fine bryn på 1-2-3

Vet dere hva jeg muligens har fått mest kritikk for opp igjennom årene på denne bloggen? Brynene mine, faktisk. Jeg har fikset dem hos proffer, tatover dem, nappet bort nesten alt og startet hele prosessen på nytt igjen, uten at det har sett ut til å hjelpe meg noe særlig. Inntil nå nylig, for nå er jeg fornøyd, og jeg får faktisk aldri stygge kommentarer på brynene mine lengre! For kun et par dager siden var jeg hos beauty hose i oslo for å få stylet brynene mine – Astri Raaket, som har vært med på å designe den fantasitske brynsserien Bitchin Brows ordnet meg denne gangen, og her plukket jeg opp masse bra som jeg gjerne vil dele med dere!

Bryn må være det jeg bruker aller mest tid på under hele sminkeprosessen, mine har vært ekstremt ujevne fra den ene siden til den andre, og har gjort at hele ansiktet mitt ser ekstra usymentrisk ut. Dersom man synes det er vanskelig å forme brynene sine selv, så kan så klart Astri på beauty house hjelpe deg med det (hun har fantastiske bryn selv!) så jeg anbefaler først og fremst å gå dit. Om man har riktig form kan man se både freshere og mer våken ut!

Jeg trodde selv det ikke var så mange endringer man kunne gjøre med mine bryn, jeg følte jeg hadde prøvd alt og kanskje enda litt til, men tydeligvis ikke – for her ble brynene mine først farget, så nappet, og så stylet opp hvor jeg fikk masse tips underveis.


Her på bildene kan dere se hvordan brynene mine ser ut akkurat nå, uten sminke. Astri ville at jeg skulle starte med en mindre hard kant, dette har vært vanskelig å vende av meg og jeg har alltid hatt veldig “unaturlige” bryn.  Nå ser de mer naturlige ut, og jeg trives med det.

 

Nå bruker jeg salongens egne produkter, Bitchin brows når jeg fikser meg, de er lette å bruke og passer både hudtonen og hårfargen min perfekt.Serien er faktisk utviklet for det skandinaviske utseendet, med kalde fargen som kan kombineres med et hint av varme. På denne måten kan du designe din egen farge enten du er lys eller mørkt. For meg har dette blitt et must, og jeg har vanskelig for å se for meg at jeg kan gå tilbake til h&m sin brynsblyant nå, haha.. Jeg bruker først Brown Pencil blonde for å ramme inn brynene, der etter brow shadow for å fylle inn og hightlighter under med concealer. Verre er det ikke, så lenge man har rett produkter. 

Jeg vil også nevne at Beauty House er salongen jeg går til fast nå. De har både hudpleie, spa, botox, fillers, frisør, vipper, voks og mer. Konseptet til salongen var å skaffe de beste terapautene i sitt felt, slik at kundene får den beste behandlingen på markedet – og det får man! I tillegg koster det mindre enn absolutt alle salonger hvor jeg har vært tidligere. Nå har jeg fikset både neglene og vippene mine der, i tillegg har jeg bleket tennene og fikset brynene, jeg er strålende fornøyd!

sponset behandling

82 kommentarer
    1. Syns du mangler farge også etter knekken.. Ser bare ut som en nesten ben strek i enkelte lys/vinkler, så synes du burde fylt på noe der også.

    2. ja skjønner ikke helt det at du aldri klare å få bryna fine men alt annet i tryne klare du å få vellykka,burde jo ikke være vanskelig å forme bryna finere

    3. kanskje du forme di for rett , at du burde heller gjøre at det blir mer bue på dem ? spesielt på endene

    4. Reklamerer? Sophie Elise har minst reklame av alle bloggene jeg leser, men selvfølgelig må hun også reklamere litt, hun skal trossalt tjene penger 😉 Og det virker mer som om hun rett og slett tipser oss om og gå dit, av hennes egen positivet erfaring.

    5. WOW! nydelige deg, utrolig pene bryn:))) elsker formen og fargen, misunner deg!Du er jo også ganske pen!<3

    6. Jeg blir bare mer og mer overrasket over hvor mange negative mennesker som finnes. Hvorfor tror folk at de har den rett til å rakke ned på andre medmennesker? Så fort noen er litt fornøyd med seg selv, så skal det komme noen og trykke vedkommende langt ned i støvlene. Latterlig

    7. Nå er det på tide å roe ned på restylane/botox, Sophie! Du begynner å minne om en overoperert hollywoodfrue på 40 +

    8. Serien heter ikke Bitchin Brows, men Bitchn´ Brows. Kleint å reklamere for noe du liksom bruker til vanlig, også skriver du feil.

    9. Her oser det av sjalusi som vanlig ser jeg! Haha… Sophie viser oss produkter og gir oss tips – noe som jeg synes er veldig bra! Hvis hun ikke skal blogge om ting som hun har gjort osv, hva skal hun blogge om da?? Hvis dere synes hele bloggen hennes bare er tull, hadde jeg for min del bare gitt faan i å gå inn på den – og ikke minst driti i å kommentert.
      Du ser nydelig ut sophie, og at andre ikke unner deg å være så vakker som du er, synes jeg du skal blåse i 🙂

    10. In my opinion så syntes jeg at det ikke er så fint med “firkantet” øyenbryn, spessielt ikke at du har så skarp og brå kant liksom. Ser ut som to legoblokker som er plassert i pannen din

    11. Fin 🙂 men trodde du hadde tattovert brynene? 🙂 varer ikke det lengre? Trodde hele poenget med bryntattovering var at man skulke slippe å sminke? 🙂

    12. Leserne dine er virkelig naive. De tror du er “Snill som tipser dem” – og skjønner ikke at det er slik bloggreklame fungerer.
      Mitt tips til deg er å IKKE bruke dette firmaet. Marna er flinkere med negler (disse er for tykke og ser klumpete ut), og hvis det er dem som har satt sprøyter på deg i det siste burde du klage. Ansiktet ditt har blitt maskeaktig og pussig, men det kan jo skyldes fotograferingen.

    13. De har absolutt ikke de beste terapeutene nei. Det er flere av jentene der som ikke engang har relevant utdanning, så der er det bare jukseri. Useriøs salong på det høyeste, anbefaler INGEN å dra dit!! Og for all del..ikke finn på å ta botox eller fillers der før du har sjekket at det er en ekte sykepleier med autorisasjon som utfører behandlingen.

    14. Makan.. alt jeg kan si etter å lese ditt og TCMN’s kommentarfelt til tider er at jeg virkelig er utrolig glad for at jeg ikke er blogger. Alt man skal måtte tåle.. alt det folk lir ut av seg, det er sjokkerende!
      Du er sterk, men la det nå ikke gå dit hen hvor det knekker deg..

    15. Det er det samme om de tilbyr bra produkter eller er flinke. For når et problem oppstår, da får du søren ikke hjelp. Man må ordne opp selv. Av prinsipp reiser jeg ikke dit mer. For kundeservice aner de ikke hva er. Det vil jo du aldri merke noe til siden du er reklame for dem

    16. Haha jeg tror du skal tilbake på skolebenken når du ikke klarer å skrive sponsorene dine korrekt engang. Haha beauty hose og bitchin. De bryna er fæle 😛

    17. Du burde sperre kommentarfeltet ditt slik som mammatilmichelle har gjort. Det er da måte på frekke kommentarer du får. Skjønner ikke at du aksepterer dette.

    18. Heisann! Dette har ikkenoe med innlegget å gjøre, men jeg vet du har bestilt en del fra Sheinside, og jeg er inne på nettsiden nå, men lurer på om størrelsene er normale? Jeg bruker vanligvis small, men er det noen forskjell på klærne der og de vi kjøper i butikkene i Norge? 🙂 Setter stor pris på svar! 🙂

    19. Hei 🙂 du er utrolig vakker må jeg si! Misunner deg utrolig mye, personligheten din virker også svært bra ettersom hva jeg har sett på bloggerne og lest her.
      Jeg har noen spørsmål angående vippe extentions siden du har det. Kunne du skrevet litt om hva du syns om det, din ekte mening? 🙂 ødelegger det vippene? Mister man mer av sine naturlige vipper pga. Dette osv..:)
      Ha en fin kveld videre

    20. Jeg sier med enig med Emelie over her, du burde virkelig stenge kommentarfeltet ditt. Jeg skjønner at du vil ha kontakt med leserne dine, men ingen, og da mener jeg virkelig INGEN, fortjener å få så mye dritt slengt i trynet.
      Du er ei pen og tøff jente, og jeg håper for all del ikke du tar til deg noen ting av frekkhetene. Det er ren misunnelse. Ufattelig at så mange kan sitte og føle seg bra over å legge igjen en sånn kommentar.
      Du kommer ikke til å miste èn eneste leser med å stenge kommentarfeltet.
      Jeg er mektig imponert over deg og alt du får til 🙂

    21. Sophie i love you!! Det er med god grunn at du alltid ligger såpass høyt på blogglisten! Du er interessant og du skiller deg og ut, og du bare driter i ka alle synes, synes det er så tøft og BRA! Elsker at du har sånne spesielle og gøye inlegg sånn som det “ikke for å være slem,men” og “den aller første gangen” og når du tar sånne tiltilbakeblikk på hvordan du så ut før, og historien fra fortiden og sitater og den slags, det ER så gøy å lese!!! Det er det som er en interessant blogg, det fins ikke interessant å lese om rosa blogger som bare blogger om hvor fantastisk livet er,fremstiller det som at det er en lek, noe det IKKE er! Og du er ærlig og ikke minst troverdig. De andre bloggerne som blogger om te og interiør og produkter og outfits og andre overfladiske tin, de er kjedelig skal jeg si deg! Du er kreativ med inleggene dine, skriver rett fram og finner på ting utenom det vanlige og DET gir lesertall!!

    22. Du har jo ikke noe farge etter buen i brynet? Mulig det er bare lyset, men ser sånn ut i headeren også. Skulle jo vært omvendt at det var mindre farge fremme på brynene, og at buen og halen er sterkere. Jaja, du var tydelig fornøyd med tanke på reklamen 🙂 Går forresten tatoverte bryn bort så fort? Skulle vært deilig å tatovert de, men kjedelig å måtte fylle i så ofte?

    23. Sophie, du er så pen nå for tiden, eller, ekstra pen! (Du er jo pen vanligvis, men nå virker du liksom ekstra vakker, kanskje det er lykkelighet som skinner igjennom?) fine bryyyyn <3 mine er liksom helt lyse, og kjempe hårete! Æsj :p ha en fin dag Sophie! Hilsen fra Sande (Vestfold)

    24. hei jeg lurte på litt ting angående kvisepillene du går på. Gikk du til offentlig eller privat Hudlege? Måtte du få henvisning fra din vanlige lege? Kan hudlegen skrive ut resept på pillene?

    25. -For det første, perfekte bryn skal formes omtrent som en måkevinge. De skal ikke ha for harde/skarpe kanter, ikke være for mørke i fargen, og absolutt ikke gå for langt inn mot neseroten. Heller ikke være for tynne.
      Så til noe helt annet, ser at det er mange som kaller de som ”kritiserer” deg for haters….. Jeg håper aldri at folk slutter å si i fra ting til meg bare for å være misforstått høflige. Det er faktisk sånn man kan lære av. Selvfølgelig kommer det mye uberettiget og merkelig kritikk til tider, men hvordan skal man kunne lære noe nytt hvis alle bare smiler til deg og sier du er nydelig uansett…..
      -Av og til kan man bli veldig blind på seg selv, og da kan det faktisk være en gave at noen forteller deg at akkurat nå er du på ville veier. Ta til deg litt av kritikken, og bruk den fornuftig. 🙂

    26. Hei. Jeg legger merke til at du bruker veldig mange bilder av deg selv. Hvordan blir man egentlig dirigent?

    27. Bryna dine er 20 ganger bedre enn før ja, men de er fortsatt ekstremt kantet og firkantet. De begynner for nærme hverandre, og har en unaturlig arch. Skjønner jo at dette er reklame for der du fikser bryna, men når så mange reagerer på at de ser unaturlig ut så blir det jo ikke bra reklame.
      Du har dog utviklet deg bra på sminkeveien, og er veldig pen for tiden!

    28. Leser sjeldent blogger, men måtte bare gå inn å lese på kommentarfeltet siden jeg selv jobber med bryn. Trodde folk var mer voksen enn som så, enn å drive å mobbe folk på nett! De stygge kommentarene til folk, ja det er rett og slett mobbing. Syns det er helt forferdelig at mennesker kan skrive slikt til andre! Alle har lov til å mene hva de vil, men la det no være i tankan. Hvis du blir provosert eller ikke syns noe om bloggen, drit i å les den da!

    29. Charlotte: sheinside sender fra Kina, størrelsene er noe små! Egen erfaring… Har selv bestilt i small,noe jeg vanligvis bruker,men fra denne nettsiden burde du gå en str opp,iallfall på små kjoler og ytterjakker.

    30. De er altfor firkantet å harde, ikke imponert…men som noen sa her. hvorfor tålerer du så mye drittslenging? vi støtter deg og leser bloggen din uansett 😉 vis leseren virkelig lurer på noe så kan vell han/hun sende en mail, slik tror jeg at du luker ut mange negative sjeler der ute som kun er ute etter å spre eder og galle.

    31. Det viktigste er at DU er fornøyd selv, så får andre stæsje seg som DE vil 😉 Jeg bruker Jan Thomas Studio selv. Ha en fin dag 😮

    32. At behandlingen var sponset / dette er reklame skal stå i begynnelsen av innlegget, ikke slutten. Pass deg så du ikke får en smekk på fingrene av myndighetene…

    33. Jeg har selv jobbet hos BeautyHouse og jeg må bare si.. Nr 1: de utnytter de ansatte så det holder.. kr 80 i timen!!
      2. De som jobber der lyver om hvor lenge de har drevet med dette..
      2. De utnytter også kunder og er meget uprofesjonelle med en gang kunder forlater lokalet.
      De som jobber der er flinke , men det er myyye ulovlig som foregår i den salongen der…

    34. jeg vet ikke hvilke plasser som er bra for sånt , men i følge folk som har kommentert så sponser du for crap og dårlige ting

    35. Du kler denne hårfargen så utrolig bra! Den får øynene dine til å poppe!
      Hun sier ikke at alle som går dit kommer til å være fornøyd heller. Hun er tydeligvis fornøyd selv, men hun garanterer ikke at DU kommer til å ha samme opplevelse. Folk altså.

    36. Beauty House er virkelig ikke flinke på bryn. Brow Rehab eller Hendrix er mye bedre. Alle klarer å nappe/tegne bryn 😉 på før bildene til Beauty House er det gjort ingenting (selvfølgelig) mens på etter-bildene er de sminket/tegnet, selvsagt ser man forskjell da. Når man kommer hjem og skal gjøre dette selv blir ikke resultatet like bra. BH napper og farger, men de voxer ikke rundt, eller gjør noe annet. Og når man ser resultatet du har fått er det absolutt ikke god reklame, ser ikke bra ut. Dårlig reklame for BH dette her..

    37. Du burde absolutt ikke dra dit mer..som en over her sier: de utnytter sine ansatte med 80 kr timen, og snakker dritt om kundene straks de har gått ut av salongen. Er dette noe du ønsker å støtte? Du får nok andre og bedre muligheter (sponsorer) hos andre salonger! De driver med mye ulovlig buisness og de lurer også kundene desverre :/

    38. Du emma som skrev hun burde fylt inn mer farge.. Du burde kanskje fylt på litt med snillhet, altså siden du sier det så tipper jeg egentlig at du er noe så jævlig sjalu haha.. Get a life.! Sophie du ble nydelig❤️!

    39. Ville bare si til deg at du virkelig sjarmerte på tv, med å ikke være annet enn akkurat deg selv 🙂 Den mørkebrune hårfargen kledde deg fantastisk bra! Ha en fin helg 🙂

    40. Beauty house er useriøse og man burde aldri sette sine ben der. De ansatte blie behandlet dårlig og en lønn på 80kr timen er sykt. Hvem vil støtte noe sånt!? Kom deg heller et annet sted. Skulle med glede møtt deg og tatt en prat om denne salongen. Jeg har mye dårlig info derifra!!! Jenter. Aldri gå dit!

    41. Du burde dobbeltsjekke de salongene og bedriftene du støtter eller blir sponset av.. noen av de er ikke helt gode, der i blant denne.
      Men jeg syns helt ærlig alle disse salongene (hår og ellers) som bloggere snakker varmt om og blir sponset konstant av er direkte dårlige
      Folkens, dra til Marna sin salong!

    42. Ååå så fine bryn du har! Og en ting til jeg la merke til, leppene (og selvfølgelig resten at det fine ansiktet ditt da), det var kjempefin farge! Hvilket merke er det og hvilken farge?

    43. Kanskje du burde la de komme frem mer slik som de er naturlig, og så bare forme dem litt? De har litt sånn “Sharpie”-look.

    44. Tror kanskje du burde sjekke fakta nøyere og kanskje fullføre det du skal gjøre som står i kontrakten. Bitchn´Brows.

    45. Det var noe forskjell på brynene. Den høyre var foreks tydelig tykkere enn den venstre. Venstre så litt mer uferdig ut liksom. Men ellers god jobb

    46. Brynene dine er sykt fine! Vurderer å gå til en salong å fikse på mine selv etter jeg har fått spart dem opp litt siden jeg klarte uheldigvis å nappe litt for mye sist gang jeg skulle ordne dem selv! 😛

    47. Vil bare gi beskjed om at den salongen er utrolig dårlig! Tok vippe extensions der (første terapauten var flink, men hun sluttet). De to andre som fikset vippene etter det ødela de nesten helt. Fikk en vipp limt sammen med 5 av mine og mange andre limt sammen. Har bilde av dette. Fikk vippene fjernet hos en annen salong og hun sa det var helt krise! Skriver dette fordi jeg virkelig ikke synes det stedet fortjener positiv reklame og at ikke du skal få ødelagt vippene dine:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg