my home

Jeg var innom kremmerhuset igår og da blir det fort litt nytt til leiligheten.. Jeg kjøpte et lite hus til nøklene våre, et digg duftelys og en dødskalle som får stå på tv-benken. Jeg er fornøyd, og alt dette kom på 180 kr! Absolutt ikke verst… Og nå lover jeg å roe ned med leilighetsbilder og interiørsnakk fremover, hehe.

Jeg vil gjerne vise dere bilder av badet etterhvert, og en liten tur av leiligheten som dere ønsket. Jeg har bare et par små ting jeg skal få på plass først, blandt annet en ny garderobe til alle klærne våre, og så er jeg klar for leilighetsvideoblogg! Noen av dere spurte om det var jeg som har bestemt interiøret her og hvordan alt skal se ut, alle de avgjørelsene har jeg og Robin tatt sammen. Han bestemte faktisk prada marfa tavlen, sofaen, tvbenken… Det er vel en jevn fordeling og så betaler man for det man bestemmer selv.

Men, jeg trenger litt hjelp av dere! Idag da jeg var i byen så jeg egentlig etter en skittentøyskurv som ser fin ut – har dere noen tips? Jeg vil også ha noen fine bilder man kan henge på kjøkkenet, og en fin brødboks! Om dere kan hjelpe meg med det så blir jeg evig takknemlig! 

85 kommentarer
    1. Fine ting! 😀 Kan du si meg hvor bildet med parfymeflasken på bilde nr. 1 er fra? likte veldig godt.

    2. Det var meg som spurte om videoblogger om legligheten😄👍
      Du er den eneste bloggeren som hører på hva leserne har å kommentere som de har lyst til at du skal gjøre med bloggen😄👍 du rocker👍💋💄❤️💄😄😄😃😃😀😀😉😊
      Fin leglighet👍😊💄💋❤️
      Du er verdens beste person du er bedre enn kim kardashian😄👍💋

    3. Anne Kristine: Hun skrev det for 2 innlegg siden. 🙂 Er en link i posten der hun viser frem alle bildene.

    4. kom over noe super genialt her om dagen, mener der her sticky9 eller noe. Går ut på at du kan ta instagrambilder ol inn til polorid bilder med magneter bak, slik du kan fylle hele kjøleskapet, det var også rammer der. Det fine med det er jo at du kan bytte ut bilder etter som stemning eller ønske.

    5. Og bloggen er også bedre en kim kardashian sin😄💋👍
      Og forresten jeg som skrev om videoblogger om legligheten kall meg: Marte😄👍💋💄

    6. Jeg ligger i sofaen å skriver kommentarer til deg sophie fordi tv-en fungerer ikke, og vet du hva det er morsommere å skrive til deg enn å se på tv-en😄
      Og jeg er syk så bloggen din holder meg med selskap😉💋😄

    7. Bohus har en kjempefin skittentøyskurv som jeg nettopp kjøpte selv. Finnes i to størrelser. Beige, også står det “laundry” på den i “diamanter”. Superfin!

    8. Syns ikke det gjør noe at du skriver om Interiør. 🙂 Jeg syns alltid det er spennende å lese bloggen din, uavhengi av hva du skriver om. Og det av kun en grunn; du er ærlig! 🙂

    9. Angående skittentøyskurv så ikke bruk en kurv av tre i alle fall:P det prøvde jeg og den mugnet når det hadde ligget våte håndkler i den:P kom små prikker i den liksom:P

    10. Anbefaler en tur innom HM home i bogstadveien! De har superfine skittentøyskurver blandt annet ☺️☺️

    11. Så gøy med nye innkjøp til leiligheten! Jeg har handlet en del fra Royal Design.no til min leilighet og jeg er veldig fornøyd. Der er det noe for alle og enhver. Mange forskjellige merker til forskjellige priser og av GOD kvalitet!
      Kos deg med innkjøpene videre! <3 :-))
      Ønsker deg og Robin en fin Fredag. (næh, er det fredag alt nå da?!)

    12. På kremmerhuset har de “sekker” i lær som egner seg ypperlig som skittentøyskurv! De er fine også, og er i forskjellige størrelser, slik at du kan også kjøpe en liten en og sette en plante i! Gjerne en grønn en, blir så fint da 🙂 Dyre var de heller ikke, kostet MAKS 250 kroner for den store. Kommer i litt forskjellige mønster, da det så ut som det er sånn lær fra dekk, og også i svart og brun tror jeg 🙂 håper du finner ut av det! ble i allefall veldig fint sånn hjemme hos oss

    13. Jeg syns de bildene der det står “oppskrift på lykke” og familie fra Kremmerhuset er veldig søte 💛

    14. IKEA har stort utvalg i det du er ute etter 😀 Handler vanligvis ikke der, trodde ikke at de hadde så mye fint før jeg så det. Lykke til med stæsjing 🙂

    15. Bohus har fine skittentøyskurver! De har en som heter max og det finnes to farger. En som er hvit med beige inni og en som er grå med litt mørkere grå inni. De er utrolig fine! så fåes de i forskjellige størrelser:)

    16. Når du bor så trangt du gjør, prøv å integrere skittentøystativ i garderoben. Sjekk ikea, de har er høyt smalt skap med to hull for skittentøy.

    17. På skeidar og bohus er det et par fine skittentøyskurver sophie😄
      Takk for at du lager videoblogger i legligheten din sophie
      Du har VERDENS BESTE BLOGG!!!👍💋😄💄😊☺️😉

    18. HAHAHAHA – dere er utrolig rare og naive og søte som sammenligner SE med Kardash-søstrene. Jeg ler meg skakk!!!! Det er sikkert bra for noen som har et så opphovnet egobilde som SE. Tror dere ikke?

    19. Sjekk ut hviit.no, multitrend.no, room21.no, ting.no osv. De har masse stilig og moderne interiør, kanskje du finner noe du liker der! Nettsiden til Kremmerhuset kan også være verdt en titt, litt mer organisert og bedre utvalg der, enn i butikk.
      Gratulerer med ny gammel leilighet, gleder meg til å se hvordan det har blitt 🙂

    20. Heisann! 😀 Kul blogg du har. Følger med deg støtt og stadig. Mye bra innlegg! Du, siden du er glad i litt produkter og slikt. Har du hørt eller testet ut Mary Kay før? Jeg jobber nemlig i Mary Kay og elsker jobben min. Jeg selger effektive hudpleieprodukter og masse herlig makeup 😀 Jeg er så glad jeg har fått muligheten av å prøve Mary Kay, fordi det er ikke så mange produkter som har funket på min hud. Har produkter for alle. Enten det er kvinner eller menn. Om man har ung eller gammel hud. Sensitive eller en litt mer hardfør hud. Tørr eller fet hud. Ja.. you name it! Jeg elsker ihvertfall produktene, og kan med hånden på hjertet si at de er effektive. Jeg kan hjelpe deg med å finne de perfekte produktene tilpasset akkurat din hudtype 😀 Om du er litt nysgjerrig, så gi lyd ifra deg.. så kan jeg hjelpe deg så godt jeg kan. Er bare å spørre om du lurer på noe! Sjekk ut bloggen min, der legger jeg ut masse bra fra Mary Kay 😀 Vi støtter også utsatte kvinner og barn, kreftforeningen og vi verner også om miljøet <3 Vi i Mary Kay hjelper med hjertet. Håper på å høre fra deg 😀 Stå på! Mvh Marianne 😀

    21. Riviera maison har alt fra skittentøys kurv til brødboks. Masse fint, om du/dere liker den stilen da, vel og merke. Rmnorge.no:)

    22. Interiørbutikker har mye fint bla brødboks. Ta deg en tur inn på millatinka.no, interiormani.no, sofiesvilla.no for å nevne noen interiørbutikker 🙂

    23. Kan du ha en video hvor du viser hvilke apper du bruker og hvordan du redigerer instagram bildene dine ?

    24. brødboks anbefaler jeg å kjøpe på kitchn:) skittentøyskurv har de mange fine (som faktisk ikke er stygge å ha fremme), har de flere av på åhlens:)

    25. jeg ser på modern family akkurat nå , ser du på modern family sophie elise?jeg ser på sesong 5 på neflix:-)

    26. Heihei søte deg! Siden du antageligvis har prøvd en del sminke, lurte jeg på om du kunne anbefale en foundation som funker bra og dekker godt? Jeg har gått på samme piller som deg, og sitter igjen med en del arr i ansiktet som jeg gjerne vil få dekket godt! 🙂 Det er så vanskelig å vite hva som er bra og ikke, og du virker som den eneste bloggeren som er ærlig og ikke bare reklamerer for mye tull! Haha
      Ha en fin dag videre <3

    27. Dem har nån utrulige fine sjettentøyskurva på jysk utrulignokk! Åsså her dem nån fine bilda der å på europris. Dem har både med sitata å dyrebilda å masse arna 😊

    28. Så fint! Hvor er den bruke lille “kommodeaktige”skuffegreia fra? Den som er med på bildet med nøkkelhuset? Den er så fin:)

    29. Det er veldig kult om du kjøper rammer selv f eks, og printer ut bilder/quotes dere liker fra weheartit eller tumblr! Kreativ løsning om du ikke finner noe fint i butikkene:)

    30. på IKEA har dem noe som ser ut som gammeldags søppelkasse som er kult å bruke som skittentøysdunk 😀

    31. Jeg og kjæresten kjøpte leilighet sammen for ikke lenge siden, og nå går dagene til oppussing og diverse. På søndag flytter vi inn og vi er såå spente 🙂 Men er fortsatt noen småting som ikke er på plass ennå, blant annet skittentøyskurv.. Sliter sånn med å finne en fin en, haha!

    32. Jeg har en veldig fin og litt elegant i flettet strå (?), “foret” med gjennomsiktig plast! Jeg trooor den er fra IKEA, usikker, og dit er kanskje ikke et sted man ønsker å dra på en bommtur..

    33. Du kan finne fine bilder på skeidar 🙂 har skittentøyskurver også, men er ikke helt sikker på hva du mener med fin. Så har jeg sett fine brødbokser på kremmerhuset for litt siden 🙂

    34. Bodum brødboks fra kitch’ har vi. Den er fin, og den gar lufting så brødet holder seg bra 😉

    35. Har du sjekket ut Åhléns? Mange fine skittentøyskurver der, og en superkul mintgrønn brødboks 🙂

    36. For fantastisk kule bilder til kjøkkenet, sjekk ut Emmaselle! De har både nettbutikk og butikk i Oslo, samt utsalg på bl.a. museet ovenfor reptilparken 😛
      Det går i samme tegnestil som de tre bildene du har i hvite rammer i stua – men er pur norske og retro i design! Enkle og lekre! 🙂

    37. Jeg har skittentøyskurv fra kremmerhuset og house doctor 🙂 Veldig fine. Leiligheten din har blitt kjempe fin med en mer gjennomført stil 🙂
      God helg til deg

    38. Jeg kjøpte en skittentøyskurv på Clahs Olsson og er super fornøyd! Det står “24 hours luxury laundry” på den og den er mørkegrå med veldig smart borrelås-lokk.
      Kan også anbefale pictureit.no (@pictureit.no på instagram), de har flere fine og artige plakater som man laster ned, kan ramme inn og henge på veggen. Jeg syntes de absolutt kunne passet på badet så man har noe å lese når man er på do 😉 -sjekk de ut så skjønner du hva jeg mener! 🙂

    39. Veldig glad i min stripete skittentøyskurv fra house doctor. Ta gjerne en titt innom min instagram for litt interiør inspirasjon: @marenbaxter ☺️☺️

    40. Vi har utrolig mange fine og ikke minst bra brødbokser på Kremmerhuset! God kvalitet og stilige farger også 😁

    41. Vipp sin skittentøyskorg er veeeeldig fin.. og klassy! oggggg dyr! men regner med du kan ta deg råd. 🙂 Den er verfall veldig fin og stilren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg