ny tatovering

Hehe, dette må være fordelen (eller kanskje ulempen?) ved å kjenne noen som driver med tatovering.. Man får prøve ut mye spennende. Men ikke sant dette var kult?  Det er flinke daniel louis som har gjort den, dere finner han her på instagram.Jeg har ikke det genet i meg, at jeg angrer på tatoveringer. Det er bare litt blekk på kroppen, og føles ikke som en så veldig “big deal” lengre – iallfall ikke for meg. Jeg tror nok de aller fleste kommer til å sitte med tatoveringer på gamlehjemmet, haha.. Dette er bare påtegnet og ikke ekte, men mest slik at jeg skulle teste ut å ha noe på hånden. Og så er jo dette penn, som er langt ifra like fint som ekte vare..

Selv om ikke akkurat denne er foreviget på kroppen (enda?) , så ble det noe tatovering på meg idag. Vil dere se hva? Den er på rumpa, haha. Robin tok forresten og skrev “sophie” i leppa si idag, så koselig 🙂

87 kommentarer
    1. Syns det er litt fint med tatoveringer som infinity og sånne meningsfulle da, men alt i verden har grenser så bare pass på så du ikke overdriver så mye at det ikke blir noe pent å se på!:) ikke noe vondt ment altså, men du gjør akk som du ønsker, det er jo ditt valg, ville bare gi min mening.
      Var kjempe fint med tanningen btw:)
      Så lurte jeg på, har du noen gang tenkt til å ta permanent hårfjerning?

    2. Tatoveringer er smak og behag. Det spiller ingen rolle hva andre mener om det, så lenge man liker det selv. Jeg elsker tatoveringer, men kunne aldri tenkt meg å ha det på hendene 🙂

    3. vil se både din og Robins.
      syntes ikkje du burde ta det der på hånden, men det er jo selvsagt opp til deg 🙂

    4. Kan dere lese innlegget før dere kommenterer at det er tusj? Hun skrev jo selv at den ikke var ekte så hva er det dere klager over… Men jeg synes håndtatoveringer er sykt fett, og du kledde den der 🙂 og det er ikke vits å bruke tid og energi på å angre på tatoveringer som du har, en gang i tiden likte man den tross alt

    5. Haha, folk som ikke gidder å lese hele inlegget før di prøver å være “smarte” å skrive at man ser at den ikke er ekte. for det skriver jo Sophie i innlegget at den ikke er..
      Gleder meg til å se tattoveringen din, skulle ønske jeg også hadde råd til mer tattoveringer <3 der er såå fint!!

    6. Tatoveringer er både kult og fint da, men akkurat den der hadde jeg ikke vurdert å få som tatovering. Ikke pen I det hele tatt..

    7. Haha jeg trodde ikke på det og ble skikkelig redd, og klarte nesten ikke lese skikkelig så jeg trodde den var ekte! Hahah takk guuud! Liker tattoveringer, men synes du skal gå for noe litt mindre drøyt :p

    8. Syntes den var veldig stilig og litt annerledes, og det liker jeg. Gjør akkurat det du vil, lever bare en gang og ja man er bare ung en gang så gjør akkurat det man vil når man er ung/voksen uansett alder. Så ja kanskje man angrer når man er 50 eller nei skjønner ikke de som angrer, det er jo noe man ville engang i tiden!

    9. Jeg får generelt sett hetta av tatoveringer, da spesielt på plasser som ikke kan skjules om man en gang skulle angre, så hadde det vært opp til meg; soleklart nei! Akkurat hånden hadde jeg likevel tatt en tatovering som ikke dekker hele, på den måten som denne gjør 🙂 Misforstå meg rett, jeg setter meg ikke på hæl for å stå imot og være vrang, men bare for å sette strek under hvor fantastisk det egentlig er at vi tenker forskjellig og gjør forskjellige ting!
      Hvis du dog likevel synes det er fint og ønsker tatoveringen, og eventuelt tar den ser jeg selvfølgelig ingenting galt i det :-)(Utenom at jeg får nærmest angst og hetta på dine vegne med det samme:’) Haha – da du tok den under puppene.. “Hun er jo helt gaaaaaal, sykt støgg!! Er hun klaaaaaaaar over hvor??? Neiiiiii, det ekke muuuuuuuliig!!” Men så gikk det seg til og nå synes jeg den er ganske kul.. Bare at jeg aldri hadde turt det sjæl! Enkli er du ganske tøff gitt 🙂 Haha…

    10. Uff sier jeg bare… Håper dette er tull, hva har du gjort med hånden din! Hadde jeg vært deg så hadde jeg angret noe sinnsykt :/

    11. Sykt skjoldet på bena!! Spesielt lårene. Du som var skrevet så mye positivt om denne spray tan? Er du blind?!

    12. Så talentløs den tatovøren var da. Tror ikke jeg hadde tatt hos han omså jeg fikk betalt, det Tupac portrettet må være noe av det verste jeg har sett. Kjære lesere oppsøk en annen GOD tatovør!!! Og det å skrive navnet til folk er jo bare generelt ett neinei. Selv om man liker tatoveringer. Jaja.. Barna må vel få leke hvis de vil.

    13. Haha gosh du har baller hvis du tør å ta den der på ordentlig xD jeg syns den er drit kul, men den passer liksom ikke deg, du som er så søt og har en så fin stil ellers 🙂 men men, kjør på hvis du vil 🙂 jeg vil gjerne se tattisen din og Robins 🙂 litt kleint med han som tok ditt navn 😛 jeg er mer sånn at det kan man gjøre når man har holdt ut sammen i 10 -20 år, ikke måneder 😛 men jeje det er nå meg da 🙂 kjør på dere to 🙂

    14. Elsker tatoveringer men ingenting er mer Harry enn kjæreste tatoveringer. Mathias har diamant tatovering med deg og Robin har navnet ditt i tryne.. Haha sophie du klarer fint å markere deg på disse gutta da, det skal du ha
      :p bokstavelig talt haha

    15. Hvis du har dårlig selvbilde og misunner andre jenter. Start med å fjerne vipper, hår++ og ro ned sminke og bryn. Og for guds skyld ikke ta en slik tatovering vær så snill. Jeg heier på deg!

    16. Jeg er veldig glad i tatoveringer, men den der syns jeg ikke var noe fin.. Det stod ikke noe til stilen din, ser at du skrev det bare er penn bare så det blir understreket.
      Selvsagt er det ditt valg og du må ikke la våre meninger påvirke det. Hvis du syns den er fin så tatoverer du den selvfølgelig 🙂 det er bra du fremdeles overrasker leserne dine!

    17. Nei, nei, nei. Jeg er for tatoveringer som betyr noe, dersom de er en plass på kroppen det KAN skjules. Harrye tatoveringer som det der, hell no.. Ikke ta en tatovering uten mening en lett synlig plass på kroppen. Og nei, jeg tenker ikke på at du skal på gamlehjem en dag (er ikke sikkert du skal det, hvem vet hvor sprek du blir som gammel), men jeg tenker på den dagen du eventuelt skal gifte deg. Skal su ha en harry tatovering uten mening, ta den en plass på kroppen den kan skjules av en eventuell brudekjole…:)

    18. Denne har Bill Kaulitz hatt i noen år. Men hans er faktiskt finere med en fugl og greier, og den ser mer ut som et skjellet enn din gjør. Inspirert av ham?

    19. Du burde ikke ta den tattoveringen på hånda! Ihvertfall ikke med så mye blekk, det vil bare bli smørt mere og mere utover for hver gang du vasker hendene og det vil bare se ut som om hendene dine er møkkete. Har selv hatt en tattovering på hånden nå tok den for ca. et år siden – og den er nesten utvisket nå, ser bare ut som om jeg har litt møkk på hånden.

    20. Det er så trist å se alle disse 16+ år gamle jentene som absolutt skal ha tatovering fordi det er “kult” og trendy. Jeg har flere venninner som bare har tatovering fordi alle andre har det, uten en spesiell mening og et motiv som jeg har sett minst hundre andre steder. Jeg tok selv tatovering da jeg var 17, men jeg tok en som betyr veldig mye for meg rent personlig og som jeg kan skjule i mer profesjonelle omstendigheter. Jeg synes tatoveringer er dritstilig, men da skal den bety noe, være profesjonelt utført og ikke på en helt fucka plass som i trynet, brystkassa eller noe sånt. Man er nødt til å tenke litt mer objektivt enn “Jeg er 20 og ung YOLO :PP”

    21. De som skriver at det er skjolder i selvbruningen, burde kanskje ta titt nærmere og se at det bare er skygger etter lyset 🙂

    22. Oi, kanskje litt voldsomt å ha, men kult – det er det! Om du vil ha knokkel-tattoo kan du jo heller ha den langs ryggraden? Det er kanske kult! Vil gjerne se tatoveringen, om det ikke blir for galt å legge ut et slikt bilde, haha! Kanskje instagram-bile? 🙂 Søtt av Robin å tatovere navnet ditt, da. Dere er så herlige! Klem i fleng 🙂 Ha en fin dag!

    23. Lurer på om du kunne ha lagt ut bilder av hvordan arrene dine etter silikon ser ut nåå?:D btw, du er herlig <3 STÅ PÅ

    24. Synes du skal være ganske dekket av tatoveringer før du tar på hendene – i alle fall i det omfanget der! Men det er min mening – kult blir det helt sikkert!

    25. Kult! Men vil ikke anbefale å tatovere der du ser den hele tiden! Du som må ha forandringer hele tiden kan fort gå lei 😉

    26. Begynte virkelig å lure på om du faktisk hadde tatovert den. Tatoveringer er veldig smak og behag, helt klart. Så hvis du føler for det så kjør på er alt jeg har å si! 😀 Selvølgelig er jeg keen på å se den nye taotiveringen din, samme med Robin sin 😀
      Ha en super fin dag videre, fantastiske du! 😀 <3

    27. Puh! Glad for at du ikke har tatovert hendene dine, ikke gjør det! Vet flere som ikke har fått modelloppdrag og andre jobber pga div synelige tatoveringer her og der. Modell kan du vel ikke bli pga høyden din, men du skal vel utdanne deg og ha fast jobb etter hvert. Fin dag til deg 🙂

    28. det var ikke mye pent, håper vikrelig ikke du tar en sånn tatovering på hånden din. Du må ikke ødelegge deg med det. Du ble kjempe fin med mørkt hår, ser mere voksen ut. Ha en fin dag =)

    29. At “de fleste” som du skriver det kommer til å sitte på gamlehjem med tatovering er nok en over-statement.
      Jeg kjenner ikke en i min familie på hverken far eller mor siden, onkler, tanter, brødre, fettere eller kusiner som har tatovering.
      Men for all del; jeg mener ikke at det er noe galt med tatovering heller for de som ønsker det.

    30. Håper bare Daniel L har fortalt deg hvor dårlig tatoveringsblekk sitter på hender og fingre, og hvor vakker den kommer bli om et år eller to når blekket forsvinner fra “slitepunktene” på hånda…..
      Bare en liten heads up fra en “tatoveringskollega” i oslo

    31. Ja, ja, ja og atter JA!! 😀 eg elska tatoveringa, og hadde eg vert rik hadde eg sett ut som eit fargekart. Drit virkelig i ke alle ha å sei, det er din kropp, det er du som skal leva med den 70 år til, ikkje dei! 🙂 stå på Sophie! 😀

    32. WOW! Robin er sikker i sin sak med SOPHIE på leppa, men er du sikker på at det er HAN du vil leve med evig og omvendt 😉

    33. Tror nok flere tenker slik at dem bryr seg om hvordan det ser ut og hva de synes om den om 10 og 20 år, ikke når man er på gamlehjemmet:) hvis du ønsker den tatoveringen, så dryl på! Din kropp, ditt valg!:) jeg har en tatovering på magen og en på baken, den på baken kunne jeg ikke angret mer på enn det jeg gjør nå. Snakk om å være dum. Hehehe :’)

    34. IKKE GJØR DET! Jeg vet at du virkelig tror/mener du ikke kommer til å angre. Men tro meg. Om 20 år kan du ikke fatte at du trodde du skulle like det når du ble gammel. Jeg kan garantere deg det!

    35. Kan si mye rart om denne bloggeren men gud hjelpes så irriterende kommentarer der personen bare har sett på bildene og ikke lest teksten.. Er det seriøst folk som bare ser på bildene i en blogg og ikke leser hele teksten? Jeg gir meg ende over….

    36. Du burde tatovere lik skjellet hånd som Bill kaulitz! Den er kjempefin! Du ville ha kledd det, litt sånn badass^^

    37. Elsker tatoveringer, MEN må virkelig fraråde deg å ta denne… Ds jeg trodde du hadde gjort det kjente jeg at eg ble nervøs på dine vegne… Greit nok at du ikke tror du kommer til å angre på tatoveringer, men dette er en veldig voldsom tatovering jeg tror man kan bli veldig lei av å savne ‘rene fingre og hand’..

    38. Vakker kontrast mellom hudfargen din og den lilla/blå/rød malingen på hånden din. Nydelig arbeid! Du er en stor inspirasjon, på grunn av deg har jeg lyst til å gå Design og Håndverk linja!!

    39. Hviket studio jobber han kompisen din på? Håper virkelig ikke han jobber hjemme fra, vær så snill å ikke promotere hjemme tatovører! De ødelegger for alle oss andre som jobber på seriøse studio.
      Uansett hvor rent det ser ut så blir det aldri sterilt nok i et hjem!

    40. Jeg likte ideen 🙂 Har selv forsøkt og gå med “penn tatovering” på hånda for og se om det var noe for meg. Men jeg følte at armen ble dratt ned på en måte. Så tungt og lite feminint ut.
      Ville ikke valgt noe mørkt og stort på hånda.

    41. kan se kult ut , men det der såg veldig støgt ut og uprofosjonelt , håpe at det blir mye mer korrekt når du skal tatovere

    42. Styggeste jeg har sett!! Greit det er tusj, men hadde jeg hatt det der på hånda hadde jeg blitt flau av meg selv…

    43. Hei nå har du overdrevet veldig du har mange kule tatiser men der går grensen jeg syntes jdet er langt i fra fint men vis du syntes det er fint så får det være

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg