spraytanning

Jeg tok bare noen raske bilder med telefonen igår. Bedre bilder kommer!

Sånn her så jeg ut etter spraytanningen på Spraytanhuset igår! Hvor sykt er ikke det? Tenk at på 5-10 minutter kan man se sånn her ut. Uten noen risiko for kreft eller å bruke masse tid i solarium! Wohoo! Det her er jo før jeg har dusjet, så overdrevet brun kommer jeg ikke til å se ut, men omlag 20% av fargen forsvinner etter første dusj. Jeg føler meg utrolig mye freshere med litt farge, og det er heller ikke “ubehagelig” å stå uten sminke på bildene for jeg ser uansett fin og fresh ut. YEEEY. Så utrolig deilig.

Det eneste som var litt ubehagelig må ha vært å vise seg nesten naken framfor en annen jente. Haha! Man kan velge å ha på seg undertøy / bikini om man ønsker det, jeg valgte en minimal string for helt naken ville jeg nok ikke ha klart. Men det er jo ikke superfint med skille heller, så neste gang kjører jeg kanskje på og stiller meg opp naken. Det gjelder vel bare å tenke at hun som jobber der faktisk ser masse nakne / halvnakne jenter hver dag og ikke bryr seg om det. Prøver å tenke slik når jeg er hos gynekolog også, men det er liiiiiitt vanskelig.

Nå skal jeg hoppe inn i dusjen og vaske bort den overflødige fargen. Det skal bli spennende å se hvordan det kommer til å se ut! Jeg viser dere bilder av sluttresultatet senere.

58 kommentarer
    1. Anonym: det handler ikke om å spille på sex når man vil ha litt mer brunfarge når man går mot varmere tider. Herregud

    2. Helt enig , spiller vel ikke på sex selvom man tar et sånt bilde.. folk er så sære !! Det ble kjempe fint syntes jeg 🙂

    3. Anonym: Hun spiller ikke på sex og utseende bare fordi hun bryr seg om hvordan hun ser ut. Hun vil være brun og da kan hun gjøre det hun vil for å bli brun, det er ikke snakk om å spille på noe her 🙂 Hadde hun ikke lagt ut disse bildene hadde folk synes det var gale også, fordi da hadde hun ikke vist hva hun hadde gjort, og folk hadde klaget over det og. Å være brun er det vel mange av oss som vil, akkurat på samme måten som Sophie, vi spiller ikke alle på sex og utseende fordi om. Få hodet ut av ræva di og prøv å finne på noe bedre å gjøre enn å prøve å finne noe negativt i alle innleggene til Sophie 🙂

    4. Anonym: Det var den eneste plassen hun hadde skille så hvordan skulle hun ellers ha vist forskjellen? Det er bare enkelte som overdriver og oppfører seg som om de ikke har sett en kvinnelig kropp før 🙂

    5. tenkte også på det med at du ikke vil spille på sex lenger.. bildene viser jo noe annet. helt greit det, greia er bare at du motsier deg selv hele tiden. men fin brunfarge var det!

    6. Haha, skjønner godt at det ikke er så veldig komfortabelt å så i Evas drakt og la andre se det… Tror nok ikke hun som sprayer deg er like oppmerksom på det som deg, siden dette er jobben hennes 🙂 En liten string tror jeg at jeg også hadde gått for, men dette er jo alt etter folk sin comfort-zone, hehe. Synest fargen og du ble helt smashing! Det er deilig å føle seg litt ekstra fresh når man er usminket! Gikk du til samme sted som Anette Marie? 🙂
      Ha en fin dag videre, skjønne deg!

    7. Det er ikke brunfargen hennes som spiller på sex, men det faktum at hun nesten drar trusa helt ned :s men hvis det gjør henne lykkelig å legge ut slikt, så er greit for meg

    8. På bildet til høyre var du veldig lik deg selv før restylane og neseoperasjonen, sprøtt!
      Fine er du uansett:)

    9. Ok, så du kan legge ut bilde av deg selv i string så hele verden med tilgang på Internet kan se det, men du føler deg utilpass i string i et rom med kun deg og en til?
      Henger ikke helt på grep.

    10. Haha, hun tenker sikkert neste gang da “Wooho, jeg har sett Sophie Elise naken!!” xD Jeg vet ikke om jeg hadde klart å være så kjent, hadde fått helt noia, for du vet jo ikke hvem som vet hvem du er og hvem som ikke vet det!
      Hvordan er det egentlig, det hadde vært gøy med et innlegg om forskjellige kanskje kleine episoder (bortsett fra de derre teite drittungene som bare “JEG VET IKKE HVEM DU ER HEHEHE HAR DU BOGG ELLEER”), og for eksempel ting du merker på folk rundt deg, og hvordan det føles og hva du tenker osv, om du ofte føler deg litt paranoid og at folk stirrer, kanskje? Sånn hvordan det er på daglig basis når du er utenfor hjemmet, hadde vært gøy å lese om, det tror jeg flere ville syntes! ^^ Du har jo ikke vært kjent hele livet, så du vet jo hvordan det er å være “vanlig”, også, om du husker det da… neida! ^_^

    11. TineN: hun mente jo seff ikke at det var flaut å vise seg i string, men BARE i string – uten bh eller noe annet. Jeeeez

    12. På det bildet ligner du på deg selv da du var yngre! På en POSITIV måte! Du gjorde deg liksom mindre til.

    13. Ser mange har spurt men hvor lenge holder fargen? Og hvor mye koster det?:) er jo så fint å være brun og er jo liksom ikke sånn at folk syns det er så rart liksom. Så må nok prøves. Vet du om dette finnes Noen steder i Oppland?:)

    14. jeg var der forrige lørdag, er veldig fornøyd med fargen min den ble tusen ganger finere etter en dusj :)!

    15. jeg var på Spraytanhuset for noen uker siden! tok ikke i ansiktet men angret meg etterpå. resultatet på kroppen ble veldig jevnt og fint! neste gang skal jeg be de kjøre på med farge i ansiktet.

    16. hei, jeg hadde er lite spørsmål som kanskje ikke passer inn i innlegget men jeg spør likevel! Du vet de good vibes skoene dine? Jeg kjøpte de samme selv her for et par uker siden og syntes de er utrooolig vonde å ha på enda jeg bare har brukt de en dag. Blir de bedre etterhvert? Får gnagsår og alt eller har du puttet noe i helen som skal beskytte?

    17. Hei Sophie!
      Vil bare si jeg har fulgt deg siden.. alltid. Jeg føler at vi er på samme bølgelengde, og at jeg har vokst sammen med deg. Dette tror jeg er en av grunnene til at jeg klikker innpå her hver dag fordi jeg føler vi er så like på mange måter og vi har uvtiklet oss i samme tempo og i samme retning. Fra å være en 16 år gammel jente som var altfor opptatt av sitt eget utseende der jeg ikke kunne ikke ha en bra dag dersom jeg ikke følte meg fin, droppet skolen om jeg ikke fikk til å sminke meg slik jeg villle og håret ikke låg perfekt. Brukte mye tid foran speilet og følte meg SÅ fin når jeg begynte å bruke extensions. Da var jeg 16 år gammel og sluttet ikke å bruke extensions før oktober i fjor. Det er det beste valget jeg noensinne kjempet meg gjennom. Da jeg startet med extensions var jeg nemlig så lei av mitt eget hår, det var for tynt, for kort, fikk aldri til en fin frisyre uansett hva jeg gjorde med håret, så når jeg fant ut at extensions ekisiterte var jeg i himmelen. En helt ny person. På en måte..
      Hårklippen jeg klipte på ungdomsskolen har jeg angret på helt fram til nå. Da klippet de opp håret mitt til de grader, fikk lugg, og bare veldig oppklipt tynt hår. Og denne frisyren har jeg hatt fram til nå. Absolutt Ikke fordi jeg ville, men håret mitt sluttet og vokse (brakk av) fordi det var så slitt av extensionsbruk. Men jeg ville aldri innse at dette var grunnen.Jeg har hatt den samme korte, oppklipte frisyren siden jeg var 14. Håret mitt vokste aldri. Jeg hadde faktisk helt lik frisyre som det du har nå. Da jeg sluttet i oktober, var det veldig hardt. Jeg trodde håret mitt var det som gjorde meg fin, at jeg ikke kom til å føle meg fin om jeg sluttet å bruke de, og at ingen andre heller kom til å synest jeg var fin med mitt ekte hår. Men når jeg bestemte meg, så var jeg bestemt. Da lærte jeg meg selv og like meg og håret mitt for det der er. Og herreGUD som det har vokst etter jeg kvittet meg med alt det slitet som fører med extensions. Det har vokst kanskje 10 cm og blir tykkere og tykkere for hver uke som går. Håret mitt har ikke sett så bra ut siden jeg gikk på ungdomsskolen. Jeg trodde ikke håret mitt kunne bli lengre, tykkere og vokse, men der tok jeg helt feil. Extensions har skadet så mye mer enn jeg har vært villig til å tro på. Det har ikke gått en dag siden oktober at jeg har angret på valget mitt. Nå misslikerr jeg extensions og kunne aldri gått tilbake til det. Det er så deilig og slippe alle tanker og styr som fører med extensions. Jeg håper du vil lære og like ditt eget hår og at du selv ser hvor mye finere det er med ditt ekte hår. Selvom det tar ett par uker og venne seg til det, og til du ser håret ditt begynner å forandre seg til det bedre. Jeg er fremdeles helt frelst av langt hår og missunner de som har ekte langt fint hår, men nå er jeg på vei dit jeg også, og det føles så bra. Men jeg vet du er på riktig vei og ser fram til den dagen du ser det selv. Nå er jeg en 21-år gammel freako som deg, som undrer mesteparten av dagen på alle de rare spørsmålene vi aldri vil få svar på, og tenker så utrolig dype og rare tanker at jeg tror jeg er gal av og til. Men de galne har det godt. Tror vi hadde passet til å være venner, hehe.
      PS med engang du slutter å bruke extensions vokser håret ditt sykt mye fordi det har vært vant til å “sitte fast”, så du vil merke stoor forskjell bare de 2 første mnd. Håper dette kan gi deg litt bedre motivasjon og kanskje ett annet perspektiv, det hjelper ofte og se at andre her ute har vært i samme posisjon. Det får du vertfall oss til å føle ofte, og det setter jeg pris på. GID på en måte 🙂
      Klem fra meg!

    18. Kine: Tusen takk for en utrolig lang kommentar! Om du sier at jeg gir noe motivasjon, så ga virkelig dette meg en milliard ganger mer motivasjon kan jeg love deg 🙂 Utrolig hyggelig, så tusen takk fine du! Jeg vet, det er så jævlig å gå rundt med flere skinna flekker på hodet, tynt og ujevnt hår, hår som aldri blir lengre og hår som aldir blir tykkere, selv om det er min egen feil. Og ja, jeg tror nok også vi to hadde passet som venner – store spørsmål uten svar, men man vil gjerne ha noen å snakke med om dem også.. stor klem <3

    19. Så fint det ble! Jeg var også og tok spraytan hos Spraytanhuset for litt siden og ble kjempefornøyd! Jeg hadde en lysere farge enn deg da, men tror jeg skal prøve en mørkere farge nå som våren kommer:)

    20. Har dere ikke sett et kjønnsorgan før? Hun viser nesten ingenting og det går jo ikke ut på oppmerksomhet. Skjerp dere. Ærlig talt!

    21. Woow big deal at ho står uten bukse? Ehm nei! Når du e på stranda om sommern ser dokker nu mange jente i bare bikini, så ikke oppfør dokker som om dokker aldri har sett jente lår før 🙂

    22. Denne nesten litt gammelkristne seksualmoraliseringen jeg ser iblant på noen av kommentarene her er komisk.
      Det er hverken noe skam eller galt med å like å være litt sexy.

    23. Jeg har ofte lurt på hvordan det blir å bli gammel for denne “dukken” Hva slags verdier har hun i livet ? Takke meg til friske uopererte Naturlige sunne damer. Alderdom med allt som følger med må jo komme som et steinras for denne dukken. Egentlig synd – veldig synd.

    24. Den eneste grunnen til at jeg klikket meg inn på dette, var naturligvis den halvt nedtrukkede trusa. Dere som fornekter at bildet spiller på sex, er enten usannsynlig naive, eller lever i deres egen boble holdt i livet av løgn. Det er nok ikke så enkelt å akseptere dette, når det innebærer å se seg selv og sin egen oppførsel i et realistisk lys. Faktum er at mange jenter i tenårene og tyveårene, kler seg og ter seg som prostituerte. Face the truth.

    25. Hei! Jeg lurte bare på om det lukter “selvbruning” hvis man sprayer seg på salong? Prøver febrilsk å bruke selvbruning hjemme for å unngå solarium, men uansett hvilket merke jeg bruker (og hvor mye jeg dusjer) synes jeg at lukten er der helt til fargen er borte. Men hvis dette er noe man slipper ved å gjøre det på denne måten skal jeg absolutt begynne å investere i det! 🙂
      Er egentlig ikke en person som skriver innlegg på blogger (selv om jeg er inne her hver dag), men når jeg først var innom kommentarfeltet og leste ble jeg flau på vegne av alle menneskene som sitter og skriver negative kommentarer! Vær deg selv og drit i alle de tøffe nettrollene med lav selvtillit. U go girl!

    26. Til Anonym som kritiserte Sophie: Det var jo der hun fikk skille, så hvordan ellers skulle hun vist det hele innlegget handlet om? Snakker du om lårene og bena? Vel, det er ikke akkurat noe nytt å se ei jentes/dame sine lår og ben i dagens samfunn, så spar oss for kritikken.. Uansett, hva er galt om hun hadde spilt på sex? Sex selger, (i dette tilfellet hadde det vært å få lesere) og spesielt når man ser så bra ut som Sophie gjør!

    27. Er det mulig å være så sprek å lekker jente da 😀 Og til dere andre pripne netttrolla her. Kan dere ikke bare la være å kommentere og klikke dere innpå bloggen hennes vist det plager dere så innmari ?? Har dere ikke noe bedre å forta dere ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg