tips til den beste smoothien

Hola! Sliter alltid veldig med hvordan jeg skal starte et blogginnlegg så idag tok jeg en spansk en, haha. Uansett! Jeg har vært i byen en stund, først dro jeg på et møte angående min planlagte flytt til USA mot høsten, håper alt går i boks! Etter det tok jeg noen skjønnhetsbehandlinger, og nå sitter jeg i senga og koser meg med smoothie og film. Eller, koser meg var vel å ta litt hardt i, for smoothien fra smoothie xchange er god, så absolutt, men den gir meg frysninger til de grader i hele kroppen og jeg må ligge langflat på varmekablene etterpå. Den er veldig kald, med andre ord. Min favorittsmak som jeg alltid kjøper er lunch crunch, har gått igjennom heeele menyen men den er uslåelig for meg :)

Jeg har forresten bestemt meg for å lage en videoblogg senere idag, har dere noen ønsker på den fronten? Kom med dem!

Og dere, husk bloggerne idag klokken 21:40 på bliss ♥

31 kommentarer
    1. Hei Sophie,
      hvordan går det med deg og isotretinoin kuren? Har du noen bivirkninger? Hvor sterk dose tar du, og er du satt på 4 eller 6mnd løpet?
      Jeg går selv på samme kur, uke 6. Startet med 60mg, sterkeste dosen før å bli ferdig på 4 mnd. Har knapt bivirkninger, litt tørr på leppene/munnviken og ene neseboret. Enten er jeg heldig eller så har jeg ikke effekten enda.

    2. det hadde vært gøy hvis du hadde en video der du snakker om hvilken planer du har for bloggen fremover, gøyere enn å bare lese:) forresten du er så pen! elsker øyefargen din! 🙂

    3. hei sophie, hadde vert kjekt om du kunne snakket ‘stavangersk’❤️
      jeg skal og se bloggerene ikveld<3!

    4. Hvis du skal lage videoblogg er det noen få ting jeg lurer på om du kan snakke litt om?
      I et annet innlegg fra idag fortalte du at du føler at vi lesere ikke gir nok tilbakemeldinger når du blogger lite ( 🙁 ): mitt spørsmål er da; er dette noe du føler har skjedd i det siste eller føler du at det kan ha noe å gjøre med hvordan du har forandret deg? Jeg vet jo at du har gått litt bort fra å spille mye på kropp osv og lurer på om du kan tro at dette er grunnen til den manglende responsen?

    5. Sminke tips, ting å finne på med kjæresten som ikke er så dyrt feks. Forhold/ vennskap, sminke, diett, trening. Hva som opptar deg for tiden, meninger.

    6. “? Dette uttrykket stammer fra sjøfolkenes erfaringer fra prostitusjonsmiljøet. «Å ta en spansk» en innebærer å oppnå orgasme ved å gni kjønnsorganet mellom brystene til den prostituerte, noe som var billigere enn vanlig samleie, sier Lomheim.”
      ok

    7. Ting du hater, som irriterer deg. Ting du ikke takler. Syntes det er fun! Hvertfall hvis det er flere som er lik meg på sånt 😀

    8. Ønsker veldig gjerne oppdateringer og erfaringer fra kvisekuren din! Jeg går på tetralysal nå, men føler ikke det hjelper i det hele tatt. Har fått tilbud om å starte samme kur som deg til høsten, men er veldig usikker. Hva er erfaringene dine? Bivirkninger?

    9. Du kan gjerne lage en video der du kan fortelle om ting vi ikke vet om deg, morsome/rare fakta, ting som irritere deg vs ting som gjør deg glad, eller bare et tema du bryr deg om 🙂
      Om du liker å lage smoothie hjemme, må du prøve å bruke frosne blåbær, skogsbærsyoghurt og litt melk. Veldig godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg