vi er bare mennesker, ikke sant?

Hei fra en sliten frøken som ligger i senga og blogger for dere samtidig som jeg dytter ned flere kilo smågodt, haha.  For ja, her er det desverre ikke noen fancy skrivepult med pene blomster og inspirerende magasiner rundt meg, selv om jeg gjerne skulle ønske det. Ah, kanskje i framtiden! Men senga er ikke så verst, den heller. Jeg ligger alltid i undertøyet, pysj eller kanskje naken til og med, jeg er vel ikke den eneste som hater å ha på meg klær og spessielt JEANS hjemme?

I natt har jeg sovet usle tre timer, jeg ble i overkant ivrig på 17.mai igår og måtte dra tidlig hjem, men hjalp det på formen idag? Nah, jeg våknet midt på natta og har vært våken siden det. Jeg har brukt dagen på spraytanhuset for å få litt farge, og så på beauty house for å fikse både negler, vipper og bryn – gjett hva som skjedde da, forresten? Jeg sovner alltid når jeg får vippeextensions, det tar jo to timer så en powernap klarer jeg alltid å få til. Men denne gangen fikk jeg søvnparalyse! Herregud det er så ekkelt, husker dere at jeg drev med half astral projections før? Jeg har ikke gjort det i det siste, men søvnparalyse er noe helt annet som jeg synes er utrolig ekkelt. Jeg ville jo ikke akkurat lage en scene heller, jeg prøvde bare å play it cool men jeg får alltid litt panikk når det skjer. Skummelt å ikke ha kontroll over sin egen kropp.. Vel vel, jeg overlevde det jo så klart og hadde i det minste fått tatt meg en powernap! OG SÅ FIKK JEG MENSEN SAMTIDIG SOM JEG TOK SPRAYTAN. Jeg følte meg som et dyr, haha. Man står der i en minimal stringtruse, som forresten var hvit, forann et annet menneske som skal spraye deg både her og der. Tror aldri jeg har opplevd noe så flaut i hele mitt liv, men what the hell jeg skriver det bare her, vi er alle menneskelige. Jeg er liksom kjent i venneflokken for å få mensen på de verst tenkelige tidspunkter, min er så ujevn så jeg kan aldri planlegge det heller. Her snakker vi i køer på tivoli, nå på spraytan, på date, på scenen under mitt dansecrew.. og jeg vedder på at den dagen jeg skal gifte meg, i en fin hvit kjole, så skjer det nok da også. Nå ble jeg sikkert veldig usexy for alle gutter der ute, men om det ikke hadde vært for det forbanna mensen-egget så hadde dere ikke vært skapt engang, haha.

Hehe… Nok om alt for private ting!  Jeg kjøpte med meg pizza på vei hjem som jeg spiste med Marte og Julie, de flotte jentene jeg bor med ♥ Nå er det jo bare en uke igjen, så flytter jeg hjem og sammen med Robin til leiligheten vår. Det blir også helt fantastisk, elsker den skapningen der!

Jeg ligger faktisk og venter på han akkurat nå, han er i leiligheten vår for å hente et par nødvendigheter som ladere til ditt og datt, så skal nok jeg sove og han “passe po” som vi sier. Veldig glad i dere, dere er fantastiske!

74 kommentarer
    1. Du er så klein.. Tenk at du tørr å sammenligne deg med fotballfrue. Grusomt kleine selfier.. Uff det er på tinge å henge fra seg harry faktorene

    2. Ser du spiser godteri som innholder både gelatin og palmeolje. Er ikkje du vegitarianer og var ikkje du i tillegg veldig opptatt av og ikkje få i deg palmeolje?

    3. Hei! Digga det hær innlegget! Du har VIRKELIG selvtillit. Tru mæ, det e mange som opplevever det dær i pinlige situasjona. Men de fleste tør ik prate om det, på tross av at det e helt normalt. Digger dæ for at du e dæ sjøl og for at du e så åpen. Ang spm om likhet; Nei dokker ligner ikke. Fordi du skiller dæ ut, å har et mer tøfft utseende (hvis du skjønner). Ho e mer sukkersøt,haha.. Litt dårlig forklaring men! Uansett, du så kjempebra ut på bildan. Og æ e gla for at dine bilda ikke e styla opp med blar, blomster, frukt og bær. Det e nå av det som gjør bloggen din unik. Stå på vidre, du har en super interessant blogg! 🙂 Læs kun de andre bloggan, ipåvente av innlegg fra dæ, haha:)) så tommeln opp for dæ, Sophie!:)

    4. Uff, jeg får helt vondt i magen av å lese hva slags kommentarer du får slengt etter deg her og på andre innlegg du skriver. Dette er faktisk første gang jeg kommenterer på en blogg, men jeg får bare så vondt inni meg. Jeg håper for Guds skyld at du aldri, aldri tar deg nær av hva folk skriver. Du er vakker akkurat som du er, både på innsiden og utsiden! Stor klem til deg! Jeg heier på deg!

    5. Jeg digger deg, Sophie! Blir alltid så glad av å lese bloggen din! Du er utrolig flink til å skrive! Gleder meg til du begynner å skrive bok 😉 jeg ville vertfall kjøpt den med en gang! 🙂 Såg deg i Oslo for et par uker siden, guess om jeg ble starstrucked 😀 HEHE, lev livet – gjør hva enn du vil, for du får det til

    6. Mener du sa du måtte ta p-piller på grunn av hud-kuren… Da får man vel ikke mensen “sånn plutselig”?

    7. Vil tipse deg om at mye av smågodt inneholder gelatin, som er laget av svin, tenker det er greit for deg som vegetarianer å vite :-))
      Også lurer jeg på fremdeles hvor bildene fra skolen blir av, og livet du opplevde der?? Eller er det glemt? Er jo mange som spør etter det…

    8. Herregud, kan virkelig ikke skjønne at folk gidder å henge seg opp i hva som er i smågodtet hun spiser. Hva bryr det dere egentlig? Tenk hvis alle hadde drevet og kommentert hva du stappa i deg og ikke, og hvor mye rart som finnes i ALL mat? Temmelig ubehagelig kan jeg tenke meg?? Ser bare ikke poenget.

    9. Til anonym der oppe: selvfølgelig kan man få mensen “helt plutselig” når man går på p-piller. Jesus christ det er så jævlig mye folk skal henge seg opp i at jeg blir gal. Helvete heller, har du faen ikke bedre å komme med?

    10. er du virkelig så desperat etter lesere , at du må legge ut sånne bilder?
      og koffer reagere folk mer på godteriet enn at hu tar flere og flere sånne bh bilder og leke deilig bilder som jeg såg på det andre innlegget

    11. Hahahah lukter sjalusi til de som kommenterer oppe, du er nydelig Sophie.
      Og Sophie kan ta så mange bilder hun vil, hvis dere ikke liker henne så kan dere bare pelle dere vekk fra siden hennes. Bildene eller det hun spiser påvirker ikke dere så fuck off.

    12. Seriøst enkelte folk må kommentere sh*t. Lol! løft hverandre opp da i steden for slik som S sier. Tøft du skriver ærlig og rett ut Sophie. Den siden liker jeg, humor og:) og til resten av dere som skriver usakelige, KLAGE tekster i kommentar felte, STIKK å gjør noe annet! ( ja jeg vet jeg skriver klage på at dere klager) Det er bare helt lattelig at dere klarer og henge dere opp i alt mulig som hun skriver, livet må være kjipt for dere som klager og syter døygnet rundt og må tilegg kommentere det og diskutere det for og bare bli enda mer irritert. jeg gidder egentlig ikke kommentere når jeg ser sånt men siden jeg ser det over alt på nett så er det noen ganger jeg bare må si noe, kanskje det stopper? SOPHIE skriver noe veldig bra i dette innlegge og det bør dere klagelesere/kritikere lese om igjen om dere ikke skjønte det. For vet du ,det er ingen av de som leser det som det går ut over, bare dere som vil bare ha dårlige dager fordi noen spiser i dette tilfelle snop som har palme olje eller hva det var. JESUS, jeg ler så jeg griner av hvordan det går an og bli provesert over noe sånt? Det, av alle ting. Slutt og irriter dere så mye hva et annet menneske skriver og gjør hele tiden, vi kan ikke like alt noen gjør til hver tid, men les det og bli ferdig, hvorfor skrive stygge meldinger til Sophie? Hva tjener hun på det og dere på det? Ingenting, bare bortkastet tid og oppmerksomhet. Dere bør jo ikke få oppmersomhet men må skrive noe så kanskje dere tenker anderledes? Ikke at jeg tror det jeg sier gjør underverker men? Blogg er omdiskutert og hva du kaller det som: jobb eller hobby. Personlig så synes jeg det er både og men jeg har respekt for at Sophie og bloggere står fram og i mot press og mobbing og draptrusler fordi hobbyen/jobben kan føre til det. De liker noe og tror på noe og står for noe som er omdiskutert men de prøver så godt de kan, men de er mennesker, og før dere har vært i blogg yrket så ikke utal deg hvordan det er. Det at de ikke gir seg synes jeg er bra, dere får bare hate da dere andre. Bare enda mer grunn til og fortsette og blogg, av og til er det kanskje ikke bare Sophie sin feil? Men at dere blir så fort irritert? Ikke oppsøk det iallefall, klikk på bloggen og bli provisert og så kommentere. Dyreste innvisteringen i verden og gi oppmersomhet til noen dere føler er bare teit. Dere må ikke trykke dere hit? Jeg er glad Sophie er ydmyk og ærlig rundt i det innlegget her. Det gir respekt i mine øyne, og det er bare og stå på. Syns du er flink og tøff, du har stått i mange stormer du Sophie og som ikke mange har ville klart foran hele Norge. Ditt valg med blogging og du vet det men jeg er helt enig med deg det du skriver her, og vi må jobbe for og løfte hverandre opp og hjelpe og støtte hverandre. Det hjelper ingen eller oss selv at vi bryter hverandre ned, vi blir ikke glade eller det kommer noe godt av det. Liker denne type innlegg der du snakker åpent og ærlig rundt temaer som dette, eller vanskelige ting. Det gjør at folk kanskje får en forståelse fordi som ikke har skjønt det enda at dere er bare mennesker og som også har dårlige dager, ikke for mye bare triste ting da? Men det gjør du ikke heller :). Gir mer personlighet og en form for trygghet på hvem du er og gir av deg selv. Hva jeg “ikke” liker med bloggen gidder jeg ikke ta opp, som sakt”hvorfor? ” du gir meg veldig mye i bloggen som gjør at det av og til som jeg er lei av og lese ellrr noe gjør at blir bra uansett. Stå på, din tøffhet og ærligighet insiprer meg til og bare gi alt noen ganger og stå på. Du er flink med ord og utrykke deg. Fortsett sånn,, 🙂 mere innlegg sånn, det bringer fokus på at vi alle er mennesker og gjør feil og alt kanskje selv om vi er bloggere eller jobber i butikk, student og whatever.. Vær stolt og fortsett, du har meg som leser iallefall. 🙂

    13. Jævla hønsehuer, go sophie. Dere skal pirke på alt av småfeil, hun klarer jo aldri i livet å tilfredstille dere?? Er det ikke det ene, er det det andre.

    14. faktisk er det ikke selve egget som jør at vi får mensen. jeg også trodde det en stund, men det er faktisk en slags membran som blir dannet for at egget skal feste seg som jør at man får mensen

    15. Til alle leserne som til stadighet skal kommentere alle feilene Sophie angivelig gjør når det kommer til å handle etisk riktig – registrerer at en leser påstår man ikke kan kalle seg vegetarianer hvis man spiser godteri av Gelatin. Andre lesere kritiserer til stadighet at Sophie har vesker av skinn. Regner med det betyr at dere oppvakte lesere som forbrukere alltid handler etisk riktig selv? Dere har vel altså for eksempel aldri spist kosttilskudd, i og med at kårene for arbeiderne på mange av fabrikkene som produserer kosttilskudd er helt uutholdelige.. Sko har dere vel heller ikke? De aller fleste sko er nemlig enten er laget av skinn, har skinn i sålen eller er laget av en blanding mellom syntetisk materiale og skinn. Limet i sko inneholder forresten nesten alltid animalske ingredienser. Dere har vel også fått med dere, regner jeg med, at den internasjonale interessen for et vegetarisk kosthold ofte fører til mye dyrere råvarepris for nasjonalbefolkningen i landet hvor disse næringsrike produktene dyrkes, slik at en stor del fattige folk ikke lenger har råd til mat (Quinoa i Peru, f.eks.)? Poenget er at man ikke skal kaste stein når man sitter i glasshus. Jeg tørr påstå at selv om viljen er der vil det alltid være umulig å handle 100 prosent etisk riktig til enhver tid. Det som gavner noen, skader andre. Det viktigste man som forbruker og menneske kan gjøre, er å ha god grunnholdning og forsøke å ta smarte valg der det er mulig. Å sitte på sin høye hest og til enhver tid fordømme andre tror jeg gjør at mange kvier seg for å velge vegetariske alternativer da de tror dette innebærer at man må kunne forsvare valget sitt til enhver tid. Man tror kanskje man må inneha masse kunnskap om emnet. Hva med å heller sette pris på at Sophie prøver å leve så godt og etisk riktig som mulig? Hvis folk flest hadde spist mindre mengder kjøtt i hverdagen hadde man tatt et stor skritt i riktig retning hva vedgår dyrehold og miljøhensyn i stor skala. Å prøve litt og så godt man kan er så utrolig mye bedre enn ingenting 🙂 Alle monner drar. Stå på, Sophie!

    16. Dette innlegget var skikkelig personlig og morsomt, så jeg tenkte jeg skulle kikke på kommentarfeltet for å se hva slags fine kommentarer du hadde fått. Den gang ei… Her er det folk som er mest opptatt av å belære deg om ditt og datt, og finne feil på alt du gjør. Helt utrolig, og helt ufortjent. Jeg får vondt inni meg av å lese responsen. Du skriver utrolig bra og jeg LESER faktisk bloggen din. Jeg følger mange bloggere, men det er få jeg virkelig leser. Mange ser jeg mest på bilder og skumleser. Jeg leser hvert eneste ord du publiserer på bloggen, det har jeg gjort i mange år. Og stort sett gir det meg noe. Så tusen takk for det, og stå på! 🙂

    17. Greit hu skriver fantastisk og bra! Mn for noen blir det litt mye når Sophie må vise st hu har stor pupper på alle bildane! Greit for gutter som vil ha noe å se på, mn for oss jenter bli d litt mindre apetittelig! Greit nokk å ha silikon, mn treng ikke å trøkk dem i tryna våres.

    18. Jeg ville bare opplyse henne om gelatin bruken i snop jeg, fordi jeg er vegetarianer selv, og oppdaget dette. For min del handler det ikke om å kritisere, men å opplyse med informasjon, og det blir to helt forskjellige ting 🙂 Jeg satte iallefall veldig pris på da jeg ble opplyst om gelatinens bruk i smågodt og snop generelt 🙂 Så fra min side er det ment som opplysning, og det er vel lov å komme med? 😉 Skjønner ikke hvorfor folk blir sure for slikt 😛

    19. Nei jeg er ikke sjalu, men ja! Vi vet at du har silikon, du trenger ikke bevise det for alt og alle! Hvis du vil være et forbilde så kutt ut nakenheten..
      Skjønner meg ikke på de som sier at du er demmes største forbilde? Vil dere legge ut bilder halv nakne kun for å se deilige ut og vise at du for eksempel ha silikon? Nei æsj fy faen..

    20. Kanskje man blir litt lei av at slike bedrevitere som deg “M” hele tiden skal påpeke ditten og datten, og vis dere så har så Jævlig lyst til å opplyse Sophie om enkelte ting kan dere kanskje skrive det på en mer vennligere måte enn “hva faen er ikke du vegetarianer ?!??? Dobbeltmoralsk as” for det der er drittslening og ikke opplysningen :))))) Snakkas når dere har vokst litteranne da

    21. Du er så inspirerende Sophie! Det er ingenting som er pyntet på eller noen ting, du bare viser alt sånn som det er og du skiller deg ut fra alle andre bloggere! Føler at du er ett menneske med oppturer og nedturer som jeg kjenner meg igjen i og ikke bare en som later som har det perfekte livet, fordi ingen har det (dessverre?) <3

    22. Rart at du ikke har lagt merke til at folk har kommentert flere ganger at du skriver “spesielt” feil dersom du alltid leser alle kommentarer.

    23. Kjempe søte bilder, kjenner meg så igjen å ligge i undertøy eller naken i sengen til forskjellige tider på døgnet 🙂 utrolig morsomt og ærlig innlegg, trenger flere folk som tørr å fortelle det pinlige tingene også, alle prøver å virke så perfekte hele tiden og sette seg selv så utrolig høyt, og har opplevd så mange ganger at man forteller ting son er litt pinlig for å lage litt latter i vennegjengen, også får man sånne “herregud seriøst” blikk og rare kommentarer fordi de ikke tør å innrømme at pinlige ting skjer med de selv, hun ene venninnen min tidligere ble kalt for “reka” av guttene og hun trodde det var søtt, når det egentlig var forbundet var det hun luktet der nede. Og hun var en av de som blir småfrekk når folk lager litt stemning haha! Skjønner forresten ikke hvordan du klarer alle disse kommentarene, når jeg leser kommentarfeltet ditt så blir jeg såå sint og lei meg og får Ofte dårlig selvtillit når folk påpeker “feil” ved hva du gjør og hvordan du ser ut, det gjør meg veldig bevisst på hvordan jeg selv ser ut når de finner feil ved deg, du er jo så skjønn at jeg skjønner ikke hva slags medisiner de går på. Heia deg hvertfall!

    24. Haha, her er det mange folk som kun er ute etter å finne feil, Sophie. Folk du ikke skal bry deg om!! Skjønner ikke hvordan de finner alle disse “feilene”. Jeg trodfde jeg var en ivrig bloggleser, men de her må vel stoppe på hvert eneste bilde for å studere om det er noe “feil” med det. HAHA, så latterlig! Bare tenk at de er mer opptatt av livet ditt enn du selv er! 😀 Stå på, favorittbloggern!

    25. Hvis du skal spise godteri med gelatin, gå med skinn etc, kan du faktisk ikke kalle deg vegetarianer.
      Enten får du sette deg inn i hva en vegetarianer spiser, eller så får du la hver.
      Det er utrolig slitsomt for andre som er veganere/vegetarianere og stadig få servert fisk og andre produkter som ikke er vegetarisk fordi noen har sagt dette er greit. Det blir så mange misforståelser, og det er veldig irriterende.
      Husk dette da, for du har en god påvirkningskraft, og gir ofte ut feilinformasjon.

    26. Haha, I feel you sistah 😄👏👏🙏 Har satt in p-stav, så nå slipper jeg det problemet og alt som følger med i det hele tatt 😎

    27. Synd at du sprer så mye feil info når det gjelder vegetarisme. Vegetarianere spiser verken gelatin, fisk, eller ost med løpe. Så du er langtifra så dyrevennlig som du liker å fremstå. Beklager, men er drittlei av at folk tror at jeg som veganer kan spise fisk osv, fordi folk som deg sprer så mye feilinformasjon hele tiden! Du sett Earthlings, og du har til og med blogget om den filmen, og allikevell er du ikke veggis en gang…

    28. Å herregud. Dere som ikke liker at Sophie legger ut bilde i bh, DET ER INGEN SOM TVINGER DERE TIL Å LESE DENNE BLOGGEN! Finnes mange andre blogger som kanskje tilfredstiller deres behov. Og det med bh, er det så fryktelig mye verre enn å legge ut bilder i bikini? Det gjør folk HELE tiden, hvorfor er bh så jævlig mye verre?
      Skjerp dere!

    29. Hei:) vet ikke om du vet det, men gelantin som er i godteri
      er kokte dyreinnvolder akkurat som kraft som mange
      bruker i sauser osv. Har aldri virkelig skjønt hvorfor
      Vegetarianere spiser smågodt?

    30. Haha stakkars. Jeg hadde dødd. Jeg får heldigvis alltid mensen når jeg tisser. Uansett hvor uregelmessug den er.

    31. Hvis jeg har forstått det rett så spiser ikke en vegetarianer kjøtt, men spiser jo egg, melk og slikt, derfor også gelantin! MEEEEN folkens, en VEGANER spiser ikke noen animalske produkter, som vil si egg, melk og gelantin!!!! 🙂

    32. Nora: Nå tar du nok feil.
      Vegetarianere spiser ikke kjøtt, fugl, fisk, insekter fordi dette har tatt direkte liv, og dermed velger vi å avstå fra dette. Gelatin og løpe(magesyre fra dyr) kommer kun fra døde slaktedyr og er dermed ikke vegetarvennlig.
      Veganere derimot avstår animalske biprodukter i tillegg som melk, egg og honning. For eksempel en ammende kvinne kan gi melk og fremdeles være i live, men hvis man skulle ta i bruk beinmassen hennes måtte hun drepes. (grotesk eksempel, men du skjønner vel tegningen)

    33. Til anonym: Vel, jeg skrev det faktisk på å en respektfull måte 🙂 Tydelig du ikke har lest det jeg skrev. Har heller aldri påstått å være bedreviter, kom bare med en opplysning 🙂 Har ikke noe behov for å lage en diskusjon utav det. Finnes de som skriver stygge ting til Sophie, og det blir noe helt annet enn å opplyse og gi informasjon kjære deg 😉 Synes det er trist folk ikke kan skrive ting på en pen måte….

    34. Jeg fikk også mensen plutselig når jeg gikk på p-piller , men er jo ikke “mensen” er bare blødning 🙂
      Anbefaler p-stav (om du ikke ønsker å bli gravid med det første) , jeg har ikke hatt “mensen” på flere måneder. Man kan jo få litt småblødninger inni mellom, men jeg går som oftest med innlegg i trusen. Men det er bare en bivirkning; ikke alle som får det ☺️
      Elsker bloggen din, har lest siden du startet opp for første gang, og er fortsatt like stor fan. Du har et stort mot og en god selvtillit som mange bare kan drømme om. Stå på videre og ikke gi deg med det du gjør, du er et godt forbilde for mange; inkludert meg, og jeg er også født i -94 😊

    35. Dere har tydeligvis ikke peiling på forskjellen mellom vegetarianer og veganer. Det er veganere som ikke spiser noe slags animalske produktet (inkludert smør, egg, melk, honning og gelatin). Vegetarianere spiser bare ikke kjøtt/fisk og noen er pescoterianere, som spiser fisk men ikke kjøtt. Trodde ikke Sophie var veganer.. 🙂

    36. nå må dere slutte å snakke om ting dere ikke har peiling på! Det er forskjell på det å være veganer og vegetarianer. En veganer er en som heller ikke spiser animaske produkt, en veganer spiser ikke kjøtt. Godteri inneholder ikke kjøtt, men animalske produkt og hun som vegetarianer kan spise det!
      Håper dere hadde en fin 17. Mai! Ha en fin dag

    37. HAHAHAHAHA så flaut! Stakkars deg, jeg fikk mensen under tentamen en gang…. Ikke spesielt gøy det heller 😅 kan du skrive litt om søvnparalyse? Det er veldig spennende å lese om sånt 🙂

    38. Sophie er et forbilde for meg fordi hun har så mange evner, så mange fornuftige tanker, sterke meninger, er ærlig og vilt god til å uttrykke seg og å bruke ord. Til tross for dette, gir hun et førsteinntrykk som forteller noe helt annet. Det at hun fra utsiden fremstår dum og deilig(fordi hun ser så adgjfe bra ut, haha), står i så stor kontrast mot hvordan hun faktisk er. Det fascinerer meg virkelig! Og det er nettopp dette som gjør hun til et forbilde, i motsetning til alle dere som kaster bort tid og energi på å dra andre ned og finne feil.

    39. Helt greit at folk setter seg inn i debatten om vegetarismen til Sophie Elise, men ærlig talt. Det finnes flere typer vegetarianere, det er ikke helt svart/hvitt og firkanta. Hva nå enn Sophie Elise velger å putte i kjeften har da på overhode ingen måte noen betydning for dere. La jenta spise det hu vil, det er da virkelig ikke ett så stort problem.

    40. Bare ment som ren fakta opplysning gelatin inneholder faktisk svin 😉
      Og selvfølgelig, Sophie gjør jo som hun vil, hennes valg og hennes liv 🙂 Jeg har ingenting med å si hva hun skal velge, jeg kan bare komme med informasjon, så gjør folk hva de vil med det 🙂
      Siden det er blitt så stor debatt her inne om dette med gelatin, her er en link til side om vegetarianer og veganer hentet fra Nors vegetarforbund:
      http://veg-veg.no/vegetar/hvorfor_vegetarianer
      Har forresten endret nick til nr1M, fordi noen andre brukte M i et anna innlegg 🙂 Dess flere kokker med samme bokstav dess mere søl osv 🙂

    41. Hei!
      Lurer på en ting. Jeg har tidligere vurdert å ta vippe-extentions på sommeren for å slippe sminke, men har unngått det grunnet det faktum at vippene er fra minkdyr. En industri jeg ikke ønsker å støtte, noe jeg regner med at heller ikke du som dyreverner vil. Så da er altså spørsmålet: hva er dine vipper laget av og hvor får man tatt det? Regner med de er syntetiske?

    42. Lurte på om hva slags vipper du pleier å ta? Singlevipper eller volumvipper? Kanskje du kan si noe om forskjellen? Vurderer å ta vipper nå til sommeren, men vet ikke helt hva jeg skal velge. Og vet du om de har noen studentrabatter?

    43. Du er fin.. Men når du skal liksom være så fin.. Syns jeg det er flaut at du legger ut bilde med svart mellom tenna.. Hehe.. Gnight

    44. Haha, så JÆVLIG flaut d må ha vorr å fådd mensen akkurat der og då fyyy søren!! Ser andre har kommentert huden din, og må bære sei at den ser heilt fantastisk ut. E syns så synd på deg den perioden huden din (unnskyld uttrykket) ikke så ut og d va åpenbart at du mistrivdes sykt i den kroppen. E e så glad på dine vegne før at den ser bedre ut, og håpa den hold seg sånn. Du e nydelig! 🙂

    45. folk er så feige å slenger dritt som “anonyme”. Forstår ikke at man kan finne ut hvem man er på ip-adresser? 😛 Synes folk bør se på seg selv istedetfor å plukke på andre. Sophie får mye unødvendig drittslening fra folk som prøver å være “helter”. Men de som kaller henne loser, er jo virkelig det selv! Trodde virkelig folk var over barneskolestadiet når man hadde en blogg, men når man må slenge dritt over nett så bør man kanskje ikke ha noe på nett å gjøre?? Synes nå hvertfall ikke jeg.

    46. Hva skjer med ungdomen 2015? Jeg bare lurer.. hvordan oppdragelse har noen av dere fått?! Har dere bodd midt i skogen med masse drittfolk? Som ikke vet forskjell på opp eller ned? For ett normal hjem der man lærer hvordan man oppfører seg mot andre, ikke bare i virkeligheten men også over nettet. Ett sånn hjem kan noen av dere dessverre vært uheldige og ikke fått. Får dere det utrolig mye bedre med dere selv etter att dere slenger så mye svada her på denne bloggen? Jeg blir oppriktig lei meg av slle disse kommentarene som dere skriver her. Hvorfor ikke være snille og vise og respekt? Skulle tro vi har kommet litt lenger enn dette, vi er trossalt i 2015.. Det handler så mye om mobbing om dagen, og alikevel klarer dere og sitte her og skrive alt mulig dritt? Hvorfor? Tenk om alle hadde vært like dømende som dere er nett troll? Hvordan hadde denne verden blitt da? Jeg blir så sint da jeg leser så utrolig sårende kommentarer. Hvorfor ikke si til seg selv: “mobbing det er noe som er veldig sårende, jeg vil ikke att en annen personen skal bli såret av det jeg skriver. Så fra i dag skal jeg respektere mine medmennesker akkurat sånn di er, og jeg skal starte ett nytt liv med mye mer glede og energi”
      Håper dere alle skjønner hvor alvorlig mobbing er.

    47. Lukter sjalusi hær, dere er så sykt sjalue fordi Sophie kan spise akkurat hva faen hun vil uten å legge på seg. Hvorfor gidder dere å bry dere om hva hun gjør, eller hva faen hun spiser? Jeg kan spise hva faen jeg vil uten å legge på meg, å jeg spiser godteri å smågodt nesten faen med hvær dag, så for faen, drit i å bry dere å være så siiinnsyykt sjalue folkens, å heller bry dere om dere selv istede for å klage på alle andre fordi andre ikke er som dere!!

    48. Hei!
      Jeg tror at de fleste ikke snakker om slike ting som NÅR og HVOR de har fått mensen er rett og slett fordi det ikke gir noen som helst mening for de andre som det ikke gjelder.
      Er ikke dere enige?
      Hva skal man få ut av denne opplysningen? Hva blir det neste du “tør” å komme ut med? Det finnes andre naturlige ting som folk ikke pleier å fortelle andre om. Det er jo en grunn til det.
      Det at du skriver om dette på bloggen, sier ikke at du er så tøff i trynet, men mer at du ikke har annet å finne på og må blogge om noe, da blir det pupper og mensen;)
      Veldig “informativ” som alltid
      Og så klart at folk vil kommentere når det gjelder gelatin:) Hvorfor ikke? Det betyr overhodet ikke at man er sjalu eller er ute å “ta henne” eller noe i den retning
      Det er jo fordi at når noen gjør så mye trykk på det å være vegitarianer og dyrevennlig, og så viser det seg gang på gang at det egentlig ikke er helt tilfellet, så er det klart at folk vil si ifra 😉
      Det er rart at man spiser godteri med gelatin og bruker ting laget av skinn og vil samtidig fremstå som en super dyrebeskytter. Rare greier!

    49. Hvorfor bryr folk seg med hva Sophie Elise spiser? Jeg er selv vegetarianer og får alltid masse mas om hva jeg spiser og ikke spiser, blant annet så spør folk alltid om jeg spiser fisk….svarer da at jeg spiser fisk fra fiskepinnetreet, folk er så dumme at de ikke skjønner at det er kødd og spør hva det er, og jeg svarer da at det er det treet som står ved siden av kyllingtreet og pengetreet….noen er så dumme at de fortsatt ikke forstår at det er sarkasme. Har også fått høre hvor ekkel maten min er osv, helt til jeg påpekte at jeg i hvert fall ikke spiser ræva til en gris eller griselik alt ettersom hva som passer inn i sammenhengen, da blir det som regel stille, eller de sier “du kan da ikke snakke slik om maten til folk”…er folk virkelig så uopplyste eller?
      Nå har jeg vært vegetarianer i snart 19 år så har fått høre mye rart opp igjennom, mange av leserne av denne bloggen er vel ikke så mye som 19 år engang så mulig det er derfor det skrives så mange usakelige kommentarer hvor folk henger seg opp i hvordan personen som blogger ser ut og hvordan hun ter seg i stedet for å fokusere på at hun faktisk er en person som har en veldig god personlighet og bruker sin status til å gå i bresjen for dyrs rettigheter, men igjen, jeg er gammel nok til å være bestemora til en del av de som skriver her og har vel en del mer livserfaring og ser litt andre verdier nå enn da jeg var 14 år.
      Hvordan bloggeren, i dette tilfellet Sophie Elise ser ut har da ingenting å si for meg, men hvis jeg hadde vært ungdom i dag så ville hun helt sikkert vært en jeg ville vært lik utseendemessig også, nydelig jente både inni og utenpå. Om hun hadde sett ut som et troll så hadde hun fortsatt vært nydelig pga personligheten. Håper mange av dere som leser bloggen her får med seg budskapet også, ikke bare ser på bildene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg