Sommertur til Kristiansand! :D

//Sponset

Ææææ, det nærmer seg sommeren! 

Jeg har tidligere skrevet litt om planene for sommeren, og som noen av dere sikkert husker så blir det veldig mye reising i sommer. Heldigvis ikke bare til utlandet, da meg og Robin har bestemt oss for å tilbringe en langhelg på sørlandet! 

Meg, Robin og et par venner reiser ned til Kristiansand i begynnelsen av Juli, og skal selfølgelig delta på Palmesus! Jeg har faktisk aldri vært der før, men kjenner jeg gleder meg veldig til å nyte god musikk med fine venner på en strand i Kristiansand! Jeg har jo alltid vært på Hovefestivalen og elsker simpelthen festivallivet! 

Palmesus er nesten HELT utsolgt nå, og de siste billettene forsvinner nå denne uken! Jeg er gira på spesielt Fedde Le Grand, Steve Aoki, og Gabrielle! Og ja, man må jo ikke glemme KYGO…

Sjekk ut Facebooksiden til Palmesus HER for mer informasjon! Og få tak i de siste billettene HER!

Har noen av dere vært på palmesus før? Hva kan jeg forvente meg?

36 kommentarer
    1. Utrolig gøy men kun vært regn når jeg har vært der, uansett utrolig morro forde ;kr men får håpe for deres skyld at det er varmt og fint vær, så en Kristiansand ti ganger finere 🙂

    2. Gjør deg selv en tjeneste – sjekk ut Highasakite! You can thank me later. Norges desidert beste band, og de er helt sinnsyke live. Må vel advare deg litt – det kan bli emosjonelt. Musikken deres trykker på alle mulige følelsesknapper og du vil neppe gå derifra uberørt. Men som sagt, du vil ikke angre!

    3. Det er seriøst dritgøy. Fantastisk stemning! Litt dåog vær på lørdagen ifjor, men i forfjor var det helt nyydelig smeigevær!!!! Gled dere

    4. Kanskje dumt at du droppet ut av skolen du som skriver en så kjent blogg? Irriterer meg grenseløst over de skrivefeilene du får til i nesten hvert eneste innlegg!
      Det heter “Robin og jeg”, “Robin, et par venner og jeg”!!
      Kanskje du heller skal gå på skole i Norge og lære deg norsk enn å dra til NY?

    5. Highasakite er fantastisk live! Såg dei i fjor sommar på Malakoff og det å sitte ute om sommaren i sola og høyre på dei live, var berre fantastisk. Gled deg!

    6. åå, kos deeg ^^ikke bry deg om det de sier Sophie Elise!! DU uten navn som irriterer deg over at hun skal gå på skole i NY du må være misunnelig eller noe fordi jeg hadde tatt den sjansen isteden for og jeg syntes det virker mer riktig og skrive det sånn hun skriver det uansett, hva er galt med folk! alle har sin måte og skrive på, kan du ikke bare holde det for deg selv, fordet om hun er en kjent blogger og er på tv så betyr ikke det at hun ikke har følelser, hun blir like mye såra hun også, pass dine egne sake!! Stå på Sophie Elise! <3

    7. Selv om jeg er født og oppvokst i Kristiansand har jeg aldri vært på palmesus. Det har liksom aldri passet, og ikke kommer jeg meg dit i år heller, MEN du burde uansett glede deg til noen sommerdager i Kristiansand! Det er en helt fantastisk by, så lenge været er bra 😀

    8. Palmesus er livet! Fint vær eller ikke, der koser man seg uansett. Jeg har vært i strålende sol og pøsregn, førstnevnte er jo selvfølgelig best, men absolutt ikke et must.
      Musikk, venner, bystranda og god drikke… Da får man det nesten ikke bedre!
      I år blir superherlig!👍

    9. Du bør ta hele barneskolen om igjen. “Meg og Robin”, “meg, Robin, bla, bla”??? Aldri, aldri, aldri “jeg” eller “meg” først i en setning! Helt elementært. At du bruker liten bokstav på stedsnavn, nasjonalitet og en hel del annet er gjennomgående feil i alle innlegg.Hver dag. Pinlig.

    10. Håper du sjekker ut noen vegetar/vegan restauranter i New York. Jeg skal dit i sommer så det hadde vert kjekt å høre om.

    11. Åå du burde bare glede deg til å se Kristiansand på sommeren! Ikke mange byer som kan slå oss da!! Palmer på bystranda, gågata full av blomster og liv! Gamlebyen må du se, ligger midt i byen, masse gamle hvite hus, med blå porter og dekket av roser! Nydelig 😀 Var på palmesus i forfjor, da var Karpe Diem der, kan ikke si jeg hadde hørt veldig mye på de i forkant, men stemningen og været var helt fantastisk….. Endte opp med at gutta i Karpe Diem kasta seg ut i sjøen sammen med halve publikum, haha 😀

    12. Av resturanter bør du definitivt prøve ‘Tilstede Mat og Mer’ som serverer bærekraftig mat. De har også vegetar/vegan mat og RAW mat.
      Og ikke minst må du gå på Food Asylum som er den aller beste sushirestauranten jeg vet om! Koster litt men SÅ verdt det!!!
      Begge liker i Markens som er gågata i sentrum.
      Du bør også sjekke ut Skippergata som er ei sidegate til Markens med mange selvstendige butikker.

    13. Født og oppvokst i Kristiansand og vært på palmesus de 2 siste årene. Har bare sugd synes nå jeg :p Eneste grunnen til at jeg dro ifjor var fordi jeg fikk gratisbilletter.
      Men ellers er Kristiansand en herlig by, virkelig verdt å ta en liten sightseeing tur! 😀

    14. Du burde glede deg til palmesus! Jeg var der ifjord og det var så utrolig rått! Bestilte billetter med en gang de lagg de ut for i år også.. God musikk, drikke, sommer og gode venner, kan ikke bli bedre! Gled deg!!! 🙂

    15. Jeg har vært der de siste seks årene og det er virkelig helt fantastisk! Årets høydepunkt! Kygo er fantastisk live og stemningen er alltid på topp! fra morgen til kveld! uansett vær! hehehehehe! i 2008(eller 09..?) regnet det begge dagene, men det var ingen hindring! GLED DERE MASSE!!! Området er åpent hele dagne, så det er lov å ligge å sole seg før konsertene starter 🙂 i år er jeg ekstra spent pga det skal være egen scene i vannet 😀 gøøy, gøy, gøy!! Håper jeg treffer deg der 🙂

    16. Du kan glede deg, palmesus og Sørlandet, musikk og forhåpentligvis SOL.. 🙂
      Kristiansand er en flott plass, må gjerne komme innom å hilse på meg og hundene om du får tid 🙂

    17. Palmesus ifjor var helt sykt gøy og et ordentlig godt minne! Jeg skal der i år også, gleder meg kjempe masse 😀
      Du bør bare glede deg, er kjempe gøy 🙂
      Forresten, hvis du er i Kristiansand første torsdagen i juli så er det handelens dag i Kristiansand, mye å se og masse salg 🙂

    18. Hei sophie 🙂 du kan glede deg til palmesus, det er veldig gøy!jeg bor i kristiansand og har vært der noen ganger for å si d sann 😉 håper bare at sola skinner og regnet holder seg unna. Jeg skal dit i år også, steve aoki, fedde og gabrielle var der i fjor også og de var veldig bra. Min favoritt er steve aoki.

    19. Var på Palmesus sommeren 2013. Det var knallgøy. Vi var riktignok syyykt heldig med været det året:) 20+ og soool. Men jeg hadde nok hatt det like morsomt uten. Gled deg ihel. Anbefaler forresten et opphold på Bystranda Hotel, det ligger rett ved festivalområdet. Helt genialt 😀 gled deg masse.

    20. Jeg var der i fjor, har ellers bare vært på Hove, ettersom jeg bor i Arendal. Men det var veldig gøy! Det regnet som et helvete, men det var gøy fordiom. Anbefaler å sjekke værvarselet først, hehe, slik at man eventuelt kan ta med regnponcho. Det delte de ut i fjor, og var helt sykt nødvendig.
      Siden du sikkert skal være der begge dagene, anbefaler jeg også å skaffe et hotellrom, eller i alle fall et sted å sove der man kan ta en dusj og få ordentlig mat. Eventuelt vorse også. (Mat og alkohol, eller drikke generelt, er svindyrt der)

    21. Så utrolig gøy! Kristiansand er en utrolig fin by å være i på sommeren! Får håpe jeg ser deg her nede:)

    22. Jeg har aldri vært der før. Så første gang blir i år. Eller skal jobbe i baren på fredagen. Og skal delta på lørdagen. Gleder meg masse. Håper jeg ser dere! 🙂

    23. Pass på når Steve Aoki kaster ut kaka si. Det setter seg i klærne og det stinker!! Men ellers er palmesus helt vilt! Husk at du må stå i sand (skoene).

    24. Ååh, artig! Hadde så lyst dit selv! Håper jeg får komt meg dit neste år. 🙂
      Men heldigvis skal jeg se både Gabrielle og Kygo i August på Jugendfesten her i Ålesund. 😀

    25. Palmesus er magisk! Jeg er ingen jente som kan kombinere telt og alkohol, hver for seg er ok. Dette er tidenes strandfest i Norge og er hver enkel detalj er magisk. Forvent deg en enormt med folk og sinsyke glade folk. Du kommer tråss alt til det GLADE SØRLANDET! Anbefaler deg å være rundt i hele området, regner med du sikkert har VIP. For mange er det bortkasta penger, for scenen er utenfor VIP området.

    26. Du kommer nok til å kose deg masse! Håper du virkelig får nyte opplevelsen med venner/kjæreste, fint vær og dødsbra musikk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg