hvorfor tror folk jeg er gravid?

Det er så herlig her! I går startet vi dagen med et par timer ved bassenget. Til vår store overasskelse var det faktisk nesten litt FOR varmt i bassenget, noe som er herlig, vanligvis fryser jeg nærmest ihjel når jeg bader i basseng. Så med andre ord, vi har det helt perfekt!

Og nei, jeg er ikke gravid, som jeg enda får spørsmål om hver dag og jeg vet spørsmålene også vil komme nå etter å ha vist meg i bikini.. Jeg tok det som en spøk på 1.april fordi det hadde vært så mye rykter, etter et bikinibilde jeg la ut fra sist USA-tur. Jeg er kanskje ikke så utrolig tynn som jeg “burde” ha vært med tanke på at jeg er en offentlig person (noe som i mitt hode også høres helt SINNSYKT ut!), men jeg har det fint i min egen kropp og det er det viktigste. Og ps: for de ekstra observante kan dere faktisk se min nye tatovering på bildene under!

I går kveld dro vi litt spontant på en NBA kamp, nærmere bestemt orlando magic – chicago bulls. Sistenevnte er jo et av verdens aller mest kjente lag, og Orlando spilte jo på hujemmebane, så det var en superspennende kamp hvor faktisk Orlando vant til slutt helt i siste liten! Jeg sjokkerte til og med meg selv med hvor engasjert jeg ble i kampen, jeg klappet, heiet og snakket engasjert til Robin om hva som skjedde på banen, haha. Han er enda ikke i form så jeg fører mest en monolog om jeg skal være ærlig,men gøy var det uansett! Vi satt ganske langt unna banen så jeg hadde trodd jeg ikke kom til å se noe, men jo – jeg så faktisk veldig godt, og fikk med meg alt.

Nå har vi nettopp spist frokost på sengen, jeg blogger til dere mens Robin fikse seg. Vi prøver oss på disneyworld idag, det er jo tross alt en ganske “rolig” park med ikke de aller verste karusellene. Men TUSEN TAKK for alle tips fra dere! Vi setter så enormt stor pris på det, og alligatorsafari virker jo veldig spennende! Vi har så klart googlet også, men dere er jo “venner” av meg og vi har jo ofte ganske lik smak, så er gøy å spørre dere også. Tusen takk for tipset om  Kennedy space center,de skal faktisk skyte opp en romferge om bare et par dager, så det tenker jeg vi vil se! Eller, jeg HYLTE da jeg leste om det på nettet, så med andre ord MÅ jeg se, hehe.

OG dere? Husk sesongpremiere av bloggerne sesong 4 idag!!

134 kommentarer
    1. Ikke si du har tatt R i et hjertet på rompa? Du så jo hvordan det gikk med kjærestetattoveringen med Mathias..

    2. Haha, gravid?? Nå må folk skjerpe seg! Du har en flott kropp, og det er nok bare sjalue mennesker som sier/skriver slikt.
      Du er flott! Og har kurver på rett sted samtidig som du er slank. Kos dere videre <3

    3. Ro ned nå, hva så om det står R i hjertet? Det er i verstefall bare å fylle hele med farge så syns ikke den R’en

    4. Jeg merker at jeg blir noe fryktelig provosert av at du sier at du ikke er så tynn som du burde ha vært som en offentlig person!! Er det mulig?? Har du sett deg selv i speilet? Du er kjempetynn! Jeg sett deg opp til flere ganger i virkeligheten og blir like sjokkert hver gang, nettopp fordi du er mye tynnere i virkeligheten enn det ser ut som på bilder! Og jeg blir også veldig lei meg, fordi jeg ikke er en av de tynneste og når du da sier at du burde ha vært tynnere, det får meg virkelig ikke til å føler meg noe bedre! Jeg trener og kjemper for å få det jeg ser på som en drømmekropp og du burde virkelig føle deg heldig som er naturlig tynn og kan spise det du vil, det er det nemlig ikke alle som kan!

    5. de som sier du er stor til å være offentlig person, de folka, de folka kan ta seg en helvetes svær bolle. for det er du overhode ikke. du er fin sophie. ikke er du for tjukk og ikke er du for tynn. du er akkurat sånn som du er og en kropp er en jævla forbanna kropp.
      <3
      håper du koser deg

    6. “I dag tok jeg og Mathias en matchende tatovering. Det hadde jeg aldri i mitt liv trodd at jeg skulle gjøre, en kjærestetatovering! Så nå er vi fast med hverandre livet ut. Hva synes dere?”
      Dette er under et år siden. Kanskje det å tattovere seg med kjærester ikke er så lurt?

    7. Du har utrolig fin kropp! Kroppspresset vil alltid være der, men jeg føler på en måte at det er litt på vei ut allikevel. Kanskje det har noe med alderen å gjøre? Har selv begynt å gi fint faen i hva andre mener og trives så mye bedre med meg selv! Derfor synes jeg det er så kjekt å lesa at du også tenker slik! Det er det aller viktigste, og jeg kunne ønsket at flere opplevde kroppspresset på den måten.. Kos dere masse, det fortjener dere :):)

    8. Du er FLOTT Sophie, men tenk på kordan du formulerer deg… 🙁
      Tenk på dem som er ENDA større enn deg (og det skal ikke mye til..)
      de får jo ikke akkurat bedre selvtillit ..

    9. Sånn seriøst, er du 100% sikker? Har du tatt graviditetstest? Ser ut som du er par måneder på vei. Det er ikke vondt ment – jeg bare lurer på om du virkelig er sikker.

    10. Hvorfor skal hun tenke på de som er større enn hun selv? Må de som er større alltid tenke på de som er mindre/tynnere enn de er selv? Jævla urettferdig at alle kan gå rundt å kalle folk tynne i hytt og pine, men omvendt er sååå forbudt! Utrolig mange egosentriske folk nå til dags..

    11. Gleder meg til å se bloggerne:D
      Men jeg lurer på en ting, hva var russenavnet ditt? Har glemt det 🙂

    12. Herregud, hun har da helt “normal” mage, faktisk litt tynnere enn “normal”, tviler på at hun er et par måneder på vei… (man vet jo aldri men)

    13. Om jeg hadde hatt din kropp hadde jeg vært så utrolig lykkelig. Du er så tynn, smekker og deilig! Jeg er ekstremt overvektig, bruker fra xl og oppover i klær. Vennligst ikke påstå at du er for stor, det er helt ekstremt stygt mot oss som faktisk er store.. Og hvorfor bry deg om at folk tror du er gravid? Kos deg heller på tur!!! Nyt og vær takknemlig 🙂

    14. Haha, gravid? Folk er så dumme altså.. Det er bra du er fornøyd da, for du er perf <3 🙂 fint at dere koser dere, selv om jeg ikke klarer å slutte å bekymre meg over formen til Robin, men dere vet vel hva dere begir dere utpå 😛 🙂 <3

    15. Man kan jo være gravid og fortsatt ha flat mage da:)
      Men tror nok hele Norge hadde fått vite det om hun faktisk var gravid:p og hun ser ikke unormalt stor ut heller, hun er jo tynn! Og ingen bestemmer hvordan hun skal se ut utenom hun selv:)

    16. Hahahha herregud du er så desperat. Og vi vet at trynet ditt ikke er fint i virkeligheten, derfor må vi fokusere på kroppen min. Jeg må bare posere i alle rare vinkler slik det ser bra ut. Stakkars deg om 5 år, du må bli så jææævlig flau over dette her.

    17. Lille venn, du har nok misforstått det der med “offentlig person”. At småjenter leser bloggen din gjør deg ikke offentlig, at du er med på et superharry og smalt realiykonsept på en rosakanal gjør deg heller ikke offentlig.
      Det at du får oppmerksomhet når du er ute (jmf flyplassepisoden) har mer å gjøre med hvordan du ser ut og hvordan du oppfører deg, enn hvorvidt du er en “offentlig” person.
      Men, for all del.

    18. Gravid haha, nei uffamei. De som mener du ser gravid ut eller har kilo ekstra, de er det noe feil med. Du ser dritbra ut! De som sier noe annet er bare misunnelig 🙂

    19. Så fort frisk robin ble etter han kom seg til usa men miljø forandring hjelper sååååå mytyyye koz dere masse nyt vær dag!!!!veldig bra du stod på og dro! Tror ikke du vil angre på det

    20. Blir flau på folk sine vegne! De er bare misunnelige! Du er døds smashing og den kroppen der er det bare å være stolt av! Digger deg, stå på, fine Sophie

    21. Var i Orlando/Miami i 2012. Nå har alligatorsafari allerede blitt nevnt, men dere burde reise til Tampa og Clearwater Beach, utrolig fint. Der var det også mulighet til å ta båt ut for å se delfiner i det fri :)Er også en del Outlets i Norge med et veldig godt utvalg. Ha en fin tur 🙂

    22. Du er kanskje ikke så tynn som du “burde” ha vært fordi du er en offentlig person?!? blir sjokkert over at folk i det hele tatt kan si at du er tjukk, feit, stygg, ikke bra nok, barbie, ditt eller faens datt! Offentlig eller ikke, du er mer enn bra nok akkurat som du er 🙂 folk er så jævla misunnerlige, det er sannheten! Du står for den du er og det bør folk snart begynne å respektere! Fortsett akkurat som du gjør Sophie E, det fortjener du 🙂

    23. eg har ikkje kommentert så mye tidligere,men eg har følgt med på bloggen din. Eg synske den er fantastisk på lik linge som deg. Håper du koser deg mye i USA og ikkje bryr deg om kva folk seier og spesielt med at folk seier du er gravid.du har fantastisk kropp og eg trur mangen skulle gjort mye for å få ein liknande.

    24. Folk som kaller deg tjukk har en hjerne av grøt. Jeg bruker klær i strl xl. Bukser i strl 48 og jakker i strl 46. I år måtte jeg tilogmed kjøpe en vinterjakke som er beregnet på gutt fordi det var det eneste som passet. Jeg er tjukk, ikke du.
      Håper dere koser dere i USA, gleder meg til flere innlegg 🙂 Alltid så spennende å lese om steder i USA å sånt (særlig Disney World og de parkene der) 😀

    25. Er jeg den eneste som synes det er rart at Robin bruker perfect365, en sminkeapp for jenter, på instabildene sine? Man ser tydelig at han adder retusjering, blush, eyebrightening, eyeliner og leppestift ved bruk av appen. Det er så merkelig!

    26. Kjære anonym der oppe, som blir provosert over at hun sier “jeg er kanskje ikke så tynn som jeg burde ha vært, som en offentlig person”. Du skjønner vel kanskje ikke det, at Sophie mest sannsynlig får kommentarer på at hun er “feit” eller “ser gravid ut” osv? De som skriver det, er misunnelige på Sophie. Jeg ser på det Sophie skrev som en sarkastisk tilbakemelding til de leserne som bare er ute etter å klage på henne. Ikke tro, at Sophie tror hun veier for mye, for vi som har lest bloggen hennes lenge, vet at hun ikke synes det.
      Du e nydelig Sophie, og du har en fantastisk flott kropp! 😀 det ser ikke litt ut som om du er gravid en gang! 🙂

    27. HEI, KAN DU SKRIVE ET OPPDATERNGSINNLEGG OM ROACCUTAN OG HVORDAN DET GÅR NÅ? KAN DU SOLE DEG? DET KAN IKKE JEG. SKAL DU GÅ 6 MND? JEG GÅR BARE 4 MND:)

    28. Da jeg var i USA besøkte jeg blant annet:Island of Adventure, Kennedy Space Center, Epcot, Disney Animal Kingdom, Disney Magic Kingdom og jeg kan anbefale alle! 😀 Florida Mall er også verdt å sjekke ut (tror det var det kjøpesenteret het.) Var også innom et kjøpesenter som lignet på gater ettersom man måtte gå inn og ut i sola mellom butikkene, som var veldig fint 🙂 Kos deg og nyt hvert eneste sekund! 🙂

    29. Du ser kanskje ut som en smågris på bildene dine. Liten lubben og helt uten hår. Men for all del, det er de som blir tent på det også. Så Ikke bry deg om hva folk synes.
      Fett er undervurdert, Haha.

    30. Jeg skjønner ikke helt.. Dere holdt på å droppe turen, og du var utrolig lei deg for det, og at Robin var vanvittig dårlig. Men han ser da oppegående nok ut til å gjøre masse aktiviteter? Kan da ikke ha vært så dårlig, enda så holdt dere på å avlyse alt? Merkelig..

    31. Like å lese bloggen din, og e ikke generelt en såkalt “hater”…men enkelte av de bildan her …ja…tacky…. og til du der oppe som lurte på koffer ho står på tær så har det vel sikkert nå å gjøre med holdninga, rompe, lår og legga.

    32. Oi det ser utrolig koselig ut! Æ vil også til USA! <3 Håper domker har det fint! Ikke bry dæ om idiotiske kommentara, de ungan vet ikke ka de snakka om! <3

    33. Jeg kommenterer aldri blogger, men denne måtte jeg bare kommentere. Altså om du er en offentlig person som du så pent påstår, vil det ikke være en lur ide for deg som da skal være et sunt forbilde å ikke lage mer kropspress? Jeg blir direkte kvalm av å se at du skriver at du ikke er så tynn som du burde vært. Altså ærlig talt? Tviler på at du hadde lagt ut bikinibilder om du ikke mente du var tynn nok. Så syntes du kan legge fra deg det der og heller fokusere på å hjelpe andre som sliter med kroppen sin, enn å trykke de ned med de utsagnene. Det sitter jenter som ikke eier selvtillit å leser bloggen din, du som blogger har ett ansvar, klarer du ikke å ta det ansvaret så slutt å blogg.

    34. Ah blir så oppgitt når folk sier du ser gravid ut… Ikke bare er det sinnsykt dårlig gjort ovenfor deg, men utrolig mange andre også. Om DU liksom er gravid, hva tenker alle oss andre som ikke er like tynna da? Nei makan til oppførsel altså, ikke greit.

    35. Tror folk sier du er gravid, fordi du har blitt litt “stor”. Ikke rart når du er såpass lav og veier så mye.

    36. Folk spurte om hun var gravid fordi hun klaget over at hun var trøtt hele tiden. Og så får sophie det til å bli noe med kropp og mage og kilo. Jeeezez. Alt man skal gjøre for å få oppmerksomhet …

    37. Slutt å vri på alt som blir skrevet! Det er klart hun føler press på seg etter all den dritten hun får slengt! Å hvis folk føler seg truffet av hennes utsagn så bør de jobbe med å akseptere seg selv som den de er, eller evt jobbe for endring. Kan ikke folk finne noe bedre å gjøre enn å rakke ned på andre?
      Du ser kjempeflott ut Sophie! Du har aldri sett gravid ut..

    38. Hei. På skolen min er det skikkelig Kroppspress nå. Mange av guttene kaller meg feit og jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Jeg er 13, blir 14 år i august og føler er feit. Men altså. Jeg er jo egentlig ikke feit i det hele tatt. Bare at alle
      Sier det. Jeg gruer meg virkelig til sommer og bikini sesong.. Jeg hater å bli mobbet. Jeg har blitt det siden jeg var fjerde klassing eller yngre. Men burde jeg begynne å trene eller er det for tidlig til å føle at man MÅ Det? Tusen takk hvis du svarer <3
      Glad i deg 🙂

    39. Herrejesus…….. Du har en flott kropp, og du er tynn. Du kunne ikke vært særlig mye tynnere enn du er nå. Hva er problemet til folk

    40. Skjønner seriøst ikke hvorfor folk skal bry seg så jævlig om du er gravid eller ikke. Det er jo ditt liv og du må bare leve det som du vil. Er du gravid så er det fint for deg og om du ikke er det så er det fremdeles fint for deg! Jeg ser jo tydelig at du ikke er gravid og jeg klarer ikke å skjønne at folk faktisk tror at du er det.
      Uansett, jeg er sykt misunnelig på de USA turene deres. Må prøve å få med meg typen på noe sånt en gang jeg også, men det blir nok etter at jeg er ferdig på NKH. For, nå er jeg blakk som F.. Dere må ha det kjempefint videre og jeg håper Robin blir frisk igjen snart!

    41. Du er ikke gravid, for da jeg begynte på de hudpillene(roaccutan) du har begynt på, for å få bort akne, så sa hudlegen klart ifra om at man må ta ABORT om man blir gravid, fordi aknemedisinen ødelegger fosteret.

    42. Hei! For det første, så håper jeg virkelig at du har det bra for tiden. Du synes kanskje det høres veldig rart ut, men jeg bryr meg utrolig mye om deg❤️ Jeg sitter nå og ser på bloggerne og må bare si at Robin virker som en så fantastisk god kjæreste. Dere to gjør et veeldig fint par! 🙂 Og du ser virkelig ikke gravid ut og du er mer enn fin nok. Du har enn sånn sjarm og utstråling at jeg bare blir nesten glad i deg, haha. Ha en fin helg og kos deg masse på resten av turen din! Det er fortjent!

    43. folk feiler ting..misunnelse er et stygt grønnhodet monster….who cares two beers…
      kose dere…..du ser hverken stor ut eller gravid ut….uten at noen av delene hadde vært noe som helst problem

    44. Herlig å se to mennesker nyte hverandre og at dere hadde fått court side seats på kampen! Koz & klemz, T!

    45. er det så rart da ? noen av bildene har sett ut som du har litt utover mage , bortsett fra det sista du la ut der var du smal igjen

    46. Hei igjen kjære Sophie 🙂 Først av alt må jeg si at du er så TØFF! Hvordan du eksponerer deg for hele verden og står på ditt, det er veldig imponerende! Men, du er i en veldig sårbar situasjon…og, jeg vet det er litt teit..men på en måte føler jeg at jeg kjenner deg (ihvertfall bittelitt), og jeg kjenner meg veldig mye igjen i deg. Du er et menneske med mye empati og følelser. Men nettopp pga. dette er du også veldig sensitiv, og kan (uten at du egentlig vil) la ting gå veldig innpå deg..dette ser jeg nettopp fordi du er så åpen (noe jeg ELSKER), men dette tror jeg flere ser…og utnytter seg av. Du er jo en rålekker snelle med det perfekte liv (i de flestes øyne), og folk er misunnelige..Og mange vil få masse ut av å vite at de kan få deg til å føle deg dritt iblandt. DERFOR kommer disse latterlige gravidekommentarene. For de vet at nettopp slike kommentarer vil såre deg.. VÆR SÅ SNILL; bare le av dem..FOR noen tragiske jævler!! Alle som er kritiske til deg må være dumme. De kommer seg faen meg ALDRI forbi silikon og barbie-stempelet!! Vi lever i 2015..og du er så mye mer enn det, du er alt annet enn det…Du er et fantastisk menneske! Jeg skal forsvare deg til den dagen jeg dør (haha)..Mange synes det er rart at jeg fyrer meg opp så fort når noen er negative til deg. Folk får sjokk! Men at folk greier å mislike deg, poengterer akkurat det jeg hater med denne verdenen. Hvordan vi dømmer mennesker altfor fort, og ikke kan akseptere folk som er litt annerledes. For du har et stort hjerte, og hadde folk sett litt mer etter hadde de ALDRI greid å sagt et negativt ord om deg! Fysisk sett er jeg din rake motsetning. Jeg er en lubben hipsterjente på 25 (haha!). Går ikke mye med sminke og hater forbrukersamfunnet. Men vi er fortsatt veldig like. Jeg er vegetarianer, medlem av MDG og gjør masse for dyr og miljø.. Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men jeg vil du skal vite at JEG SER DEG! Og du er fin <3.. OG TA DETTE TIL DEG! Denne kommentaren har jeg jobba lenge med, haha..i motsetning til idiotene som slenger dritt! Det tar dem 10 sekunder å skrive noe stygt..så ikke la det overgå alt det positive. Alle de som faktisk tar seg tid til å fortelle deg hvor fin du er... <3

    47. Ett ord off! Er folk helt tjukk i hodet, gravid for at det ser ut som hun har utovermage i det siste? Serriøst!! Skaff dere et liv, her sitter andre jenter å leser dette som er større en henne, jeg er heldigvis 26 år med fast partner og er ikke bekymret og stresser ikke med at jeg er helt normal, kanskje noen kilo for mye men er så lav så det ee vanskelig:p men anyhow , håper for både sophie sin del og en god del av leserene hennes at hun stenger kommentar feltet for en periode slik at hun viser alle galninger som har kommentert idiotisk på denne bloggen at viss de ikke oppfører seg blir det ingen kommentarer!! Unnskyld for laang kommentar, men klarte ikke holde inne lengre og sophie du er ei kjempe søt jente og du ser råbra ut slutt å stress og lev livet, ha det gøy og kos deg massevis!:-) btw jeg syns tattoen på stumpen var kjempe søt jeg 🙂

    48. Du har en utrolig fin kropp! Og du hadde fortsatt sett fantastisk flott ut selv om du veide 25 kilo mer også!
      Klarer fortsatt ikke forstå hvorfor andre skal diskutere andres kropp negativt! Kunne aldri falt meg inn å skrevet ufine ting om andres kropp!

    49. Det tydeligvis ingen av de som kommenterer her forstår er at når du skriver “Jeg er kanskje ikke så utrolig tynn som jeg “burde” ha vært med tanke på at jeg er en offentlig person (noe som i mitt hode også høres helt SINNSYKT ut!)” er at det ikke er du selv som mener at du ikke er så tynn som en offentlig person burde være, men at du har fått kommentarer på nettopp dette. Og at du synes at det er en helt sinnsyk tankegang. Ikke sant?

    50. U har perfekt kropp!!!!!!!!!!!!!!!! Og mer enn d !!!!! Så folk som sier u ser gravid ut må kjekke seg for hjernesvulst.

    51. Orlando – Florida er en nydelig ferie med mange opplvelses muligheter. Skal gjerne tilbake.
      Dere er et knall par i USA 😀 Kos dere masse videre, og nyt alle opplevelsene.

    52. De som mener du er gravid bør få øynene sjekket! Synes Robin virker som en skikkelig snill kjæreste.

    53. det folk skal finne på.. det finnes da ikke en lege i Norge som sier til en dame eller jente at hvis de blir gravid mens de går på denne behandlingen må de ta abort fordi fosteret blir skadet

    54. Er så mange som sier hun er så pen. Men hun er jo ikke ekte. Sprøyta kroppen full i kjemikalier.
      Er det virkelig så vakkert???

    55. Gravid har visst blitt et nytt mobbeord i kommentarene til SE. Å være gravid er tegn på sunnhet, til dere som lurer på det. SE ser absolutt IKKE gravid ut, så slutt da dere – og se dere selv i speilet. Er DU perfekt og superfornøyd med hamburgermagen din?

    56. Isåfall ser du 1 dag gravid ut :p du er tynn, å du vet det selv 🙂 andre prøver bare å få deg til å tro du ikke er bra nok..

    57. Folk tror du er gravid fordi du for en uke siden var i en artikkel på norges største nettavis hvor du sa at du var gravid..
      kanskje vanskelig å forstå det, men er slik verden funker

    58. 10.04.2015 kl.12:49
      Folk tror du er gravid fordi du for en uke siden var i en artikkel på norges største nettavis hvor du sa at du var gravid..
      kanskje vanskelig å forstå det, men er slik verden funker
      HAHAHAHAHAHAHAHA 😀 Herlig!

    59. Folk spurte deg jo fordi du sutret over at du var så trøtt hele tiden. Og nå bruker du spørsmålet for å få oppmerksomhet og trøstekommentarer fra småjentene som digger deg.
      Stakkars dem og stakkars deg. Stakkars dem fordi de tror på overskriftene og aldri leser kommentarer, og blir lurt igjen, og igjen, og igjen.
      Stakkars deg som baserer livet ditt på hvilke meldinger du får fra småunger og ensomme kjerringer.

    60. Jeg syntes du har en fantastisk kropp, og at du er en utrolig vakker og intelligent jente. Jeg begynte å lese bloggen din fordi jeg så et av innleggene dine om dyrevern for en god stund siden nå, og etter å ha lest bloggen din i over et år nå tenker jeg ikke på deg som rosablogger overhodet.
      Alle de stygge kommentarene du får, det er nesten komisk hvordan de presterer å slenge så mye dritt til en person de “hater”, “misliker” eller “ikke bryr seg om”. Hun får høyere lesertall for alle som går inn på bloggen hennes, statistikken tar ikke hensyn til om dere liker henne eller ikke.
      Stå på Sophie, du er best!

    61. Ikke for noe, men siden rundt 1. April har det gått veldig mye i “gravid” på bloggen din. Og du og Robin som er så fine og virker som så bra, oppegående mennesker, kanskje du burde blitt gravid? 🙂 hilsen Eirik.

    62. Har begynt å følge deg etter utsagnene dine som jeg virkelig ser positivt på. Spesielt kampanjen ift palmeolje i påskeeggene. Ble faktisk så engasjert at jeg bestilte Tv2 sumo bruker for å se på Bloggerne. Så optimistisk over deg, og dine utsagn – finnes det virkelig rosabloggere som skriver om noe så viktig!? Ikke bare sminke og dill dall.
      Du er virkelig inspirerende Sophie, men det er en ting som skuffet meg. Du fremstår som en jente med sterk vilje mot miljø ødeleggelser og klima generelt, og ikke minst dyrebeskyttelse. Men allikevel kjøper du nytt sengetøy istedenfor å vaske det gamle? Har du noen forståelse for hvor mye jobb det ligger bak et sengetøy? Ikke bare trengs det en masse med råmaterialer til dette, men det sitter faktisk noen å syr sengetøyet for deg. Mest sannsynligvis er det ei malaysisk dame som kanskje tjener 20 kroner i uka, og som jobber rundt 15 timer hver eneste dag. Jeg synes du burde søke deg litt opp på CSR – corporate social responsibility. Dette er et viktig tema hele verden står ovenfor i dag, og vi nordmenn har ingen anelse hvor forferdelig det er.
      Stå på Sophie. Du er ei flott jente, og husk: utseende er ikke alt.
      Kontakt meg gjerne, hadde vært fint å fått din synsvinkel på denne saken 🙂

    63. Hahah. Jeg ler sånn av dere som skal kommentere negativt. Ingen av dere og da mener jg ingen tørr og srive deres navn. Og jo til dere som ikke mener at hun fikk kommentar ang magen. Hub var litt oppblåst som resten fikk til og bli at hun var smelt på tjukka. Du er fin, hadde jeg hatt den kroppen hadde jeg vært supr fornøyd.

    64. Heiia, som du sikkert vet er det snart 17.mai her i Norge.
      Kunne tenke deg å lage en kjole video:-)
      Trenger litt inspirasjon- hilsen en som hadde blitt super glad:-)

    65. Hei 🙂
      Er det lov å spørre om du noen gang kjøper undertøy fra change? Såfall; hvilken str bruker du derfra, og hva slags størrelse kjøper du når du bestiller fra andre steder? 🙂 Jeg opplever at størrelsene er så forskjellige fra change til f.eks nelly, h&m osv..
      Du ser så absolutt ikke gravid ut 🙂

    66. Jeg var i Orlando, og dro på et aligatorsafari. Det beste med hele greia var å kjøre den morsomme båten. Fikk sett noen få aligatorer som var flere meter unna, og som såvidt stakk opp av vannet. Etterpå fikk vi holde en aligator med teip forran munnen i et par sekund for å ta et bilde.. Ikke verd tiden spørr du meg..

    67. Ja, du er tynn, men ikke veltrent tynn, det ser man på de kvapsete lårene når du sitter på bassengkanten.

    68. Skjønner ikke at folk i det hele tatt lurer på sånt når kroppen din er fantastisk fin! Du er en så utrolig flott jente og har faktisk inspirert meg en god del på flere punkter 🙂 Håper dere har det kjempe kjekt i Orlando! Var der selv for et par uker siden og syntes Universal Island of Adventure var utrolig gøy!

    69. “Ikke tynn nok til å være offentlig person” hva mener du egentlig med det? Sophie, du har den kroppen du passer til å ha. Du skal være fornøyd med deg selv. Jeg tenker at veldig mange offentlige personer har en vrangforestilling om hva vi “lesere, fan osv” tenker på. Fordi kroppen din er ikke hovedfokuset når jeg har fulgt med på deg via blogg og bloggerne. Det har vært utviklingen din, moralen, etikken, holdningen og meningene dine som har telt mye. Du har vokst mye på kort tid, og du har faktisk mye å komme med. Du trenger ikke lengre selge kroppen din til lesere, fordi det er totalt meningsløst! Deretter vil jeg anse det helt bak mål å spørre om du er gravid pga kroppen din. Det har ingen logisk forklaring. Kroppen din har ingen graviditetstegn! Det at du har fortalt oss om hvordan helsetilstanden din har vært, kan ha hatt symptomer på graviditet. Jeg tenker heller at du har vært utrolig utmattet, og derfor oppstår symptomene som du har uttalt deg om.. Nå håper jeg at du senker skuldre og koser deg på ferie.

    70. hei sophie elise du har en nydeli kropp å d e bare synd du må sjå sånne komentarer i hverdagen din e syns bærre devkan dra t h-vette før du e like mænneskli som alle andre:)

    71. Hvis du ikke er tynn nok , hva er jeg da? sykt feit antageligvis…. synes kroppen din er kjempefin <3 ville hatt den selv!!!

    72. DETTE ER POSITIVT!
      Folk tror du er gravid på grunn av april-spøken. De leste at du var gravid på IG men leste ikke at det var en april-spøk på bloggen. Jeg tror overhode ikke dette er pga kroppen din den er fantastisk som vanlig 😘PS: Grunnen til at jeg skrev at kommentaren var positiv i starten var fordi du ikke skulle slutte og lese 😊

    73. Seriøst når for folk gi seg. Veit dere ikke hvordan en gravid dame ser ut. De tre til fire første mnd så er fosteret så lite at det ikke syntes på kroppen i det hele tatt. Og hva så om Sofie har tatt en ny tattoo, hun har penger til det, er gammel nok til å ta sine egne valg og har det sikkert utrolig bra med kjæresten sin. Stå på frøken fortsett med å stå for egne valg. Folk har ikke peiling på noe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg