fish eye objektiv

For et par dager siden fikk jeg låne en fisheye linse hos en kompis, jeg har ønsket meg en slik i flere år så det har vært veldig gøy å leke litt rundt med objektivet de siste dagene. Det blir veeeldig kule bidler med høy oppløsning, selv om man ikke blir direkte pen på bildene haha. Hele faktoren med stort hode og liten kropp blir veldig forsterket, og for meg som har gigantisk hode fra før av kommer det ekstra godt fram. Men hvem bryr seg!? ;)

kjole fra NLY one (adlink)

Nå blir det kosekveld her hjemme! Jeg kommer med en oppdatering senere ikveld, akkurat nå vil jeg bare slappe av med min kjære ♥ Og dere som har sumo – nå kan dere se en spesialepisode av bloggerne der!

29 kommentarer
    1. Hyggelig at du koser deg, men dette var muligens det kjedeligste innlegget ever. “Hei, jeg har lånt fisheyelinse, se så gøy! Ny episode Bloggerne på Sumo, forresten. Hade!”

    2. Hei, ville bare spørre om noe helt random, har du eller har du hatt strekkmerker? I så fall, forsvinner de etter hvert og er det noe du vet hjelper for å få de til å synes mindre eller forsvinne helt?
      Hadde vært veldig fint å lese noe om hvor normalt det er med strekkmerker og at man ikke burde skjemmes over det(selv om jeg gjør det over mine), fordi det er jo helt normalt og nå går det jo mot sommer og da skal jo alle gå i bikini og det vet jeg mange jenter gruer seg til..

    3. Uten navn over:::: Godt du fikk lirt av deg den kommentaren før du la deg, ditt shtøgge brødhue. Makan til dårlig selvtillit. De to sekundene der kunne du brukt på noe bedre i livet ditt, lille faen.
      Sophie! Du er skjønn! Digger stilen din nå, nydelig skjerf, håndveske og LV-sminkemappe. MODEN OG ELEGANT STIL! stå på <3 <3 <3

    4. Anonym: jeg slet veldig med strekkmerker på ungdomsskolen, da begynte jeg å bruke dr.greve strekkmerke krem og brukte strømpebukser istedet for jeans og bukser. Strekkmerkene mine gikk fra å være store og knallrøde til nesten usynlig!

    5. Personlig disse bildene med dette objektivet, jeg liker mye fordi de gir en god panoramautsikt perspektiv. Du og dine store ideer.

    6. Hahahahahha såkalrt må du ha LV, så trashy og harry stilen din er. Gjør alle en tjeneste, bruk pengene på noe med stil og klasse. Ikke noe som en glamourmodell bruker.

    7. Du gjør det å bruke merker flaut. Du eier ikke den stilen, og Celinevesken din er fake om du ikke visste?

    8. Jeg tror du bare skrev det påskeegg innlegget for å få flere treff og visninger på bloggen, du bryr deg ikke en dritt om miljøet og det vegetaropplegget ditt er bare til å flire av. Får du ikke nok oppmerksomhet hjemme? Er det derfor du må ty til bloggen? Oppmerksomhetsyk og kvalm, det er det du er.,

    9. Ler av kommentarene over, håper flere her har litt i vettet og ser hvor mye sjalusien renner over.. Og til Sophie, det skjønner jeg sykt godt for er det mulig å ikke bli litt sjalu av hvor sykt fint det øverste bilde var og hvor fin leiligheten din ser ut.. uff <3 Når en person får fiender, så vet man at man har stått for noe godt! Noen personer ser ikke løynene rett foran dem, men fortsett å spre sannheten, synes det er så gøy å lese at når jeg mener lignende ting, så er jeg ikke alene.

    10. Tenk å lese så mange drittkommentarer hver dag. Syntes oppriktig synd på deg, stå på, du er vakker!

    11. Eh michael kors veske og lommebok, LV toalettmappe og celine veske? Ser ikke ut som at du bryr deg om dyr lenger 🙁

    12. Koffer på det sterkeste unngå pels, og ikke spise kjøtt, men likavel kjøpe skinn? Du sa celine-veska va ok sia den va kjøpt brukt, men du har jo flere andre skinnprodukta som denna som du har kjøpt ny da. Skjønne ikke helt tankegangen, kan du forklare det i et innlegg? 🙂

    13. Tiril: Det ENESTE på Louise Vuitton produktene som er av skinn er hempene og kanten rundt. Selve “vesken” eller sidene i prosuktet er ikke ekte skinn;)

    14. Til anonym, jo hele Louis Vuitton vesken er av skinn som er behandlet skinn. Det er kalve skinn som oftest blir brukt i Louis Vuitton sine vesker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg