kort, mørkt hår

Er hos frisøren og hva skjer her da..? Kort, mørkebrunt hår? Det var ikke veldig typisk blogger. Eller ikke typisk meg generelt. Dette kan bli spennende! Dette er nok min seneste frisørtime noen sinne, klokken er over 12 og jeg har enda lang tid igjen. Men, det gjør ingenting, for heldigvis starter vi ikke før sent i morgen med sceneprøver, generalprøve, sminke og det hele før show.

Vi snakket om tidligere på trening hvor rart det er at ingen av oss har blitt ordentlig syke enda, men hva skjer da? Jo, jeg får et eller annet som føles som et lag inne i øret mitt som nå utvikler seg til en ørebettenelse, om jeg kjenner meg selv rett. Jeg hører nesten ingenting! Haha, ville ha vært ganske kjipt om jeg ikke engang hører musikken når den starter i morgen. Ser for meg at crewet begynner å danse og jeg bare står stille og venter på beaten. Eller at Markus, den ene dommeren som tilsynelatende ikke er min aller største fan gir meg kritikk og jeg tror han sier noe kjempebra og bare ÅH TAKK!! 😉

Neida, det SKAL gå bra. I morgen har vi også to nummer, så ikke glem å heie på oss! Går vi videre er det finale og jeg håper virkelig på å kunne gi denne seieren til guttene, pluss jeg har virkelig sett fram mot finalenummeret. Håper håper håper!! ♥

79 kommentarer
    1. Å så kult 🙂 kler jo alt du da! Forresten sophie, har du noen gang hatt sidecut? Du skjønner vurderer å ta det selv for synes egentlig det er ganske kult 🙂 Tenkte derfor bare å høre

    2. Fin er du uansett!
      Vil bare si at jeg heier på deg masse, og det er synd at han Markus har på en måte bestemt seg for å IKKE like deg. Det samme med mange i norge og,egentlig. For hadde de virkelig lest bloggen din og lest alt du skriver så hadde de også blitt truffet i hjertet ,og ikke minst rørt <3 Du gjør meg så utrolig stolt, både på bloggen, på bloggerene og når du står på scenen i mitt danse crew. Om du ryker ut imorgen så har du oppnådd SYKT mye, og det suger virkelig dersom du gjør det, men jeg og sikkert 100 000 andre vil gjøre det vi kan for å stemme på deg!!

    3. Jeg ønsker deg all lykke til i morgen og god bedring når det gjelder øret!jeg heier på deg og crewet ditt 🙂

    4. Har hatt ørebetennelse selv, skikkelig irriterende! Du vet sikkert dette fra før av, men om du drar til legen i morgen og skyller øret, så får de ut ørevoksen. Da hører du igjen etterpå 🙂
      Uansett, masse lykke til i morgen!!

    5. Skal stemme på deg 1000 ganger, du er bare best. Elsker deg og uniqe❤️❤️ Ståå på og vær glad!!

    6. Herregud så fin du ble med kortere hår! Var absolutt ikke så kort heller, veldig fin lengde. Syns ikke noe om løshåret du vanligvis bruker, så dette likte jeg! Supervakker 🙂

    7. Alt kler den smukke – du passer med kort, mørkt hår. Gleder meg til å se hvordan håret ditt er når du er ferdig 🙂
      Når det gjelder ørebetennelsen kan det hjelpe å sove med høyt puteleie slik at trykke synker – det gjør dermed mindre vondt. Ta deg gjerne smertestillende før du sovner, slik at kroppen har hjelp til å kjempe imot betennelsen. Dersom du får ORDENTLIG trykk, der det kjennes ut som øret skal sprenges, kan det hjelpe å ha litt bomull i bunnen av et glass, helle over kokende vann slik at den blir fuktig (husk å klem ut overflatig vann slik at det ikke renner i øret!) og holde det tett inntil øret. Trykket løsner med en gang 🙂 Har vært en del plaget selv, og min far er helt ekstremt plaget med ørene – alle disse triksene har bestandig hjulpet for oss 🙂 God bedring!

    8. Fin du var med kort hår <3 men for å være helt ærlig..du går nok videre til finalen OG vinner hele greia pga alle bloggfansa dine som stemmer til de blir sår i fingrene :p

    9. Han dommeren har noe personelig i mot deg, holder på å knuse macen hver gang han gir tilbakemelding, årrhhh, men håper sykt guttene vinner fordi jeg vet de kommer til å bruke pengene så bra , lykke til i morgen btw!!

    10. Tror du kler det aller, aller meste!
      Ååh, går igjennom akkurat samme greia med øret… Ble frisk fra kyssesyken for en uke siden, og fikk akkurat begynne å trene og leve som normalt av legen, etter å ha vært syk siden starten av desember (Hadde ikke smakssans i 3 uker, har aldri syntes så synd på meg selv før. Okei, jeg hadde drittvondt, men hallo, jeg smakte ikke noe. All respekt til de som faktisk aldri smaker noe.) På mandag fikk jeg plutselig jævlig vondt i øret, og det har bare blitt værre og værre, og nå er hele hodet mitt helt tett og fullt av smerte pga. øret? Ye. The struggle når man må ligge på “feil” side å se serier, for ellers hører du ikke noe.
      Jaja, jeg har ikke noe liveshow å danse i imorgen, ønsker deg masse lykke til med øret og Mitt Dansecrew og alt annet, jeg skal stemme, som vanlig! Du aaaner ikke hvor gøy det er å se deg danse! Blir så imponert, du er så rå! Forrige helg måtte vi insistere på å sette på TV2 da du skulle danse, midt i vorset. :’)
      Yeye, imorgen får jeg i alle fall tid til å slappe av med Mitt Dansecrew, koselig det og!

    11. Du var NYDELIG med det håret! Please ha det sånn, du får et så fint ansikt og det er nesten som et ansiktsløft!
      Angående øret ditt; du burde gå til legen og få en øreskylling 🙂 Da skyller de øret ditt slik at overflødig voks kommer ut, det høres ut som det er det som er problemet. Det er ikke ekkelt i det hele tatt, og tar bare 5 minutter maks!

    12. Du passet det håret sykt bra! Håper du beholder det sånn:)
      Lykke til i morgen, jeg heier på deg og Unique crew! Dere er best<3

    13. Så på instagram at du ikke har det kort likevel, men det burde du absolutt! Du er så liten, og med vippene og det lange håret, så blir du liksom så tung i ansiktet. På hvert bilde av deg med kort hår, så ser du såå mye bedre ut!!! Du ser liksom så mye mer opplagt ut. Og det fremhever virkelig ansiktet ditt. Tenk på det, vær så snill. <3

    14. Gikk på isotretinion i et halvt år, fikk døds fin hud pg sluttet, nå har jeg sånn smått begynt å få fet hud igjen, så fikk beskjed om å fullføre kuren. De aller fleste må ta minst én omgang:) anbefaler denne på det sterkeste! Prøvde bokstavelig talt alt mot kvisene mine, endret kosthold, trente, drakk masse vann, hundre behandlinger hos hudpleier, byttet sminke, hudprodukter og alt av andre slags piller som inneholdt antibiotika (noe som også funker, men så fort du er ferdig så kommer det tilbake) og ja, u name it. Ulempen er at man får ekstreme bivirkninger. Ekstremt tørre lepper, tørr nese og hud. Blødde i nese og på lepper fordi det sprakk opp. Også slet jeg med å kysse folk + ha sex fordi jeg ble så tørr i munnen og underlivet.. Du må også jevnlig til lege for å bevise at du ikke er gravid, samt hente ny resept. Tiltak. Må også være forsiktig med sol. Så skal du starte før sommeren, så start NÅ. Men anbefaler deg det!:)
      Btw, så alle episodene av deg på bloggerne for litt siden, og jeg er såå sjarmert av deg!:) Du er virkelig en nydelig person og det håper jeg du tar til deg. For med den personligheten og ikke minst dét utseende, så kan du nå langt! Kommenterer aldri blogger, men er det noen som virkelig ikke fortjener dritt, så er det deg. Så håper du tar til deg de positive kommentarene du får:)

    15. Hei Sophie! Jeg så for noen blogg innlegg siden at du hadde en skål med Smash. Ville bare si til deg at du som er så opptatt av dyreriket osv, kanskje burde tenke litt på palmeolje i produkter og? Smash inneholder palmeolje. Palmeolje ødelegger regnskogen og er kanskje et av verdens største problemer i dagens samfunn. Palmeolje ødelegger regnskogen. Dyrene i regnskogen, de dør ut på grunn av at hjemmet deres forsvinner. Palmeolje ødelegger også klimaet vårt og ikke snakk om at det er en ekstremt usunn olje. Håper du tenker litt på det hvertfall. Jeg selv har boikottet palmeolje, HELT. Palmeolje er noe dritt, det finnes ikke en positiv ting å si om palmeolje. Jeg får også nevne at de som jobber på disse plantasjene, får elendig betalt. Håper alle tenker seg litt om neste gang de skal spise et produkt med palmeolje, det finnes ofte tilsvarende produkter man kan velge, som ikke inneholder palmeolje. Jeg vet ting ikke endrer seg om akkurat DU slutter med det, men om alle skal tenke sånn, da blir verden aldri et bedre sted. Det handler om prinsipp.
      Dette var bare en tankevekker. Håper du fortsatt har en fin dag, digger deg som person 🙂 Heier på deg!

    16. Ville bare si at du var helt nydelig med det kortet håret, det kledde du virkelig ❤️Håper virkelig du begynner å gå sånn! Drit stilig ❤️

    17. Håper markus har fått beskjed om å være proff nå.. For hvis ikke er jeg bekymret for de han påvirker med hans uprofosjonelle meninger.
      Du er klart best. Imponert over hvor dyktig du er. Jeg kommer til å stemme som en gal på dere! Og jeg har ikke kontantkort, er ingen fjortis.. Men en voksen dame på 36;)
      Heia heia! <3

    18. Hadde nettopp ørebetennelse og var til legen for antibiotika. Han anbefalte å “blåse opp” så ofte som mulig for å fjerne gørret som ligger bak trommehinna slik at du unngår at den sprekker. Det kan gjøre veldig vondt i starten, men det blir bedre. Mener altså å blåse mens du holder deg for nesen. Lykke til 🙂

    19. En ting til.. Ble veldig letta at du opplevde det samme iforhold til han dommeren markus. Trodde eg var den eneste..hehe

    20. O-M-G det der var så nydelig at jeg får lyst til å holde deg i armene mine og vugge deg!!! Nå er du den desidert fineste, kuleste, peneste, tøffeste og awesome bloggerne i hele universet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg ELSKER det!! Hååer du også gjør det da, hehe.. Sophie Elise Isachsen! Jeg har nesten ikke ord, haha, virker veldig “mongolid” her, men fytti RAKKERN! Det der er så nydelig og jeg skjønner ikke bare.. DU ER RÅKUL! Stå på Sophie!!! Heier på deg idag!!

    21. Åh! Glemte en ting, hehe! Angående ørebetennelsen er det mye mam kan gjøre. Jeg anbefaler deg (sterkt) å dra til legen idag og få sjekket deg:) Hvis du har ørebetennlelse er det ikke lenger sånn at de alltid gir pencillin. noen ganger ber de deg komme tilbake om en uke hvis det ikke har blitt bedre, og det kan være lurt slik at du får medisin så fort som mulig! Hvis du får pencillin første gangen du er der ( som eg fikk) er du ganske heldig!
      Lykke til!!!

    22. Før hver jævla sending skriver du at du har blitt syk bare fordi hvis det går dårlig så har du noe å skylde på. Herregud

    23. Er egentlig latterlig at Marcus roste Sandra så opp i skyene når hun omtrent ikke forbedret seg noe særlig. Hun virker som en herlig jente, men sansene ble kjedelige, og hun så stiv ut. Du har hatt en kjempe fremgang, og allikevel får du bare kritikk fra han. Blir for dumt. Sandra i hans heart altså..

    24. Du ble kjempefin jo! Dette kledde du 🙂 Gleder meg til å se dere i kveld, og jeg skal stemme på deg og crewet ditt. Har alltid likt crewet du har fått utdelt.
      Stå på, og dans som om du har fanden i hælene 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Hilsen
      Toril

    25. Du er så skjønn med kort hår, og det er så gøy at du deler bilder av det, selv om du sier du ikke liker det så godt.. Å ha frisørtime så seint må være slitsomt, men du kan vel snike til deg en liten høneblund eller to, hehe 🙂 Gleder meg masse masse til å se deg danse i kveld, og heier masse på deg og ditt crew! Unner deg virkelig den finaleplassen, så hadde det vært opp til meg hadde du fått den lett (eller… må vel se om du presterer like bra i kveld, men det tror jeg går lekende lett)! Masse lykke til, dette klarer du 🙂 God bedring, håper hørselen kommer mer tilbake til i kveld! Klem

    26. Håret ditt så kjempebra ut! har selv vurdert å klippe håret i den lengden, men jeg har veeldig langt nå så jeg tør egentlig ikke, haha. Synes det er utrolig fint da, og du kler det 😀 forresten, kunne du tenkt å lage en leilighet-tour video? det hadde vært gøy og sett leiligheten din.
      Lykke til ikveld, heier på deg!

    27. Jeg glemte å si god bedring med øret, det var dumt du måtte få ørebetennelse nå, som du er så nære finalen. Men som jeg sa, lykke til! vi heier på deg 🙂

    28. hei!
      Hvis du har ørebetennelse burde du dra til legen/apoteket å få tak i øredråper. Jeg anbefaler en som heter terra-cortril polymixin B. Den er utrolig bra og vriker med en gang!
      Masse lykke til i kveld, jeg heier på deg!

    29. Synes at all kritikken du får av Markus begynner å bli litt latterlig. Jeg føler at han kun sier ting som du ikke gjorde 100 % rett, og ikke bryr seg om det du faktisk gjorde rett som var kjempebra og helt perfekt. Det virker nesten som om han ikke liker deg som person, og dermed ikke liker dansingen bare fordi han skal være vanskelig. Jeg vet ikke hvordan det er med dere på settet såklart, det kan være helt annerledes, men sånn synes jeg det virker på TV! Men jeg er hvertfall helt uenig med han, synes du (og crewet) er utrolig flinke! Håper Markus klarer å være med profesjonell i dag, og slutter å være en liten “surpomp” som han har vært de siste ukene. Stå på, gleder meg til å se dere ikveld! <3

    30. Huff, det passa ikke deg? men alt er vell egentlig bedre enn det lange lyse håret ditt i grunn. Må si at du har vært flink med å ta et bilde hvor alle urenhetene dine i pannen ikke vises😝

    31. Hvah, enda ikke lagt ut et bedende tiggeinnlegg om stemmer og overflødig (og feilaktig..) informasjon om hvor mye bedre utgangspunkt de andre har?

    32. Åå så fin du ble!! Så utrolig mye mer “voksen” ut 🙂 you are so pretty, lykke til i kveld!!

    33. Waah, dæ va siiiinnsykt fint! <3 O.o Skal du behold dæ sånn, eller skal du ha i extention? Eg syns dæ va sykt tøfft og annerledes, nåkka eg lika! 😀

    34. Det bilde du la ut på instagram var så utrolig fint, du kledde det nye håret. Du minna om en blanding av Adriana Lima og Megan Fox. Mørkt hår og blå øyne er virkelig noe av det fineste!

    35. Hei Sophie Elise!
      Sitte her, snart 26 år gammael, og følge deg både på tv og blogg. Eg har latt meg sjarmera fullstendig av deg. Det sista året har du virkelig begynt å blomstra personlighetsmessig. Typen min fnise av meg, men eg må ærligt innrømma at du facinere meg. Det e nok mange der ute som har stempla deg som rosablogger for livet, men eg har begynt å se ei herlige jenta som e i ferd med å få litt mer bakkekontakt.
      Når eg såg kor sårt det e for deg å få negative kommentarar, så blei det plutselig litt viktig for meg å gi deg noe positivt!
      Følge deg på tv ikveld, og krysse fingrane. Du e jo steinflinke. Kem sko trodd at det fantes så mye energi i lille deg 🙂 Fine me kort hår og! Noe seie meg at det henge sammen med det eg allerede har sagt 🙂
      Lykke te videre!

    36. Ikke la stygge kommentarer påvirke deg,du et en fantastisk jente!Bare stå på,og gjør ditt beste!!!<3

    37. Du bør slutte å granske de foran deg med øynene! Det vises veldig godt og kan virke veldig overfladisk

    38. Hei, jeg ville bare si at du er helt perfekt akkurat sonn som du er, du må ikke bry deg om at alle andre skriver stygge kommenter til deg, men at det også kommer veldig mange fine:) ikke bry deg om de stygge kommentarene, de blir du bare lei deg av, men bry deg om de fine:) håper dette hjalp deg<3

    39. Du kler virkelig svart hår enn blont hår!!! Og du begynner å fine og tykke brynn!!! Forsett sånn!! Anbefaller deg å nappe hos frisør, slik at du ikke ødelleger de fine brynna dine!! Prøv å gå helt naturell lok, med knæsj rød lepper.. Også tar du bilder av ansikte ditt!!! Du kommer til å kle det virkelig

    40. Mye finare me kort hår:) ser så godt at du har løshår i nor du har de:/ ser falskt ut:( ha din lengde på håre mye finare å mye finare me mørkt hår:)

    41. Hei. Hva brun farge har du i håret nå? Jeg prøvde selv og gå fra lys til mørk og ble grønt og fort blast. Hvordan har du fått en så fin farge på det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg