1. Når et par fungerer er det ikke noe jeg ig deg mot resten av verden.;) Det må være fryktelig slitsomt å leve i et så ustabilt samliv

    2. Klein, omg. Han har totalt ødelagt deg, du ser jo helt annerledes ut nå som du har vært med han, Ikke positivt.

    3. Jeg skal ta silikon i puppene, og jeg gruer meg til jeg ikke kan trene på 4 uker etter operasjonen. Har du noen tips for at jeg kan holde meg slank og slippe å gå opp i vekt? 🙂

    4. Anonym: Hva får deg til å tro at du har noen som helst greie på hva som foregår mellom dem? Du er så trangsynt

    5. hvorfor tror noen hun har blitt helt teit etter forholdet med han svensken ?
      hun har alltid vært blåst

    6. Går ikke på disse “alt er så perfekt, oss to for alltid”-postene dine. I fjord så trykte du masse av det samme opp i trynene våres, bare at det var mathias. Du kom liksom med masse tips om hvordan å holde liv i forholdet, at du var sikker på at dere var ment for hverandre å heeeele pakka… and bam! Så var det over og ut (: haha

    7. Huff..dere som kommenterer over her. Gjør det virkelig så vondt å se andre ha det bra, at dere må spy ut dritten deres? Stakkars dere, jobb med selvtilliten!

    8. Altså du anonyme som sier at its ikke er ett ord? Hvem bryr seg? Og foressten så er det ett ord, jeg bor i England og her bruker vi bare its, vi bryr oss aldri om å bruke apostrof for det. Slutt og legg merke til de minste feil, og kanskje heller begynne å se etter feila du selv gjør istedenfor andres feil.

    9. «Altså du anonyme som sier at its ikke er ett ord? Hvem bryr seg? Og foressten så er det ett ord, jeg bor i England og her bruker vi bare its, vi bryr oss aldri om å bruke apostrof for det. Slutt og legg merke til de minste feil, og kanskje heller begynne å se etter feila du selv gjør istedenfor andres feil.»
      Hahahahahahahaha … Hvor gammel er du? Hvis du er 10 år skal du tilgis 🙂

    10. Kan du si hvor den hvite litt slappe T-skjorten din er fra? Som er vid ved skuldrene. Den du hadde på deg på dansetreninga på “bloggerne”. Episoden (26.februar) der du ikke fant nøklene før du dro på trening.

    11. Oh you ignorant people, its = dens/dets, f.eks. “the dog wags its tail “. Å kunne skrive ordentlig er ikke så dumt skjønner dere, da virker man seriøs (og intelligent) hvis det er det man er ute etter, da.

    12. skjønner ikke hvordan du kan klage over at du ikke får mye kommentarer når du blogger oftere. Er ikke gøy å kommentere når du aldri svarer på kommentarer lenger, da har du ikke et “bånd” med leserne dine, å da gidder ikke folk kommentere når de uansett ikke får noe tilbakemelidng/svar etc.

    13. Når det er så mange som skriver på bloggen, så må jo det være en heldagsjobb og svare på alle de i seg selv. Jeg forstår godt at du ikke har tid til det : )

    14. «Oh you ignorant people, its = dens/dets, f.eks. “the dog wags its tail “. Å kunne skrive ordentlig er ikke så dumt skjønner dere, da virker man seriøs (og intelligent) hvis det er det man er ute etter, da.»
      Jada, «its» er et ord, men så var det det med bruk av riktig ord på riktig sted. Det du refererer til er jo helt greit, men det bloggeren gjør er å droppe apostrofen der to ord er dratt sammen. Kanskje det ble i overkant forvirrende fordi det mangler tegnsetting?
      Jeg tviler forresten på at bloggeren er ute etter å bli tatt seriøst.

    15. Først må du ta et norskkurs, da lærer du rettskriving og grammatikk, du er et dårlig forbilde for de unge, de tar etter din skrivemåte vet du. La språkreisen til USA vente.

    16. Til dere selvsentrerte, sjalu duster!
      Hei!
      Jeg skjønner virkelig ikke hva som er fuckings galt med dere men noen burde revurdere å komme inn her for å kommenter stygt! Noen av dere burde revurdere å bruke internett! Mens andre av dere egentlig kan grave dere ned i jorda og gro noen hjerneceller! Hver gang dere ser Sophie lykkelig så må ders finne noe å pirke på enten det er: skrivefeil, kjærlighetsliv eller ett eller annet så må dere prøve å dytte henne ned! Drit i det! Idioter!
      PS: det ser utrolig dumt ut når dere slenger dritt men ikke har baller nok til å bruke navn men gjemmer dete bak anonym eller et eller annet teit som: Ponylover, liker deg ikke og lignende! Herregud dere er så jævlig feige!

    17. Sophie Elise..har du noen tips for å holde vekten etter nyopererte silikonbryst? jan jo ikke trene på 4 uker “/
      Setter pris på om du svarer 🙂

    18. Til
      Christin
      03.05.2015 kl.12:16
      Jeg tror du har misforstått litt og jeg tviler på at folk er sjalu fordi de påpeker skrivefeil. Jeg tror også at de som påpeker slikt faktisk bruker en del av de hjernecellene de har fått 🙂 Det er vel heller det er et ønske om å hjelpe Sophie til å bli litt mer bevisst på at man virker mer voksen og seriøs dersom man skriver korrekt.
      Jeg kommer ikke til å grave meg ned etter å ha sagt dette til deg: Det finnes noe som heter komma. Det ville gjort innlegget ditt mye lettere å lese – og forstå.

    19. Herregud, hvorfor svarer ikke du på sminkevideoen din? Dette er et typsik eksempel på hvorfor du er en dårlig blogger. For det første var det en innmarig dårlig ideo og leserene dine synes du sminker deg helt overdrevent, for det andre fungerer ikke rabatt koden i det hele tatt?
      Leserene fortjener også å vite hvorfor du redigerer hoftene dine på bilder på bloggen? Dette er innmarig dårlig blogging.

    20. Hei:-) Så koselig at dere er forelsket! Jeg er ganske så sikker på at du er så intelligent,og oppegående,at du ikke lar de missunnelig trykke deg ned…. at du ikke alltid er lykkelig,betyr ikke at noe er galt. Hvem er vel alltid lykkelig? Jeg hørte en gang,at de “dumme”er de lykligste,fordi de tenker ikke så mye. Ønsker deg all lykke til:-)

    21. 11:56: du burde lære deg å skrive kortere setninger før du klager på Sophie Elise. Hun kan i det minste sette komma og punktum på de riktige plassene, og det ser jeg du har litt problemer med. Det er ikke noe galt i det, men det blir litt komisk når du klager på hvordan andre skriver.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg