på nye eventyr

Jeg og Robin skal til USA TO GANGER!!! Vi skal en liten avslappende tur til Key West om bare litt over to uker, og så reiser vi igjen i april ♥ Haha, jeg måtte bare få det ut før jeg starter å skrive om noe annet, det var virkelig en god nyhet å bli overassket med en grå torsdag 🙂 Og takk for all deres hjelp angående leie av bil, jeg tenker å leie via kilroy som visstnok skal være ganske bra med tanke på priser – jo yngre man er, jo dyrere blir det. Jeg gleder meg til å kjøre ned til key west igjen, jeg gjorde det med familien for to år siden og det var en nydelig biltur med så mye fint å se på veien! Når vi kommer fram håper jeg vi kan svømme med ville delfiner igjen, dra på en og annen utflukt og ellers bare slappe av i varmen.

Ellers da? Jeg sitter hjemme og jobber litt, senere idag skal jeg dra i studio og spille inn musikk i et par timer. Nå er det endelig på gang igjen, det føles bra! Men jeg er også veldig nervøs angående hele prosessen.. Første gang var det mer en spontan greie som bare “fikk gå det som det går”, men ettersom det gikk BRA, ligger listen enda høyere for låt nummer to og folk har kanskje litt andre forventninger. Jeg tror de fleste tenkte jeg kom til å slippe en låt som “my boobs are okay”, og jeg kunne ha overassket positivt nesten uansett hva jeg valgte å gi ut så lenge det var litt mer seriøst enn som så. Men det aller viktigste i hele denne prosssen er å ikke tenke så mye på hva andre forventer eller vil ha, men å gå inn i studio og gjøre noe jeg selv kan være fornøyd med. Ønsk meg lykke til!

57 kommentarer
    1. Hva har skjedd med nesa di?? ser ut som du har blod rett under? er ikke slemt ment, bare lurer.. hvis ja, god bedring!

    2. Hei! I din siste sminkevideo bruker du en pudderfoundation fra Glominerals – bruker du denne enda og anbefaler du den? 🙂

    3. Kristin: Hei! Jeg brukte den helt til den gikk tom, så jeg var absolutt fornøyd! har egentlig bare blitt til at jeg nå bruker en fra the balm som jeg også er fornøyd med. Men anbefaler absolutt den fra glo minerals også 😀

    4. Så heldig du er, virker som om du og Robin har et godt forhold, og finner på mye morsomt sammen! Og lykke til med innspillinga, gleder meg til å høre resultatet. Du pleier som regel å overraske positivt 😀

    5. Ville delfiner er faktisk vennlige dyr. Delfiner(hvaler, delfin er en hval) ligger et hakk under oss. De er utrolig smarte og vennlige. Så å svømme med ville delfiner er vel heller et pluss for dyrevern enn et minus! Delfinene liker jo det trossalt, da de selv får velge når de vil komme bort, og når de ikke vil mer.

    6. Åhguud du er heldig!:( vil også dra til USA.. Skal det om et par år, sammen med min kjære:) så skal vi til Australia også:D
      Lykke til i studio!:)

    7. Hvis du mener du skal svømme med delfiner i basseng går vel det veldig imot mye du står for? Du skulle jo jobbe mot delfin slakting i Japan, å i filmen the cove viser de at de sender noen få som får leve, i fangenskap til underholdning og til å svømme med. Så håper du mener du skal svømme i havet fritt, ellers går du jo helt imot det du sa du sto for..?

    8. Da er det bare jeg som har misforstått.
      Trodde at å blogge som normalt ville si at vi fikk flere innlegg om dagen slik som før i tiden 🙂 Sorryyyyy

    9. så kult 😀 dere må kose dere, det har du fortjent! jeg skal faktisk til usa for første gang med skolen i starten av april, men vi skal til la og san francisco 🙂

    10. Åå, Key West er fantastisk! Var der i sommer, og er helt enig i at bilturen ned dit er utrolig fin! Solnedgangen der er virkelig den fineste jeg noen gang har sett! God tur og kos dere masse når den tid kommer <3 klem

    11. Hei sophie! Jeg reiste til key rest i fjor og var skikkelig uheldig på stranden vi kom til.. Men vil reise dit igjen for å få litt bedre opplevelse.. 🙂 hvor i key west var det dere var og svømte med delfiner? så på innlegget ditt for to år siden og det var så fint der 😉
      Håper du svarer 🙂

    12. Malen: Åh, nå husker jeg absolutt ikke hva hotellet heter der vi var.. Men angående å svømme med delfiner så kan man nok gjøre det uansett hvor i key west man bør, bare å sjekke tripadvisor der finner man MASSE!

    13. Jeg skal åsså til kew west om litt åver to uker! Har du noe bra tips til hva man blr få med seg der? 😃 skal dere være lenger?

    14. Åhh, en sånn reise høres helt fantastisk ut 😀 Jeg absolutt elsket lionheart, gleder meg til å høre det neste du kommer ut med! you go girl

    15. Lykke til med ny låt (og forhåpentligvis mange låter til). Ville bare legge igjen en kommentar og si at du var kjempefin med mørkebrunt hår, både med og uten extensions. 🙂

    16. ååh, Key West er fantastisk! Savner det mye, var der for 3 år siden 🙂 Vet ikke om du smakte Key Lime Pie når du var der, men det MÅ du isåfall, kanskje noe av det jeg savner mest, hahah!

    17. Det irriterer meg sånn at du (og forsåvidt andre rosabloggere og….) ser så anderledes ut på bilder enn i virkeligheten. DU er KJEMPE søt i virkeligheten men her på bloggen blir du så enormt plettfri.. Eg har vanskeligheter med å tro at du ikke redigerer bildene dine men eg må vel stole på deg når du sier du ikke gjør det.
      ikke ta dette som en stygg melding for eg syns som sagt du er kjempe søt i virkeligheten men du er ikke den “perfekte baben” du gir inntrykk av å være på bloggen.

    18. IKKE TEGN BRYNENE DINE NÅR DU HAR TATT PERMANENT MAKEUP!! Det ser ikke fint ut! Du har forskjellige øyenbryn fra hvert bilde du legger ut på denne bloggen jo! No hater men du er så mye finere når du ikke tegner brynene. De er alt for lange, de starter for tidlig liksom
      sorry men jeg er skikkelig perfeksjonist på øyenbryn, kribler i hele meg når jeg ser dårlige!

    19. Du har jo så fint hud da!! Du burde virkelig ikke starte på noen som helst kur, når huden din ser helt fin ut! Du vil jo da bare få mange unødvendige bivirkninger da! Jeg sliter veldig med hud problemer selv og du har jo virkelig ingen ting å klage over. Huden din er kjempe fin og det mener jeg 🙂

    20. Dette svarte du leseren som mente bloggingen fortsatt er dårlig etter dansingen. Anonym: Det er flere innlegg om dagen 🙂 Var bare ett i går, men dagen før der var det tre, osv osv:)
      EN dag hadde du tre innlegg, dagene før det hadde du ETT innlegg, vi kan da bruke øynene våres kan vi ikke det? Hvorfor kan du ikke svare ærlig istedetfor å prøve å forsvare med at du har “mange” innlegg. Vi gir beskjed fordi vi savner den ordentlige bloggingen din og syntes det er kjipt å trykke oss inn uten noen særlige oppdateringer i løpet av dagen. Kunder kan sette krav til en butikk fordi de er deres omsetning, på samme måte som vi kan sette krav til deg fordi vi er din omsetning. Det er lite blogging for tiden og det er bare fakta. Så langt idag har det også bare vært ett innlegg. Blir OFTE provosert over hvordan du svarer mange av lesere dine som er din inntektskilde.

    21. skjønner ikke hvorfor alle skal ta av på grunn av at hun vill svømme med delfiner. selv om man er imot dyremishandling osv.. betyr det ikke at man må være nazi på alt -.- Åja jeg er fullstendig klar over at dyreparker osv.. er dyremishandling men i det minste de dyrene har det som regel bra ( om det er seriøse dyreparker og dyrene ikke er fangen fra naturen å satt inn i parken). Og vist man skal være helt Nazi så burde ikke folk å kjæledyr heller…

    22. Aner du hvor mye Co2-utslipp som skapes av to flyturer tur/retur USA? Enormt mye. Jeg forstår ikke hvordan du kan kalle deg dyreforkjemper, og likevel ha et så enormt høyt forbruk av både ting og reiser. Klimaendringene påvirker økosystemet, som igjen endrer livsvillkårene for både dyr og mennesker. Å ta vare på planeten er det beste man kan gjøre for dyrene, og med din livsstil gjør du det absolutt motsatte. At du i tillegg påvirker leserne dine til å øke sitt forbruk gjør det bare enda verre. Jeg opplever at du har gode intensjoner, og skulle ønske du kunne påvirke leserne dine i en bedre retning.
      Les gjerne mer her: http://www.framtiden.no/201408116531/blogg/arilds-blogg/dropp-en-flyreise.html

    23. Og du tenker på miøjøet? Luksus hvertfall. Hadde vært bedre for både lommeboka og miljøet å bare dra 1 gang og bli lenge. Men så igjen, flyene går jo likevel, og du har jo råd til det. Så kos dere, jeg er bare driitslaju, det skal jeg ærlig innrømme! ^_^

    24. Man ser du virkelig gjør alt for det du brenner for, Sophie!! Det er så gøy å se deg så glad å positiv, keep it going! <3

    25. Hei! Reiser til USA med kjæresten min den 23. mars, du er ikke tilfeldigvis på Kew West da eller? Vi lander i Fort Lauderdale og skal bo på hotell i Key West et par netter før vi reiser på cruise, hadde vært gøy å møttes der eller på Miami beach eller liknende en tur hvis vi er der samtidig! 😀 Svar meg gjerne på mail om du gidder! 😀

    26. Så kjekt at dere skal til Key West!! Jeg var der selv for noen år siden, men vil IKKE anbefale dere å være der noe lenger enn maks 2-3 dager. Det er absolutt ingenting å gjøre der, og fryktelig kjedelig i lengden.. Når jeg dro dit skulle vi egentlig være der i to uker, men etter to dager orket vi ikke mer, og tok resten av ferien i Miami, og det anbefales!! Desutten når man ikke er gammel nok kommer dere ikke inn noen steder, ikke på dragshow som Key West er så kjent for, dere får ikke sitte ved barer eller noe. I og med at dere er begge under 21 år ville jeg heller dratt tilbake når dere er gammel nok, for dere kommer ikke ikke inn noen steder. Jeg var der når jeg var 20 år ble 21 år t uker etter, og det hjalp ingenting. Lykke til, men tror det var en litt bommert ferie for dere som ikke er gammel nok 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg