . Du er flink til å skrive! Fikk til og med litt gåsehud, jeg. 🙂

    55. hei
      har et stor problem, er det noen av dere som handler på nelly. har bestilt masse der i fra, men nå må jeg bytte i en ny størrelse og noen nye produkter. hvordan gjør jeg det, finner heller ikke ut hvor jeg spør nelly om dette :/

    56. Ååh Sophie. Jeg begynte å gråte av dette innlegget. Mest fordi at det traff meg veldig, men også fordi jeg kjenner meg veldig igjen i forholdet mellom deg og Robin. Samboeren min er svensk og har akkurat likt energinivå som han (men også veldig veldig snill og tålmodig), mens jeg er mer den som har vanskeligheter for å slippe meg helt fri med tanker og følelser. Er fast leser av bloggen din og må bare si, at hvert innlegg du skriver om dere / om deg med han / om han treffer meg så inderlig. Klarer faktisk ikke å holde tårene tilbake. Flott innlegg, jeg digger deg. Ha en fin dag du nydelige menneske. <3

    57. Han er så snill og god virker det som! Og så positiv!!! Får såå bra inntrykk av han på bloggerne og tror det er sunt dere er motsetninger sånt sett 🙂 det er jeg og kjæresten og haha! Dere er virkelig skjønne altså!

    58. Aww😍😍 han var sykt kjønn på bloggerne også, han virker som en person som kun ser godt i ting. På instagram virker han ganske overlegen, trodde han var helt annerledes.

    59. Så utrolig bra skrevet. Det med at man bør tenke om det er noe man blir sur på vennene sine for er noe jeg skal begynne å tenke over.

    60. Er akkurat i en sånn situasjon der jeg føler at alt går til dundass med meg og samboeren! Tror virkelig jeg trengte å lese dette innlegget!

    61. Så søte dere er sammen 🙂 Fikk litt vondt av deg i den episoden med bloggerne hvor du knakk litt sammen.. Du burde ikke ta deg nær av drittkommentarer og folk som snakker dritt, forstår at det kanskje ikke er så lett men prøv å hev deg over deg, da kommer du til å få det så mye bedre med deg selv 🙂 Flott jente er du, du er ung og har allerede kommet deg så langt så jeg vil si at du har mye du bør være veldig stolt av 🙂

    62. åå dere er så søte! jeg er så glad for at du har funnet Robin, som gjør deg så glad og lykkelig<3

    63. Synd at alle skal sitte å snakke så fint om han og hvor fantastisk han er.. Trofast er han hvertfall ikke. Vitnet til selv. Du fortjener bedre.

    64. Utrolig koselig innlegg, jeg dør nesten av hvor mye jeg vil ha kjæreste. Robin virker virkelig som en bra kjæreste, og han er 100% den typen jeg ville falt for dersom han var i min alder (vgs-alder), eller kanskje uansett om han var 21 eller 17? Haha, uansett – veldig glad på dine vegne, en slik gutt fortjener du.
      En annen ting er at jeg bare vil få uttrykke hvor bra jeg syns DU er, som person. Det er bare noe jeg har gått rundt og tenkt på i det siste. Jeg merker så godt at du har modnet og ja, jeg syns rett og slett du blomstrer. Vakker på både utsiden og innsiden, det er du. Syns ikke du fortjener all den dritten du får, for Sophie Elise har blitt et negativt ladet navn i Norge. ALLE skal påpeke ting ved deg – jeg kan sitte med familie og se på bloggerne og de kommenterer hvor unaturlig vippene dine er. Da blir jeg bare sånn “kanksje hun syns det er fint da? Burde man ikke få gå slik man syns man selv er fin?”, jeg tar helt av og må roe meg for å ikke klikke så mye på utsiden som jeg gjør på innsiden. Det er INGENTING galt med deg, selv om alle skal påpeke “feil” hele tiden. Du inspirerer meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg