ingenting kan redde meg her

Idag har jeg vært på tre ulike møter, jeg har planlagt en hel masse og jeg har organisering hjemme – i tillegg var jeg faktisk full igår haha, så at jeg kom meg opp i morges er et mirakel – jeg var på det stadiet inatt at jeg tok bussen et stopp for langt når jeg skulle hjem og måtte gå istedenfor.. Likevel har jeg vært vært lys våken siden 07 imorges. Men, nok om det, jeg hadde det gøy iallfall :) Nå som jeg endelig snart er ferdig med dagens arbeid setter jeg igang med et lite hjemmespa, å multitaske med ansiktsmaske og regninger samtidig er ikke så dumt!

Haha det er helt UMULIG å se bra ut med ansiktsmaske på.. Til og med ikke peace-tegnet kunne redde meg her.

Hoodien er fra junkyard! 

Ikveld blir det bloggerne (21:30) på bliss, middag og finale av paradise hotel på skjermen. Ikveld skal jeg samle krefter, for imorgen er det jo.. FINDINGS!! Møtes vi kanskje der? Og hvem håper dere vinner paradise?

 

60 kommentarer
    1. haha, alle ser jævli ut me ansiktsmaska, så det e null stress!
      Æ håpa egentli Martine å Pierre vinn, men samtidi heia æ veldi på Sara, så e litt delt der. E ikke nåkka fan av Harald, så e dritt at Sara e i finalen me han. Blir spennanes å se vertfall:)
      Bloggerne står på programme i dag, som kvær torsdag, så detta blir en bra tv-kveld ✌🏻️

    2. Håper du koser deg! Må bare si at jeg har hørt veldig mye negativt om de maskene, blant annet veldig mange som får reaksjoner på de pluss at det skal være noen guffne stoffer i de som ikke er bra for huden. og i tillegg har jeg hørt at det er dyretestet.
      Ikke sikker bare ville du skulle vite det!
      Kos deg masse!:)

    3. Så du mener at du teknisk sett at du skulle gått av på carl berner du da. Siden du skriver at du tok det for langt? Ikke bare ta bussen til rosenhoff a. Mye lettere det. Stopper jo rett utenfor døra di nesten jo

    4. Anonym: Jo! Jeg skal vise dere litt mer i et senere innlegg ikveld, og så skal jeg få gjort en leilighetstur på videoblogg når jeg har fått opp garderoben 🙂

    5. Anonym: Vet ikke helt hva i all verden du mener, jeg tok buss fra odins gate til carl berner, og kjørte istedenfor nedforbi mot sofienberg og videre. Feil buss, og feil stopp:)

    6. Håper Martine og Pierre vinner ikveld! Gleder meg til ny episode av bloggerne, digger å se deg på tv hver uke!
      Kos deg på findings! <3

    7. Ser du vanligvis på paradise hotel? Det visste jeg ikke. Synes du at Elin fra det programmet ligner på deg?

    8. Du som alltid har vært så sterkt imot paradise hotel oog slengt drit så det holder om det programmet haha! Dobbelmoralen lenge leve

    9. Til hun Marit lenger opp; ingenting fra H&M sitt eget kosmetikkmerke er dyretestet! 🙂 Mamma jobber i H&M

    10. Hei <3 jeg ville bare si at du er helt fantastisk! jeg syntes det er utrolig feigt og skrive stygge kommentarer til deg... HALO!! sånn serriøst så er du helt perfekt og alle disse som rakker ned på deg er bare misunerlige eller slenger dritt fordi de er jævla ufornøyd med seg selv. Om man skal tenke på hvor mye dårlig du får på tilbake meldingene blir jeg helt knust, for du skal ta i mot allt dette på egenhond! Jeg blir så sykt sur på disse menneskene som gjør sånn her. Du må virkerlig IKKE tenke på de stygge komentarene men de som drar deg opp de som får deg til å føle deg bra, fordi de stygge komentarene er bare piss om jeg får si det sånn... du er super pen og virker utrolig snill, du er utrolig på din måte. Jeg personerlig skjønner ikke at folk gidder og bruke tid på å skrive så sykt barnselige komentarer til andre, det er jo ikke du som har bedt dem lese bloggen din! Jeg måtte bare få dette ut fordi jeg blir sykt lei meg på dine vegne, nok en gang så skriver de bare dritt fordi de er misunerlige og har utrolig lite liv <3
      Du er utrolig, digger bloggen og drit i de som bare vil rakke ned på deg.
      -Ps, Alle som skriver dritt: Hun tjener bare penger på dere!
      -Johanna, sikkert noen skrivefeil innimellom, men måtte bare få det ut 🙂

    11. Dette har ingenting med innlegget her å gjør, men etter å ha sett de siste 4 episoden av bloggerne, så må jeg virkelig si at kjæresten din er gull! Selvsikkerheten hans og alt det fine han sier til deg, det er så ekte. Og ikke minst så er han ærlig! ta vare på hverandre, dere er utrolig pene sammen. 🙂

    12. Hei! Så deg faktisk på bussen idag, og ville egentlig si hei, men turte ikke 🙂 Lest bloggen din i alle år nå, så kunne vært stas. Men når jeg så ut som en sliten snegle så var det kanskje like så greit, haha 🙂 Gleder meg veldig til Paradise Hotel finalen, og så på bloggerne. Alltid kos med torsdager ^-^

    13. Super søte sophie ♡ Du er pen uansett! ikke bry deg om trangsynte idioter. Lev drømmen din og lev livet.DU har inspirert meg masse. xoxo

    14. Hei! Vet ikke om det er relevant lenger men kom over dette innlegget av Caroline Hirons, http://www.carolinehirons.com/2015/03/beauty-myths-no14-antibiotics-work-for.html der hun forklarer hvorfor antibiotika ikke er til å anbefale mot kviser. Skulle ønske du kunne lese denne og gi beskjed til dine noe yngre lesere som sikkert BER legen sin om å få denne kuren som du gikk på fordi du anbefalte det på det sterkeste. Spør deg bare om å lese denne og kanskje si det i en bisetning i et innlegg at det ikke er det aller beste å få en antibiotikakur for kviser 🙂

    15. har å hadd hjemme-spa i dag, føles fantastisk godt ut.
      Hadde sånn 20varmegrader å kjæmpesol her i nord i går, sku brette opp buksa å sole leggan men så fant æ ut at de måtte barberes først før de kunne nå ut tell offentligheita :)så tok æ mæ likesågodt av heile kroppen når æ va i gang.

    16. Hei Sofie 😊
      Negative, sjalue drittunger som skriver frekke komentarer har bare et behov for å trykke ned andre for å føle seg selv bedre!
      Du virker som en snill, god og ikke minst “EKTE” person som vet hva hun vil, og som liker å se bra ut! 😊 Du er ett bra forbilde for mange unge! 👍🏻😃
      (Det er personligheten og ikke utseende som gjør deg til den du er! Det er bare ikke alle som skjønner det! 😉😏)
      Syns du gjør en bra jobb både her og på tv!
      U go girl! 😊
      Hilsen fra Tromsø 😉

    17. Var det din sang jeg hørte på PH? 🙂
      Uansett så håper jeg du har hatt en fin torsdag og kommer til å få en fin fredag!

    18. Hei fine 🙂
      Mulig du allerede har fått en kommentar på det, men du bør være litt forsiktig med de ansiktsmaskene der .. har selv hatt litt problemer med huden, og har både testet de fra HM og de som selges på only/pieces .. flere av disse maskene som selges på “billig”butikker inneholder masse stoffer som absolutt ikke er bra for huden. Selv ble jeg veldig rød og fikk irritert hud. Bare et tips 🙂

    19. Du skulle vise oss mer fra leiligheten i går kveld svarte du i kommentarfeltet?
      Haha. HVER gang du sier at du blogger i kveld blir det stille som graven 😅😅😂

    20. Hei sophie elise,jeg er den anonyme som lurte på om du kunne ha flere videoblogger:-)og nå ville jeg bare si at du har inspirert meg til å ikke gi opp drømmen:-) sophie elise,du er mitt forbilde:-)og ikke bry deg om dem folka på nyhetene som sier at du ikke er et forbilde du har mange norske ungdomer og barn:-) ikke glem at du er best!!!:-)

    21. Å sånne små engangsmasker er alltid greit å ha liggende! Men jeg vil heller anbefale deg Body Shop sine! De har begynt å selge engangsmasker nå, og de er jo ikke dyretestet! Dessuten er det jo laget gjennom rettferdig handel, noe jeg tipper hm sine ikke er..

    22. Hei sophie kan du lage flere videoblogger der du tar spørsmål runde? Og en annen gang viser legligheten
      Din?:-)

    23. Hvor kjøper du sminkekoster og kan du lage flere videoblogger?:-)
      Og hvis du lager flere videoblogger er det på YouTube da,eller bare bloggsiden?😊
      Og pliiiiis en videoblogg med spørsmål runde😀💄👍🎀😽😺😇

    24. Hei! Jeg har hørt at du virkelig bryr deg om dyrs rettigheter, og har hørt om at du har protestert mot elefant i sirkus! Veldig bra av deg synes jeg:) jeg har lyst til å gi lit penger til en god dyreorganisasjon, vet du muligens om en? Værsåsnill å svar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg