er det virkelig sant?

Hei dere!  Jeg har akkurat vært ute og spist en bursdagsmiddag med min kjære pappa som fyller år idag ♥ Han reiser videre til London imorgen, så det var jo egentlig ganske god timing, med tanke på at jeg også setter kursen mot New York da! Kjenner jeg har litt panikk fordi jeg ikke finner passet mitt, satser på at det ligger noe sted i leiligheten min, så jeg må dra dit for å lete nå straks.. Æh, typisk at jeg begynner å tenke på noe så viktig dagen før. Det passet jeg har hatt her i hybelen, som jeg trodde var mitt, oppdaget jeg idag er Robin sitt så flaks at jeg ikke tok det med meg til gardemoen iallfall.

Jeg har handlet inn litt mat og fyllt kjøleskapet idag, ekstremt merkelig prioritering når jeg faktisk reiser bort imorgen men er man sulten på bunnpris, så er man sulten på bunnpris, haha. Da kjøper man jo med seg alt mulig rart. En liten bukett blomster ble det også, i et tappert forsøk på å gjøre det mer hjemmekoselig her. Kjenner jeg gleder meg litt til å flytte tilbake til min egen leilighet igjen, jeg liker å kunne styre litt som jeg selv vil 🙂

 

(annoselenke) Nye solbriller har jeg også kjøpt meg, fra favorittmerket Celine! Akkurat denne modellen ble utsolgt på et blunk, men nelly har enda et par igjen om dere klikker innom. Jeg hører rykter om 28 grader og strålende sol i NY, så disse kommer godt med!

Jeg får vel bare sette igang med pakkingen, og håpe på at jeg finner passet.. ønsk meg lykke til!

34 kommentarer
    1. Haha, jeg er også sånn når det kommer til pakking. Dagen før oppdager man liksom noe kjempeviktig mangler, så typisk 😛 men lykke til med å finne passet, og ha en fin dag videre ♥

    2. Lykke til og god tur til NY! Ta mange bilder! Har alltid hatt så lyst å dra dit selv.. Men en dag blir det! Du er rå Sophie! 🙂

    3. Mange av folkan i “vennekretsen” min hate på dæ osv, men æ syns du e sykt rå! Du e en stor inspirasjon for mæ, og for mange andre tennåringa rundt i Norge og andre land

    4. Jeg mener du kanskje burde lese over innleggene dine før du publiserer de! Er så siiiinnsykt mange skrivefeil og ekstremt mange små bokstaver der det burde vært store. Det heter for eksempel ikke gardemoen, men Gardermoen. Det er uprofesjonelt av deg, som blogger, å ikke skrive korrekt norsk.

    5. Hei sophie du er vakker å flott . Å omg who cares viss du skriver noen få feil det har jo ingenting å si å det gjør deg jo ikkje mindre uprofesjonell💗💜

    6. Hei Sophie! Ville bare takke deg for at du skriver så gode innlegg om samfunnsaktuelle temaer. Dine inlegg har gitt meg utrolig mye hjelp og inspirasjon.
      Jeg er, i likhet med deg, glødene engasjert i alt som anngår miljø, helse og rettigheter knyttet til dyr. Tenkte derfor jeg skulle annbefale deg filmene “Forks over knives” og “Fed Up”. Begge er dokumentarer om animalske produkter, industrien bak samt deres tilknytnig til USAs (og resten av verdens) ekstreme fedme.
      Slenger også med et lite klipp anng. hvordan vi mennesker behandler dyr og psykologien bak/ hvorfor det i samfunnet blir sett på som “greit” å drive massemord av dyr. https://www.youtube.com/watch?v=o0VrZPBskpg&feature=youtu.be .
      Håper du finner disse filmene like interessante som jeg gjorde!! Kan du skrive litt om de dersom du ser de? Føler flere burde vite mer om hva vi putter i oss og historien bak! Hvis du i det hele tatt leser denne kommentaren (som jeg nå innser ble fryktelig lang hehe unnskyld)… Stå på videre, store klemmer SS <3<3

    7. DYRENES RETTIGHETER: Jeg skal sjekke dem ut! Utrolig bra at du kommer med slike tips til meg, for jeg trenger også å få litt nytt innputt 🙂

      stor klem <3

    8. Takk Malene for at du reagerer på det samme som jeg gjør. Takk også Sophie Elise for svaret ditt. Du får så mye merkelig kritikk av småbarn her på bloggen at jeg håper du kan se på kritikken rundt korrekturlesing som konstruktiv. Det hadde gitt bloggen din et løft å satse bare litt mer på å skrive korrekt. Skrivefeil plager dog mest “tørre” korrekturlesere men en feilfri tekst gir helt klart et mer profesjonelt inntrykk.
      Ønsker deg alt godt, god tur til NY, hører at det er ti ganger så fantastisk som London (og London er rimelig fantastisk!!) 🙂

    9. Du er verdens vakreste jentea og har en sexy kropp og ssexy kropp og mage vær gang jeg ser deg i bikini eller kort magetopp blir jeg kåt da må jeg ronke

    10. Hvorfor klarer du aldri skrive Gardermoen, med stor G og med r??? Har du dysleksi? Bare lurer, er ikke noe galt med å ha det.. Ser bare det er mange kommafeil, og du har aldri klart å skrive Gardermoen:)

    11. Det er helt greit at du kjøper varer i skinn fra Louis Vuitton (og andre designere, samt at du bruker jakke med pels) , men da må du stå for hva du gjør! Ikke syt endeløst over hvor grusom pels/skinn-industrien er, ikke vær ambassadør for Noah, og sist men ikke minst: du har INGEN rett til å klage på at alle andre er dumme fordi de ikke bryr seg om dyr “sånn som deg” eller at de ikke er i mot pelsindustrien. Dobbelmoralisme slår aldri an! Bare i løpet av 2014/2015 har du alene bidratt med titusener av kroner til den industrien du sier du hater så mye. Ser du legger inn innsats for å bevare og leve etter verdiene dine sophie:))))))

    12. Ååå, det var dumt, men akk for svar <3 Jeg vet at det står et modellnr inni dem, så hvis du har dem for hånden og kan sjekke en gang hadde det vært suuuupert 🙂 Ha en fin kveld videre :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg