video av kysset med else

Jeg fikk filmet kysset til de som var interesserte i å se det! Antrekket mitt er fra BIK BOK, til de som har spurt. Hele episoden finner dere HER om dere har sumo!
 

I kveld har jeg og Robin hatt en date på en asiatisk resturant, og det var som forventet utrolig godt. En av mine favoritter etter at jeg ble pescetarianer (spiser fisk, men ikke kjøtt) er asiatisk. Det finnes så mange gode sauser å velge mellom, så med ris og godt utvalg av grønsaker er det aldri noe savn å ikke ha kjøtt der for min del. For øvrig har det nesten kun vært kjæreste, kjæreste og kjæreste for meg de siste dagene, vi savnet hverandre noe jævlig da jeg var borte nå. Men til helgen kommer min lille kusine (eller, barnet til kusinen min er det) på besøk til meg i oslo, vi skal på Ariana Grande – så da er det jentehelg! ♥ 

Søtnos.

I morgen tidlig skal jeg opp på et event, som jeg egentlig ikke aner noe om – derfor ønsket jeg å gå, overasskelser er jo alltid gøy! Fikk beskjed om å møte opp ved flytoget i morgen, så får vi bare se hva som skjer.. spennende! Og, jeg har faktisk tatt tatovering idag! Den får dere se imorgen.

Natta, dere gjør meg glad ♥

57 kommentarer
    1. Så kult gjort haha 😃 å like fin som alltid er du også håper dere hadde en fin date 😃 god natt ☺ 💜

    2. Hahah fyy søren så syyykt bra! Du er rå Sophie Elise, skulle ønske innslaget med deg varte mye lenger, du har en så sykt herlig og unik personlighet som jeg blir helt sinnsykt imponert av. Stå på!

    3. utrolig bra gjort da, folk generelt tar for lite sjanser og går glipp av så mye når de ikke tør å være spontane!
      Digger bloggen! Stå på!

    4. Så utrolig morsom og ikke minst vakker du var på “det er lov å være blid med else”!! Leser bloggen din fast, men har aldri kommentert før. Men da jeg så episoden nå, slo deg meg at jeg måtte fortelle deg det, fordi du fortjener å høre det 🙂

    5. Pleier aldri å kommentere på blogger, men nå måtte jeg bare 🙂 Du var så vakker på “det er lov å være blid med Else”!

    6. Du var så vakker på programmet, du må aldri glemme hvor heldig du er som er så fin ❤️ skjønner at det er vanskelig å tro ofte, jeg tør noen ganger å ikke gå ut døren fordi jeg selv synes jeg ser for stygg ut, og når kjæresten min sier at jeg er fin så har jeg en stemme i hodet som sier at stemme. Hans hørtes LITT annerledes ut fordi han lyver osv osv. Utrolig slitsomt, men ville bare si det til deg så du vet at du er vakker. Skulle ønske du var helt vegetarianer, som jeg ble selv etter på være inspirert av deg og Freelee banana girl, men skjønner at det er vanskelig. Min tanke er bare det at hvis noen må ofre livet sitt for at jeg skal spise så er det utrolig kjipt og ikke noe bra for verden eller min “karma”, og hvis fisken kunne unnslippe så ville den gjort det for den er redd og vil leve.. Så da føler jeg at det er galt. Men ja, du gjør det du synes er riktig, men håper det er noe du vil vurdere senere❤️unner deg og Robin å ha det fint sammen, høres ut som begge har vært gjennom mye i forrige ukes episode og de forholdene som svinger mye og går gjennom mye vanskelig trenger de gode periodene for å se at alt er verdt det! ❤️ klem

    7. Nææ 🙂
      Så morsomt å se!!!
      Når kommer episoden, eller har den vært?
      Sønnen min traff deg på TV2, “Dritseint med Edel” med Henriette Steensrup, jeg fikk lov å ta et bilde av dere.! Gjett hvem som ble stolt? Du sa noe som jeg synes var så flott sakt “jeg er i læringsfasen enda så jeg håper dere tilgir meg når jeg gjør noe feil, for jeg lærer jo enda”!
      Ønsker deg en fin kveld videre

    8. Jeg blir så utrolig glad når du fremmer dyrevelferd og at
      du er vegetarianer på bloggen! Du har så utrolig mye
      innflytelse på mennesker og det at du bruker den til noe
      utrolig viktig og fornuftig er helt supert. I steden for å
      reklamere for dyretestede produkter for noen
      tusenlapper som betaling, går du i mot denne forferdelige
      dyreindustrien som et godt eksempel uten å la deg påvirke av
      Penger.
      Jeg er veggis selv og vet hvor vanskelig det er å stå for dyrevelferd.
      Hver gang jeg nevner at jeg er veggis eller at jeg ikke bruker
      Diverse produkter pga dyrevelferd får jeg alltid rare blikk
      Og dømmende kommentarer. Det er alt for lite kunnskap blant
      Befolkingen om hva dyr faktisk går gjennom for at noen
      Skal få lørdagsbiffen sin på tallerkenen eller bruke visse
      Skjønnhetsprodukter.
      Gjennom bloggen gir du folk kunnskap om disse viktige
      Temaene, og det viktigste av alt er at det kommer fra
      Hjertet ditt og at du virkelig bryr deg. For det er ingen penger
      Å tjene på å fremme dyrevelferd, og det er vel derfor vi
      Ser så lite av det ellers på andre blogger eller i
      Media generelt…
      Btw, digga saken om freia påskeeggene! All creds til deg!!

    9. En ting jeg lurer på. Du spiser ikke kjøtt pga måten dyrene blir behandlet og avlivet på. Men du spiser fisk. Synes du ikke det høres litt brutalt ut og bli fanget opp av ett nett sammen med tusenvis av andre fisk, for så å bli “kvalt” til døde? ( aka de blir holdt over vann til de dør) . Og når du var å fisket i harstad, så slapp dere fisk ut i havet etter å ha fått de på kroken. Tror du ikke de fiskene hadde det bra vondt etter å ha fått kroken igjennom munnen, for så å få den dratt ut igjen?

    10. Har du sett dokumentaren “Cowspiracy”? hvis ikke burde du virkelig se den den er kjempe bra å handler om hvordan landbruket påvirker klimaet. Den var virkelig en “eye opener” for meg ihvertfall ^^

    11. Gikk litt fort i svingene her 😛 prøver igjen
      3 ord til DEG fra meg etter å ha sett episoden på “Det er lov å være blid” :
      Jeg elsker deg !

    12. herreguuud, så nettopp hele snutten av deg, DU ER SÅ BRA!! Skulle ønske du var fast innslag. Rett og slett awesome!

    13. guud, jeg elsker bloggen din og du er et stort forbilde for meg. så hele snutten og det var drit bra 🙂

    14. Må bare skrive at etter å ha sett bloggerne, er det helt sykt hvor mye jeg kjenner meg igjen i deg! Er på en måte godt å finne noen som føler det samme, jeg digger deg og du er super på alle måter! Stå på, du er fantastisk Sophie <3

    15. Herremin Sophie, du må vise mer av denne positive siden av deg, så morsom og herlig du er! Vet det er vanskelig, men prøv å fokuser mindre på haters og mer på det positive. Denne siden av deg digget jeg, ble så glad av å se det! Og du er absolutt minst like pen om ikke mer i virkeligheten/på tv som på bilder som jeg har sett noen kommentere at du ser helt annerledes ut, men det har jeg aldri syntes! Du strålte virkelig i dette innslaget, stå på sånn! 😀

    16. Haha, det “kysset ” ser mer ut som dyretreneren på sirkus som dytter hodet sitt i løvekjeften. Lol

    17. Du må komme på den asiatiske restauranten eg jobber på! Ligger (bokstavelig talt) rett til venstre for Nationaltheatret, er fantastisk god mat der 🙂

    18. Jeg elsket intervjuet ditt! Du var så avslappet og morsom og kunne ikke gjøre annet enn å smile gjennom hele intervjuet!

    19. Vet du ka? Det va så herlig å se deg igår. Og se at du er så mye mer komfortabel på TV enn tidligere. Vell øvelse gjør jo mester. Og du ser bedre ut enn noen gang. Håper ikke du ser på deg selv lenger, og føler at du ikke er pen på TV. For du så fantastisk ut! 🙂 Virkelig morsom gjest du <3

    20. Hæ jeg er forvirra. Skulle ikke du være å studere i utlandet i 6 månder? :S Nå er du i Oslo :S Skulle ikke Robin egentlig væme? Skjønner ikke noe :S

    21. Til anonym, hvis du følger med på bloggen, så skal de _kanskje_ studere til utlandet til høsten 😉 Hun var bare en uke i NY. Savner forresten fremdeles å se bilder og dine opplevelser fra skolen 🙂
      Uansett, så på Det er lov å være blid med Else, utrolig morsomt, og du ser så bra ut nå, som alle her nevner, virker som du er blitt mye mere tryggere på deg selv. Stå på!
      Blir det opptredener med sangene dine, eller venter du til du har album ferdig?
      Bra du presiserer at du er pesciterianer, da slipper vegetarianere å stusse 🙂 Jeg er vegetarianer, men på grunn av at jeg har cøliaki, vil lege at jeg skal spise fisk, noe jeg har lite lyst til, er jo masse bra proteiner i bønner, så skjønner ikke hvorfor de plent skal mase om denne fisken 😉 Så jeg unngår det iallefall. Et tips mht Sushi, er kamskjell som et alternativ, det er godt 🙂
      Stå for det du står for, stå på 🙂

    22. har akkurat sett hele intervjuet, og herregud, du er så fantastisk. skulle ønske jeg var mer som deg. litt mindre betenksom, og mer spontan! diggin U sophie. Fortell hvor du skal i sommer. så fans har mulighet til å treffe på deg på festivaler o.l.

    23. Du er jo kjempe herlig! Stå på, ikke la noen tråkke deg ned. Ønsker deg alt godt Sophie Elise!

    24. Lurer forsatt på hvorfor du å robin var i dyreparken i usa? Å hvorfor du angrer på tattoveringen?
      Var et bra iintervju, godt å se du har lagt fra deg den nervøse leeingen din 🙂

    25. MarleneO: feil. Det blir ikke Sophies tremenning. Om Sophie får barn, er barnet hennes og barnet til kusinen hennes tremenninger 🙂

    26. ser du pleier å spise små godt 🙂 du burde passe deg, fordi det ofte er gelatin fra gris i det. Jeg gjorde den feilen rett etter at jeg sluttet med kjøtt

    27. Tror ikke jeg har sett deg så glad og levende noengang når jeg har sett deg (på tv altså) har desverre aldri møtt deg. Men uansett – du strålte! <3 🙂

    28. Likte innslaget med Else og deg utrolig godt:-)) og det ser ut som huden din har blitt ordentlig fiiin!!!

    29. Nei, MarleneO, barnet til kusinen hennes er ikke hennes tremenning. Når Sophie Elise får barn, blir det barnet tremenning med kusinens barn 🙂

    30. Så kjekt å se hvor ekte du var i dette intervjuet! Så ut som du slappet av mer enn vi er vant til å se deg! Hærlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg