konkurranse – vinn questbars og såkalt “rumpetights”

Hei dere! Jeg holder på å flytte ut av leiligheten for tiden, som jeg har nevnt til dere tidligere skal jeg bo hos en venninne en måned mens jeg pusser opp badet.. Det er brutalt! Derfor er oppdateringene litt så som så akkurat nå, jeg skal være ute av leiligheten i kveld, og etter det går forhåpentligvis alt tilbake til normalt.. Leiligheten er helt kaos akkurat nå, så jeg finner ikke helt roen til å fokusere på noe som helst. Men, det kommer seg, bare ha tålmodighet med meg ♥


annonse

Til noe litt annet! De aller fleste av dere har vel hørt om questbars? Om dere følger noen inspo-brukere på instagram, så har dere garantert sett dem! Vel, jeg elsker dem. De er desverre litt stive i prisen når man kjøper dem i Norge og ikke minst så selges de i svært begrenset utvalg, men jeg har blitt gjort oppmerksom på noe jeg vil tipse videre om. . Om du, i likhet med meg, noen ganger tar deg turen mot svenskegreisa for å handle bør du stoppe innom Nordby Shopping Center, Töcksfors Shopping Center eller Charlottenberg Shoppingcenter, for der holder nemlig butikken bodypower til. Der kan man kjøpe en 12pakkning med questbars for rundt 200 kr, her i norge betaler jeg 50 kr for EN.. Så, det er litt av en prisforskjell! Man kan jo bestille questbars på internett diverse steder, men da kommer toll, frakt og hele kjøret i tillegg, så OM dere har muligheten er dette et meget bra tips.

Dette er min favorittsmak 🙂

 

På bodypower selger de også buksene og tightsene jeg har snakket så godt om, de såkalte “rumpebuksene”. De har godt utvalg og mange tightser, så om dere vil sikre dere en slik er dette virkelig et kupp. Her har jeg på meg min nyeste..

Jeg kan jo nevne at bodypower har et bredt utvalg av det meste når det kommer til trening, som da også selges mye billigere enn her hjemme i norge. Om dere plutselig befinner dere på svenkegrensa og i en av butikkene til bodypower så får du ekstra 20% rabatt på alle tightser lik den jeg har på meg over om du oppgir koden “sophie” når du skal betale – da er den allerede billigere enn i norge fra før av. Da blir det sååå mye billigere enn å kjøpe i norge, eller på noen nettside jeg har kommet over. Koden gjelder til 10% mai.

Så til sist – tid for konkurranse! Vil du vinne en eske med 12 questbars pluss lik tights som meg? Da må du like bodypower på facebook HER, legge igjen en kommentar i dette kommentarfeltet og skriv mailen din, så trekkes vinner den 3. mai. Lykke til ♥ ♥ ♥

1338 kommentarer

Siste innlegg