en liten badass på backstage

Dette er første fredagen på flere uker hvor jeg ikke våkner opp full av spenning, sommerfugler i magen og nerver på høygir. I dag er det klart for finale i mitt dansecrew så alle de tidligere deltagerne er på plass i studio for å delta på et åpningsnummer, og så til slutt i battle. Vi som allerede er ute av konkurransen er jo ikke så viktige nå haha, så vi er forvist til senkveld sin scene hvor vi IKKE FÅR SITTE I SOFAEN (det er viktig!), og kan kose oss med noen brødskiver og gammel kaffe. Det merkes nok at jeg og mitt crew er de yngste her, vi hopper rundt, spiller trommer på veggene og lekesloss. Det er noe jeg har savnet! En i crewet fortalte meg at han innså at han savner meg litt, etter å ha sett på bloggerne igår hvor jeg leter etter nøklene mine. “Det er så typisk deg, bare” sa han. Og joda, det er det. Man begynner tydeligvis å savne hverandre sine skavanker når man ikke er sammen hver dag lengre, haha.

Jeg sitter enda her på bakrommet, eller scenkveld sitt studio blir det jo (ikke i sofaen, jeg ble jaget bort fra den). Det er så kaldt her, men jeg varmer meg tanken på etterfest ikveld, haha! Denne reisen vi alle har vært på må vi nesten feire, det er riktignok litt bittersweet at hele greia nå er over. Vel vel, nå får vi heller bare heie på absence eller lisa i finalen!

Hvem heier dere på ikveld, da? ♥

38 kommentarer

Siste innlegg