Hello tan

kjole fra nly trend (adlink)

Men, har dere gått glipp av at jeg har vært i utlandet i to måneder og solt meg? Det føles litt sånn! ÅHH. Så deilig! Jeg blir virkelig ALDRI superbrun når jeg er på ferie. Bare på magen og i panna! Haha. Det ser kjemperart ut… Men ikke nå! Nå har jeg en jevn og fin brunfarge over alt. Til og med på rumpa! Så det er ikke noen stygge linjer eller kanter her, om man ser bort fra skillet etter stringen, men den dropper jeg ved neste behandling. Jeg elsker å være så brun, og spessielt på rumpa for der har jeg alltid noe skille etter truser eller bikini! Ikke at jeg hadde tenkt å springe rundt å flashe rumpen nå uansett.. Eller jo, kanskje litt? Kanskje jeg står for frivillig rumpeflashing når vi drar til miami om en uke? Det kan jo bli spennende!

Jeg er iallfall sykt glad for at jeg prøvde det her, og det blir garantert ikke siste gangen 🙂 Det tok som sagt ca 10 minutter, og jeg gjorde behandlingen på Spraytanhuset i Oslo.

 Hva synes dere om resultatet? Naturlig og fint, sant?

61 kommentarer
    1. Se på det nederste bildet. Synes du NOE med deg selv faktisk er naturlig? Du har faktisk ødelagt nesen din, og på det nederste bilde ser du ut som en frustrert hollywood frue i 30-40 åra. De operasjonene dine har virkelig ikke gjort den en tjeneste. Det nederste bilde er skummelt i forhold til hvordan du så ut før.

    2. Hei jeg ser ikke så mye på bloggen din men nå er den første gangen jeg har sett ordentlig på den og den er kjempebra, denne bloggen skal jeg fortsette og se på. Og de stygge kommentarene du får må du ikke bry deg om i det hele tatt de er sjalu eller så har de ikke et godt liv, som deg og det utsene er fint og du sminker deg veldig fint, jeg er litt yngre nn deg og lurer på hvordan du klarer det og du må bære tøff som tørr å skrive så mye om deg selv og vet at noen kan gi deg stygge og negative kommentarer men dt må du ikke bry deg noe om dt tror jeg ikke du gjør heller men håper du kan svare på denne komentaren det hadde vært stort for meg! Hilsen en som elsker bloggen din💕

    3. Hei jeg ser ikke så mye på bloggen din men nå er den første gangen jeg har sett ordentlig på den og den er kjempebra, denne bloggen skal jeg fortsette og se på. Og de stygge kommentarene du får må du ikke bry deg om i det hele tatt de er sjalu eller så har de ikke et godt liv, som deg og det utsene er fint og du sminker deg veldig fint, jeg er litt yngre nn deg og lurer på hvordan du klarer det og du må bære tøff som tørr å skrive så mye om deg selv og vet at noen kan gi deg stygge og negative kommentarer men dt må du ikke bry deg noe om dt tror jeg ikke du gjør heller men håper du kan svare på denne komentaren det hadde vært stort for meg! Hilsen en som elsker bloggen din💕jeg tror du blir en herlig og fån person

    4. Synes du begynner å se ut som du er over 30 år. omtrent som mammaen min og hun er 34. alle i klassen leser bloggen din og synes du var penere før.

    5. Hei! Er det sminken som gjør at det er så stor fargeforskjell mellom ansikt/hals? Eller er det lys?
      Ble ansiktet også sprayet?

    6. Synes det er leit at det kommer så innmari mye reklame for tiden. Det er ikke spesielt interessant å lese om. Når det er sagt fikk du en kjempefin farge, og det er ikke meningen å vere nedlatende. Jeg syns egentig bloggingen din har vært veldig bra etter at du gikk ut av “Mitt dansecrew”, med unntak av reklamen. Det holder for en stund nå, Sophie :):)

    7. Hvordan er kjolen i størrelse?
      Vanligvis så bruker jeg plagg enten i xs eller s..
      Forresten, du ga et veldig fint inntrykk gjennom Mitt Dansecrew! Både gjennom dansing og det du sa 🙂

    8. Jeg syntes man skal respektere at andre velger å operere seg, fylle seg med botox og restylane og alt det der, men hvis ingen sier fra er det vanskelig å se selv. Du som sier at du gjør dette for å forebygge, men du forebygger kanskje rynkene (som uansett ikke hadde kommet før du kanskje ikke bryr deg om sånt lenger) men du ser alt i alt så utrolig “gammel” ut forde om. Det er noe ved alt du har gjort med deg selv som har ødelagt deg og som gjør at resultatet ikke ser bra ut rett og slett, du er 20 og skal heller se ut som du er 18 enn nærmere 35. Det er synd at du ikke våkner opp fra denne avhengigheten din og åpner øynene dine opp for hva du gjør mot deg selv, det er ikke naturlig for en på 19-20 år og fylle kinn og panne med botox, det er noe så forvrengt med det bildet at jeg blir uvel av tanken.

    9. Vanskelig å se brunfargen skikkelig når du har redigert huden i ansiktet så mye 🙁 zoomer man inn på pannen din ser man jo tydelig retusjering og kan jo da heller ikke se hvordan brunfargen ser ut..

    10. Kan du kanskje oppdatere hvordan brunfargen ser ut om ei uke? Lurer veldig på hvordan det vil se ut etter et par dusjer. Føler meg super fresh de to første dagene, og etter blir det masse flekker som varer i ukesvis

    11. Altså i tillegg til å operere deg skakk skjev og eldre ut, så bruker du retusjering som faen? Du har faktisk ødelagt fjeset ditt Sophie, hva faen har skjedd med deg iløpet av denne bloggtiden? Du er ikke til å kjenne igjen. Du har fortsatt kroppen til en 16 årin med silikon (altså tror ikke folk på bloggen vet hvor sinnsykt lita du er, og uten særlige former uten om de fæle tacky puppene dine). Annsiktet ditt ser ut som du er, ja altså.. godt over 30. Jeg lurer på hva du tenker når du ser deg i speilet. Det er trist å se på header bilde ditt å se på hvordan du har ødelagt fjeset ditt.Det ser faktisk ut som du har hatt en sykdom.

    12. Kjempe fint 🙂 vet du hvor lenge spray tan varer? Tenkte å. Gjøre det nærmere sommeren, for jeg blir aldri brun, bare litt mindre hvit;)

    13. Synes headeren din er det fineste bildet du har hatt der.. Gud hvor slemme folk skulle være over her da.. Alle eldres, sånn er det! Ja, hun har gjort mye med fjeset sitt, men det skal få være hennes sak.. Er det dumt? Ja, men sånn er det! Hun kan ikke ta tilbake en operasjon. Hun kan fjerne brystimplantatene, men ikke få tilbake den gamle nesa. Ja, hun er tynn og lita, sånn er det! Det er hennes sak, og hun er fornøyd med seg selv, så hvorfor prøve å trykke henne ned? Hva med å være snill med hverandre, løfte hverandre opp – og støtte hverandre?
      Hvorfor klager folk over kroppspress når alle kommer her og forteller hvor fæl en helt normal person ser ut? Hva er galt med folk?
      Man blir kun trykt ned av personer som allerede er under seg.

    14. Jeg synes det er så jævlig ironisk hvordan noen sitter her på sin høye hest og rakker ned på Sophie Elise, men det er DERE som er verstingene her. Det er DERE som mobber over nett, rakker ned på utseendet til folk og kaller henne de fæleste ting. Nå sikter jeg ikke bare til dette innlegget, men kommentarene hun har fått siden dagen hun begynte å blogge. Også mener dere at det er hun Sophie Elise det er noe feil med? Virkelig? Se dere selv i speilet, dere har kanskje ikke silikon, restylane og hairextensions men jeg foretrekker mye heller det framfor en stakkarslig mobber. Skjerp dere!

    15. Ser deg på Bloggerene nå. Fy søren, så vakker og god du er! Så deg på stand for NOAH, så søt og dyktig!!

    16. Herregud så mange ekle kommentarer! Hvorfor skal (nesten) alle ha noe vondt å si? Alle har feil om man aktivt leter etter det, og det gjør åpenbart halve kommentarfeltet her. Du er fin, Sophie. Og du virker som ei utrolig søt jente. Ikke la disse idiotene få deg til å føle deg ille.

    17. Kjempefin brunfarge! Men synes ikke du burde bruke sminke, i hvertfall ikke så mye for da blir det veldig fargeforskjell… Men du var kjempefin uansett!

    18. Hei! Det ble kjempebra, og du kledde å være litt brun når du har mørkt hår! Du er så fin Sophie, stå på <3 Hvor mye koster en sånn behandling? Vet du om de har det andre plasser enn i Oslo?

    19. Oi, tenker at folk er ganske høye på seg sjøl når de kan sitte her og rakke ned på “feil” som andre har gjort. Greit nok, du var kanskje littt uheldig med det nederste bildet, menhallo, om man har litt omløp så skjønner man at du ikke ser sånn ut til vanlig hvis man har sett deg på bloggerne/mitt dansecrew/alle andre bilder du har lagt ut på bloggen.
      Og det er vel ingen som kan bestemme hva om er riktig å gjøre, man kan vel fint ta botox osv sjøl om man er 19/20 år?
      Shit ass, blir skremt over hvor mye folk tror de kan blande seg inn i andres liv og deres avgjørelser.

    20. Du er virkelig en person som folk burde se opp til! Jeg beundrer utseende ditt, beundrer rett og slett alt. du er et bra forbilde Sophie <3

    21. Du er utrolig pen. Vil bare si at de bildene i forrige innlegg hvor du vipper trusa ned er litt for drøyt. Jeg vet det er helt opp til deg selv hva du legger ut og jeg er ikke tvunget inn på bloggen. Bare se for deg scenarioet at din for eksempel fremtidige datter hadde lagt ut slike bilder. Gjerne skriv et innlegg om dine synspunkter angående “seksualisering” i bilder eller hva man skal kunne kalle det. Har fulgt bloggen din i mange år, og ser på deg som veldig reflektert. Vil gjerne høre ditt standpunkt om det. Takk for god lesing i en ellers grå hverdag! Forresten kunne jeg gjerne tenke meg at du hadde en slags innsamling til en veldedig organisasjon for eksempel at du er på live cam også kan vi chatte med deg også er det muligheter for å donere penger til en sak du støtter. Sånn typ CHARITY LIVESTREAM som det så fint kalles på engelsk 😀

    22. Kjempe fin farge! Du var utrolig fin på håret nå også, kanskje du kan lage et innlegg om hvordan du lager de flotte krøllene?
      Heia Sophie!! <3

    23. På bilde nr 2 ser du ut som du er i 40-årsalderen. Jeg sier dette i beste mening. Jo mer injeksjoner og operasjoner og vipper du har, jo eldre ser du ut. Du er bare 20 år, Sophie! Du trenger ikke botox!

    24. Åå kjære deg! Tror ikke det er ofte jeg kommenterer bloggen din selv om jeg ofte er innom, men du kledde det mørke håret med den fine tanen skikkelig godt! Utrolig pen du er 😀 Tror dette er the look! <3

    25. Du er så utrolig pen på håret for tiden! Også elsker jeg de store krøllene. Det ser ikke alt for langt ut heller når du krøller det, selv om jeg synes du skal klippe det litt til, så er det iaf veldig fint nå! Men synes at når eller om du flytter så burde du kanskje få en som driver med interiør til å innrede huset/leiligheten. Det er veldig mye kaos og ting, skjønner det er liten plass og da blir det jo sånn, men er veldig mye ulike stiler med tre og så sølv og så gull, og ja du skjønner kanskje. Ikke én konsekvent stil som går igjennom og skaper en form for balanse, på en måte? Men igjen, du ser veldig bra ut altså

    26. Jeg må dessverre si meg enig med de som sier du ser mye eldre ut. Slutt med extensions, fillere, botox, vippe extension og alt det andre som en 20 åring virkelig ikke trenger. For da syns jeg du er vakker. Er så lett og bli blind på slikt, venninen min var en av de, men heldigvis nådde vi fram til henne, å det takker hun oss for den dag idag.

    27. Jeg kommenterer vanligvis ikke, men må bare si dette.
      Det første bildet der var sykt fint! Du har vel nevnt tidligere at du ikke er noe glad i å smile på bilder, men jeg ser ingen grunn til at du ikke skal gjøre det. Keep on smiling! 🙂

    28. Fulgt bloggen din i perioder! Aldri kommentert før.
      Måtte bare si at duu stråler!! Virkelig! Ikke bry deg om hva andre mener og synes(selvom jeg vet ikke hvordan du som blogger egentlig har det med å ta imot dritt), norge er dessverre for glad i å rakke ned på andre som lever et bra liv.
      Go sophie!

    29. Fysøren så sykt fin du er på begge bildene! Du minner meg nesten om Mairlyn Monroe på det andre bilde, haha. Stunning! <3

    30. kjolen og kroppen er fin….MEN ansiktet ditt ser ødelagt ut ser 20 år eldre ut vertfall…eller meir! koffor kunna du ikkje vært helt naturlig?då hadde du ikkje blitt mobba..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg