Ikke for å være slem, men… – del 1

Visste dere at før jeg blogget på sophieelise.blogg.no, så hadde jeg en annen blogg kalt “sophyelise.blogg.no”?. Den eksisterer ikke lengre og jeg hadde den vel bare i et par uker, men på den lille tiden rakk jeg å opparbeide meg et fast innlegg som jeg skrev nå og da. Jeg kalte det “ikke for å være slem, men…” for det er slik stygge kommentarer ofte starter, og så svarte jeg på en del stygge kommentarer slik som jeg ønsket og ikke slik som jeg burde. Så, her kommer noen av de mest fantastiske kommentarene jeg har fått i det siste.


Du kunne ha vært fin, men det at du har operert deg ødelegger alt.
Åh, så utrolig typisk. Gjør det? Men vet du hva.. Kan ikke du sende meg en mail eller skrive en ny kommentar og fortelle meg akkurat hva som er feil og hva jeg kan gjøre slik at mitt utseende strekker til dine idealer. Gjerne steg-for-steg bilder, og kanskje en tidsmaskin i samme slengen slik at jeg kan gå tilbake og gjøre det rett denne gangen. Mailen min: jegerstyggfordijegharoperertmeg@dårligforbilde.com

Hvordan har du fått en så kjent blogg? Ikke for å være frekk men du er kjedelig..
Veldig bra spørsmål… Jeg vet ikke. Kanskje om jeg var så morsom og snill som du er! Da hadde nok bloggen min vært enda større. Det må vel være alle operasjonene?

Du bor i Oslo og er 20 år, men likevel fester du bare aldri mer enn maks en gang i uken jeg har møtt deg på byen, da er du bare stille. Du kan være med meg ut og feste så kan jeg vise deg hva du går glipp av så fester vi på ordentlig vis! Kjedelige jævel.
Ja… Om du bare ante hvor kjedelig livet mitt er… Jeg forgifter sjeldent kroppen med alkohol, jeg spyr aldri og er aldri bakfull.. Det er virkelig helt forjævlig kjedelig. Noen ganger lurer jeg på hvordan jeg tar meg igjennom hverdagen uten all festingen og alkoholen som folk ser ut til å leve livet sitt rundt. Du har rett, nå ble det veldig vanskelig for meg å se meningen med livet.. Og ja! VÆR SÅ SNILL! Jeg pleier som regel å si nei til vennnene mine når de ber meg om å være med ut, men jeg vil gjerne henge med deg som er totalt fremmed og så kan du få drikke meg under bordet. Det høres fantastisk ut! Litt av en helaften. Mail meg gjerne.

Du har stort hode.
Stor hjerne krever en del plass :/

Bloggen din er veldig dårlig og jeg forstår ikke hvordan folk orker å lese den. Dette var siste gang jeg kikker innom, heijdå.
Er det sant? Shit. Jeg må virkelig beklage ettersom jeg tvinger deg til å gå inn her å lese, og om du virkelig synes bloggen min er så dårlig så legger jeg den gjerne ned her og nå. Alt for deg!

Det er så ekkelt at du snakker om sex på bloggerne.
Ja.. det eneste jeg gjør på bloggerne er jo å snakke om sex. Jeg tenker liksom at da blir jeg spennende? Og ikke at jeg er et menneske som snakker om normale ting, med vennene og kjæresten min. Vet du hva, jeg tror nok hele serien blir bedre om jeg bare legger et filter på den svære munnen min og passer på hvert eneste ord jeg sier. Da, vet du.. Da blir det nok litt lettere å se på for deg. Du er så klart ikke skapt av sex, btw.

Ikke for å være slem, men!

 

202 kommentarer
    1. Du er en fantastisk jente sophie Elise!! Alle jeg kjenner som aldri har lest bloggen din sier alltid slemme ting om deg, men alle som har lest bloggen din sier kun hyggelige ting om deg… Det sier litt om hvilke fordommer folk har og rykter som de tror på!! Det er faktisk ganske sykt at noen kan “hate” en person de aldri har sett eller snakket med på ordentlig.. Iallfall så er du mitt forbilde og du må huske på at det er MANGE flere som liker deg enn som ikke liker deg! Det er det jeg tenker når jeg føler meg venneløs eller mislikt 🙂 Stå på!! 😀

    2. Hei sophie! Jeg som fast lester synes bloggen din har utviklet seg til å bli bedre og bedre, noen ganger treffer dine innlegg meg rett
      I hjerte! Må bare si hvor fantastisk person du er, selv om jeg klør meg i hode og tenker faen og teit du av og til. Men så kaster jeg den tanken like fort bort. Fordi hvorfor skal jeg dømme deg som ikke har møtt deg? Jeg føler jeg kjenner deg, og noen ganger ser jeg selv i deg. Å de gangene du har
      Hatt det kjipt, skulle jeg så gjerne ønske at jeg kunne gitt deg mange råd og en klem, eller bare være det for deg uten og si noe.
      Folk har så lett til og dømme andre pga litt operasjoner og litt fiksing her
      Og der. Men om det føles rett for deg og du enda mer komfortabel med deg selv, ja da gjør du det rette valget!
      Jeg ønsker deg alt vel og håper en dag at jeg møter deg
      Fordi da tror jeg vi to hadde hatt mye å snakke om 🙂
      Klem fra din faste leser siden ja Hmm siden den gang du kom på topp listen hehe

    3. Jeg og mange andre skriver så mye fint til deg, men det merker du ikke engang eller? 90% av kommentarene er fra folk som sier hvor pen og flink du er. Hvorfor sette haterne i lyset akkurat som de ønsker? Drit i de så gir de seg. Jeg gidder ikke å skrive mer pent til deg for du fokuserer jo kun på det negative….

    4. Haha, dritbra! Enig med det om alkohol. Mange klarer jo ikke å ha det gøy uten alkohol, det må være et trist liv.

    5. Hva er det som feiler folk? Hvorfor ser haters på deg når de ikke liker bloggen din? De folka har bare no life, hvis du spør meg. Elsker deg og bloggen din BTW stemte på deg på mitt dansecrew 🙂 skulle ønska dubvsnt. Du e sykt flink te å dansa <3 <3

    6. Om du vil ha mindre stygge kommentarer, så er ikke dette måten å gjøre det på.Vær voksen, ikke la det nå til deg og ikke svar på slikt tull. Ikke gi mobberne direkte oppmerksomhet og respons.
      Kan garantere deg at flere vil hetse mot deg i mål om at du skriver ett innlegg med kommentaren deres i.

    7. Så mange teite kommentarer du får, men godt du ser på det slik og kan svare med gode svar 🙂
      Haddd du aldri nevnt opperasjoner , sex eller alkohol ville heller ingen hengt seg opp i det ..
      Dumt at folk ser slik på det fordi man gjør noe for seg selv..
      Men du ser strålende ut å jeg har en ting å si : go girl 🙂
      La nå folk få henge seg opp i det de vil henge seg opp i , det er demmes problem ikke ditt.. bloggen din må jo være spennende hvis folk vil bruke tid på og lese igjenom og kommentere i tilegg..
      Stå på du er flink 🙂

    8. HAhahah fyfaen… Du ELSKER å påpeke de som sier stygge ting om deg, BARE for få ENDA felre positive kommentarer. DU får 98% positive kommentarer men de DRITER du i. Henger du deg opp i de stygge så får du bare enda mere!! Fyfaen du er stakkarslig. Jævlig ironiskt av deg.

    9. Hahaha, nå lo jeg høyt! Du er rå, Sophie! Keep it up! Fortsett med disse innleggene, dette har hysterisk!

    10. Ha ha ha det var er sykt bra innlegg og jeg pleier ikke å kommenter på bloggen, Men dete var bare helt sykt bra hvordan du gjør narr av de stygge kommentarene du får. Dette må du gjøre oftere men håper du egentlig slipper de stygge og unødvendige kommentarene 😉

    11. fascinerende hva folk kan få seg til å skrive på nettet…! Ingen grenser for hva som er akseptabelt:) hærlig at du svarer som du gjør og lager ett poeng ut av d👍👍!!

    12. Haha genialt! Er så tåpelig med sånne “ikke får å være slem/frekk…” “Ikke ta det personlig,men..” MEN SÅ HOLD KJEFT DA OM DU IKKE VIL VÆRE SLEM.

    13. Likte innlegget💖 når folk kommenterer dritt på bloggen din må du jo få lov til å si det du mener tilbake<3

    14. Flere innlegg som dette! :D. Jeg elsker at du tar igjen mot mobbere, om de vil slenge dritt så får de faen meg tåle å få det slengt tilbake også

    15. Haha amen! Skjønner ikke folk som bruker tid på å legge igjen negative kommentarer og energi hos andre mennesker. Sier litt om disse personene. Stå på Sophie! 🙂

    16. Du er absolutt herlig, men dette her er på grense til mobbing.. Fordi du blir såret av andres kommentarer, har du ingen rett til å gjøre det tilbake!

    17. Sytes det er utrolig at folk kan være så unødvendig slemme! Verden hadde vært et bedre sted om folk hadde latt være å skrive ting de ikke hadde sagt face to face på nettet. Stå på, Sofie Elise!

    18. Det er synd du får så mange slemme kommentarer, men det hører vell med. Det er bra du forsvarer deg, men det at du svarer med samme mynt, på en såpass kvass måte får deg til å fremstille deg selv mer som en lite ansvarlig og barnslig person. De som har kommentert dette er mest sannsynlig sjalu’e 10-16åringer, også svarer du med samme mynt. Det gjør deg ikke bedre. Du drar deg selv ned på deres nivå. Dersom dette hadde vært en samtale, hadde det vært hyppig bruk av herseteknikker her. Selv om du forsvarer deg, tenk gjennom at du er ikke bedre selv, når du drar deg selv ned på deres nivå.

    19. Jeg liker bloggen din Sophie, men jeg syntes det er så dumt at du har skrevet så mange innlegg i det siste der du svarer tilbake til de folka. Det virker liksom som om du tar deg veldig nære av det, og det er ikke noe galt i det for du er jo menneskelig, men du gir jo det da veldig mye oppmerksomhet og da blir folk kanskje mer ivrig på å skrive dritt ?

    20. Syns det er drit kult at du er deg selv og står for det! Leser bloggen din i blant og liker det du skriver, blant annet det innlegget her! 🙂
      Btw, så en kommentar høyere opp her som klaget på deg for at du kun fokuserte på det negative, selv om du får så mange positive kommentarer. Vil bare nevne der at det ligger i menneskers natur å ubevisst se og legge merke til det negative man gjør eller tilbakemeldinger man får istedenfor det positive! Så den personen som skrev det er bare nok en hater som ikke vet hva hun snakker om!
      Stå på! 😉

    21. Malin: tror hun har flere haters på hennes alder og eldre folk enn mindre årige , har sett dei som kommentere stygge ting om henne på innlegg i nettaviser er voksne folk :p

    22. Mennesker kan virkelig være jævlige noen ganger. Men du er fantastisk nydelig, sophie! Du fortjener det beste, og håper virkelig du ikke tar deg nær av noe negativt som blir sakt om deg. Du er et stort forbilde for meg. Stå på, jeg heier på deg!

    23. Hei! Ville bare legge igjen en tilbakemelding. Jeg synes måten du blogger på er utrolig fengende og anneledes. Du tar for deg viktige spørsmål og tema som er veldig interessant og får oss til å tenke to ganger. Og ikke minst deler din side som en helt normal jente, med alt mulig av “problemer” og tørr å gå utfor komforsonen og ta opp private saker som mange bloggere ikke går ut med, som mange kan kjenne seg igjen. Du er en stor motivasjon og ikke minst inspirasjon for mange der ute! ♡

    24. Jeg skjønner godt at det frister å svare tilbake på flere negative kommentarer, (ikke at det betyr noe) men jeg synes du ikke burde. Folk oppfører seg teit, og hvis du svarer tilbake for å på en måte ”beskytte” deg selv foran oss andre lesere, så trenger du ikke det, fordi we got ur back anyways 🙂
      Men over til en annen sak.. Hvis det virkelig er noen som mener at du er stygg fordi du har operert deg, så, hvis ikke jeg husker helt feil, så var det du som skrev et innlegg for lenge siden om sånn Megan Fox og Alena Shishkova, der poenget var at de blir sett opp til, at de har ideal utseende o.l. – men de har jo operert seg 😀 så synes du like godt kan ta det opp igjen
      Med vennlig hilsen

    25. Bra, Sophie! Har mange ganger stusset over folk som sier akkurat det der med “ikke for å være frekk men…” – det er nok unge jenter/gutter som sliter med sjalusi og må få det ut på en teit måte. Fint at majoriteten av leserne dine er oppegående mennesker, og at du ikke legger for stor vekt ved smålige, frekke og barnslige kommentarer!

    26. Ikke for å være slem, men… Hahaha kødda. DU ER RÅÅÅ! Jævlig awesome innlegg og en fantastisk morsom og bra måte å svare tilbake på idiotiske kommentarer. Jeg digger deg Sophie, og elsker deg på bloggerne 🙂 Ville bare si det. Klem

    27. Bra innlegg, og veldig bra at du svarer dem og ikke bare biter tennene sammen, for de er jo så lite intelligente når de skriver slike kommentarer, så de fortjener å høre det👍 lurte på om du ville begynne som Anette Marie og legge ut litt av hverdagen din på snapchat igjen. Hadde vært veldig gøyt å følge med på 👍 kyss og klem 💋

    28. For et rått innlegg! Har alltid hatt mye respekt for deg, men nå, nå har respekten min for deg kokt over, tror jeg.
      Kjenner jeg blir både kvalm og flau av de som alltid har noe teit å kommentere, selv på et innlegg som dette. Jeg la merke til at folk kommenterte at du ikke brydde deg om alle de positive kommentarene du får, og lager slike innlegg for å få flere av de positive kommentarene. Når jeg leser dette, begynner jeg å lure på hvor lenge de har lest bloggen din, og om de i det hele tatt har giddet å lese, istedenfor å bare scrolle ned og se på bilder. De leser sikkert få ord som “silikon”, “restylane”, “operasjon” osv, og da finnes det dessverre en hel haug med idioter som tenker at da finnes det ikke positive kommentarer å gi. Men, de som faktisk leser bloggen din jevnlig, vet at du, som alle andre bloggere, setter stor pris på positive tilbakemeldinger. Du har da ikke vist noen form for negativitet rundt disse kommentarene. Når det er sagt, så er de frekke kommentarene er rett og slett helt patetiske.
      Stå på videre, Sophie Elise! Elsker bloggen din 🙂

    29. Du er og forblir ett nauthau 😂 du ser faktisk ut som hufsa i mummitrollet 😂😂😂 operer deg litt mere, så har vi plutselig catwoman 😂😂😂😂😂😂

    30. Er helt idiotisk at folk gidder å bruke tiden sin på å kommentere drit på bloggen til andre, og forstår godt at du syntes det er godt å få ut litt frustrasjon. Men hvorfor fokuserer du ikke mer på alt det positive folk skriver til deg, og tar dette opp i egne innlegg? Er det ikke de som “bryr” seg om deg som skal komme i fokus, og ikke de som bare sier drit? Syns egentlig dette innlegget fikk deg til å synke til “haterene” sitt nivå. Vet det ikke er lett å drite i stygge kommentarer, men både du og jeg vet at de er dem som har et problem. Syns egentlig ikke noe særlig om spydigheter, men samtidig forstår jeg at du er lei av tapere som slenger drit anonymt. Mobbing på nett er ikke greit. Men jeg tenker at det at du faktisk er så kjent som du er, og at du har oppnådd så mye, bare beviser at “haterene” tar feil uansett.

    31. og har lest noen av kommentarene over nå, de om at du liksom mobber tilbake og synker på deres nivå..det blir så latterlig. Du får et personangrep om at du er ditt og datt og ikke bra nok, og de forventer jo er svar når de kommenterer? Så da er jo det eneste du kan svare at det er jævlig kjipt for de at de har er behov for å se på deg og klikke innom bloggen din hvis det er så fælt for dem. Du sier ikke noe om at de er stygge eller noe personlig mot dem, så det må du ikke bry deg om. Og du sier ofte at du er så glad for støtten du får av leserne dine og at du ikke hadde oppnådd alt du har oppnådd uten oss, så skjønner ikke hva de over sutrer om når du sier at du ikke legger merke til alt det positive..

    32. syns du er utrolig flink til å blogge jeg.. ikke hør på folk som slenger dritt om deg for dem er bare sjalue, elsker bloggen din og misunner deg virkelig!

    33. folk er jo slem uansett kjent blogger eller ikke, er jo bare å ha på rosa jakke på bussen så blir man garantert snakket dritt om. jævla hore A4 norge! å det verste er at de som snakket dritt er jo dem som ønsket seg den rosa jakken selv !!!

    34. Folk er så jævela tragiske! Skjønner ikke at det er mulig. Hvis du er så fæl hvorfor i HELVETTE gidder de å bruke sin tid på å nettopp gå inn på bloggen din og kommentere dritt? Noen har virkelig så store problemer

    35. utrolig bra innlegg. syntes du burde ha flere av de! er kanskje litt vanskelig for noen å skjønne ironien din i noen spørsmål, selv om jeg selv syntes det er veldig åpenbart i hvordan du skriver. Men som sagt, utrolig bra innlegg! xoxo <3

    36. Så bra skrevet:) Men, hehe nå skal du høre. Jeg bare lurer på om du fortsatt er venn med Anne sofie og Amanda? Har ikke sett så mye av de på bloggen lenger

    37. Digga dette innlegget ditt Sophie Elise, stå på! <3 Elsker bloggen din, du er en super herlig jente <3 love you <3

    38. Altså, ikke for å være slem men dette var det beste innlegget jeg har lest på leeeenge! Den perfekte måten å bruke kommentarene til de frekke leserene! Kanskje folk ikke vil kommentere like mye slemt når du (nesten) vrir det litt tilbake på dem! Dette kunne mer enn gjerne blitt en fast spalte!

    39. Synes dette er litt umodent, Sophie. Ikke nedverdige deg selv ved å svare på stygge kommentarer. Skriv heller et innlegg hvor du fokuserer på de fine.

    40. Joda, nå var du kul som sto opp mot alle hatkommentarene dine. Enig med de over, du virker sinnsykt utakknemlig når du vinkler blogger mot at du er et offer som får så mange ufortjente og slemme kommentarer, mens 90% av kommentarene er fra disse små undersåttene dine som forguder deg og alt du gjør, selv om mye av det er godt over kanten 🙂

    41. Voks opp, please a.
      Er du 14 eller 20? Sykt kul som kan være frekk i kjeften xDxDxD du er zåå tøff

    42. Jeg digger deg! Men det ser ut som du takler kritikk ganske dårlig… Disse kommentarene var jo barnslige, usaklige og teite, men noe av kritikken du får trenger du ikke å ta personlig i det hele tatt. Bare ikke bry deg. Du trenger ikke slå tilbake. Du er så bra.

    43. Jeg merker jeg blir så frustrert når jeg leser de negative kommentarene i det gjeldende kommentarfeltet her. Du står opp for deg selv, og jeg tror du får disse folkene som har sendt inn kommentarene i innlegget, til å reflektere og innse at de er ganske langt borte når det gjelder tankegang. Man må jo tenke litt før man kommer med en påstand, og ikke minst argumentere for det… Asså ærlig talt. Også svarer du dem på en så morsom måte, knall med sarkasmen!Jeg digger det!
      Ha en fortryllende uke videre ;*

    44. Fy faen jeg dør av latter. Du er bare helt jævelig rå og jeg lærer noe nytt av deg for hver eneste dag som går. Du er bare helt fantastisk og måten du håndterte dette på var så ubeskrivelig bra gjort. Det skal jeg ta med meg videre. Stå på og aldri gi deg så håper jeg at vi møtes en dag så jeg får fortalt deg hvor mye du betyr for meg!

    45. Wiii, likt dettan inlegge! Di som e så inkompetente å har så lite å jør at di i dæ heile tatt gidd å skriv sånner usaklige og ikkje minst unødvendlige komentara førtjen jo bære å få et skikkelig svar! Eg digga deg, du e så sykt asm!
      Og likt den siste dær, “Du er så klart ikke skapt av sex, btw.” Haha, go get them gurl!
      Heia på deg <3

    46. Ikke gjør dette, Sophie. Du er 20 år og ikke 16, sannsynligvis er du 5-6 år eldre enn de som skriver de kommentarene du refererer til.

    47. Haha! Bra innlegg. Sjølvsagt er det ting du har gjort eg ville gjort annerledes, men det er ditt val og din kropp! Så sånn sett synest eg at dei som bare må klage kan prøve å stenge munnen og hindre fingrane i å vere negative. Det skulle tatt seg ut! Nå er det snakk om dei som verkeleg må slenge dritt. Gjerne lag fleire sånne innlegg, da får du brukt kommentarane til noko meir positivt. Det setter nok hatarane pris på. Stå på, og gi faen i dei som er for å klage. Dei er ikkje verdt tidend din meir enn slikt. For desse innleggande var morosame, elsk. Haha. (Eg sa vel ikkje akkurat nå at hatarane må slenge meir dritt sånn at det kommer meir slike innlegg? Ikkje det eg meinte!)

    48. Hahaha! Dritbra 😀 Håper vi får se flere slike innlegg, (kjipt med folk som skriver dritt, men var gøy når du svarte). Skjønner på en måte at folk sikkert har inntrykk av at du er rolig og avslappet person, men da er det morro å se at du viser at du har litt girlpower allikevel :)<3 du er så artig! ha en fin kveld <3

    49. Jeg har aldri kommentert bloggen din før, men herregud, dette var et av de bedre innleggene jeg har lest på lenge! You go girl! 🙂

    50. Haha,dette var hysterisk morsomt! xD hyller deg og elsker sarkasmen! Godt du sitter alle ‘bedreviterene’ påplass! 😀

    51. Hahaha jævla bra. Greit at man faktisk får et innblikk i den realiteten der og syns nå jeg! Får kanskje fler en liten wakeupcall om hvor forferdelig patetisk og bortkastet nedrakking er. Og du får ut litt frustrasjon. Winwin right there!

    52. Pia, som skrev kommentar 19:12, kan ikke du sjekke andre kommentarer hun har skrevet, sophie?
      På ip-adressen? Hadde vært morsomt å se om hun faktisk har skrevet fine kommentarer tidligere, for jeg fikk en følelse av at hun ikke har det 🙂 fikk en liten anelse om wannabe-manipulering her. Kan jo hende det stemmer, det hun skriver, men syns det er rart, for du takker støtt og stadig for alle de snille her, og tar sjeldent hevn for de vonde. Var jeg deg hadde jeg tatt de vonde mye hardere, for det krever jammen styrke å la vær å forsvare seg selv, og den styrken tror jeg faktisk ikke jeg har 🙂 elsker dette innlegget! Endelig litt tilbake, og svarene viser jo hvor mye mer intelligent og oppegående du er, enn alle de som kommenterer dritt.

    53. Herregud så bra svart!! 🙂 Henger meg på anomym ovenfor her, så intelligent å oppegående svart :))) Digga det!! 🙂

    54. Dritbra innlegg!Nå tenker jeg de som skrev disse kommentarene ble flaue, det hadde i hvert fall jeg blitt 🙂 Syns bloggen din har forbedret seg kjempemye de siste månedene/året. Mer voksne innlegg, og derfor mer kvalitet over dem. Det synes at du jobber hardt med bloggen din og tar den seriøst. Stå på videre 🙂

    55. Hahaha, dette innlegget gjorde hele dagen min! Herregud, så fantstisk! Det værste er at jeg nesten kan høre stemmen din inni hodet mitt når jeg leser dette, og det gjør det, om mulig, enda bedre. Stå på videre, og kom gjerne med flere slike innlegg! Klem!

    56. Lyser lang vei at du blir truffet av de negative kommentarene, du gir jo haterne det de vil ha. Greit at det sitter idioter der ute å slenger dritt til deg i kommentarfeltet, hver eneste dag får du høre at du er et dårlig forbilde fordi du har silikon, og du fortjener nok ikke det. Men hvorfor gir du haterne oppmerksomhet?
      Du får sååå mye mer positive kommentarer, mange mange flere enn negative. Hvorfor vier du innlegg på innlegg med å svare de taperne som bare vil deg vondt? samt at du svarer på en måte der du havner litt på samme nivå som de som slenger dritt til deg, skjønner at det er lett å bli forbanna på svake idioter som slenger dritt, men det hjelper nok ikke.
      Jeg leser kommentarfeltet på bloggen din på nesten hvert eneste innlegg, hvorfor ikke gi oppmerksomhet til alle de som skriver lange fine innlegg til deg? (sikter ikke til mitt, jeg kommenterer sjeldent her) Men syns du burde viet egne innlegg til de som faktisk støtter deg, skriver fine kommentarer og løfter deg opp, hva med å kåre en leser hver måned eller noe? som du ser går igjen i kommentarfeltet, som kun gir deg gode råd og fine tilbakemeldinger? tror du vil komme lengre ved å fokusere på det positive istede for å gi masse oppmerksomhet til taperne som tråkker på deg.
      Ha en fortsatt fin dag 🙂

    57. Herregud ELSKET dette innlegget Sophie. Så utrolig rått gjort av deg, vil gjerne se flere sånne innlegg! Likte spesielt godt den med alkoholen, skjønner ikke hvorfor folk vil vie livet sitt til å drikke seg drita hver helg.. Du er fornuftig og voksen av deg og det liker jeg! Håper du lager flere av disse innleggene <3

    58. Hahah, håper (ikke fordi du skal få stygge kommentarer) dette blir en greie, for svarene dine var til å dævve av, haha 😀

    59. Hei! Jeg digger bloggen din. Ikke fordi den er perfekt, ikke fordi du er perfekt, men rett og slett fordi jeg som en helt normal jente trenger et uperfekt forbilde 🙂 stå på videre og gi haterene noe å hate!

    60. hahaha e sinsykt morsomt når du skrive på den sarkastiske måten din, fikk meg faktisk te å le høyt på den Mailen min: jegerstyggfordijegharoperertmeg@dårligforbilde.com. hahaha elsker bloggen din 🙂

    61. Åhh, håper så sykt de som skrev disse kommentarene leser dette. Herregud, dette var artig! Keep on going. Du trenger ikke bare å gjøre dette med negative kommentarer, men kanskje også med de positive? Så de som leser og kommenterer nærmest hver dag får noe igjen for det? 🙂 Men sånn serr, dette var genialt!

    62. At folk kan være så frekke!! Superbra svar tilbake Sophie Elise, du er nyyyydelig og jeg elsker bloggen din! 🙂 Du skal vite at du er mitt største forbilde.

    63. Likte veldig godt svaret du ga til den som kommenterte at du sjelden fester. Er det virkelig noe å klage på? Jeg personlig fester nesten aldri, drikker nesten aldri og trives vanvittig godt med det. Bruker heller helga på å lage noe god mat og se en fin film med kjæreste eller venner. Synes litt synd på de som føler de må feste hver helg for å være sosial eller føle seg bra 🙂

    64. Heia Sophie Elise.
      Jeg må tilstå! Jeg var en hater.. Jeg er flau av å innrømme at jeg er en 26 år gammel kjærring, som uten å ha lest bloggen din, eller vite noe som helst om deg har gått rundt å direkte rakket ned på deg og din livsstil. Jeg har kalt deg ting som mindre begavet, billig, uinteligent og dum. Hvorfor? Kanskje var jeg sjalu. Kanskje hadde jeg hørt ting om deg (og bloggere generelt) som jeg bare tok for god fisk, uten egentlig å lese bloggene og sjekke fakta.
      Jeg vil med dette bare unnskylde min tidligere oppførsel, spise hatten min og beklage. Jeg er nå en fast leser av bloggen din og jeg gleder meg til hver episode av bloggerne. Jeg syns du er tøff som våger å legge ut så mye av privatlivet ditt, som takler det at folk skjeller deg ut i tide og utide, at du makter å poste nye innlegg hver eneste dag, selv på de dagene du selv ikke føler deg helt på topp.
      Vi har nok en del ulike interesser jeg og du, men jeg vil like fullt si at du er en vakker, intelligent og inspirerende sterk ung jenta.
      Jeg unner deg alt godt her i verden, og håper bloggen tar deg så langt som over hodet mulig.
      Og til alle hatersene dine så vil jeg bare si:
      HOLD KJEFT; ET DRITT OG FINN DERE EN JÆVLA HOBBY!!

    65. Åååh, dette er så bra! Folk er så sjalue at det gjør vondt. Nettopp dette er hva som gjør deg til en fantastisk rollemodell for yngre jenter og gutter – du er tøff og modig som bare er deg selv. Om man vil operere eller ei er HELT opp til hver enkelt person, men dette er bare… Ja, omg. Du er bare så utrolig bra, Sophie Elise. Stå på videre og aldri la noen tråkke på deg <3

    66. “Du har stort hode.
      Stor hjerne krever en del plass :/”
      Ikke for å være slem, men er stor hjerne noe positivt?
      Neandertalerne hadde større hjerner enn oss homo sapiens. vil absolutt ikke si at dem var smartere:)

    67. “Du har et stort hode”? Ka i all verdn e det me folk? #NårFolkGårTomForIdeerOmDrittDeKanSlenge
      Du e herlig du Sophie, stå på! <3

    68. Herregud, folk er sjalu!
      Ikke mange som kan få til det du har fått til. Respekt 🙂 Med den respekten kommer det alltid en bakside, folk som ikke får den samme respekten selv og hater det.. Dessverre.
      Stå på! DU er sterk

    69. Hei sofie 🙂 synes dette innlegget var interessant å lese. Synes det er utrolig dårlig gjort at mennesker skriver disse slemme kommentarene til deg, men måten du svarer på tilbake er heller ikke snilt. Du bruker mye ironi og overdriving i det du skriver. mobberne kan føle seg dumme og at du kanskje prøver å mobber tilbake med å bruke ironi og overdrivelse. Du har veldig stor makt og denne bør du bruke smart. Jeg skriver ikke denne kommentaren for å være slem, men bare for å fortelle min mening slik at du kan vurdere det du har skrevet på kanskje fra ett annet synpunkt.

    70. Jeg har fulgt med på bloggen din i lange tider nå, men aldri kommentert. Din blogg er den eneste jeg er innom iløpet av dagen, og jeg har bare aldri tenkt på å kommentere før.
      Nå derimot vil jeg fortelle om inntykket jeg har av deg.
      Jeg er imponert over hvor reflektert, jordnær og engasjert du er.
      Du er en toppers jente som har bein i nesa, men samtidig ydmyk.
      At du klarer å se ufine kommentarer i perspektiv og ikke bry deg om det, er unikt.
      Du er trygg på deg selv og har alltid noe fornuftig å skrive om.
      Jeg liker bloggen din og deg som blogger veldig godt.
      Til å være så ung så har du jammen meg mye mellom øra 😉
      “THUMBS -UP FOR DEG” !

    71. HAHAHAHA du er genial! digger måten du er på og at du kan snakke for deg, skal innrømme at jeg var ikke så veldig fan av bloggen din (mener at jeg ikke leste den så mye) men etter de comebackene dine! haha du er heftig, fortsett og vær deg! 😀

    72. Dette var et helt fantastisk herlig innlegg! Haha! Du er rett og slett herlig som klarer å snu på drittkommentarer til å bli helt fantastisk komisk 😀

    73. For det første ELSKER jeg dette innlegget!
      For det andre elsker jeg denne “HAhahah fyfaen… Du ELSKER å påpeke de som sier stygge ting om deg, BARE for få ENDA felre positive kommentarer. DU får 98% positive kommentarer men de DRITER du i. Henger du deg opp i de stygge så får du bare enda mere!! Fyfaen du er stakkarslig. Jævlig ironiskt av deg.” kommentaren fordi jeg synes det er komisk at folk som denne personen ikke skjønner at man merker det positive, men at når man har blogg tar man ofte til seg det negative fordi det ofte blir mye av det. Også ser ikke denne personen helt at den poster en negativ kommentar til, som du også kommer til å legge merke til. Er det det personen vil, kanskje?

    74. Hahaha, du er bare for genial!:D Ikke for å være slem, men vedder på at haterne må sitte en stund foran skjermen før de finner på noe å skrive:D Du må ærlig innse at du eide dem litt nå ;D
      Elsker deg og bloggen din!!

    75. Haha digger deg <3 Liker at du har selvironi og at du hever deg over alt bullshittet som folk slenger! 🙂

    76. You go girl! 😀 Æ digge dæ så jævlig 😀
      (Du e et forbilde for flere tusen jenter, så stå på)

    77. Folk er bare utrolig tøffe når di sitter bak tastatur, de burde virkelig stanse den nettmobbingen, det er så utrolig trist og feigt, for de klarer aldri å stå opp for hvem som sier tingene engang, de bruker anonym eller andre navn..! Bare tenk gjennom hvor sterk du er, som år etter år, dag etter dag får disse kommentarene -men du fortsetter, du svarer dem tøft tilbake, å du viser godt til dem at de ikke er noe bedre enn deg, de er bare verre rett og slett! Stå på, ingen kan knuse deg 😀

    78. Jeg er ikke den som kmt på bildene dine men du er helt fantastisk nydelig, men du må ikke bry deg om haters! Bare la dem skrive for seg sølv, jeg elsker alt du gjør lizm du har blitt helt perfekt med alle de oprasjonene syntes jeg og alt du gjør er riktig for du gjør det med din egen vilje! Og det er bra, du er mye bedre en alle haters! Bare drit i de lizm haha de driter seg jo ut når du legger ut dette innlegget haha drit bra men jeg bare sitter og ler av de kommentarene folk skriver til deg for ingenting de sier er jo ikke sant:)) bare stå på drit i alle haters, ikke la dem komme i veien for deg å bloggen din! Du har en drit bra blogg leser den lizm hele tida👌 man får de beste tipsa og rådene. Bedre att du har en ekte leser en 100 falske. Bare legg ut ett innlegg til av kmt hvis hatersene ikke slutter! La dem drite seg ut! Elsker bloggen din! fortsett som du gjør for folk liker den!❤️ Ikke gi opp stå på!!💞

    79. Omg, For et bra innlegg og dritgode svar! Elsket det! Gjør ingenting om at du legger ut slike innlegg igjen asså!

    80. “Du har stort hode. Stor hjerne krever en del plas”
      ville heller sagt at et stort ego krever en del plass i ditt tilfelle.

    81. Du er så rå! digger at du ikke bryr deg om hva andre sier om deg og elsker bloggen din! dette innlegget var utrolig bra
      stå på med det du gjør, og ikke la noen stoppe deg

    82. Hahahaha så eide svar! Spesielt den siste x’D
      Digge bloggen din, aldri stopp plis!
      Kos dæ masse i USA, håpe på å se nån fine bilda derfra 🙂

    83. Morsom innlegg! 😀
      De valgene du tok om operasjoner og sånne, det er dine valg! Det er din kropp, og det er bare du som bestemmer over den! Drit i de andre, de har ikke noe med å gjøre!
      Jeg ser at du er en ekte person.
      Kos deg i USA, har vært der to ganger før, gleder meg til å dra dit i sommerfeiren! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg