hva er typisk sophie?

På trening har guttene oppfunnet noe som kalles “sophy-moment”. Hver gang jeg gjør noe som er så latterlig klassisk meg, så sier en av dem “vet dere hva dette kalles?” så svarer resten “ja, sophy-moment” – det kan være alt fra at jeg låser meg selv ute fra hjemme, løper hjem for å hente mobilen og kommer tilbake med alt annet enn hva jeg faktisk skulle hente, tar på meg to forskjellige sko.. Listen er lang. Vel, til poenget da. Jeg personlig elsker å lese blogger hvor bloggeren er så personlig og rett fram, litt som Marna er, men jeg har selv ikke helt turt å være det. Nå skal jeg gi det en sjanse, og fortelle et “sophy-moment” som skjedde nettopp. Jeg har som dere vet hatt mensen denne uka (helt utrolig at dere faktisk vet det, her snakker vi åpen blogg), og i dag var den ENDELIG ferdig, så når vi skulle si hadet på trening ropte jeg “nå skal jeg løpe hjem fordi.. jeg er… ENDELIG…ferdig med… MENSEN!!!” så bukket jeg, forventet applaus (det fikk jeg ikke) og så løp jeg mot utgangen. Fornøyd og glad skulle jeg sette inn headsett i ørene, ta på en skikkelig girlpower sang og nesten jogge hjem, men hva skjer? Jeg setter fast headsettet i døren som smekker igjen med automatisk lås, jeg hadde ikke plugget det inn i mobilen enda så hodet mitt blir dratt bakover og så faller jeg. ikke nok med det, som sagt er det automatisk lås, så halve headsettet mitt er på innsiden av hvor vi trener og resten er på utsiden med meg. Guttene var enda inne i lokalet så jeg prøver å ringe på, ingen svarer, jeg har av en eller annen grunn ikke dekning på telefonen så jeg får ikke tak i dem, så det hele ender med at jeg må stå utenfor å vente på at de skal komme, noe som tok en liten stund. Haha, jeg prøver hardt å være en av gutta, de snakker jo om ALT, og da mener jeg detaljer om bæsj og det hele, så når jeg ENDELIG turte å komme med en slik om mensen og løper vekk for å unngå noe videre samtale om det så blir jeg altså stuck utenfor døren og må vente på dem likevel. Og ja, jeg ble så klart mobbet litt når de endelig kom ut.

Uansett! Robin har ikke kommet hjem enda så jeg er alene for en stund, og da er dette hva jeg driver med…


 

Serie på pcen, en bok, godteri og onepeace, sååå herlig!! ♥ Dere vet når man er alene hjemme og kan spise mat som kjæresten ikke liker, se på serier som han heller ikke liker og lage dobbelhake som han later som han ikke legger merke til? Slike stunder er deilig i blandt, selv om jeg alltid gleder meg masse til han kommer hjem når vi ikke har sett hverandre på et par timer 🙂 Nå skal jeg svare på et par kommentarer fra dere, og fortsette med serietittingen her. Han fikk viljen sin igår og vi har begynt på en ny svensk serie, på norsk heter den “torpedoer” og ble visst sendt på NRK for en stund siden. Den serien virker veldig bra, men jeg holder en knapp på at jeg bestemmer serievalg neste gang, og kan kjøre på med walking dead som dere anbefalte. Nå som jeg er alene blir det derimot.. how i met your mother!

Stor klem!

73 kommentarer

Siste innlegg