one two findings

Nå har jeg, som ligger veldig bak skjema, endelig fått på meg klær, sminke og hår – findings neste! Eller, ikke akkurat neste, fordi jeg har enda en million greier som skal gjøres og denne kjolen kan jeg vel egentlig ikke ha på meg ikveld. Jeg elsker den selv om den ikke er passende for festival, men den er alt for liten i puppene og nipples har jeg ufrivillig blottet litt for mange ganger tidligere, hehe. Jeg tror jeg tar en liten topp over her! Kjolen er fra nly one, og kostet 299 kr. (annonselenke).

 

Mens jeg gjør meg klar for kveldens spiser jeg gårdagens dessert, jeg og Robin bestilte alt for mye mat fra dominos, haha.. To pizzaer og TRE desserter! Herregud, ambisjonsnivået er det ikke noe feil på. Dessertene der er sååå gode! Så for øyeblikket koser jeg meg med en fondant, til tross for at jeg inatt drømte at mamma kalte meg feit. Så, inatt trente jeg altså i søvne, og mamma bare “det er ikke en trening før ribbeina stikker ut”. Treningsnarkoman om natten – matmonster om dagen.

 

Vi tenker ikke dra på findings før Jessie J, kanskje ikke før Avicii til og med. Anne-Sofie kommer fra tromsø og jeg vil gjerne dra sammen med henne, slik at hun slipper å komme til min tomme leilighet og må finne fram til festivalen alene. Vi får bare se an hvor full jeg blir nå først, haha.

Håper vi sees på findings!

64 kommentarer
    1. sitter og leser gjennom arkivet ditt, er nå i den perioden du var 17/18! blir nesten litt nostalgisk, føler jeg levde den perioden med deg! en venninne gjennom skjermen 😀

    2. Haha du og sponsorer, først gjør du verdens dårligste reklame for EF turen (du promoterte kun dine bh`er, nakenshoot og din norske venninde) så sier du at du ikke gidder reise før de og de konsertene… Det er teit og du “gidder lsm ikke”… For en attitude du har Sophie, ikke rart ekte bloggere ikke tar det særiøst.

    3. Synes ikke kjolen var for liten over puppene:) men er ve kanskje greit å dekke seg til litt mer om man skal drikke – for å være sikker på at man ikke flasher litt forskjellig!:p

    4. Hender det noen ganger at du/dere lager middag? Eller spiser dere ute hele tiden, bestiller pizza, osv? Hører aldri om at dere lager middag. Det som er så kos 🙂 Dere kan jo lage gode vegetar middager selv istede, som innholder masse næring! 🙂

    5. Sophie du skal faktisk på en festival, og der kler man seg ikke sånn. Trodde virkelig du visste det. Man kan godt ha på seg en kjole, MEN da en maxikjole. Ser ut som du skal på byen i stedet for. De alle fleste på Findings har på seg jeans..

    6. Herrelighet….. Har vært inne på nettavisen og lest noen av kommentarene på en artikkel om deg. Kjenner regelrett at jeg blir både provosert og irritert av å lese det de skriver. Og lei meg på dine vegne. Skjønner ikke hvorfor folk må mene så mye, hvorfor de ikke bare kan gi litt mer faen? Hvor skal dem bry seg når dem uansett ikke liker å lese bloggen din?
      Kjenner faktisl at jeg blir flau. Kan ikke tenke me hvordan DU føler det når folk skriver stygge ting om deg så vil bare si at du må stå på å drite i dem.

    7. ser da ikke ut som kjolen blir for liten over titsa , ser mer ut som titsa er halvveis små der , ser ikke ut som du har gått opp mange størrelser på puppa

    8. Hei Sophie Elise!
      Helt på slutten til tv programmet til Else nevnte du at du angret på en tatovering.
      Tror du at du ville skrevet litt på bloggen hvilken, og hvorfor du angrer?:)

    9. Selv om du ser ut som en barbie med blondt hår er du uten tvil nydeligst med helt mørkt hår! Smelt!

    10. Jeg var ikke på Findings i går, hater å fryse, kunne ha tatt på jeans og jakke, men… Når jeg har så utringet kjole, da bruker jeg spesiell to-sidig tape så puppene ikke sklir ut, he he, lærte det i modellbransjen. I går skulle du jo ha på en topp, da gikk det vel bra, håper du hadde det kos 🙂

    11. Hva spiser du på en helt vanlig dag? Kan du lage et lite innlegg om det? 🙂 frokost, lunsj, middag; kveldsmat. Hvor mye veier du?

    12. har du i det hele tatt trukket en vinner av billetter for findings? er jo bare i dag igjen , litt dårlig av deg å ikke siifra om hvem som vant. med mindre du har sendt mail til den personen. men uansett:)))

    13. Trodde ikke jeg kom til å kommentere dette, men det at du tar ut 40-50000 i måneden på å poste to innlegg om dagen med dårlig kvalitet, er .. helt utrolig og sier mye om samfunnet.
      Hvor er informasjonen om EF f.eks. som noen etterlyser her oppe?

    14. hei, sophie elise!
      har hørt at du virkelig bryr deg om dyrs rettigheter og at du er i mot elefant i sirkus, noe jeg synes er veldig bra! Jeg har tenkt å gi litt av pengene mine til en god organisasjon, vet du muligens om noen?

    15. Du blogger for lite!!!
      Hvis du ikke blogger 2 ganger om dagen slutter jeg å lese bloggen din og begynner å lese emillie sin blogg : voe!! Hun har flere innlegg om dagen:-)

    16. Hei alle sammen!! 💫🙏🏼
      Jeg har startet min egen inspirasjon-instagram og håper folk vil følge meg💖💖
      @inspirationbyerica heter jeg der✨
      Kos dere resten av kvelden😘

    17. ahah jeg fikk lyst til å dra. så leste jeg anne sofie (jeg heter det også), og tenkte bare skal jeg også dra??!! og med sophie elise??
      tror visst nesten alltid det er meg det er snakk om når du prater om venninna di xd

    18. At du tjener 2-3 vanlige månedslønninger med så elendigeog ikke minst kkjedelige oppdateringer er helt uforståelig. Du fortjener IKKE de summene du får når arbeidet ditt er så halvhjertet og lavt som nå. Takk for meg,du har mistet en leser

    19. Hvorfor gidder du å bruke kokain, og særlig så folk ser det offentlig! Husk på du er et stort forbilde for mange yngre, utrolig nok

    20. Mange pinlige kommentarer her.. Hvorfor gidder folk å bruke krefter på å gå til kommentarfeltet. Skrive noe drit og trykke send? Hvorfor ikke bare gi f.. i å lese og kommentere? Sophie Elise har brukt latterlig mye tid på bloggen sin. Denne jenta har så mange prosjekter, og sitter ikke bare med bloggen sin som eneste “fornuftige” ting å gjøre. Misunnelige drittunger over hele fjøla, som ikke har utrettet en tiendedel av hva Sophie Elise har gjort siste uka. Haters will be haters! Stå på Sophie Elise! Mvh @Munnkurv / @ Skypumpen

    21. Unnskyld sophie elise jeg er enig med skyklumpen du har brukt mye tid på bloggen og har sikkert ikke tid til å blogge hele tiden:-)

    22. Hallo fjortiser : å ha en mening om noen som på andre kan virke negativ handler ikke alltid om sjalusi. Å alltid linke de kjipe kommentarene til sjalusi er rett og slett fantasiløst 🙂 Jeg er overhodet IKKE sjalu på denne jenta,men syns hun gjør en mye kleinere jobb enn det hun gjorde for 1-2 år siden. Alle har en mening og ALLE HAR LOV Å SI DET DE FØLER OG SYNS.

    23. Må le litt her!! Sophie Elise har en blogg som man frivillig kan gå inn å lese, ikke sant??
      Her ser det ut som det er noen forferdelig misunnelige/usikkre/dömmende mennesker som bare MÅ inn å lese 😂
      Ja det mindre morsomme jeg vil fram til , noe som vekker min sympati er de som ikke kan dy seg med kritikk, mennesker som ikke klarer å la väre å dömme..dere kan ikke ha det bra?
      Etter alle kommentarer av ufin art mot en jente som er så ydmyk og åpen om ting dere selv nok har mye å läre av, dere plukker henne I biter , allt fra skrivefeil , utseende , hva hun får og ikke. Har dere jeg snakker om like mye “guts” å komme med dømming og dritt framfor de dere dømmer eller er dere for feige? . Jeg er ingen bloggleser, kommenterer aldrig om jeg ikke reagerer kraftig. Blir flau og full av medlidenhet for disse menneskene som aktivt søker opp siden her og legger fra seg dritt!
      Alle sånne kommentarer sier så mye om dere “troll” og hvordan dere har det, men så lite om jenta bak bloggen!

    24. Hei Sophie!
      Jeg er en av de jentene som aldri kommenterer, men alltid leser, men nå er jeg bare nødt til å legge igjen en kommentar – DU SER HELT FANTASTISK UT!!!
      På alle bildene du har lagt ut siden LA, er du super fornøyd og smiler hele tiden, det er så fint å se! Du er en fantastisk flink blogger! STÅ PÅ!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg