magetopp – hot or not?

topp fra nelly motel (adlink)

Jeg elsker looken Kylie Jenner pleier å kjøre, med en crop top og joggebukser til. Så slik har jeg sett ut nå på formiddagen! Jeg skal til byen nå straks for å hente de nye birllene mine, noe som absolutt er på HØY tid med tanke på hvor dårlig syn jeg har. Jeg skal også en tur innom posten, spise lunsj og levere noen klær som jeg har lånt. Vi snakkes litt senere idag, med en mer grundig oppdatering! Ville bare si hei først 🙂 

Hva synes dere om denne looken?

69 kommentarer
    1. Synest det er veldig kult! Eneste som er litt unødvenidg er å la trusa vise – i alle fall når man er ute i ‘publiken’ 🙂

    2. det var slik vi gjorde med bjørnborg bokserne for 10 år siden, ikke nuu
      utrolig fint med highwaist bukse da!

    3. Ok du kommer aldri til å ligne på verken stilen eller utseende til Kylie Jenner, hun er 1.Høy, 2.Normale pupper 3. Natulrig pen i annsiktet
      Du er 1.Lav 2.Ja..Sykt store fake pupper og 3. Ingenting i annsiktet ditt er naturlig lenger (falske kinn,lepper,nese,øyenvipper,linser sikkert)
      Du burde heller få for et stilikon som passer stilen og utseende ditt slik du har endt opp. F.eks linni/aylar/…Lene alexandra?(nei hun skjerpa seg og tok de ut)

    4. Aina: kylie jenner naturlig i annsiktet??virkelig ikke…
      Syns sophie er flott! Samme er kylie:) liker looken veldig! Men dropp boxeren:)

    5. Hahaha seriøst Aina? Kylie Jenner er ikke mye naturlig, hun har nok operert seg minst like mye som Sophie. Og operasjoner definerer ikke en person, er så teit å slenge dritt for noe sånt. Huff, du kan ikke akkurat ha det bra med deg selv.
      syns magetopper er såå kult, men syns det er finere med litt høyere skjørt/bukse 🙂 skulle ønske jeg hadde så fin mage som deg! 😀 ha en fin helg Sophie 🙂

    6. Dæven , jeg digger serr alt ved deg! lest bloggen din hver dag i 3 år nå, uten å kommentere en eneste gang!Nesten alle som leser bloggen din, og som ikke kommenterer, syntes nok som meg, liker det du skriver veldig godt. og Ja, jeg støtter ikke alt du gjør alltid, men føler du alltid argumenter godt for deg og gir avgjørelsene du tar gode grunner til å tas! Få bloggere som er såppas åpne, ærlige, og gjennomførte som deg. Det du gjør, gjør du BRA! det skal du vite.

    7. Jeg synes det er dritfint! Croptop og low-waist joggebukse når calvin klein-trusa synes er utrolig kult, og du som har så fin mage burde utnytte det til det fulleste! 🙂

    8. At å uttale seg om at Aina ikke kan ha det bra med seg selv var da litt drøyt.
      Men at hun ikke klarer å holde seg konstruktiv er ikke akkurat en hemmelighet.
      Dropp boxer kanten, men ellers så er det kjempe kult! Og Kylie Jenner er ikke akkurat ” naturlig ” hun heller, men hva så? Vær stolt over den du er, at du fikser på ting er da virkelig ikke noe galt!

    9. Aina.. Vet du hvem Kylie Jenner er? Hun har tatt fillers i lepper og kinn, hun har silikon og hun er lav. Tenker du på Kendall?
      Til deg Sophie: det hadde vært lettere å bedømme antrekket om man fikk se hele, i stedet for å kun se litt av toppen og magen din 🙂 men tommel opp for magetopp

    10. Du har fått helt syk fin mage etter at du begynte og trene 😏 jeg ser musklene på magen din og det er utrolig fint ❤ syntes du kler magetopp siden magen din er markert og trent, du har fortjent det x😍

    11. Magetopp er kult om du har en bukse eller skjørt som dekker navvelen, det er min mening. Og ville droppa trusekanten ute blandt folk..

    12. Elsker looken! Og jeg i motsetning til noen andre , syntes det er rå kult når bokserkanten syntes ! Jada jada , sånn var inn før å med Bjørn borg , men herregud det er ennå stilig !:D ikke til alt vel og merke. Men joggebukse eller baggy jeans , go for it !😄

    13. Det hadde vært fint om vi slapp å se trusa..blir veldig fjortisaktig når den vises..ellers så er det super fint med magetopp men med high waist bukse til..menmen. Smak og behag 😉

    14. Det var kjempe fint 🙂 og wow for en mage på deg 😉 men lurer på hvor du har gjort av piercingen din? 🙂

    15. stilen til Kylie er drit kul! digger stilen hennes selv! syntes det var kult sånn du gikk, også med bokseren (Y)

    16. Det er standard antrekk når jeg trener, crop top og joggebukse. Stringtrusa mi synes ikke uansett, he he. Håper du blir ‘klarsynt’ når du har fått de nye brillene dine 😀

    17. magetopp ser vanligvis litt harry/trashy ut synes jeg, men duu kledde det bra!! tror det har noe med at du ikke bruker det heeele tiden, og da var det fint!

    18. Jeg personlig er en veldig stor fan av crop tops 🙂 Spesielt på sommeren når det er for varmt til å ha på seg t-skjorte, men ikke kan gå rundt i bikini.

    19. Jeg ELSKER bloggen din Sophie! Du er så ærlig og rett frem, og det er så sykt bra! Aldri føl at du må skrive ting som egentlig ikke er “sant” bare fordi du tror leserne dine vil dømme deg etc.. Det er nettopp derfor så mange klikker inn hit og vil lese mer – fordi du er akkurat den du er. Du skriver så ærlig og virker så utrolig søt! Og ja crop top er superkult! ..Bare jeg hadde hatt så fin mage! haha

    20. Jeg syntes den stilen er veldig kul på de som kler den:) Kylie har en veldig ‘swag/cool’ hverdagslig stil. Hun kler det meste.
      Personlig er jeg ikke så fan av mage topper, men det var fint på deg:)

    21. Synes magetopper er veldig fint, men ikke til bukser som ikke er høytlivs. Kylie Jenner kan “pull it off”, men ikke veldig mange andre. Så, til en høy bukse eller skjørt er det jo superfint, men ikke til korte bukser. Og kylie jenner har ikke operert ansiktet, til de som sier det, hun er ikke en gang 18 enda. Kan godt hende hun har noe i leppene, men er noe som heter lip plumper og liner. Ser man på bilder som er tatt av hun av andre, også nå, ser man jo at leppene ikke er så store som på de bildene hun tar selv

    22. Digger dem! Eg har en haug med forskjelige typer og sorter av mage topper 😀
      Og gleder meg sånn å gå med dem igjen, er ikkje akkuratt så fint nå med gravid mage…
      Men er veldig glad i høytlivs klær, og liker veldig godt å fram heve midjen min. 🙂 framheve det eg e fornøyd med, som midjen min (som e smal.) Og puppene mine som eg har 😀 (som kunne vært mindre.. haddeklart meg fint med DD cup ellr kaaanskje E? Spørs.. men suns mine i J/K-cup, e litt stort. Da eg ofte må gå opp i str. For at det skal masse rundt puppene, men forstort på resten, derfor e eg glad i mage topper, de e stram.hele veien 😀
      Og må si du kledde det ekstremt godt!!! 😮

    23. Til de som sier Kylie Jenner har operert seg. Hvordan kan hun det? Bare nyskjerrig om det gikk ann å operere seg om man er under 18 år.. For hun er ikke fylt 18 år enda.
      Syntes du var kjempe fin med magetopp, Sophie Elise 🙂

    24. Herregud ikke hør på Ania hun er bare sjalu du er skjempe pen å du burde ikke la andre kommentere deg de har ikke engang møtt deg “YOU ARE BEATIFULL IN EVRY SINGLE WAY” husk det du Sophie P.S you look hot 👍👌😉😙

    25. Hei. Kjempe kult ett tips fra ei lav jente 🙂 om du ikke lar bokseren vises og heller har buksa lengere ned, ser du høyere ut, får finere mage og tynnere ut generelt. Du er fin

    26. Haha, må le av alle som synes det er treit at du viser boxerkanten (spesielt de som mener det bare var på mote for 10år siden). Altså, hvis dere har fulgt med i motebilde det siste halvåret, ville dere visst at dette er en av de største trendene den siste tiden. Det er heller ikke uten grunn, for det er utrolig tøft!

    27. Magetopp er hot!
      Men de som ikke føler seg vel i det, burde ikke bruke det – det skinner igjennom at du føler deg uvell, noe som får det til å se mindre fint ut. Men det gjelder generelt – de som føler seg komfortabel og selvsikker utstråler det, noe som får de til å se mye flottere ut en om de føler seg usikker og ukomfortabel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg