mine siste innkjøp

En av de søte jentene som bestilte klistremerker tidligere idag var minstorefamilie.blogg.no . Tusen takk for det, all innsats betyr enormt mye ♥


annonselenker

Jeg tenkte å vise dere mine siste innkjøp, jeg var på en superhyggelig shoppingtur med Andrea tidligere idag, pluss at jeg har hatt en pakke fra nelly liggende med mye fint som jeg vil vise fram. Vi har skravlet masse, handlet og spist på vapiano, det var så herlig å se den fine jenta igjen! Hun tok masse fine bilder som hun skal snede meg ikveld, så da får dere se de også ♥ 

Nytt objektiv, lader og selvutløserkontroll. Altså, jeg har så mye kamerautstyr nå.. Jeg har 9 (!!!) ulike objektiver, fire kamerahus, to eksterne blitzer, to digitalkameraer, tre filmkameraer.. Haha, kanskje dette er min fetish?

En liten lue fra Louis Vuitton. Jeg bruker lue flere ganger i uken, og nå kan jeg ikke tillate meg selv å miste den ettersom prisen var høy. En innvestering der, altså!

Litt sminke.. Ny leppestift, lipliner, øyenskygge og koster. Gode koster er virkelig et must om man skal klare å legge fin sminke!

 Jeg forstår at denne onepieacen sikkert ser en smule merkelig ut for dere, men tro meg – noe av det beste jeg har kjøpt! Så utrolig digg stoff, og jeg har allerede testet en treningsøkt med den på her hjemme.. Ah, altså, om jeg var en som trente ofte hadde dette vært en innvestering for lenge siden. På grunn av en stiv pris forstår jeg at ikke så mange har den riktignok.. Men, den var for min del verdt pengene, og akkurat nå sitter jeg faktisk og slapper av med den på, hehe:-) Fra CASALL.

 På grunn av min mindre heldige selvbruning i armhulen gjorde dette bildet seg best i sort-hvitt, hehe.. Jeg ELSKER dette undertøysettet, og på grunn av den rimelige prisen ble dette stemplet som ukas favorittinnkjøp hos meg. Dere finner undertøyssettet HER.

 

Badedrakt fra River Island. Og nei, jeg har ikke prøvd å retushere bort noe strekkmerker, men det har skjedd noe med bildet. Som dere kan se er enda strekkmerkene fint på plass + et veldig lekkert selvbruningsskille 😉 Burde kanskje ha fjernet den snora der også, ser jeg nå. Men det er lett å være etterpåklok!

En veldig casual tskjorte, med litt finere detaljer på siden. Kom ikke så godt fram på mine bilder, men kan sjekkes ut hos nelly HER.

Fin somer/festivalkjole! Føles veldig “meg”. Kan kjøpes HER.


 Hva synes dere om innkjøpene? Selv er jeg veldig fornøyd :)Beklager for dårlige bilder, er litt begrenset hva man kan gjøre på en liten hybel med selvutløser, haha. Skal finne bedre løsninger etterhvert.

66 kommentarer
    1. Hahaahhaa man ser at du har redigert hoftene dine, se på skyggen på bilde av hu i drakt og hu i undertøy. SKyggene er ujevne hahaha

    2. Kjempefine innkjøp! Du er så pen, skulle ønske jeg så ut som deg! Hvilken selvbruning bruker du forresten? kan du blogge om den? og eventuelt tidligere erfaring med andre typer selvbrunere og kanskje gi dem terningskast ut i fra dine egne meninger 🙂 elsker bloggen, stå på videre! <3 jeg heier på deg

    3. Sophie Elise du må ikke være så “informativ”ang fotoutstyret ditt.Plutselig en dag mister du alt pga innbrudd eller blir ranet.VÆR FORSIKTIG!!!

    4. Noe av det jeg liker best med deg, er at du virker så ekte på bloggen. Derfor blir jeg skuffet når jeg ser at du redigerer kroppen din på bildene. Hva med å sende et godt budskap til unge jenter om at alle ser forskjellig ut og det er greit, heller enn å strekke seg etter Kardashiankroppen?

    5. Hm, Mac er et sminkemerke som tidligere har vært fri for dyretesting. Ettersom de har flyttet en del produksjon til Kina ble dette endret. I Kina er det lov at man skal teste på dyrene. Man må. Mac vil ikke teste på dyr, og det er kun produkter som er “made in china” som er dyretestet. Mac står ikke for dyretestingen av deres produkter i Kina. Produktene som blir laget i Europa og Amerika dyretester ikke 🙂 Det vil jo si at noe produkter er dyretestet og andre ikke. Så det kommer litt an på hvordan man ser det. Personlig er jeg helt motstander av dyretesting, men har kjøpt Mac produkter en gang i blandt etter som de aldri leverer made in china sminke hit. (Les på produktene deres). Mac jobber for å ende dyretestingen i Kina, og står ikke for dyretesting. Bare en liten oppfrisker til enkelte over her :-*

    6. Hei!
      Vil bare si at det er veldig respektfullt av deg å vise at du har strekkmerker, det gjør at du fremstår som ekte og som et godt forbilde!
      God helg.
      Marthe

    7. Koffor gidd folk å bry seg om hun har redigert hoftene eller ikke?man blir aldri 100% fornøyd med kroppen og da må man få redigere litt

    8. Fine innkjøp 🙂 Selv raida jeg butikker i går til VISA-kortet mitt ropte hjelp, men da kom min kjære, he he.

    9. Herligheten! Nå må dere slutte.
      Jeg vedder på at det ikke er en eneste en av dere som kommenterer hår på gulvet, redigering, strekkmerker osv. som ikke har det selv eller har gjort det.
      På den ene siden krever dere at hun skal være ekte – men på den andre siden skal hun måtte ha googlet all sminke før hun kjøper det, hun må ta bedre bilder, fjerne og desinfisere gulvet og forklare et par strekkmerker?!
      Dette er helt absurd, og det er ikke rart det er så mye mobbing i verden når det er dette barna våre vokser opp med..
      Og du “Siss” – du må nok google strekkmerker – for det får man av å vokse. Det vil du også få når du vokser – hvis du ikke allerede har det.
      Jeg håper dere sitter med dårlig samvittighet alle sammen som kommenterer sånn.. INGEN, inkludert dere, ønsker å bli skrevet sånn til…

    10. ser ikke ut som fargen går i ett med hele huden , ser ut som det skiller seg rundt på kroppen og ser ut som flekker og møkk

    11. HERREGUD SOPHIE! Du viser så tydelig at du REDIGERER hoftene dine her? Det værste er du folk ikke ser det, hahaha omg.. Nå falt du så enda lavere ned i bunken på å være desperat!
      DETTE deles på facebook med en gang, dette blir ikke det første du hører av dette.. Hahahahah fyfaen så tragisk du er. Sååå flaut for kjæresten din også

    12. Hahaha
      “Beklager for dårlige bilder, er litt begrenset hva man kan gjøre på en liten hybel med selvutløser, haha. Skal finne bedre løsninger etterhvert”.
      du klarte jo å fake deg til fine hofter 😉

    13. Undertøyssettet var kjempefint! Hvilken størrelse har du i toppen? Jeg har også store pupper, og synes det er vanskelig å finne slikt som passer i omkrets!

    14. Søte sophie💗 jeg syntes du er så herlig !! Du er et bra forbilde så du veg det!!
      Hvis du leser denne kommentaren så vil jeg gi deg et godt tips som du sikker allerede gjør, stopp å les kommentarer som er hat hopp over dem og heller les de gode kommentarene!’ Fordi jeg syntes folk er så teite som bruker tiden sin på å skrive hat til andre!!💗 du er en fantastisk person uansett hva andre sier💗 husk det💗

    15. Amanda: Hvordan f… kan hun være et godt forbilde når hun redigerer hoftene sine større og allerede har opererert det hun kan? Denne jenta eier jo ikke selvtillit.

    16. Altså.. Alle klærne henger på deg, de er alt for store i midjen og puppene dine er så sykt for store for den lille kroppen din. Det hadde vært så sykt mye mer sexy om du hadde hatt pupper som sto til kroppen din. Du har jo virkelig ikke proposjonell kropp? Er det derfor du redigerer?

    17. Hvorfor mener dere at hun redigerer hoftene sine? Synes ikke de ser redigert ut! Dere må ikke vær så forbanna sjalu på Sophie, dere må slutte å kritisere, finne feil og pirke. Vil du skal vite at du er nydelig Sophie😉 og selv om jeg er misunnelig på kroppen din og utseendet ditt så slenger jeg IKKE dritt for den grunn.. Kanskje noen shitkids der ute som burde tenke over det?????? Hilsen en som begynner å få nok av dere sjalue kvinnfolka😉 peace out fuckers! Og lots of love til deg Sophie❤️

    18. Veldig fine klær du har kjøpt! Elsker spesielt undertøysettet.
      Forresten, når du skriver prisene, skal kommaet stå før bindestreken. Altså 1295,- ikke 1295-. 🙂

    19. Hei!
      Veldig fint innkjøp! Digger deg. Hvis du skulle annbefale et speilreflekskamera til en nybegynner, hva ville det vært? Håper du kan svare. Har snart konfirmasjon, og skal få kamera.

    20. Superfine innkjøp! Elsker heldressen, den ser utrolig deilig ut.
      Litt synd at du retusjerer over huden din… Jeg vet ikke om det er strekkmerker eller ujevn farge, men du er fin uansett. Vis deg slik du er, søti!

    21. For en stili bikini eller undertøy! Det hvite. Det passte du . Og jeg elsker tatuveringen din med diamanten ! 🙂

    22. Ja!! Et innlegg om din basic kamera tips +++ hvilken objektiver du bruker på hvilken bilder! Hadde vært kult 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg