meg og barbiehuset

Jeg startet dagen med et gledelig gjensyn, jeg og uniuque skulle gjeste god morgen norge for å snakke om at vi er slått ut av konkurransen. Godt å se dem igjen! Fikk høre “nå begynner du endelig å se ut som deg selv igjen”, haha, jeg har med andre ord kjørt den sminkefrie looken med oversized hoodie litt for langt på trening om jeg skal tolke det rett. De har forresten lest igjennom kommentarene her på bloggen litt nå og da, og sett at noen av dere ønsket å åpne en konto for å samle inn de 500 000 til dem. Søt tanke igrunn, men det er ikke noe guttene ønsker og jeg forstår godt hvorfor. De ønsker jo å jobbe for pengene sine selv, og det klarer de nok lett 🙂 God morgen Norge gikk uansett bra, og vi var ferdige der allerede rundt klokken 10.

Jeg hadde en liten runde i byen før jeg dro hjem, blandt annet for å handle inn mat for uken og kjøpe nytt sengretrekk som dere ser over. Jeg hadde noen minutter til å trekke pusten før VGTV kom hjem til meg og skulle lage 70 spørsmål!

Det blir litt fullt i leiligheten når man skal filme og være mange folk, men det går! Tror denne sekvensen blir veldig morsom, og jeg skal informere dere mer når det ligger ute på bloggen. Etter vi var ferdige med dette ville jeg egentlig legge meg ned for å sove men da ville jeg ha angret etterpå, det er viktig å gripe dagene nå som jeg har fri for først egang på lenge (eller, fri har jeg jo åpenbart ikke..), men jeg tok iallfall turen ut av Oslo og til Anette Marie på besøk. Her ser vi reprise av mitt dansecrew, jeg leker med dukkehuset og får spise hjemmelaget pizza – luksus!

En veldig hyggelig start nå som jeg er tilbake til hverdagen ♥ Måtte hver dag være slik som dette! Heldigvis er det mange koselige og spennende planer framover, så det skal nok bli litt lett å takle likevel. Jeg skal være her et par timer, og så drar jeg til min venninne Joanna inne i oslo for å spise en sen middag og kose meg der utover kvelden. 

Hva har dere gjort i daaaag?

 

70 kommentarer
    1. Ville bare gi deg et tips, du har lagt ut et blide av den smoothien du har i kjøleskapet og når du er ferdig med de små smoothie flaskene, så kan du i stede fylle på med hjemmelaget smoothie.

    2. Så fine bilder! Søt jente Anette Marie har 🙂 Jeg har ikke gjort annen enn å skrive på bacheloroppgaven min. Kjedelig i grunn, men snart innlevering så det er vell verdt det i lengden 😛

    3. De har jo jobbet for de pengene de evt hadde fått på det kontoet. De har jo gitt så mye av seg selv til deg, oss seere og det er nå karma kommer og vil gi noe igjen:)
      Og vi vet at hvis de ombestemmer seg og sier ok til kontoen at de vil virkelig være takknemlig og jobbe hardt videre. Hadde aldri komt på å åpne et konto, hvis ikke jeg mente de virkelig fortjente det:)
      Det er en grunn til dette, det er at de får igjen nå for alt arbeidet så langt de har gjort, og nå kommer en hjelpende hånd for den videre reisen.
      Håper de ombestemmer seg!:)

    4. Du er så vakker sophie, elsker bloggen din!Du kunne ikke skrevet ett innlegg om hvordan bloggkarrieren din startet? Jeg har selv en blogg, men får liksom bare ikke så mange lesere, skjønner ikke hva jeg gjør feil; Inemari.blogg.no

    5. Fine bilder og ikke for mye tekst👍 jeg liker slike blogginnlegg og det er det sikkert flere som gjør. Du har utrolig mye sminke! Har du noen gang tenkt på å legge ut sminkevideoer eller noe slikt på youtube?

    6. Ser ut som du har hatt en travel, men fin dag! så på snappen til annette når du leste for tina, du virker så snill og god mot henne<3 ha en fiinfin uke videre søta

    7. Må bare si at jeg eeeelsket dette innlegget! du virket såå voksen, så koslige bilder, passe mye tekst, du er fantastisk vakker for tiden. dette blogginnlegget gjorde meg glad! du virker som et veldig godt menneske!
      🙂

    8. Åh, det hørtes ut som en herlig dag!
      Min mandag har vært helt grei, den har egentlig vært som alle andre. Det er ikke noe spesielt som har skjedd og var en normal, men kjedelig start på uka..
      Må bare si at du er utrolig nydelig og kler brunt hår kjempe godt. Jeg syns du er en veldig voksen og flink blogger, som vet hvordan man underholder leserne 🙂 Stå på!
      Klem Ragnhild

    9. Heei:) tenkte å lage meg blogg for det har jeg alltid hatt lyst til også lurte jeg på om du har noen tips og noen ideer til bloggnavn?
      PS: elsker bloggen din utrolig mye 🙂

    10. så på gomorgen norge i dag, å da syns æ at æ børte dj sa du skal kjøpe ny leilighet. stemme det?:)
      lure åsså på kor stor leiøighet du har nu. den ser så lita ut :p men kan jo være før at æ e vant me 100 kvadrat. å betale en brøk del av det du jør i oslo forhold t harstad :p

    11. Hvordan klarer du å ha så fin og brun hudfarge året rundt? Jeg tørr ikke å ta solarium og om sommeren blir jeg bare solbrent. Har du noen tips til meg? 🙂

    12. Ja, vask sengetøyet før du tar det på (ser ut som det ikke er vasket pga strekene der det har vært brettet, men jeg vet jo ikke om du ikke har gjort det). Er sånne ekle greier i det når det er nytt som ikke er bra for deg. 🙂
      Jeg har hatt en veldig slitsom og stressende mandag. x) men skal ikke klage, jeg lever og har det strengt tatt veldig bra. Er bare godt å føle at man har det litt kjipt av og til. 🙂

    13. I dag har jeg vert i Haugesund og handlet. Jeg er veldig fornøyd med innkjøpene, men angrer litt på en fotball shorts jeg kjøpte. I butikken passet den fint, men da jeg kom hjem igjen så jeg at shortsen var størrelse 10-12 år, og da føltes den med en gang ganske liten ut, haha! Btw, syns jeg du er såå nydlig som brunette♥

    14. Herregud så fin du bei med heilt mørkt hår!! la veldig godt merke til det på mitt dansecrew i semifinalen! bei bærre settanes å gap over kor flott du såg ut!!!
      Og flenk å dans, creds tell d!

    15. Please ikke hør på de som sier at det er bra med lite tekst! De er bare sånne surpomper som synes det er kjedelig å lese, og bare leser bildebøker. Jeg synes at jo mer tekst, jo bedre! Det er jo derfor vi leser bloggen din, for å høre hva du har å si, ikke for å se på bilder liksom, haha. Det er så klart kjekt med litt bilder også, men du skjønner. 🙂
      Og til de som sier Sophie ikke har ordentlig mat i kjøleskapet sitt: Hva er ordentlig mat? Kjøtt? Skinke, fårepølse, ketchup, poteter, hva? Er ikke yoghurt, smoothie (som er laget av frukt og grønnsaker), pålegg, egg, jordbær, ost, kesam, og banan ordentlig mat? Tror bare folk ikke er vant til å se kjøleskapet til en vegetarianer. Dessuten har hun sikkert en fryseboks et sted også, må vite.

    16. Nydelige Sofie!Du var så flink å danse, dessuten så gleder jeg meg til de spørsmålene! Det så koselig ut 🙂 Jeg har vært i Tromsø i lamme med venner, vi spiste lunsj på en salatbar, så dro jeg hjem til Harstad etter en herlig helg i Tromsø!

    17. Wooow nydelig hårfarge! Den får frem de vakre trekkene i ansiktet ditt😍 Jeg skal også farge det mørkere siden mørkt hår får ansiktet til å se smalere ut, jeg er ganske rund😉 Bare med lys dipdye

    18. Er fortsatt deppet over at du er ute av mitt Dansecrew 🙁 tenk at vi ikke får se guttene og deg mer 🙁 det er så sykt urettferdig, du skulle ha kommet videre!! 🙁

    19. Ser ut som om du har hatt en kjempekoselig dag 🙂 Kjempekoselige og fine bilder fra dagen din 🙂
      Ønsker deg en kjempefin kveld videre, og ei kjempefin og god uke 🙂
      Hilsen
      Toril

    20. Stilig sengesett! Hvor har du kjøpt det? 😃 Hvilke sofa har du hjemme? Hadde vært fint med et innlegg med interiør/pynt i leiligheten din 🙂 leter etter inspirasjon da vi skal kjøpe ny sofa til leiligheta vår!

    21. Var helt utrolig rått å se deg danse på fredag. Har virkelig aldri sett deg gløde slik du gjorde den kvelden. Så virkelig ut som at du hadde veldig god selvtillit og koste deg masse:) er umulig å ikke smile da du er på tv, herlige menneske<3 smilet og latteren din smitter helt ekstremt. Synd du røk ut, men du røk ut med stil! Du bør være utrolig stolt av deg selv!! Gleder meg til å se hva du skal gjøre videre. Du stråler virkelig om dagen!!

    22. Du var så nydelig på det første bildet ! Fin leppestift <3
      kunne du ha lagt ut intervjuet på bloggen så vi som ikke fikk det med seg kan se?
      Skjønner at guttene vil jobbe for det selv osv, men vi er her alltid for degog dem <3 <3

    23. Jeg ser på “mitt danswcrew”, på den episoden der du var så lei deg for alle drittkommentarer du får osv. Jeg er 100% sikker på at nesten alle de kommentarene du får ville aldri vært på bloggen din om du hadde sluttet å provosere lesere med vilje. Du tenker at det å provosere skaper flere lesere, og det gjør nok det, men du får mindre respekt av leserne dine om det er sånn du holder på. Hadde du bare vært deg og sluttet å provosere så hadde du sluppet unna all den dritten. Jeg er en av de som har slengt mye dritt på denne bloggen fordi du har irritert meg så sykt til tider, men jeg skal endre meg. Jeg kommer heller til å slutte å lese denne bloggen enn å sitte her å lese innlegg som provoserer meg og deretter fortelle deg hvor blåst du er..

    24. Til anonym, 10.48: Hvordan provoserer Sophie nå? Synes ikke kommentaren din er saklig i det hele tatt. Klart gjorde hun mye av det før, men jeg synes det er lite vits i å ta opp noe gang på gang som tilhører fortiden. Sophie har forandret seg, og det til det bedre! 🙂 Er det man burde se på.

    25. Sophie elise, lan du lage et innlegg og skrive alt du spiser på en dag? Frokost, lunsj osv. + klokkeslett ☺

    26. Hei! Et spørsmål til deg siden du bor i Oslo. Skal i bryllup i Oslo sentrum nå snart og kjenner jeg gruer meg litt. Kommer fra et lite tettsted og er lite vant til storbyen. Siden bryllupet vil slutte langt utpå natten, så kommer vi til å gå et stykke for å komme oss tilbake til hotellet. Vet du om noen områder i Oslo som vi bør holde oss unna på nattestid? Eller noen typer situasjoner vi bør unngå. Håper på tips!

    27. Elise: Hei! Nå har jeg aldri vært helt i din situasjon selv om jeg kommer fra et lite sted, har aldri vært “redd” for oslo og synes heller ikke byen virker så stor. De fleste områder (om ikke alle?) er trygg når man går sammen. Selv bor jeg på østkanten og i et såkalt “farlig” område men går alene hele tiden og er kanskje litt naiv, men opplever det hverken som ubehagelig eller farlig.

    28. Mariell: Hei! jeg kjøpte det på princess på oslo city 😀 Jeg har en sofa fra aflekthome og en fra ikea, skal riktignok gi bort begge to når jeg flytter om ikke så alt for lenge. Da tenker jeg å lage en utfyllende post om interiør, ettersom jeg skal fokusere mer på det da selv!

    29. …men, Sophieelise:
      Hvis denne bloggen ikke bare er ironisk og laget på tull, hvem er det da du prøver å parodiere? Jeg mener det ikke frekt, men alle ser jo f.eks. at du bruker en latex-maske eller noe sånt på bildene hvor du poserer. Eller er samtlige bilder retusjerte?

    30. du over : hold kjeft! du virker bare helt tragisk..
      Du bruker et falsk bilde er det noe bedre? tror ikke det.

    31. Hei 🙂 ville bare si at jeg synes du kler mørkebrunt hår utrolig godt, hilsen en frisør 🙂
      La merke til kommentaren over og banan holder seg lenger i romtemp. Men jeg også synes kald banan er best! 😉
      Også må jeg si at du imponerte i mitt dansecrew, prestasjonene dine gikk over all forventning! Så bra jobba 🙂
      P.s hvor har du kjøpt de beige spisestolene dine? Veldig fine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg