Sommerens planer så langt

16-21 mars ♦ Miami og Key West
Jeg starter min “sommer” med en korte reise til Miami og Key West. Jeg reiser sammen med Robin og vi planlegger å gjøre klassiske “miamiting” som å dra til miami ink, stå på rollerblades, miami beach, shoppe, kjøre litt rundt.. og så drar vi til key west for en rask avslapping, masse sol og bad, kanskje litt svømming med defliner og romantiske solnedganger ikke minst!

7-14 april ♦ Orlando
Under en måned etter reiser jeg og min kjære nok en gang til Florida, nå til Orlando. Her er planen masse shopping på outlets og mall at millenia som er FANTASTISK, besøke de parkene vi måtte ønske, dra på utflukter og ha en uke med litt mer action. Her har jeg allerede lagt opp til fullt program alle dagene, og tror denne reisen kommer til å passe oss begge midt i blinken! Perfekt for kjærestepar som nesten ikke klarer å sitte stille, hehe 🙂

4-15 Mai ♦ New York EF språkreise

Jeg skal reise alene til New York for å dra på språkreise i starten av mai, det kommer til å bli så spennende! Jeg har aldri vært i new york før, så det var virkelig på tide. Å lære meg mer av språket mens jeg får venner fra hele jorden OG oppdager verdens kuleste by.. Jeg kan nesten ikke se det for meg engang. Dette blir første gang jeg reiser alene til et sted, men nå er jeg 20 år og det er virkelig på tide å komme seg “ut av redet”. Jeg krysser likevel fingrene for at jeg kanskje har noen lesere som skal samtidig, så har jeg noen å henge med..  Jeg skal fortelle dere mer om denne reisen når den nærmer seg litt!

Findings Festival Oslo ♦ 29-30 Mai
I slutten av mai kommer Anne-Sofie hit fra nordnorge, så jeg, hun og Marte skal ta oss to dager med konserter og fest. Findings arrangeres på bislett stadion i Oslo, ikke så fryktelig langt fra der jeg bor. Vi skal alle tre jentene bo sammen, muligens på hotell for å få mer av den “festivalfølelsen” selv om jeg tror den kan være vanskelig å gjenskape når man tross alt er i sin egen by. Vi tre har jo vært på hove hvert år sammen så vi har visse forventninger.. Det blir sikkert gøy uansett, artister som Afrojack, Gabrielle, Matoma (<3<3) og CLMD spiller der i år.

Palmesus Festival ♦ 3-4 Juli
DETTE er en festival jeg gleder meg til! Jeg reiser bort sammen med Amanda, Kaya (hun vet det ikke enda hehe, Kaya du må svare på face!!!) og Louise. Robin skal også dit, så det blir litt ekstra kos. Denne festivalen er et eneste stort beachparty, det arrangeres helt syke fester der med masse bra artister og god stemning. Vi har planer om hotellsuite, fest, fest, fest fest, konserter, vannscooter, båtturer og solnedganger mens vi danser natten lang. Jeg håper jeg får se noen av mine lesere på skandinavias største strandfest. Jeg skal annonsere en av artistene her på bloggen, men så langt står Kygo og Fatboy slim på lista. Tenk å danse natten inn med kygo på en strand!? Æh! Dere kan kjøpe biletter til festivalen HER!

 


Så, reiser jeg ØNSKER å ta før året er omme..

Jeg vil på enda en surfetur med Lapoint.
Alle turene jeg har vært på med lapoint er fantastiske. Menneskene, atmosfæren, treningen.. Det er så laid back, og det er aldri noe drama eller problemer. Jeg elsker å være i havet og kjenne kicket når man virkelig treffer en bølge perfekt. Lapoint har noen fantastike destinasjoner, så langt har jeg vært i Marokko og Portugal. Nå vil jeg dra til Bali! Eller, egentlig nesten hvor som helst, så lenge jeg får lekt meg litt i bølgene igjen.

Jeg vil dra på ferie med mamma. Kanskje til Hellas et eller annet sted?
Har dere noen anbefalninger når man skal dra med mødre på tur? Mamma er ikke akkurat noen partyløve og jeg kan ikke se for meg å stå på en barddisk å ta shots med henne (eller noen, forøvrig), så jeg ønsker å dra til et rolig lite fint sted hvor vi kan kose oss. Helst et sted hvor jeg skal kunne kjøre bil. Kom gjerne med forslag på denne, jeg vil bestille reisen i slutten av April og kanskje reise i starten av juni.

Og.. mot slutten av sommeren vil jeg på enda en kjæresteferie, å være borte LENGE ♥
Jeg funderer litt på hvor jeg ønsker å dra, men om jeg kunne vært 2-3 uker med Robin et sted i typ august hadde jeg blitt overlykkelig. Vi skal jo på to reiser nå snart, og en festival, men å bare kunne være totalt avslappet på et sted som tilbyr litt av alt.. ah, så herlig det hadde vært. Jeg tenker kanskje Marbella? Har vært der tidligere, men da var jeg så liiiiten så jeg husker ikke så alt for mye. Jeg tror Marbella kunne ha passet fint med en mix av shopping, fest og avslappning. Hva sier dere som har vært der?

116 kommentarer
    1. Så mye spennende du har i vente! Gled deg til New York, denne byen er fantastisk! Jeg bor her nå og trives SÅ godt 🙂 Satser på at været er bra når du kommer hit også, for det er det virkelig ikke nå, haha..

    2. Anbefaler veldig Kroatia hvis du vil på tur med din mor. Nydelige strender og ja alt er utrolig vakkert. Er heller ikke noe sånn fest sted og man kan leie bil og oppdage andre steder og øyer!!

    3. Haper du vet hvir heldig du er. Jeg har selv ikke vert på ferie på 4 år. Og er gravid nå så blir vel ingen ferie I år heller:(

    4. Om du skal dra med moren din tror jeg Kypros ville vært perfekt. En liten øy som man enkelt kan kjøre rundt i, deilig temperatur og ikke så altfor lang flytur heller.. Ellers så er jo øya Kos også veldig fin, men kanskje litt for “party øy” om du skjønner

    5. Åhhh da gleder jeg meg til å følge bloggen ! Du et heldig som i det heletatt har råd til å reise ut av landet :/

    6. I sommer skal jeg(17), mamma, pappa og søster på 14 på interrail rundt om i Europa, dette virker helt sykt spenndene, og har hørt mye bra om det, så gleder meg veldig!! Jeg skal også alene på ferie med mamma, i august, og har i den anledning hatt veldig vanskeligheter med å bestemme meg for hvor(for jeg får bestemme). DEt å ligge en uke på stranda med mamma, har jeg ikke nerver til, men lkevell er det så deilig. har også en mamma som er glad i kriker og gamle ting(historiske ting), så har vi meg som vil ha sol og shopping. Endelige valget falt på en uke i Barcelona. Bare et lite tips:)
      Gleder meg masse til å følge deg videre.

    7. Klager over å være overarbeidet hele tiden, drar på ferie eller har en helg på hotell minst en gang i måneden…

    8. For et år du kommer til å få, heldige deg!
      Angående det med tur med moren din, så var jeg på familietur til Kreata for noen år siden. Med koselig små gatebutikker, herlige strender (noen som man kjørte med bil til) og resturanger med god mat. Også muligheter for surfing 🙂

    9. Har feriehus i marbella, er helt fantastisk der. Mye shopping, festing kan man ta i puerto banus, man kan også ta dagstur til Marokko via tarifa:-) som sagt en veldig kjekk plass å feriere på!

    10. Du er forhåpentligvis klar over det, men du er virkelig heldig som får oppleve så mye! Det er vel den store fordelen (i tillegg til mye penger) med å være blogger, at du er veldig fri.. selv om det faktisk er en fordel jeg heller vil være uten hvis jeg i tillegg skulle måtte være kjent, for der har du det jeg vil si er ulempen med blogging.. kjendislivet..det er virkelig ikke noe for meg!

    11. Mitt tips til kjærestetur må faktisk være noe så sært som Tokyo. Har fått inntrykk av at verken du eller Robin drar på nesa over den minste ting, og at dere er åpen til sinns. Så Tokyo: ABSOLUTT. Har reist mye rundt i verden, men Tokyo er favorittbyen min, no doubt. Ellers vil jeg anbefale Dubai. Det er paradis på jord. Jeg ler bare av tanken på deg og Robin i en 4×4 i full fart over sanddynene. Her må jeg også anbefale et måltid i ørkenen med beduiner, på kvelden feks, med røyking av vannpipe. Dubai mall trenger jeg kanskje ikke utdype… Men unn dere en lunch i Burj Khalifa og en kveldstur på stranda ved Burj la Arab, og jeg skal garantere deg at du aldri har kjent noe lignende. Begge disse byene kan jeg anbefale å ta med kjæresten til, av bunnen av mitt hjerte. VURDER DET hvertfall 🙂

    12. Herregud så heldig du er.. Tenk å ha penger og mulighet til å gjøre alt du skal.. Håper du smiler underveis og kjenner på hvor heldig du er 🙂 Ikke bare surmuler og klager som i kjent stil:p

    13. Hellas er fantastisk og passer ypperlig å dra med mødre! Velg en litt liten øy, ikke noe sånn mainstream som Kreta eller Rhodos. Jeg har selv vært på Karphatos, Lesvos og Chios (de to siste flere ganger) og anbefaler alle! Kanskje spesielt Lesvos. Her var stranden kjempefin, med småstein i stedet for puddersand (ikke vond å gå på selvfølgelig) og det var et korallrev ikke langt ut hvor man kan snorkle. Byen er også helt utrolig søt. Ikke noe sted å dra hvis man skal på shopping da, hvis det var det du hadde planer om.
      Marbella er etter min mening utrolig oppskrytt og ikke et sted jeg vil dra til igjen. Stranden var absolutt ikke noe å skryte av, og halvparten av folkene er jo norske, Men hvis du vil ha både strand, shopping og fest er det kanskje det beste alternativet. Eller kanskje Barcelona?

    14. Bali er heeelt fantastisk! Har selv vært på mange forskjellige sydenturer, og den turen var den beste. Alle menneskene er så hyggelige, nydelige strender, deilig balinesisk mat osv. Anbefaler virkelig å dra dit hvis du er på utkikk etter en litt spesiell og annerledes ferie! Det er kanskje ikke så høy hotell standard, men villaene (villa joglos kerabokan) er helt fantastiske! Kuta beach er også et sted som er verdt og besøke, sammen med waterbom park, bali safari and marine park og monkey forest! 🙂

    15. Hvis du skal på Universal så vil jeg anbefale deg å kjøpe slike billetter(?) Der du kommer først i køen. Er vanvittig mye folk i feriesesongen, noe som ødelegger opplevelsen ganske mye. Ellers bør du dra på kveldene, når det tynnes ut med folk 🙂

    16. Rethymnon på Kreta er en utrolig flott og rolig plass! Kjempegod mat, trivelige folk, ingen som maser eller vil ha deg inn på butikken for å handle. Hotellene er også i god standard. Kort avstand mellom selve sentrum og stranden. Når du går litt opp gjennom gatene kommer det flere greske tradisjonelle severdigheter som er flotte å få med seg! Anbefales virkelig.

    17. Tror Dubai passer perfekt til kjærestetur! Hørt såå mye bra om det stedet, og skal reise dit så fort som mulig selv! Fantastisk at du liker Matoma, forresten! 😀

    18. Dere bør dra til Naxos! Det er en helt nydelig øy, og har ikke så sykt mange turister, i hvertfall ikke fra Skandinavia osv. Det er rolig, men allikevel ikke kjedelig, og strendene er de fineste jeg har sett! Man kan reise med Apollo, eller bestille fly til enten Athen eller Santorini også ta båt til øya. Anbefales! 🙂

    19. Hei! Lurte på om du kunne lage en video med f.eks. Alle skoene dine, vesker eller lignende? Med pris, merke og hvor du kjøpte det hvis du husker?? Klem

    20. ææ kan du ikke reise til Hellas 21-27september? Klassen min skal på klassetur da, til Tolon. Hadde vært sykt kult å møtt deg!

    21. For et par år siden var jeg i Platanias, Hellas. Utrolig avslappende sted, perfekt sydenferie. Ikke noe svær by, men fortsatt mye å gjøre. Forresten så var Mamma til Michelle der i 2014(?)!

    22. Du MÅ dra til den greske øya Naxos eller Kroatia med din mor! Det er helt nydelig begge stedene, og avslappet, men ikke kjedelig 🙂 DU MÅÅ, haha

    23. åå,så utrolig mange fine og innholdsrike opplevelser og reiser! Håper virkelig jeg treffer på deg på palmesus, med tanke på at jeg er fra Kristiansand! palmesus er virkelig en herlig opplevelse:)

    24. Høres ut som mange spennende reiser fremover 🙂 Ville foreslått Korfu i Hellas, eller Kroatia, begge steder ikke de store party stedene, og med fantastiske strender og herlig atmosfære 🙂

    25. Med mor hadde jeg dratt til olivanova i Spania 🙂 rolig og deilig – med både Valencia og alicante en biltur unna om man vil shoppe og sightse

    26. Hei!
      Jeg har et tips til hvor du kan dra med moren din. Kos og Kreta er to veldig fine øyer i Hellas hvor du får en blandig av alt. Jeg har selv vært der med moren min, og det var en veldig fin tur med avslapping og kos 😀

    27. Sommerens planer?? Du har mer planer FØR sommerferien min enn det jeg har i sommerferien min hehehhe. Okei har ingen planer nå da, men FYFAEN heldig!!!!!! Kos deg drittmye, shit altså, du fortjener det så sykt da, er veldig stolt av alt du har gjort, og alt du har gjort på den “lille” tiden i 2015! Ha en super sommer (og vår)!

    28. Ville bare gi en anbefaling til deg og din mor 🙂 Skiathos i Hellas er perfekt! Var der med min mor og vi storkoste oss. Er en liten øy med bare 26 buss stopp. Selv om øya er liten er det masse å finne på. Utrolig nydelige strender. Rideturer!- Helt fantastisk opplevelse og ri opp i de greske fjell med utsikt fra toppene. Og det er ikke en stor gruppe, det var bare jeg, min mor og en dame som ridde tur sammen. Det er bare helt fantastisk i Skiathos! Jeg skal uten tvil tilbake med min mor, eller samboer 😀

    29. Ta med deg moren din til Parga i Hellas! Helt fantastisk nydelig sted jeg anbefaler på det varmeste. Har vært der to ganger, og kommer til å reise dit igjen. Helt, helt nydelig plass 🙂

    30. MED MOREN DIN ANBEFALER JEG MALLORCA, HVIS DERE SKAL SLAPPE AV I VARMEN SÅ KLART. MEN DET ER VELDIG KORSELIGE GÅGATER RUNDT PÅ ØYA.

    31. Dra til Split! Fantastisk avslappende og rolig, veldig fint å dra med foreldre og bare ta livet med ro 🙂

    32. Visst du ikke har noe imot å reise en plass det ikke er så varmt, så kunne du og moren din prøvd å reise til en småby i england for eksempel, noe litt utenom det vanlige og siden du skal til så mange varme land hadde det kankje blitt gøy med litt forandring 😉

    33. Øyhopping er kjempefint som kjærestetur, med mye intrykk, forskjellige øyer, sol og kos 🙂 Hadde vært gøy om du reiste til litt spennende steder (gøy å lese om) feks tur gjennom europa istedet for en uke i orlando, men det er jo bare det JEG synes er gøy da, hehe 😉

    34. Dra med moren din til Rhodos by!! Supert for begge to og så kan dere dra på biltur rundt på øya! Nydelig plass!! Er selv 53 år og har vært der med mine to døtre i 20-åra. De likte det kjempegodt. Her er det partymiljø i en liten del av byen, du merker det ikke hvis du ikke oppsøker det!!! Koooose plass, flotte strender og utrolig kjekke grekere!!

    35. Jeg har vært på Kreta i en koselig landsby som heter Geogroupolis, det er så koselig og fint der (ikke så veldig shopping, men ligger en time fra Chania, som er mye shopping). Moren din og deg hadde passet perfekt inn der, det er så eventyrlig og veldig rolig. Nesten ingen nordmenn.
      Var i Marbella i påsken 2014, det var så sjukt dyrt der! Det er veldig bra shopping på senteret La Canada, men ellers så er det veldig dyrt og innpåslitne gateselgere som prøver å selge “ekte” louis vuitton vesker. Anbefaler ikke Marbella sånn helt sjukt, men likevel det var en av de beste feriene jeg har hatt!

    36. Hadde jeg vært deg så hadde jeg dratt til øya Skiathos i Hellas med moren din. Har aldri vært der selv, men har veldig lyst. Tror du vil like det! 🙂 Og kos deg masse med de andre tingene. Kult med språkreisen da. Har skikkelig lyst til det selv, men i mai har jeg skole <3

    37. Fine du, jeg håper du koser deg masse!
      Også håper jeg virkelig at velger å ikke svømme med delfiner. Selv om de er i det fri og det er båter som kjører ut, så du kan svømme med de. Det viser seg at det fører til så hardt stress for delfinene, at de ikke greier å passe på barna, jakte eller leve normalt. Du vet jo forsåvidt dette, du har jo til og med skrevet et blogginnlegg hvor du ber folk om å ikke støtte den industrien. Jeg håper du får oppleve masse moro på alle feriene dine, men at du velger annen moro enn bading med delfiner. Jeg er redd mange av bloggleserne dine da vil bli inspirerte til å gjøre det samme.
      hjerte fra meg <3

    38. Marbella er et utrolig sted som tilbyr masse. Fine strender og og fine utesteder. Masse ting man kan gjøre. Anbefaler virkelig

    39. Annbefaler Kefalonia på det sterkeste, om du skal til hellas! Marmor-belagte shopping gater, og utrolig hyggelige mennesker overalt. Er noen fine grotter dere kan kjøre båt inn i hvor du ser lyset fra solen treffer det turkise vannet når dere er der inne, helt utrolig fint!

    40. Åå, Marbella er herlig! Har vært der 4 år på rad nå, så jeg er ganske lommekjent. Anbefaler virkelig å reise dit! Marbella er så utrolig koselig og det samme med menneskene 🙂 Hvis du drar dit, burde du dra til gamlebyen og spise på en restaurant som heter “El Balcon de la Virgen”. Veldig romantisk restaurant <3

    41. Skiathos i Hellas er utrolig fint og koselig, et rolig sted 🙂 der har jeg vært med min mamma, ordentlig koselig sted for en mor og datter tur!

    42. Anbefaler Kreta, Agia Marina eller Platanias. Fin plass med noe partyplasser men og avslappende. Bor her selv og anbefaler virkelig en tur til Agia Marina.

    43. Hei !
      Mitt nr 1 tips til kjæresteferie (for et par som liker både avslapping god mat og kule beachklubber med masse fest)
      Må definitivt Være croatia. . Nærmere bestemt Hvar. Dette er en øy utenfor splitt. Tar ca 1 time med ferge. Her er selve byen i stein med trange smug og masse takterasser med fantastisk utsikt utover skjærgården. Byen er også på Unesco verdensarvliste. Inni smugene ligger kule utesteder. Og det går strandpromenade ut til de kuleste og flotteste hotellene. Langs hele strandpromenaden finner du kule beachklubber hvis du enten vil ha dagsfylla eller en deilig lunsj etterfulgt av masasje.
      Anbefaler grand amfora beach hotellet.
      var der i fjor med typen og vi ble totalt forelsket. Og tillegg til exclusive yacht ferierende gjester fra Italia osv. Er det også endelig backpackere der så utrolig kult miljø hvor du definitivt blir kjent med folk!
      Du kan bestille pakkereise ditt med ving og Apollo (værtfall ifjor ) som også inkluderer fergen ut til øya!

    44. Jeg tror jeg kan huske at Marokko ikke falt helt i din smak. Men jeg syntes virkelig du burde prøve det en gang til. Du har nok bare vært på feil sted! Jeg var med min kjæreste på tur i marrackesh. Det var helt fantastisk. Har aldri vært på ett slikt sted. Og det var som at heg ble forelsket på nytt. 🙂

    45. jeg og min mor elsker greske øyer,og har vært på ganske mange. vil anbefale Santorini på det sterkeste! Er den fineste øya jeg har vært på, å stemningen og maten der er helt fantastisk. Ellers vil jeg også anbefale karpathos og kreta,men Santorini er nok den aller beste etter min oppfatning!

    46. Uff vært på palmesus de 2 siste årene, og det er virkelig ikke verdt pengene. Synes det er dårlig og dau stemning, iskaldt hvis det regner, umulig å få kjøpt seg noe å drikke osv. Det som var gøy tho, det var Odderøya Live, som også er i Krsand! I 2013 spilte Broiler, David Guetta og Avicii! Det glemmer jeg ikke med det første 😀

    47. Du burde dra til Kroatia. Det er veldig fine og avslappende strender der og du burde dra dit i starten av juli.

    48. Jeg vil anbefale deg å reise til ei øy som ligger i Hellas som heter Korfu. Det er en nydelig idyllisk plass der man kan sleppe alt mas og kjas fra omverdenen. Korfu er en veldig liten øy, og viss man bruker en dag kan man kjøre rundt hele øya med bil. Øya har nok lite shopping muligheter, men jeg tror at det er det som tiltrekker for hit. Det er en rolig plass hvor man kan nyte ferien til de grader. Det fins selvfølgelig mange koselige restauranter og supermarked butikker! Korfu er en smak av det ekte Hellas!

    49. Skopelos i Hellas er et nydelig sted! Det er ei lita øy. Du må lande på fastlandet (tror jeg) og ta hurtigbåt ut til øya. Det er kjempegod mat der og det går fint an å leie bil for å kjøre rundt på øya. Anbefales virkelig.

    50. Jeg vil anbefale å dra på tur med din mor til Santorini! Utrolig fin øy, hvor man kan slappe av eller finne på andre aktiviteter. Men i følge min mor, finnes det mange flere fine øyer, og hennes favoritt er nok Skiathos (hvor mamma mia filmen ble spilt inn, hehe). Det er forresten så gøy å lese om slike innlegg, om reiser, selvom jeg blir missunnelig, men det er jo lov å drømme seg litt bort, eller!? Hehe 🙂

    51. Overrasket over at det ikke var flere kommentarer ang. dette her, men jeg håper virkelig at du avstår fra å svømme med delfiner. Du er en toppblogger med dyrevern som hjertesak, noe Norge virkelig trenger! Dette kan svekke din status som dyreverner, samtidig som (det ble nevt over) du kan påvirke mange blogglesere til å tro at det er OK å svømme med delfiner. Selv om dette gjelder delfiner i det fri, så håper jeg du velger andre spennende, dyrevennlige, aktiviteter på feriene dine 🙂

    52. Har selv vært i Orlando, og det var så ufattelig gøy! Shoppe på outlettene? Kan man drømme om noe bedre? SÅ billig og SÅ mye fint! Gled deg 🙂

    53. Jeg var i Hellas i to uker med søstera mi, vi dro til skiathos i hellas 🙂 fantastisk fin øy, med mye forskjellig man kan finne på:)
      Paros er også en øy som er grei for noe litt roligere tur, urolig fin øy med ufattelig mye herlige mennesker 🙂

    54. Hola! Marbella er koselig det, jeg var der sommeren i fjor. Det eneste er at det ikke skjer en ting der. Altså, jeg skjønner at du vil ha tid med kjæresten, men dra heller til Maldivene og eller Indonesia eller en plass der det skjer noe! Opplev natur, dra på hiking i fjellene på Hawaii, dra på låne båtturer gjennom øy-jungelene i Polynesia , eller dykking på Maldivene i en privat bungalow midt utpå en kritthvit Strand. For det første er det nesten ingen folk på Marbella, for det andre er det dårlige resturanter og innpåslitne kelnere. Så jeg blir nesten oppgitt fordi det er så mye å oppleve med kjæresten som vil vare resten av livet, ikke bare noe som var koselig og du fikk kjøpt noen fine shortser på forever21, og en body på berscha. Du av alle må jo vite at det er så SYYYYYYYYYKT mye å oppleve!

    55. Åå så masse koselig ♥ Du får virkelig kose deg i år Sophie, det fortjener du ;*
      Søtt å se at du har overtatt den “typ” av det svenske språk , selv elsker jeg å bruke ordet men hvis jeg gjør det i offentligheten stirrer bare folk med et tomt blikk og hevede øyenbryn 😛
      Glad i deg Sophie♥

    56. When you go to Miami, make sure you visit LIV (It’s a nightclub). Many celebrities go there! Also be prepared it is going to be very crowded in Florida because it is Spring Break for us Americans (you will see tons of college kids but the parties and events will be amazing!)

    57. Anbefaler på det sterkeste en tur til øya Lesvos i Hellas. Den ligger mellom Hellas og Tyrkia. Reiser dit nesten hvert år, med Lilleput Reiser, til et sted på øya som heter Plomari og bor på Irini. Kjempeflott sted, man skimter Tyrkia i horisonten fra verandaen, vennlige mennesker overalt og mange “greske aftner” som er veldig morro. I Plomari er det også ouzo-festival hvert år, og da kryr det av folk i gatene og det er masse boder hvor man kan smake på forskjellig ouzo!

    58. Var i Orlando for noen uker siden og hadde det kjempe gøy! Anbefaler en tur innom Universal Studios, det var fantastisk! Selv var jeg på Island of Adventure parken (passer om du er glad i berg og dalbaner og morro), og skulle gjerne rukket den andre også som er litt mer for å titte på ting 🙂

    59. Jeg er så sjalu du aner ikke. Jobber fulltid, men har ikke råd til en dritt. So fucking depressing. Nyt feriene dine til det fulleste!

    60. Jeg anbefaler deg å dra på Orlando premium outlet. Det er så masse fint der, og masse ting på salg hele tiden. Barneys har utrolig mange sko på salg til enhver tid.
      God tur!

    61. Jeg bor i Orlando/Tampa området, så om du vil ha tips til Miami eller Orlando bare si fra 🙂 Masse morro å gjøre!

    62. Jeg anbefaler sterkt Kroatia om du skal reise på tur med din mor. Jeg var i Podgora (makarska – rivieraen) for snart to år siden med mamma, noe som var veldig gøy! Det passer perfekt om du ikke er der for å drikke deg dritings, men heller vil ha en avslappende og rolig ferie 🙂 Er mye man kan gjøre der også, blant annet å reise med båt inn til andre småplasser! Vi tok også buss inn til Bosnia på dagstur. Utrolig koselig.

    63. Håper du vet at du må være 25 for å leie bil i orlando, var der just, 3 dager siden. og fikk ikke leid om man ikke var over 25 🙂 og man må ha bil til alt!!

    64. Hei!
      Jeg har en anbefaling når det kommer til reisemål for deg og Robin. Mallroca og nærmere bestemt Palmanova er et herlig sted. Du har europas fest sted Magaluf,Du har shoppignmekka i hovedstaden Palma og du har kritt hvite strender på stranda i Palma Nova! Jeg har vært her 7 ganger og ja, det er riktig jeg blir aldri lei. Det er virkelig noe med den charterfølelsen samtidig som du befinner deg i en storby!

    65. Åhh ta med moren din til Kapp Verde. Nydelig øygruppe utenfor Afrika. Ganske lite turister. Eller Toscana i Italia hvis dere vil ha det heeeeelt rolig, kan anbefale romitorio di serrele!

    66. Under Miami-posten din er det nederste bildet til høyre fra W hotel i Barcelona. Du har DEN utsikten ned på stranden fra soverommet. Har bodd der selv og kjente det igjen, så det er ikke Miami altså:) men super destinasjon da, barca har liksom shopping OG beach!

    67. Jeg håper du vet at flytrafikken er en av de store bidragsyterne til global oppvarming. Det er ikke nok ressurser i verden til at alle kan holde på sånn. Fortjener du det mer enn andre?

    68. hvordan har du tenkt til å fikse bil problemet? har lyst til å dra ned igjen, og jeg fikk ikke leid hvis jeg ikke var over 25, er jo 23! bare lurer veldig!
      leser bloggen din siden du var 16 så digger deg! håper du svarer 😀

    69. Jeg skal reise til Florida på den nest siste dagen i denne måneden. Skal være i Orlando og Miami 🙂 Håper det er flere varme grader der enn det er her fordi det er så kaldt her å det har vært masse dritt vær….

    70. Hellas har kjempemange fine øyer! Jeg har vært på Rhodos, Karpathos og Kreta. For deg og moren din vil jeg anbefale Karpathos:) De hvite strendene med krystallklart vann ligger som perler på en snor. Veldig rolig og ganske lite småbarnsfamilier.

    71. Perfekt sted! Drop fest og shopping, ta heller å kos deg ved stranda. Daimond Beach et digg rolig og avslappende sted. Om det var det det het da. Syntes en slik tur bør man droppe festing. Da blir det mere kos og rolig.

    72. Hei du fine menneske! Du bør vikelig ta turen til Naxos med din mor, fantastisk sted. Eller zanzibar (paradiset på jord)😀❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg