gratulerer til verdens beste land!

Gratulerer med dagen til verdens aller beste land, Norge ♥ Håper alle bruker denne dagen til å tenke over hvor heldige vi er som bor her, ikke bare har vi en enorm frihet i dette landet, vi har en sikkerhet mange kan drømme om, gratis skole OG en spektakulær natur.. Altså jeg elsker norge så høyt at jeg sikkert kunne ha pratet i en evighet, haha.. Jeg er så glad for at jeg bor her, og blir rørt når jeg ser alle som går i tog, vifter stolt med flagget og vinker til kongen. Og for å ikke snakke om kongen, han elsker jeg også. 17. mai er min favoritthøytid! 

Jeg har ikke på meg nordlandsbunaden som jeg har hvert år, den ligger enda i nord-norge.. Bunad er så vakkert, men Robin synes det er det styggeste ever, haha. Kan forstå det er rart for mennesker som ikke er vandt med det, når jeg har hatt på meg bunad på bloggen tidligere har mine utenlandske lesere sagt “what the hell are you wearing”, de tror det er dagens outfit, haha! Jeg er litt trøtt, kom jo fra NY inatt og sov ikke på flyet, men EY -er det favorittdagen, så er det favorittdagen!

Håper dere har det fantastisk

58 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen, håper du hadde det fint! og er helt enig med deg, vi er så heldige som bor i Norge 🙂

    2. Håper du driter i hva Robin synes neste år 🙂 for bunad er noe du burde bruke og være stolt av sååå lenge du kan ❤️ Nordlandsbunad er også finest ( har det selv ) så han burde heller være stolt en flau??

    3. Håper Robin endrer mening, bunad er det fineste å bruke 🙂 Selv får jeg ikke brukt min fordi puppene mine har blitt for store og beltet på den må sys litt ned (ser ut som jeg er gravid med den). Men håper nå at jeg får fikset det så jeg kan bruke den neste år. Man føler seg så fin i bunad 🙂 Han endrer nok mening når han ser deg i din 😀

    4. ikke droppe bunad pga noen retard utlendinger og dem teite kjæresten din , det må du ikke bli påvirka av

    5. Kjære Sophie Elise. Gratulerer så mye med dagen! Jeg gikk gjennom arkivet ditt for mai 2014 for å se om du hadde bilde av deg med bunaden på, siden jeg er så nysjerring. Ahahaha, da kom jeg over Lionsheart Teaseren din! Den la du ut for et år siden (18.05-14) Jeg kjente at jeg ble utrolig stolt av deg! Et år som artist, du er fantastisk

    6. Kjære dere, det står at hun ikke gikk i bunad fordi den ligger i nord-norge – lay of the hate på kjæresten og lesere for dette, oki? Dere er så sinnsykt dømmende, wow.

    7. Jeg har aldri kommentert bloggen din før og leser den heller ikke så ofte. Men jeg må titte innom imellom. Jeg følger med på bloggerne og føler at jeg har lært å kjenne deg litt gjennom det programmet, instagram og bloggen din. Og jeg vil at du skal vite at du er et fantastisk menneske Sophie! Du er så jordnær, omsorgsfull og snill. Du sier ikke noe eller vil noen noe vondt, og det gjør at jeg ikke mister troen på menneskeheten. Du er slik alle mennesker burde være. Jeg er stolt av deg, og jeg er stolt av å være norsk når det finnes så fine mennesker som deg her. Det som er synd er at ikke alle ser det, de dømmer ut i fra overflaten istedenfor å lære deg å kjenne. Du skal være stolt av deg selv, for det har du all grunn til. Stor klem 🙂

    8. hei sofie elise jeg har noe å si til deg om deg og bloggen din.
      1. bloggen din er verdens beste.
      2. du blogger utrolig bra og fint.
      3. håpte du koset deg mye i går å at du er glad.
      3. jeg har ikke or om vor bra du og bloggen din er .
      love

    9. Gratulerer med dagen i går! Skal du lage innlegg med bilder fra NY? Aldri vært i USA og er veldig keen på å se masse bilder! 😀

    10. Hvor mange lesere har du fra utlandet da? Tror aldri jeg har sett noe engelske komentarer her? Og hvordan kan du være så stolt av norge når det er så mange såkalte egoistiske idioter her? Hmmm? Svar på det du… For det virker ikke som om du er så stolt over Norge eller å være nordmann i det hele tatt måten du har fremstilt alle andre her i landet på mens du var på ferie…

    11. gratulere kjæmpemye med dagen i går 🙂 jeg hadde nordlandsbunaden på å bærer den med stolthet, ser litt budeieaktig ut syns æ, men likevel utrolig fint 🙂

    12. Selv om bunaden din ennå ligger i nord, så håper jeg du ikke lar deg påvirke av hva han mener om den. Bunad min er det fineste og dyreste klesplagget jeg eier og jeg elsker den! De av oss som eier en bunad er heldig og vi bør bære den med stolthet! Håper du har på deg din bunad neste år, og gir blanke F i hva han måtte mene om den!!

    13. Drit i hva Robin synes…. Herregud … Han virker jo ganske overfladisk og teit … Du burde finne deg noe bedre og ikke en golddigger som han.

    14. Han kommer til å like det om 5 år. Når han har vokst litt til. Vi endrer oss stadig. Jeg var veldig opptatt av extension , sminke , moteklær ja alt det der når jeg bodde i oslo. 6 år senere ser jeg annerledes på ting. Korte kjoler er ikke lenger min greie. Jeg liker ikke lenger at noen sier jeg er 6y, jeg liker heller å høre at jeg er vakker:) Nå hater jeg extension. Det er ufattelig irriterende, jeg bruker mer naturlig sminke. Tar sol bare en sjelden gang. Blitt mer classy i stilen. Man kan være fin for det. Å jeg elsker kostymer 🙂 å når jeg bruker bunaden, da føler jeg meg skikkelig kongelig. Å bunader på en skikkelig heit gutt. Det er sjelden og ikke likt alle andre. Det er så heiiiit <3

    15. møtte robin i oslo på lørdag, han var så hyggelig!! sa til han at han er heldig som har deg, du er så pen og herlig og da sa han at det synes han også 🙂

    16. Hei – nå har jeg trukket vinneren av gratis tur til Spania – til den familien som trengte det mest. Vi har bestemt oss for å gi bort hotellopphold og mat til flere barnefamilier som ikke har råd men må få støtte til betaling av billettene – kan du hjelpe oss å få spredd budskapet?

    17. Hvor er alle bildene fra skolen og anbefalingene siden du ble sponset? Synes hele turen din handlet om deg selv som kalget på andre ektre bloggere(de som ikke må selge kroppen sin hele tiden og har ungått å operere seg skakk skjev), legge bh`sponsinger å ja.. traff den ENE norske venninden din? Haha hva f.. er skjedd med deg?

    18. Haha alle de “teite fashion bloggerene” gikk i bunad med stil, Sophie elise så igjen ut som hun prøver hardt å se ut som en glamour modell. Synd at operasjonene dine har ødelagt nesen og ansiktet ditt, du ser helt rar ut i virkeligheten. Forstår godt du gjemmer deg bak bloggen og bilder

    19. Ja, hadde helt fantastisk. Bortsett fra at jeg måtte stå opp klokka 07:00, for å gå i et speider tog som gikk klokka 08:00.😔😳😥😧😒 Men jeg hadde det fint resten av dagen.👌🏼❤️

    20. Hahaha du har igjen vist at du aldri kan gjøre noe fornuftig som skole. Alt du gjør er å henge ut bloggere som både er smartere,penere og har mer stil enn deg. Du ser ut som en trashy liten dverg i forhold og ta et hint og skjønn at du er for gammel for å være så sykt harry og desperat. Flaueste sponsingen ever? Håper du begynner på Art Complexion Make up skole, for det å se deg sminke det er noe av det mest underhodlenene og styggeste jeg nooooen gang har sett!!

    21. Til dere som bare skriver ufine kommentarer til SE. I Sverige har de Trolljegerne v/Robert Aschberg. Han finner og oppsøker ‘hatere på nett’, som dere, og gir dem bøter. Hadde det vært kult? Nei, la være å lese bloggen, dere blir jo bare syke av den, og hva sier foreldrene deres hvis de oppdager dere.
      Har bunad jeg også SE, men den henger alltid pent i skapet, litt enig med Robin 😀

    22. Gratulere med overstådd! 😊
      Du har vell enda Lofotbunad, og ikke nordlandsbunad du?🙊 e den æ har sedd du har hadd på dæ tidligere på bloggen skjønnedu, derfor æ lure☺️
      Ha en flott dag!

    23. Drit nå i hva Robin og andre utenlandske lesere sier! Bunad er noe av det fineste jeg vet 🙂 🙂 🙂 Det er jo flere andre land som har nasjonaldrakter, og noen har, men er sjeldent i bruk. Jeg synes det er kult at vi bruker egen drakt på 17.mai, konfirmasjoner og andre spesielle dager 🙂 Men ja, dagen er også fin!

    24. Er det ikke lofotbunad du har, Sophie? 🙂
      Bunad er noe av det fineste jeg vet og synes det er litt trist at den ikke kan brukes oftere:)

    25. Du ser uansett smashing ut i rød kjole! Håper du koste deg på dagen selv om du var litt trøtt… 🙂 klem

    26. Har du flere bilder fra skolen? Hadde det ikke vært for det ene innlegget med terminalen og parken, så kunne man ikke sett at du har vært i US engang.

    27. Skuffet over hvor lite bilder du tok i NYC.. Hadde gledet meg veldig til bilder av yndlingsbyen min (:

    28. Anbefaler deg å ta en titt på womenforwomen.org og donere det du kan til kvinner i krigsherjede land som ikke har det like godt som oss i Norge

    29. Hei Sophie. Jeg må bare fortelle deg noe.
      Du har inspirert meg utrolig mye de siste årene og du er så utrolig flink. Jeg ser opp til meningene dine og måten du ser mennesker på. Du skriver på en morsom og engasjerende måte som virkelig kaprer meg. Etter å ha lest bloggen din en stund, har jeg virkelig blitt inspirert til å skrive selv. Jeg vil få ut meningene mine på et hvis, og å nå ut til et publikum. Jeg vet ikke hva jeg vil bli eller hva jeg er, men jeg har mange tanker i hode som legger seg oppå hverandre. Jeg kjenner meg igjen i deg Sophie, selvom vi er to vidt forskjellige personer. Du er virkelig mitt blogg forbilde, og du er grunnen til at jeg blogger og faktisk skriver det jeg gjør. TAKK, love u.

    30. Fin du er.
      gå med lofotbunaden din i oslo istedefor. er utrolig utrolig mange med nordlandsbunad, mens det er mange færre med lofotbunad. blir mer spesielt da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg