skal, skal ikke?

Det er kanskje teit å bli så deppa, men jeg er virkelig nede i kjelleren for at USA-turen ikke blir noe av.. Robin innsisterer på at vi skal dra til tross for tilstanden hans, og vi tenker vi skal se an hvordan han føler seg i morgen..  Jeg på min side har bestilt biletter til Harstad, så OM vi ikke kan reise imorgen har jeg en backup og reiser hjem. Jeg skulle gjerne ha solgt USAbilettene våre til en bloggleser som flere av dere har nevnt, men desverre er de aller fleste veldig useriøse. Det er snakk om å reise i MORGEN, og ingen av de jeg har snakket med har vært villige til det når alt kommer til alt. Nå stikker jeg til en venninne, greit å få tenkt på noe annet for en liten stund. Æh, panikk..

For å lette litt på trykket deler jeg teaseren av bloggerne sesong 4! Tror dette kommer til å bli tidenes sesong, så utrolig bra casting og masse som skjer 🙂

 

52 kommentarer
    1. Når i morgen er det? Og er det med hotell også? Jeg og samboeren er ihvertfall interesset. Så du kan jo sende meg en mail om dere ikke skal dra 🙂

    2. Så fin blogg du har, Stå på videre! Jeg hadde blitt kjempe glad for en kommentar tilbake på min blogg også, det hadde jeg satt kjempe stor pris på! Ha en fin kveld videre, jeg ønsker deg alt godt. 🙂

    3. Hvorfor ikke sjekke legevakta, for å høre hva de synes? Ikke moro å havne på sykehus i USA, men om han har noe som ikke er så alvorlig og går over om noen dager så kan dere kanskje dra likevel?

    4. jeg ville reist uansett om jeg var dere to 🙂 Dere kan tross alt få tak i medisiner om han blir mye verre der nede 🙂

    5. JOOO DRAAAAAA!! dere kommer til å angre så sinnsykt om dere ikke drar:( han blir jo fort frisk igjen om han bare tar det med ro de første dagene? 😀 hadde gledet meg så sykt på deres vegne haha:(:(

    6. Sophie æ synes a du ska reis. Du kjæm t å anger nå sykt vest du ikke jør d. Håpe du finnj ut av d! Uansett om du skal til Harstad eller USA god tur å kos dæ masse

    7. Bare reis. Er ikke noe forskjell å ligge syk hjemme eller i USA, og for alt dere vet kan han være helt frisk igjen om 1-2 dager liksom.

    8. Han blir alltids frisk i løpet av turen! Hva om dere blir hjemme, så blir han frisk kvelden dere skulle reist eller dagen etterpå? Da har dere gått glipp av mye uten grunn! Høres ut som en DEØMMETUR. Kjør på, “yolo” hehe

    9. Vet ikke hvor alvorlig syk Robin er, men hvis det bare er typ influensa eller noe lignende hadde jeg tatt sjansen på å dra 🙂 Om han så er dårlig alle dagene han er der, så har der iallfall prøvd, og du kan jo i hvert fall få noe ut av det. Ellers hadde jeg faktisk reist alene, selvom det kan virke skummelt eller uten mening, tror jeg du kunne opplevd masse fint alene 🙂 Virker jo ikke om han er alvorlig syk ettersom du har tenkt å dra til Harstad om det ikke blir noe, så hvorfor ikke satse på USA i stedet for??
      Tror uansett det blir vanskelig å selge billettene nå, man må jo søke om visum minst 72 før avreise.

    10. Og siden Robin insisterer burde det ikke være et sprøsmål engang, dra! 🙂 Og sats på at han blir frisk så fort som mulig!!

    11. Så kjedelig å høre at planene ikke gikk helt som dere hadde tenkt. men får krysse fingrene på at Robin blir frisk, så dere får reist og kost dere masse! Gleder meg utrolig mye til ny sesong av bloggerne forresten! Æææ:D du er herlig!

    12. Jeg skjønner ikke helt…
      Har du ikke reiseforsikting?
      Er han så syk at han ikke kan reise har han kanskje vært til legen. Legeerklæring kan levers å du får pengene igjen?
      Om du bestilte turen med kredittkort så har du reiseforsikring på kjøpet.
      Eller har du ikke sykeforsikring. Da får du også pengene tilbake.

    13. Hvor syk er han?
      Jeg var også syk når jeg reiste til USA i mars, var syk de første fire-fem dagene av turen, men man får tak i så mye rart der nede som gjør at man blir fortere frisk.. Kjøpe halstabelett som lamma hele halsen min blandt annet, haha..

    14. Håper det ordner seg på ett eller annet vis 🙂 Det er sant som de sier, en ulykke kommer sjeldent alene. På en annen side så skal du se at ting blir å snu seg til din fordel fremover, for man kan jo ikke være uheldig hele tiden 😉

    15. Halo er du helt koko , HAN SIER DERE SKAL DRA = HAN SOM ER SJUK HAN VET BEST, DA DRAR DERE. Men virker som det er du som er problemet her ..

    16. Skal jeg være helt ærlig med deg, så har jeg lest bloggen din så lenge jeg kan huske. Nettopp fordi jeg ser så mye av meg selv i deg i det du utleverer av deg selv her på bloggen din. Og hadde jeg bare visst hvordan det var mulig å faktisk bli kjent med deg som den du er i person, så hadde jeg tatt den muligheten for hva den er verdt. For jeg tror du er ei venninne som alle kunne trengt å ha rundt seg med så mange gode egenskaper. Jeg unner dine venner og bekjente det, for du virker som ei kjempe bra jente 🙂 Håper dere kommer dere avgårde til USA og får en fin tur <3

    17. Håper det blir tur på dere! Skjønner hva du mener, for jeg har vært helt nede i kjelleren da feriedrømmen min ble knust også. Går over etter hvert, men er veldig veldig surt der og da. Gleder meg skikkelig til denne sesongen som kommer nå. Håper jeg får sett litt mer denne gangen, for sist sesong var jeg så opptatt. Dette blir bra! 😀

    18. Utrolig kjipt for dere at dere ikke får reist sammen. Huff altså! Om du likevel har lyst til å reise, vil jeg mer enn gjerne reise sammen med deg. Jeg betaler min del. Vi er nok ganske like og tror vi hadde hatt det morsomt i hverandres selskap. Jeg har fri de to neste ukene og synes så absolutt det hadde vært gøy å reise til USA, så ta gjernekontakt med meg per telefon, 41855943.
      Hilsen en seriøs leser på 20 år 🙂

    19. Hadde jeg kunnet hevet meg med på tur til USA atmed deg så haddde jeg gjort det uten tvil om jeg viste jeg kunne bare dra. men man må vel ha visum for å komme seg dit? pass har jeg… samboeren min hadde fint klart seg her atmed kattane:)! håper dere får dratt på tur=)! Å vist ikke det går som du hadde håpet så håper jeg du kommer til å kose deg hjemme i Harstad=D

    20. Skjønner virkelig ikke problemet…. Han kan jo ikke være mye syk om han sier dere skal dra? Hahaha “vi dro ikke til usa fordi homo’n hadde vondt i halsen”. Huff! Pell dere øæ tur, er det mulig. Og du har allerede bestilt ny tur til harstad? Skjønner penga flyr ut vinduet her hvertfall

    21. dra! ellers vil du angre resten av livet, hør på robin! han engasjerer deg jo til å dra. DRA DRA DRA

    22. PS. Det er ikke et sånt type visum man søker om på ambassader og som kan ta opptil en måned, men et slags minivisum man søker om elektronisk minimum 72 timer før avreise. Som jo er vanskelig når avreise er i morgen..

    23. Uff så trist:/ håper dere får det til, og at han kvikner til 🙂
      Uansett, syns dere i kommentarfeltet som legger dere opp i hvor syk han er: vet dere hvor fort man smitter andre på et fly?? Jeg blir alltid syk når jeg flyr på grunn av folk som sitter og hoster osv. Hvor gøy er det liksom for resten av flyet å bli smittet? De har også gledet seg til USA tur ! Tror vi skal stole på at SE og R har sine grunner uansett hva de velger å gjøre:)

    24. Jeg syns du er for avhengig av kjæresten din. 1) reis sammen eller 2) reis alene sammen med noen du kjenner eller 3) reis alene !
      Men det er uansett ditt eget valg. Jeg vet ikke hvorfor, men
      jeg blir litt sur her. Jeg er bare lei av jenter som er for avhengige av sin type. At kjæresten er deres verden liksom. Kjenner mange av mine venner som klenger seg på sine kjærester og det gjør meg lei. Hallo liksom. Viktig med alenetid selv om man har kjæreste 🙂
      Ellers blir man bare lei, og det er jo viktig å pleie venninnetid.
      Gutter kommer og går, og klarer du å ha venninner, så er de der fremdeles.
      Men ikke sikkert de er der dersom du er sjeldent med de liksom.
      Jeg har så lite kontakt med venninnene mine; men det gjør ikke noe. Jeg er ikke der for de uansett. De var ikke der for meg, og hvorfor skal jeg våre der for de da?

    25. Sofia; alle som skal inn i landet må søke elektronisk ESTA-visum. Samt at bosted, passinformasjon osv. må registreres 😊 så er ikke bare bare å ta med en annen person, da alt må gjøre MINIMUM 72 timer i forvegen (selv har jeg opplevd at dette har tatt enda lenger tid).
      Har for øvrig vært i USA 14 ganger nå, og kan dette ut og inn..
      Sophie, dra! Jeg sitter på orlando international airport nå og har virkelig ikke lyst til å reise tilbake igjen til Norge 😢 masse å gjøre alene her, selv om det selvsagt kunne vært artigere med noen. Ta deg en tur på Clearwater beach, dra på kino, dra på the florida mall (de har blandt annet abercrombie, hollister, zara, victorias secret -samt vs PINK)! Dersom du ikke kunne tenkt deg å spise alene ute, så har ALLE restauranter takeaway. 😊
      Du vil få det like fint alene!

    26. det kommer jo helt ann på Robin’s situasjon og utgangspunkt om han kan dra.. hadde jeg vært syk, med mitt utgangspunkt helsemessig, hadde jeg på ingen måte kunnet dra grunnet vanskeligheter med sykehusopphold i USA.
      Men om han syns han er frisk nok og at det ikke kan utvikle seg til noe alvorlig så er det trist å miste muligheten til reisen dere har planlegt!

    27. For et hærlig bilde av deg på sesong 4!😄 liker at du ikke må spille på kropp, men vet at du er så sinnsykt mye mer enn det:)

    28. Asså, hun paradise hotel bloggeren og kjæresten hennes Dennis. De bare krangler jo!:p tv er tv da, så er vel ikke sånn hele tiden, men er litt trist å se da:p vi får vel se hyggelige øyeblikk også!�:D:😄

    29. Såååå gøy åå se deg hoppe opp for å komme sånn omtrent samma høyde som de andre, som bare står der som Barbie-dukker. (Ikke negativt!!)
      Verdens beste bilde, altså!

    30. Mhm, om jeg skal følge med på Bloggerne i år tror jeg at jeg må ha tv-en på mute. Hun virket nærmest psykotisk den ene kjerringa…. Ellers må jeg gratulere deg og komikerfrue med at dere fremdeles deltar, bra å være trofast!!

    31. Jeg har aldrig oplevd å lese så mye tull fra en pjattete jentunge som rir av oljebarna syndromet… Hva f.a.e.n feiler det dere, du viser ikke en gang hvordhan kjolen din så ut..er sikker på at du lider av opmerksomhet mangel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg