nervøs for morgendagen?

Jeg har ryddet leiligheten, fått unnagjort alt av mail og nå ligger ieg nedtullet i sofaen med mr and mrs smith på skjermen. Dette har vært en veldig koselig kveld for min del! :) Jeg skal nok legge meg ganske tidlig ikveld, det er en early start for meg med frisør, intervju med nrk, og så jentevors og fest for nettavisen hele dagen… og dit skal jeg dra alene. Er ikke så veldig god til å mingle og spessielt ikke alene, så dette skal bli spennende. Er faktisk litt nervøs, og føler meg veldig rar som er på den måten, haha. Redd for folk.

Jeg oppdaget nettopp at en søt leser har laget en lyricsvideo av sangen min! Så søtt. Om dere legger ut bilder av at dere hører på sangen på instagram, eller skriver om den på bloggene deres, husk å si ifra til meg / tagg meg! Jeg får det bare med meg litt her og der, og vil gjerne gi tilbakemelding til alle. Sangen finnes på spotify her, og itunes her ♥♥

Håper dere har en fin kveld mine fine lesere, og så høres vi mer imorgen!

47 kommentarer
    1. du passer best håret ditt brunt sophie, og du Børde melde deg på Paradise du ser ut som en jente som kunne past seg inne på Paradise, hadde vert kult å hatt en blogger som deg der inne!

    2. Hadde vært sykt kult om du hadde meldt deg på Paradise, bare for å være kulere og smartere enn alle de andre!

    3. Føler med deg. Har det på akkurat samme måten. Redd for folk, hater å mingle og HVERTFALL aleine. Blir liksom redd…. Haha, det er slitsomt

    4. Du er ikke alene om å grue deg litt. Haha. Men dette blir GØY. Gleder meg til i kveld, da ses vi.
      Gøy med mediaomtalene av deg i det siste. Bra jobbet 😀
      Klem fra Stine 🙂

    5. Hei Sophie Elise,
      jeg tror innlegget ditt om palmeolje har hatt stor effekt på samfunnet. De tre gangene jeg har vært på Rema etter at innlegget ditt ble publisert har prisen på eggene progressiv gått ned.
      Dag 1 (dette var første dagen etter innlegget ditt ble publisert, og jeg regner med at veldig få hadde fått med seg alt oppstyret rundt det): Påskeeggene ligger på samme plasser som før, litt gjemt borte ved en krok helt innerst i butikken. Pris: 37
      Dag 2 (ca. 3 dager etter at innlegget er publisert): Påskeeggene er blitt flyttet til inngangen, slik at ALLE får øye på de så fort de kommer inn. Pris: 34
      Dag 3 (i dag): Påskeeggene er på samme plass, men pris”skiltet” er nå ENDA større og tydeligere. Pris: 29,90
      Jeg synes du skal gi deg selv en klapp på skulderen 🙂
      Klem <3

    6. Kan du lage en osloguide? E ikke så kjent i oslo da æ bor i finnmark, så hadde vært fint med tips til plassa å spise, utesteder og generelt bra plassa med greie shoppingmuligheta. takk for fin å inspirerende blogg 🙂

    7. Kos deg masse på festen i dag, du har helt klart noe å feire! Elsker sangen din, og den går virkelig på repeat om dagen.. Kjæresten er ikke like fornøyd med at samme sang går gjennom en hel dag, men det får gå 😀
      Ha en super fin torsdag 🙂

    8. Kan du være så snill og uttrykke dine meninger om “Jegertvillingene”? Jeg synes de er helt ufordragelige, kan ikke skjønne hvordan folk kan skru på TVNorge og se på dem som underholdning?

    9. Du er ikke alene, jeg har samme problem. Redd for folk og hater small talk og mingling, særlig alene. Men et lite glass vin gjør det litt lettere!

    10. Har du ask? Isåfall så er det laget en konto som legger ut bilder av deg og tar seg ut for å være deg på ask.fm brukeren heter @sophieelise94er

    11. Autotuned til de grader. Hadde vært mye kulere om du lot være å autotune når du kan synge bedre enn the autotuned.. Sangen vil ikke nå hitlistene om du tar i bruk såpass mye redigering på stemme og lyd. Om du vil nå høyere må du synge og ikke bruke all redigeringen så er jeg sikker på at du vil gjøre det bra 🙂

    12. Hei! Vil bare si at æ syns det e så totalt latterlig og ufortjent alle drittkomentara du får, både her og i kommentarfeltet på diverse artikla. Det e jo, som du har sagt tidligere, eldre menneska som e værst og æ blir nån ganga heilt sjokkert av å lese ka enkelte klare å lire av sæ. Æ håpe du klare på ett eller anna vis å blokke det ut 🙂 Har fulgt med på bloggerne og syns du fremstår som ei jenta me bein i nesa og som tørr å si det du tenke uten å være så sykt politisk korrekt heile tia, og det beundre æ dæ før! Hilsen Harstad-jente

    13. Åh! For ein sinnsjukt fin song detta va! Skal innrømma eg hadde mine tvil, men eg vatt rett og slett mektig imponert! Rett inn på spelelisto, og stor tommel opp frå meg 🙂

    14. Hei Sophie! Jeg måtte bare si noe morsomt .. Du vet den delen du sier Spinning like a tornado ? Jeg trodde hele tiden at du sa tomato, ahah! Forresten, jeg elsker bloggen din 😍

    15. Hei jeg er 12 år og leser bloggen hver dag etter skolen. Du synger utrolig fint! Sangen er også kjempekul.
      Ps. Elsker bloggen den er aldri kjedelig!♥♥♥:-)

    16. Hei, kjempe fin låt du har lagd! Stemmen din er kjempe fin ☺️ Men hvem synger du sammen med? ☺️
      Mvh Julie

    17. kul låt Sofie Elise, fengende med stilig beat og bra stemme 😉
      har selv ei plate på spotify under navnet “Rebina”, kjente jeg fikk lyst og i studio igjen når jeg hører sånn ny frisk musikk fra deg 😉
      klem

    18. Som noen andre sier her, du burde melde deg på Paradise, sånn at vi kan se deg under litt andre omstendigheter på tv + du hadde garantert vunnet.

    19. Var ingenting å være nervøs for. Synd du ikke
      kom på side 2 vorset, alle
      var veldig hyggelige ☺️

    20. Elsker den nye låta di ! Stå på Sophie❤️
      (gi faen i alle som slenger dritt, de er bare missunlig ❤️)
      Love you✨💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg