noen gode nyheter

Hei dere! Alt bra? Her er alt tipp topp, jeg var nettopp ute på en spasertur i solen og kjøpte litt mat. Fint at oslo endelig kan by på herlig vær igjen! Og ja, det ble en liten tur ut igår. Jeg, Joanna og Marte dro på sollihagen igår og danset så godt det lot seg gjøre, men det var virkelig helt stappet med folk så det var grenser på hvor mye man kunne bevege seg. Vi gikk ned til nox etterhvert hvor det var betydelig mindre folk, og der møtte jeg min kjære Sandra Lyng igjen som jeg har savnet så mye etter mitt dansecrew! Godt å se henne igjen ♥

(annonselenke) Klær fra CASALL.

Så, litt gode nyheter. Nå er prosessen igang med flytten til USA, og det føles deilig at jeg endelig har en fremtidsplan. Søknad for skole i San Fransisco er lagt inn for både meg og Robin, så om vi kommer inn er det 3 mnd der, og 3 mnd i Sydney, Australia for oss begge. Så da skal jeg leie ut leiligheten min i oslo fullt møblert fra september-april, om det skulle være av interesse for noen 🙂 Men en annonse vil legges ut på det etterhvert! Når vi kommer hjem derfra har jeg søkt på makeup i oslo, så da skal jeg gå skole igjen.. Feels good (og skummelt).

Jeg skal slappe av litt før jeg setter igang med en … video om highlightig / contouring! Skal vise dere det jeg mener er den absolutt enkleste måten for å få den der “kim kardashian” sminken.. Og i kveld kommer Anne-Sofie fra tromsø! Bestilte biletter nå nettopp til henne, så helst spontant altså. Gleder meg!

55 kommentarer
    1. Så spennende! Det er så bra at dere tar muligheten når dere er unge! Også er dere jo kjempeheldige som har muligheten i det hele tatt! Gleder meg til jeg blir liiiiiittt eldre og kan gjøre sånne ting!

    2. Så bra Sophie! Håper du koser deg kjempe masse der og sminke passer jo midt i blinken for deg som er så flink til det! Gleder meg til video, du er så pen <3

    3. Så fint alt alt er bra med deg! Og så utrolig spennende at du skal “flytte” til USA for en liten stund! Du må kose deg masse! Ønsker deg masse lykke til!
      Må forresten nevne at den greia du har på deg, den hvite og svarte (vet ikke hva den heter) er utrolig fin!

    4. Hei! Jeg får ikke sett bloggerne episode 4 på tv2Sumo, hva kan dette skyldes? Er den ikke blitt lagt ut der enda? Rart, ettersom episodene alltid bruker å komme til den tiden det går på tv.. Håper du får en fin dag:-) Emily

    5. Ah, du er heldig, jeg har også utrolig lyst til å dra til USA. Gleder meg til den gangen det skjer 🙂 hehe.. Håper du kommer inn og koser deg masse! 😀

    6. Om du har søkt på Face Stockholm Makeup School Oslo så anbefaler jeg deg å IKKE takke ja.. Den skolen er så dårlig! Og jeg angrer masse på at jeg gikk der et år og har masse studielån.. Men du har vel uansett nok penger til å betale alt med en gang;-) Lykke til 🙂

    7. Hvilken skole er det som har make-up-utdanning i Oslo? Har prøvd å lete rundt men skjønner ikke så mye!!

    8. Så kult! Håper vi får muligheten til å følge deg og Robin fra både USA og Australia! Det hadde vært kjempegøy! 🙂 Gleder meg nesten allerede..

    9. På norsk heter det “flyttingen”. Må ikke la han svenskifisere deg helt haha. Blir sikkert kjempegøy å dra ut på eventyr. 🙂

    10. Herregud for et bilde nederst, er du blitt helt gangster? Du skal alltid skjule den dumme nesen din, kan ikke du bare inrømme at det er en fantastisk dårlig operasjon og advare jenter fra å gjøre samme feilen?? Du brydde deg aldri så mye om vinkler før, Tenk at du redigerer hoftene dine i tilegg. Har du ingen selvtillit lenger?

    11. Hadde vært kult om du hadde laget en videoblogg med Andrea B! 😀
      Da kan dere f.eks stille hverandre spørsmål som leserne har stilt dere 🙂

    12. du kommer vel til og blogga i USA også?
      eg er så gira på USA at eg skal kansje gå der til neste år <3
      derfor blir du nøtt til og blogga masse mens du er der!
      Gleder meg på dine vegne <3

    13. Hvilken mndspris skal du leie ut leiligheten din for? Jeg og kjæresten er på jakt etter leilighet fra sept 🙂

    14. Bestevenninna mi bor i Oslo sammen med moren, flyttet dit for ikke så lenge siden, men sliter veldig med bosted. Foreløping sover moren på stua mens venninna mi har et rom, men de sliter veldig med plass osv. Hvis du ikke leier ut så alt for dyrt tror jeg de er veldig interessert i en pause fra den lille leiligheten deres! Legger ved mail hvis det kan være mulig for deg. 🙂

    15. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du absolutt skal skrive steder og byer med liten bokstav men navn med stor? Det ser bare så dumt ut, beklager. H. En gretten korrekturleser 😉

    16. Hei! Jeg lurer på hva som skjedde siden du for litt siden synes det var så dumt at alle måtte drikke og feste for å være sosiale, mens du nå er ute stadig vekk? Helt lov å skifte mening, men lurte bare på hva vendepunktet var?:)

    17. Er helt fantastisk i Oslo nå! Så nyter været til det fulle, unntatt da jeg sto 5 travle timer på jobb på youngstorget i dag, hurra for 1.mai!
      Masse lykke til med USA planene deres, håper det går i boks for dere <3 blir spennende å følge med på bloggen din derifra!

    18. Ka skjedde me bloggsnappen din? Du legg jo aldri ut nåkka lengere:/ Eller e d bare æi som ikke får d opp på mobiln kanskje…?

    19. herregud sophie. Du driter deg loddrett ut i mine og sikkert andres øyne. Du har fått så mye dritt på at du aldri svarer leserne dine. Leste kommentarene på siste innlegget ditt og da hadde du svart mange. Jøss hvor lang tid og hvor mange kommentarer har du lest før du klarte å skjønne at du burde svare?
      Veldig søt som redigerer bildene dine. Skulle nesten tro du var 13-14 år. Skjerp deg

    20. Kan du skrive litt mer om hva/hvor dere skal studere og sånt? Hadde vært spennende å høre mer om 🙂

    21. Åh, så gøy! Flytter til USA selv om ett år, etter at jeg har fullført utdanningen min i Australia. Bor for tiden i Melbourne, bare en 2 timers flytur fra Sydney.
      Så om dere vil ha norskt besøk, så si ifra haha! Drar opp og ned fra Melbourne til Sydney ganske så ofte 🙂

    22. Du er sååååå jævla teit m de teite planene dine.. Du tror virkelig at du og Robin kan klare dette sammen.. Dumme jente.

    23. Studerte i San Francisco forrige semester og må si jeg ikke likte det i det hele tatt. Man så virkelig den dårlige siden ganske så fort, mye aggresive hjemløse på dop blant annet og husene er så overpriset, får ikke så mye for det man betaler i måneden. Likte alle de typiske turist attraksjonene, så drar gjerne tilbake på ferie, men ville aldri bodd der igjen. Fikk noen veldig gode venner og trivdes godt på skolen, men byen var virkelig ikke noe for meg. Håper du og Robin liker dere bedre enn det jeg gjorde. Er for tiden på utveksing i Perth, Australia og her trives jeg kjempe godt, vil absolutt ikke hjem igjen! 🙂

    24. Høres veldig rart ut, men jeg er så stolt over deg sophie!! Alt du får til, alt du har oppnåd. Kjør på jenta mi!!

    25. ååh utrolig heldige hvis dere kommer inn!
      har alltid hatt lyst til å bo i Australia eller være på ferie der!!

    26. Så gøy! lurer bare litt på det ang. makeupschool, har ikke du en sykdom i hendene dine, som gjør at det tar lang tid og gjør vondt? blir ikke det litt vanskelig da?

    27. Den beste skolen i Oslo er Imageakademiet tidligere kjent som makeup artist skolen 🙂 hvis du skal begynne på skole i Oslo, så anbefaler jeg den !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg